בס"ד
יצא לי לכתוב את הדברים לפני מספר שנים , הם קצת פרטיים ועד עכשיו לא פרסמתי אותם אבל חשבתי השבוע שאולי זה כישרון שה' נתן לי שחובה עלי לשמח בו אנשים אחרים.. אז אני משתף.. ויהי רצון שנזכה במהרה להתחתן..
נשמות רבות מחכות מצפות מייחלות
ותפילה עמוקה נושאות
אל צור שוכן מרומים
שנמצא גם עם שפלים ודלים
תפילתן מאירה כזוהר הרקיע
ובקשת הלב החרישית כאור נוגה
חלקן מבקשות אחת מאת יוצרן
וחלקן מבקשות אחד ממנו
את האחת והאחד אשר יועד להן
עוד בטרם כלו ששת ימים
עוד 40 יום בטרם נוצרו
תפילה עמוקה נושאות לבורא
בלב נוגה ועיניים מאירות
תפילה עמוקה אשר מאזין לה היטב יוצר המאורות
אל נא נתעכב מלעשות רצונך
אל נא נחכה עוד מלהקים מקדש מעט לך
זכנו נא לבנות חורבה מחורבות ירושלים
זכנו נא להכיל שכינתך ביננו
וציפייתן עלולה להרגיש ארוכה לפעמים
עד מתי , ותודה רבה על כך! , נהיה חסרים?
אך חלקן אינן יודעות
את התכנון של בורא עולמות
לטובה הכל לחלוטין מאיתו יתברך!!!
אילו רק היו רואות
את בקשת ליבן
את ציפייתן וייחלתן
אשר כל מחשבה טובה אינה נאבדת כלל
ומחשבה ועוד מחשבה ועוד רצון טוב
ועוד רצון טוב עולים מליבם כריח ניחוח
לצור שוכן עם דלים
ובקשותיהן ורצונם הטובים מאירים
כאור יקרות את חורבות ירושלים
ובונים עוד לבנה ועוד לבנה מחורבות ירושלים
וכך נבנית חורבה ועוד חורבה ועוד אחת
ובעזרתו סוף כל סוף נזכה לבניין אריאל
ולשמחת בנייתם של כל חורבות ירושלים
עד כמה חשוב לא להתייאש
במיוחד שהרי שה' יתברך עמנו תמיד
ברוך הוא על כל אשר עובר עלינו
"אתה תקום תרחם ציון כי עת לחננה כי בא מועד"
"כי רצו עבדיך את אבניה ואת עפרה יחוננו"
"כי רצו עבדיך" – על הרצון של בנותיך ובניך המאיר כאור יקרות , הרצון לבנות חורבה מחורבות ירושלים , וע"י רצונן ורצונם זה "את אבניה ואת עפרה יחוננו" , רצונן ורצונם מעורר ומאיר את החן ("יחוננו") של אבניה ועפרה בעינך.
ובזכות רחמיך, לאחר מכן "אתה תקום תרחם ציון". ומדוע הוקדם פסוק זה לזה שאחריו?
הסיבה היא כי המציאות החסרה אינה אלא דמיון , והחוסר איננו אלא כלום , והאמת היחידה שנמצאת כבר עכשיו היא כי הבניין כבר קיים. והחורבות כבר אינן חורבות עוד. והרצון שלנו בניו ובנותיו כבר התקיים, במהרה בימינו אמן....



