יש לכם רעיון איך אפשר להתמלא? להשיג כח?
שלום, יש לי שאלה אשמח שתענו....אמונתי????
יש לכם רעיון איך אפשר להתמלא? להשיג כח?
וואלה גם אני בדיוק באותה בעיהמושיקו7
כנל...חסרת טאקט
לכולם יש את התקופות האלה בחייםמתנחל בדם
בטח ובטח שלהצליח להחזיק ראש עכשיו זה בכלל משימה קשה אבל מתגמלת.
מה שלי עוזר זה
תחביבים, מטרות, דברים קבועים שאני עושה כל יום, כתיבה, לשמור על שעות שינה נורמליות, כמה שיותר יצירה מכל סוג שהוא, וגם אחד הדברים היותר משפיעים זה להיות אחראי על מישהו אחר. לשים לב אם יש איזו חברה שממש קשה לה עכשיו (לא חסר מן הסתם) ולהתקשר אליה להתעניין באמת... חבר שלי התקשר לפני חצי שעה וזה פשוט עשה לי כל כך טוב, זה רווח כפול..
ולא להיות קשים עם עצמנו. לכולם יש נפילות, החוכמה זה להתמקד בלקום.. בהצלחה לכולנו
הבעיה היאאמונתי????
את תעשי את מה שאת יכולהמתנחל בדם
אנחנו לא צריכים להקשיב לקול הקטנוני הזה שאומר לנו כמה אנחנו צבועים ולא בסדר.
זה שאכפת לך מזה זה כבר ממש טוב.
לאט לאט
אני מזדהה איתך לגמריהיום יהיה שמח✨
קורה לי ממש כמוך..
...הָיוֹ הָיָה
השיעמום הוא החלט נורא
רק מה, אני חושב שאם תחפשי תגלי שיש מלא דברים שאת רוצה לעשות או נהנית מהם, ותוכלי למלא בהם את היום.
לדוגמה - אפשר בכל יום שתיים או שלוש חברותות קצרות עם חברות, בכל אחת ספר אחר (מוסר, חסידות, מחשבה/אמונה/הרב קוק/הלכה וכו')
אפשר להירשם לקורסי העשרה חינמיים באינטרנט, בכל מיני מקצועות מעניינים, בטוח שיהיו כאלו שיעינניו אותך ותהני!
אפשר לשמוע סדרות של שיעורי קודש בכל מיני נושאים, יש כ"כ כ"כ הרבה היצע!
אפשר לקרוא ספרים טובים, אם את מכירה כל מה שיש בבית - תחליפי עם השכנים.
וכן הלאה.
ונכון, כל דבר בפני עצמו לא ממלא את היום ואי אפשר לעשות ממנו המון ברצף, אבל בכל יום תעשי מעט מכל דבר, וככה יהי לך מגוון ומעניין, והכי חשוב - יהיה לך סיפוק!
יש לך אולי קישורים לקורסים כאלה?היום יהיה שמח
קמפוס ILשפרינצא בוזגלו
אני חושבת שנהייתי היפרקטיבית בגלל הקורונה....אמונתי????
לכן הצעתי כמה וכמה דברים, שאפשר להחליף ביניהם.הָיוֹ הָיָה
את יכולה ללמוד חברותא עם חברה 20 דק'? יופי.
את יכולה אחרי זה לצפות בסרטון לימודי ביוטיוב עוד רבע שעה? יופי
וכן הלאה.
אולילדבר עם חבר לך חברה לי גם קרה אותו דבר בשבועיים האחרוניםהוד444
פשוט לתפוס את עצמך וללמוד לנגן לצאת להליכה ריצה באזור הבית אם אפשרי לטבע להקשיב לשירים ובעזה לצאת מזה מאחל רק הצלחה
גם אני...מתנחלת אמיתית
בעיקר מנסה לגרום לעצמי לא להגיע למחשב.
אגב אני ממש מחפשת חסד כלשהו שאפשר לעשות מהבית
רעיונות יתקבלו בשמחה
אבל אנחנו לומדות במחשבבהיום יהיה שמח✨
זה בדיוק הבעיה😒
כן גם ליהוד444
גם אני... כאילו להתמקד במשימות ולא לגלוש לאתרים אחריםמתנחלת אמיתית
כמו שאני עושה עכשיו
ללמוד כלי נגינהרוצהלהיותבשמחה
לטייל בהרים לעשות התבודדות
לרקוד עם האחים הקטנים
ללמוד ספר חדש
לקרוא תהילים
לסדר את הקניות
לצבוע את הנעליים
אוףףףאמונתי????
אפשר לנסות כלי נגינה אחרהוד444
יש לך גיטרה! תגידי לה' תודה שאת יודעת לנגן! הלוואי עלי!שפרינצא בוזגלו
אפשר לצלם, שזה אחלה תחביב.
יש לי מצלמה יחסית טובה, ואני יוצאת למקומות מעניינים ומצלמת.
..קרובה
כשמתאמצים ומצליחים, מקבלים כח וחשק לעוד, ומשמעות ליום כולו.
דוגמא למשל: תחליטי שעה בבוקר שאת מתפללת לפניה תפילת שחרית, ולא רק ברכות השחר. ואת השעה הזאת את לא מפספסת גם לא פעם אחת.
(מומלץ כמובן זמן תפילה..)
זה יגרום לך להרגיש שהקימה בבוקר היא לעבודת השם. שאת מתאמצת לממש את היהודיה שבך. שלא קמת סתם כי המיטה כבר לא נוחה.
אחכ תחפשי כיבוד הורים שתעשי אותו כל יום. משו קשה, שאולי לא עשית אותו עדיין ואולי עשית אותו רק כשחייבו אותך.
וכן הלאה...
אחותי אני לרוב מתפללת פעמיים ביוםאמונתי????
להכין לו"ז יומינבוכי הדור
על כל דקה ודקה... מניסיון זה עוזר
ניסיתיאמונתי????
אז לשפר אותונבוכי הדור
כך שיהיה זמן לנוח גם, אבל שהוא יהיה מוגדר... לאט לאט משתפרים
אני איתך לגמרי...טונה(לא דג)אחרונה
..גיימס פוטר
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
למה אתם חיים?מעייןאהבה
מה הסיבות שלכם בחיים?
חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
אני חיהניגון♥️
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
יש אנשים!הרשפון הנודד
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
למישהו יש הדרן?איידן
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט
או סרטים אחרים