לפני כשלושה חודשים(תאריך מדוייק: י"א תשרי) הצטרפתי לפורומים פה, @מאן דאמר הגברא גברא הכיר לי אותם..
בכל הזמן הזה ממש נהניתי, הייתי בבלתי מנוצחים, בבנים בלבד!(לא כ"כ פעיל) בבדיחות וסרטונים מצחוקים ובאמת או חובה(בצ'אטים..תודה ל@סטלנית בפעולה שצירפה אותי..)
אמנם נהניתי מאוד פה, הנעמתם את זמני וקראתם את חרטוטיי ואת דבריי, אך הפורומים גזלו ממני הרבה זמן והגיע הזמן שאצא אל החיים האמיתיים..!
בעז"ה עדיין כנראה אהיה פעיל בפורום מתמודדי חידון התנ"ך(יש שם אחלה חידות, תודה ל-@תתן אחרית לעמך! ול@מנסה להיות דוס על החידות והתשובות..), אך אחסום את השיחות אישיות..!
תודה רבה ל-@אח בדם!! על כל הזמן הזה(שדרך אגב, הוא גם פרש..), תודה רבה ל-@אחד ששורד על הכל..!!)
תודה, כמובן, ל-@eli345, הניק הוותיק, שעזר לי בכל מיני דברים והיה לי לעזר, אזכור אותך תמיד..!
תודה ל@אנונימי1002, ל@אנא ה', ל@באולפנה..., ל@ציפור שיר., ל@אחד הגברים!!!, ל@ה'הואהמלך, ל@החיים תותים👍, ל@ניק כמעט בלי ראש, ל@כי זוט עני(שפרשה גם..), ל@ישיבשפיץ, ל@ווינטר, ל-@בלונדינית עם גוונים(רוצה לעוף לשעבר..), ל@דמעה שקופה, ל@אחת שאוהבת, @נפתלי11223344, ל@מאמין וזורע ולכולם שהנעימו את זמני..!!(מתנצל מראש אם שכחתי לתייג מישהו, ממש סליחה..)
בעז"ה הפינה שלי ושל @מאן דאמר שנפתחה היום(פסוק מחורטט..) בפורום חסרי הטאקט של @eli345 ימשיך להישלח כל שבוע בעז"ה בלנ"ד דרך מאן דאמר ואלי.
סתם שתדעו, אין לי אף קשר לרודף אהבה בימים ואין לי מושג למה שידכו אותי...(חוצפה, זוג מפוצלש, אתה עוד תשלם על זה..)
יש לי חידון תנ"ך להעפיל אליו, בגרויות, הדרכה וכאלה(אתם יודעים, חיים) אז איאלץ לעזוב אתכם..(אני יודע שעדיין לא עיכלתם את זה שאני עוזב אז חזרתי על זה..
)
שכוייח לכולם!!!
מי שרוצה עזרה, לשאול אותי משהו או כל דבר נא להעביר ל@מאן דאמר הגבר והצדיק והוא יעביר לי..!!
חזקים וברוכים תהיו..!!
נ.ב. בעז"ה היום אהיה בצ'אטים ובפורומים כדי להגיד ביי לכולם.
גם אני הולך בדרכה של [@164084|Love the world], סורי אנשיםתות"ח!
ביי ובהצלחה!תגל הארץ
יואי. אני ייזכר תמיד. בי לך
חתול עם רישיון
שכויחחתול עם רישיון
ביי גם לך..תות"ח!
אוי, א-לי א-לי רק תפילה אשא שהשמש תעבור עליי ותראה לי שוב את משעוליי![]()
![]()
אין, אתגעגע אליך..
דרך אגב, אחלה טור עשית...(קראתי, היה ממש טוב...
)
להתראות!ניק כמעט בלי ראש
שאלה טובה..תות"ח!
חחחח...![]()
![]()
מקווה שתסתדרו בלעדיי...
