..טעטע איתי(:

((בעיירה נידחת
על שפה של נחל
למרגלות גשר ישן ורעוע
עודנו ניצבים
עייפים ושבורים
לנוכח מציאות
שטופחת על פנינו

כמה קל להיכנע
ואל תוך הייאוש לשקוע
למשמע צחוק האנשים
ולעג ההמון

אך לא לשווא
הדרך הובילה לכאן
לא לחינם נמצאו בנו הכוחות
ללכת בה לכל ארכה

ואולי היה עלינו לחצות את כל העולם
רק בכדי לזכות לגלות את מה שנסתר
הרחק אי שם אווו אווו אווו

בביתנו פנימה
ואולי היה עלינו לחצות את כל העולם
רק בכדי לזכות לגלות את מה שנסתר
הרחק אי שם אווו אווו אווו

בליבנו פנימה))

..טעטע איתי(:

((ולמרות שאין מי שיבין באמת

מה נותר עוד לעשות

לא הפסקנו לרצות

וישנם רגעים שכל מה שנשאר

זו רק אמונה בלילות 

אמונה בלילות))

 

 

 

..טעטע איתי(:

((פף אני צכה בית.המצב כאן שורף לי ררר אבא))

..טעטע איתי(:

פאקקק פאקקק שמישו יסביר לי למה אני עדיין כאן 

שמישו יסביר לי למה אני מרגישה שנגמרו לי הכוחות 

שמישו יסביר לי למה פעם הייתי ככה ועכשיו אני ככה

שמישו יסביר לי למה החיים שלי כאלו 

שמישו יסביר לי למה היא ככה למה

ולמה עכשיו זה עכשיו ופעם זה פעם ולמה לא יהיה פעם יותר

שמישו יסביר לי למה אני מרגישה רע וכפויית טובה 

שמישו יסביר לי למה כואב לי.לא צריך לכאוב לי.לא.החיים שלי דבש.אנלא מבינה למה אני ככה.שמישו יסביר לי פאקקקק.

אנלא מבינה כלום.פאקקקק.דיי אבא.

שמישו יסביר לי למה צועקים עליי כל הזמן למה

למה הם דואגים למה

למה הם שופטים למה

למהלמהלמה

קשה לי שאני לבד כאן

קשה לי שאף אחד לא מבין אותי

שאני לבד בכל הכאב הזה

ומי אמר שכואב מי.אני אפילו כבר לא יודעת.דיי לצפות ממני דברים שאנלא מסוגלת לעמוד בהם דיי.תפסיקו להסתכל עליי מוזר תפסיקו מפגרים תפסיקו.

פאקקקקקקק.תמותו.

אנלא יכולה לסבול יותר.מטומטמים.איכ.

פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק.

אתם לא יודעים עליי כלום.

תפסיקי לומר לי כל הזמן שאנלא מתפקדת ושאנלא דואגת לעצמי.תסתמי.מה את מדברת איתי בכלל מה.אני שונאת תהתנהגות שלך.שונאת.פאקקקק.שונאת.

שמישו יסביר לי למה אני חיה כאן לעזעזל.

אני צכה כוחות לעזעזל אני צכה כוחות.אין לי כבר כוחות לבקש כוחות.חלאאאס.אז אנלא רוצה כוחות.לא צריך.פאקקקק.פשוט רע כאן פאקקק.אנלא מסוגלת לזה יותר.רע לי.רע לי.אנלא אוהבת להרגיש רע.אני ככ לא אוהבת את זה.דיי.אני כבר לא ידעת מה אני רוצה.אנלא יודעת כלום.אין לי מושג כלום כלום כלום.הכל מבולבל לי הכל מבולבל לי פאקקק

..טעטע איתי(:

אנלא רוצה שאבא ירגיש רע.אנלא רוצה שיכאב לו ומפחיד אותי שיום אחד הוא יתפרק.שיום אחד הוא יתרסק מרוב כאב.שאלתי אותו פעם איך הוא לא מרים ידיים והוא אמר לי שאין ברירה וצריך להאמין שה' יודע מה הוא עושה וצריך להחזיק חזק.אז זהו..הוא מחזיק ככה בכזאת אמונה,שהכל טוב,לא משנה מה קורה.איי אבא אייי אבא.איזה גוועלד.איזה איש עם לב טוב.איזה ביטחון ריבונו של עולם איזה ביטחון.פףף אבל רואים תכאב שלו על הפנים.הוא איש עדין מה נעשה איי איי איי מה נעשה.צריך תפילות.הלוואי שהוא תמיד יחזיק פף.מפחיד לי מידיי.הלוואי כבר נרגיש טוב.הלוואי כבר היא תבריא.כמה שאין סיכוי טעטע יא-אלה.כמה אופטימיות יש לאבא.ריבונו של עולם כמה.הוא איש טוב.ככ.הלוואי אראה את החיים אחרת.הלוואי אסתכל עליהם בעיניים אחרות יותר.אפילו קצת.הלוואי אלמד לחיות איתם.אני רוצה לדמיין את זה.אני מנסה.וקשה לי.קשה לי לדמיין.אני רואה הכל מטושטש.ילדת דיכאון הא?איי איי איי.הכל שחור בעיניים.זה לא תקין איי איי איי זה ככ לא תקין.מה נעשה איתי מה.ואיסה רצונות מפגרים.התרחקתי.התרחקתי לגמריי.אני שורפת את החיים שלי.אין למה לחיות כאן.אין.אני מבוזבזת.היה צריך שמישו אחר יחיה כאן במקומי.יומולדת..הא?הבנתי שזה לא יום מיוחד בשבילי.ככ לא.עם כמה שלאחרים זה יום מיוחד.יא-אלה אני ככ לא מיוחדת ואין למה.לא מגיע לי יום הולדת.אנלא מבינה למה ה' לא ברא מישו במקומי.למה לעזעזל למה.אני באמת רוצה להבין מה ככ מיוחד בי שהוא רוצה שאחיה כאן.זה לא מסתדר לי שכלית.כי אני חיה כאן.עובדה.אז כנראה יש סיבה לזה.אנלא מבינה למה אבל פף.באשכרה זה התאריך.איזה הזויי.זה ככ לא מאפיין את מי שאני איכ.אנלא רוצה יומולדת.אנלא רוצה לחשוב.אנלא רוצה לעבוד כאן דיי פאקקק לעזעזל למה הוא מחייב לחיות כאן למה.

..טעטע איתי(:

דוד המלך ררר אני מתגעגעת.אני מתגעגעת לבית.דיי דיי את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח.רררר.ברחמים תשוב.ברחמים.פף.ררר צריך אהבה.צריך אהבה אמיתית אבאא ררר דיי לשנאה הזאת דיי דיי דיי.איי איי איי אהוביה.נקרע הלב.נקרע הלב.פףף לא.פף.שורף לי.ככ.חלאאאס אוף חלאאס.אבאאאא.כמה אפשר לחכות ררר כמה אפשר.השנאה לא מקרבת תגאולה אם לא שמנו לב.צריך אהבה.דיי דיי זה מעבר לצריך.דיי לשנאת חינם הזאת.פף טעטע.טעטע.אנחנו צכים להתעורר.חלאס אנחנו צכים להתעורר אוף.שורף לי הלב.

..טעטע איתי(:אחרונה

אני צכה לאהוב.אני ככ צכה לאהוב.פף.אהבה אמיתית.מה קורה מה קורה.איבדתי את זה לחלוטין.

...המפוזר מהכפר

היא רוצה שרשרת
וגם רוצה 
ורוצה גם
היא רוצה להיות בריאה
הוא גם רוצה, וגם רוצה שהוא בעצמו יהיה בריא
גם אני רוצה
כולם בעצם רוצים
הם רוצים שניסע לי-ם
היא החליטה להפסיק לדבר איתי
והוא עוד מעט מגיע
וזה הולך להיו, גיים ג'נצר רציני
הם פשוט מושלמים
תמיד בשיחות האלה אני מרגיש כל כך אווט
שמו לי ברקס
אפילו לברוח אני כבר לא מצליח

 

אני עובר עוד יום
ועוד יום
ועוד יום

 

כולם מצפים ממני
גם אני מצפה מעצמי
אבל לא מצליח, קשה לרצות את כולם
בעיקר בלרצות את עצמי
אפילו בזה התחלתי לחפף

 

שיגרה מלאה ומבורכת
אשרי המאמין
לאן פני מועדות...

