מה קרה בתאונה של אהוביה ז"ל?ניב שטרן

פגשתי שבוע שעבר את ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושאלתי אותו מה קרה שם בדיוק (הוא חבר של אבא שלי אז הוא מכיר אותי)
 

הוא אמר לי שאומנם המשטרה לא הייתה בסדר (היא התנגשה בהם בכוונה) והם עדיין לא בסדר שהם לא שופטים את השוטרים ההם

 

אבל....

 

גם הנערים לא היו 100%

לאף אחד מהם לא היה רישיון נהיגה

והם לא עצרו כשהמשטרה אמרה להם לעצור (השוטרים במקור לא עצרו אותם על זה שלא היה להם רשיון)

והם לא סיפרו לשוטרים שהיה שם עוד מישהו כי הם חשבו שהוא ברח ולא רצו להלשין עליו

 

אז אני לא מוריד מחומרת המעשה והשוטר שהרג את אהוביה ע"פ דין תורה (או לפחות ע"פ הבנתי את הדין תורה) חייב מיתה

אבל...

 

אז אני מבקש לא לכתוב הי"ד על אהוביה

 

תודה מראש 

לא לא ולאפצלשית~


סיפרה לי אישתו של אחד העצורים מה הוא סיפר לה..פצלשית~

אחד בהתחלה באמת הם לא ידעו עם הוא ברח הוא שהוא נלכד 

בגלל זה השוטרים לא התיכסו בהתחלה 
אבל בסוף הם עלו עלזה שלא הגיוני שהוא ברח ואמרו לשוטרים שיש עוד מישו שלכוד ברכב..
 

חוצמיזה למה תרוצה שהם יעצרו ? שהמשטרה תיתן להם צווי הרחקה

כי זה משעושים.. 

אני הייתי בורחת

 

ותפסיקו להצדיק תמשטרה

 

השוטרים היו לא בסדרהפילוסופית

ועדיין אי אפשר לומר על אהוביה הי"ד הי"ד אומרים רק על יהודי שנרצח ע"י גוי ואהוביה נהרג לצערנו ע"י יהודי...

 

לא אמרתי שמותר אבל לא הבנתי מה הבעיהפצלשית~

ה' יקום דמו

ה' באמת יטפל במי שצריך לטפל ועם לא צריך לטפל אז הוא לא יטפל

כילו בכל מקרה הם בידי ה' אז כילו ...

עזבו

אשמח לדעת על סמך מה זה?עבד ה'.


חברה שאלה את הרב יוני לביאהפילוסופית


מה הוא ענה? סתם מעניין לדעתאולפנסיטיתתת


מצטרף לשאלהעבד ה'.


על מי להגיד?עבד ה'.


על מי שרצחו את אהוביה הי''דיהודי תמיד


וודאי שאפשר, ולא רק עליהם, אלא על כל מי שמגבם וכו'עבד ה'.


דווקא בזה אתה טועה.הָיוֹ הָיָה

להגיד עליהם הי"ד מותר וראוי ומצווה.

אבל להגיד ימ"ש לא - שכן מקרא מלא מצווח ואומר "ולא ימחה שמו בישראל" וכבר הסכימו הראשונים דמיירי אפילו ברשע גמור

צודק, חוזר בי! אין להגיד ימ"ש!עבד ה'.

@אוהבת ה' באמת ע"פ מה שבדקתי, ובגיבויו של @נשמה כללית אסור.

...עבד ה'.

אין בעיה להגיד הי"ד, ולגבי הימ"ש, לענ"ד אין בעיה להגיד בכללות, הבעיה מתחילה כאשר את מכוונת לאדם ספציפי אז מתחילה הבעיה.. שוב לכן לענ"ד אין בעיה להגיד לצורך העניין ימ"ש המשטרה וכו'

יש בעיהניב שטרן

זה מינימום מחלוקת

לגבי מה המחלוקת?עבד ה'.


נימוק? סברה? סתם להגיד אסור?עבד ה'.


אני יבקש ממנה את כל מה שהוא כתב לה...הפילוסופית


יופיי תודההאולפנסיטיתתת


אוקייהפילוסופית

אז בערך מה שהוא כתב לה.... לא מדוייק

"הי''ד אומרים כשגוי הרג יהודי בכוונה
השוטרים שהרגו את אהוביה אשמים ועליהם לתת את הדין
לזרוק אבנים על ''רכבים ערבים תמימים'' זה מעשה פסול וחמור"

אומרים גם על מי שנרצח בידי יהודי.הָיוֹ הָיָה


אני יודע, לכן שאלתי...עבד ה'.


מותר להגיד את על יהודי? בטוח?אולפנסיטיתתת


כן, מה הבעיה?עבד ה'.


אממ לא יודעת..טוב..אוף סיפור קשה ומזעזעאולפנסיטיתתת


אפשר להגיד גם על יהודיגיימס פוטר


הי''ד זה לא רק מי שנרצח על ידי גוי זה גם מי שנרצח שלא בצדקיהודי תמיד


הכול ענין של פרשנות. כול אחד מפרש בצורה אחרתאחד הגברים!!!


...עבד ה'.

סמוטריץ בעצמו לא יודע מה קרה שם, הוא הגיע כדי להראות כאליו הוא קשור אלינו....