אל תדאג, אתם "בלתי מנוצחים"..![]()
ביייייאלי הבת????
תהנה בלעדינו😛
תודה רבה..!!תות"ח!
אשתדל..
גוד ביירודף אהבה בימים
זוג מפוצלש עשה רשימת שידוכים ופרסם אותה ברחבי הפורומים...תות"ח!
החצוף הזה...😡😡😡!!
כשאני אתפוס אותו..
בושה וחרפה..!!
נ.ב. תודה. goodby גם לך...
😂😂איך פספסתי אתזההרודף אהבה בימים
אוי נו מי ישמערודף אהבה בימים
@תות"ח! מוזמן להצטרף לתור של האנשים שמשודכים לי. ותאמין לי שתורך לא יגיע מהר .. זו רשימה ארוכה![]()
חחחחח....תות"ח!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לא, אני מוותר...
אבל תודה על ההצעה..
!!
אוי נהדרר! התפנה עוד מקום.רודף אהבה בימים
חחחיהודי תמידאחרונה
להתראות..!ציפור שיר.
היה נחמד להכיר אותך

תודה!תות"ח!
היה נחמד להכיר גם אותך...!(כמה שהספקתי..)
ביי!!
ינווווןןן הולך לנו???היי לכולםם
אשריךך, וכול הכבוד לך!!
כן, מה אעשה..?!?תות"ח!
תודה..!!
גם אני.
תודה רבה..!!
אשריכם ישראל..!
בהצלחה..!!
בייי👋 תהנה לךך😊לראות בטוב
ביי...תות"ח!
תודה רבה..!!
ביי לךיהודי תמיד
בייתות"ח!
תודה, אחי..!!
אין על מה...יהודי תמיד
אשרייך אחי!! 
תותח!ריק סאנצ'ז
כן, חחחחח...תות"ח!
שנון אתה![]()
ביי בהצלחה ולמה כולם עוזבים?
אפרת גלבוע1
בייתות"ח!
תודה..!!
זו שאלה טובה שכבר נשאלה בבית המדרש...
אין תשובה מדוייקת..
מההההההההההה???BillsFan
רק באתי כבר אתה עוזב?!
לכבודך. מרגיש מוחנף?
חתול עם רישיון
ממש לא אחי!BillsFan
אה.. לושנה. כילו אמרתי בבתם בתם אל תדאגחתול עם רישיון
סבבה,סבבה.....BillsFan
תכיר זה פלופ פלופ תכיר זה Bills Fanחתול עם רישיון
בלי רווחBillsFan
יאללה נשמה טהורההה אשרייך בקרוס אצל כולנווומאן דאמר
ביי, אחי..!!!תות"ח!
כן, אמן..!!
בהצלוחה בכל העניינים..!!
ממש בהצלחה בהמשך הדרך..
יישר כוח..!!
וואו ממש נאום נוגע ללב!!!סטלנית בפעולה
היה כיף ביוש והרבה הצלחה!!![]()
תודה רבה...!!!תות"ח!
תודה..!!
אכן היה ממש כיף..!!
בהצלחה גם לכם...!!!![]()
ולמה לכול הרוחות אני בתוך סוגרייםםםםםםםםםםסטלנית בפעולה
![]()
אוי, סליחה...תות"ח!
פשוט תייגתי אותך ושכחתי לתייג אותך בשורה הרגילה כי זכרתי שכבר תייגתי אותך...
מה זה סליחה...
לא נישכחח ולא ניסלחחסטלנית בפעולה
סתם סתם אחלה תותח הכול טוב![]()
בייטונה(לא דג)
היה כיף להכיר אותך!
..גיימס פוטר
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
למה אתם חיים?מעייןאהבה
מה הסיבות שלכם בחיים?
חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
אני חיהניגון♥️
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
יש אנשים!הרשפון הנודד
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
למישהו יש הדרן?איידן
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט
או סרטים אחרים
- נוער וגיל ההתבגרות