 

ואני...
אני נישאב להכל יחד ללא יכולת לברוח 
מנסה בכל כוחותי להשאיר את הראש מעל המים ולא לטבוע
נימצא בהישרדות יומיומית
עכשיו שכבר פחות
אז ממילה רוצים פחות
וממילא זה משפיע על הכל
כשהיה, היה למה לצפות
עכשיו גם למה לצפות אין

 

"כי ככה השם רצה, יותר טוב לא תמצא"

 

אני מרגיש שאני מאבד את עצמי, אני כבר לא אותו אדם
מצד אחד שלם יותר, יציב יותר
מצד שני רשימת המטלות רק הולכת ומתארכת, והשלמת המשימות מתבצעת לאט מידי
צריך תפנית בחיים 
ים, ים זה רעיון טוב
אך אני לא מצליח לראות איך זה קורה
כל עוד אני טובע

 

והכי מדהים בכל הסיפור הזה שהכל תוכנן מראש, מבלי לשאול אותי קודם
אבא תן לי כח, פלייססס

 

ומחר, עוד יום
לא מצליח פשוט לא מצליח
ולמה כשאני כותב את זה אני לא מפסיק לחשוב על
 

..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

מה היית עושה כשהתברר לך שאדם שאתה ככ אוהב ומחוברכְּקֶדֶם

אליו עבר את החמור מכל

יש כל מיני חוקים לבני אדםxmasterx

חוקים קרים חוקים חמים

קשים רכים

ישנים יותר וחדשים

הגיוניים ואידיוטיים לגמרי

לפעמים אין סבלנות


מענב יוצא יין זה חוק

מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק

מנשיקות יוצרים בניאדם


להישאר פגיע למרות המלחמות

להישאר אמיץ למרות הפחד

להישאר חזק גם כשהכל פורץ

להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים


להפוך מים לדם

להפוך חושך לאור או הפוך

אלכסון לישר

חלום למציאות

אחים לאויבים


מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה

מהילד למטה עד לזקן

יושב בהפסקהxmasterxאחרונה

מנסה להחיות אותה עם מעט שירה

קצת וולך קצת אתר

...Shandy

https://music.youtube.com/watch?v=PAuGxT_cC6U

המילים כלכך מדויקות לי

 

הקיץ פהxmasterx

הימים ארוכים

השמש לא הולכת לשום מקום

הכל חם ולוהט

חסר סבלנות

מעקצץ

עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק

העולם מקיא את כל החורף החוצה

זה כאילו שאלוהיםxmasterx

שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה

כולם מחכים במתח

יהיה חסר או לא

עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת

תיעוד של התפוררות ברקע

מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש

הלהב של הקיום מתגרד על הבטן

והוא חד

שורט

חותך

היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת

בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית

הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות

הטיימר עומד לצלצל

הבדיחה היא עלינו

לא היה חסר כלום בקופה

חוזרים לנשום

עד הפעם הבאה

תוך שבוע גם מלחמהxmasterxאחרונה

גם שלום

גם הסכמים

איזה הספקים יש פה

לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה

מה הכיוון

רוורס במקום קדימה

עץ ריח מסריח על המראה

אורות גבוהים

והיא יושבת במושב ליד

רגל למעלה

מחייכת

אז הכיוון לא משנה

רק התנועה

התגעגעתי אז חזרתייאיר_
זה היה צריך לקרות מתי שהואיאיר_

על אף כל הדחיות שלי

הכל בסדרמבולבלת מאדדדד
עליות וירידות.

אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…


אתה עדיין סמוראי. 

בדיוק ☺️יאיר_
..מבולבלת מאדדדד
(כתבתי לך בפרטי)
ברוך שובךהמפוזר מהכפראחרונה
--מחכה לרחמים~

אבל למה

למה מרגישה הכל יותר מדי

למה הכל כואב

למה הכל

למה

--מחכה לרחמים~

ומה עושים עם זה

ואיך משיגים את העור הזה

ולמה

ומה

ואיך

--מחכה לרחמים~אחרונה

תציל אותה

ואותי

ואותם

אולי יעניין אותך