 

המשטרה לא הייתה בסדר? זהו זה הכל? הם רצחו אותו רדפו אחריהם כמו לא יודע מה, וכל זה רק לא בסדר??

 

ואז? רודפים ככה אחרי מי שאין לו רישיון? ותאמין לי שהח'ברה נוהגים שם הרבה יותר טוב מאשר כאלה עם רישיון...

 

אז לא עצרו... מה הבעיה לקחת מספר רכב לבוא עוד שעתיים ולעצור אותם כמו שעושים כמעט בכל סיטואציה אחרת?

 

הם סיפרו טיפה באיחור(הם לא יכלו לספר מיד כי ישר קפצו עליהם אזיקים וכו'), אבל היה אפשר להציל אותו.

 

השוטר לא הרג רצח!

 

אז אל תגיד לי שעל אהוביה הי"ד לא נכתוב הי"ד!

כמה שתה צודקפצלשית~


אין... אתה כל כך מדייקיהודי תמיד


__ניב שטרן

סמוטריץ בעצמו לא יודע מה קרה שם,  הוא יודע יותר ממך מה שבטוח...

הוא הגיע כדי להראות כאליו הוא קשור אלינו....  למה כאילו?

 

המשטרה לא הייתה בסדר? זהו זה הכל? הם רצחו אותו רדפו אחריהם כמו לא יודע מה, וכל זה רק לא בסדר?? לא בסדר זה לא זה הכל. ואתה יכול להוסיף לדברי כמה "מאוד" שתרצה

 

ואז? רודפים ככה אחרי מי שאין לו רישיון?  מי שאין לו רישיון ולא עוצר כשהמשטרה אמרה לו לעצור...

ותאמין לי שהח'ברה נוהגים שם הרבה יותר טוב מאשר כאלה עם רישיון...  מה זה משנה? חוק זה חוק...

 

אז לא עצרו... מה הבעיה לקחת מספר רכב לבוא עוד שעתיים ולעצור אותם כמו שעושים כמעט בכל סיטואציה אחרת? לא עושים את זה בכל סיטואציה אחרת. היו מלא מרדפי משטרה (אחד עולה לי עכשיו לראש על ההוא שהמשטרה רדפה אחריו אז הוא קפץ מאיזה גשר)

 

הם סיפרו טיפה באיחור(הם לא יכלו לספר מיד כי ישר קפצו עליהם אזיקים וכו'), אבל היה אפשר להציל אותו. עיין סעיף א

 

השוטר לא הרג רצח!  צודק, רצח

 

אז אל תגיד לי שעל אהוביה הי"ד לא נכתוב הי"ד!  על אהוביה ז"ל לא כותבים הי"ד כי אנחנו לא מבקשים מה' לנקום ביהודי

...עבד ה'.
עבר עריכה על ידי עבד ה'. בתאריך י"ג בטבת תשפ"א 17:48

מי אמר לך שהוא יודע יותר ממני?, כי הוא לא עף (בלשון המעטה) על הגבעונים.

 

תענה עניינית...

 

אמרת שלא עצרו אותם על רישיון לא? הם לא ידעו שאין להם רשיון...

 

מה אתה אומר? אז אתה לא יודע את המצב בארץ, ובעיקר ביו"ש...

 

מה יש לעיין? זה סתם תירוץ 

 

יופי, ומי שרוצח יהודים בכוונה אז הי"ד.

 

על אהוביה הי"ד כותבים ואומרים הי"ד! כי כן אנחנו מבקשים מה' לנקום את מי שהורג יהודי, ללא סיבה!!!

 

 

רגע רגעריק סאנצ'ז

איזה שוטר רצח?

בגלל שהוא התנגש בהם?? זה לא נקרא לרצוח... 

בגלל שלא הוציא משם את אהוביה? לפי הטענה לעיל הנערים הכחישו שהו נמצא

....עבד ה'.

השוטר שנהג ואלו שעודדו אותו, וזרמו איתו, כי בסך הכל זה גבעון!

 

להתנגש ברכב תוך כדי מרדף = רצח!

 

הם לא הכחישו! הם אמרו טיפה באיחור, כי איך אפשר לדבר עם הקלגס באמצע שהוא אוזק אותך?

...ריק סאנצ'ז

להתנגש ברכב = ניסיון לעצירת הרכב. גם אם זה אסור. זה לא רצחץ

////עבד ה'.

במרדף לא נוסעים על 20 ולא על 40 קמ"ש, אלא טיפה יותר, וכאשר מתנגשים ברכב בעוצמה כזאת הדבר היחיד שיכול לקרות זה רצח, לא לנסות להיות תמימים! להתנגש ברכב בעוצמה פירושו רצח!

למה חייב מיתה? זה היה בשוגג... ככה הבנתי..ריק סאנצ'ז


שוגג קרוב למזידניב שטרן


אבל אני לא חושב שזה כזה פשוט לגזור מוות...ריק סאנצ'ז


אני לא בית דין אז לא אכפת לי לומר שהוא חייב מיתהניב שטרןאחרונה

אין לזה נפקא מינא...

גם בשוגג יש דין גואל הדם, אחרי העמדה בדיןהָיוֹ הָיָה


חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך