שלום יש לי פריקהמוזרניקית
אני בת 14 ואני בדכ ילדה די שמחה ומצחיקה, ועכשיו הייתי הרבה זמן בבית ובגלל שאני בפנימייה לא ראיתי את חברות שלי מלאא זמן ובזמן הזה כמעט לא דיברתי איתן כי ממש קשה לי לשמור על קשר בפלאפון וכו..וזה ממש השפיע עלי כי עכשיו כשבאתי לאולפנה הכיתה כבר יחסית מגובשת ואני מרגישה שאין לי ככ מקום..ובכלל בגלל כל המצב עכשיו כבר אני נהיית פחות אופטימית, פעם עוד יכולתי לסחוב עוד סגר ועוד הגבלה אבל עכשיו פשוט נמאסססס ליי
וחברות שלי אומרות שאיבדתי טת שמחת החיים שלי ואני באמת מרגישה ככה, בכללי בתקופה הזאת התבגרתי יותר אבל גם נהייתי שקטה יותר
אןףף אני כבר לא יכולה לסחוב את זה, ובכלל בגלל שהחברות מהאולפנה רחוקות ואני גם לא יכולה כמעט לנסוע באוטובוסים אז אני בכלל כמעט לא יכולה להיפגש איתן, וכל פעם עד שאני מגיעה לאיזנ שבוע מסכן באולפנה ואני מצליחה להתחבר טיפטיפה בחזרה, חוזרים הביתה ואז הכל חוזר למצב כמו בהתחלה
יש פה גם כאלה שמרגישות ככה? אני מנסה לשכנע תצמי שזה קורה לכולם עכשיו אבל אוףף זה מייאש
ןבכלל איך להחזיר את השמחה עם החברות וזה? אני כל הזמן בבית בעומס של לימודים ובקושי עם החברות המקומיות אני יכולה לצאת גם
קיצר נראלי כתבתי פה מבולגן מקווה שתבינו
דבר ראשון מבינה בטירוףףףף וכולנו פה לא כל כך ששים על המציאותחסרת טאקט

הקיימת.

מבאס בטירוף כל המצב...

ואין לי מה להגיד לך.. כי גם אני עומדת להתפלץ

מניסיון אני אחת שחייבת תמיד חברה סביבי.

ואני מגיעה הביתה ומרגישה מעגרא רמה לבירא עמיקתא (או איך שלא רושמים את זה)

(ועוד עכשיו מתכננים סגר...)

 

בקיצור... כולנו באותה סירה.

חיבוק מרחוק...

 

תודההה❤❤מוזרניקית
זה מעודד לשמוע שאני לא היחידה


(איזה חמוד הסמיילי הזהה)
כן כן דגתי אותו בין כל הסמיילים המוזרים שיש באתר שישחסרת טאקט

קישור אליו בכ"א של @הוד444...

דרך אגב... באהבה ובכיףףף... מוזמנת תמיד..חסרת טאקט


ואווכתום עולה????
אני כל כך מבינה..
שולחת חיבוק ענקקקק
תשארי חזקה😍
מרגישה בדיוק כמוך..אופטימית:-)

רק שאני עדיין לא בפנימיה..

חיבוק ענק ענק😍😍😍

קצת מאוחר.. אבל עדיין יעיל בעזרת ה'. כמה עצות.שמינייייייסטאחרונה

אין ספק שהמצב בטטה אם באמת משווים לשנה שעברה ולפני הקורונה ובכלל כנראה פעם היה שמח...

אלא שמגלים לנו חכמינו ז"ל אמת מופלאה, שיטה חדשנית לעבור על הכל בשלום ועוד לצאת מחוזקים, מעודדים וקרובים יותר לה' דווקא על ידי כל הצרות והבעיות והקשיים שעוברים עלינו...

ככה:

כל יום יורד שפע לעולם. כלומר- טוב שאפשר לעשות, תורה שאפשר ללמוד, בקיצור אור רוחני פוטנציאלי שמחכה למימוש על ידינו.

וכל יום יורד אור חדש. ממש כמו שהשמש זורחת כל יום. אז מאיפה הבעיות מתחילות?

כדי לאפשר את הבחירה, וגם כדי שלא כל הרשעים יוכלו לבא ולחטוף את אותו האור שיורד, ביחד עם האור שיורד באותו יום, או יותר נכון סביבו יורדת גדר. מחסום. מניעה שמפריעה ומקשה לעשות את הטוב שבאותו יום. (כמו שאי אפשר להסתכל ישירות על השמש)

אם כן בנמשל גם לך יש חתיכת אור חדש שיורד והראיה- יש מניעות! יש בעיות! יש קשיים! את לא מצליחה לשמוח!

נפלא. אם כן, דבר ראשון מודעות. יש כאן איזה טוב, משהו מיוחד היום שאפשר לעשות. אגב, להיות שמחה זה גם אור וגם טוב. זה ממש מאיר את כל הסביבה שלך ועושה טוב לכולם. אז אם כן תדעי שכנראה יורדת שמחה לעולם אבל יש לה גדר, כל מיני סיבות למה לא לשמוח.

אז יופי. אחלה תיאוריה. אבל איך זוכים לטוב הזה שבכל יום?

רוצים. מחדשים רבותינו- עצם הרצון הוא כבר מימוש של חלק מהטוב שירד היום.

אז לא להתייאש רבותיי! לא יכולים? לא מצליחים? תרצו. מי יודע? יכול להיות שהיום יורד רק אור של רצון...

לרצות לכסוף להשתוקק להתגעגע, להתפלל על זה וזה יגיע. בעזרת ה'.

כדאי לקבוע זמן קבוע ביום לדבר עם ה', לספר לו על הקשיים ולהודות על הטובות. מוסיף הרבה פלפל לחיים..

בהצלחה רבה.

..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך