היום היה לי שיעור מתמטיקה והשתקתי את המורה בזום (מערבל עוצמה) ותוך כדי ראיתי סרט...
הבעיה שהמורה שלי לא טיפש והוא כנראה קרא לי כמה פעמים בזום ולא עניתי, אז הוא שלח לאמא שלי הודעה ![]()
אז היא שאלה אותי על זה, בהברקה אמרתי לה שהיו לי בעיות באינטרנט אז אולי בגלל זה לא שמעתי אותו (זה הגיוני כי לפעמים באמת יש לי בעיות קליטה)
יש לכם עצות איך לא להיות תוך כדי בפורומים או בסרטים?

