פורקקורא ממעמקים

אין צורך לתת פתרונות ועצות, הכל טובחיוך

 

אוףףף איך אני זוכר שפעם הייתי מתלהב למדתי דף יומי הייתי כל הזמן חושב מה להלכה יש להגיד בנושא, ואז התחילה הקורונה ואין לי כח לבצפר ואין לי כח ללמוד תורה ולא בא לי הלכה כי זה כואב לי אז מדי פעם אני שומע שיר של שולי רנד, במקרה חירום אולי מדפדף ב"משיבת נפש" וזהו כלום, אפילו היה לי יום שדחיתי את ההנחת תפילין עד שנרדמתי ויצא שלא הנחתי תפיליןבוכה

כל המורים כבר התייאשו ממני, אני סופר את השניות עד סוף כיתה יב, אפילו לתחביבים שלי אין לי כח, מקסימום קצת כושר אבל חוץ מזה אני כל היום במחשב צופה בסדרות וסרטים, באמת שפעם הייתי כזה יהודי חמוד, בכיתה י, כל שבוע הייתה לי שאלה חדשה לרב שלי, אני לא מצליח להתרגש מהתורההה, הלב שלי מכוסה כולו ניילון, אוףףף, לא מצליח לרצות להתפלל, לא מצליח לרצות ללמוד, לא מצליח כלום😫😫😫

יאוווווהכול לטובה!

אני לא לי מה להיגד לך.... בהצלחה! חוץ מזה שרואים שזה כן חושב לך ומציק לך שאתה לא מצליח וזה לא סתם כזה נו בסדר וזה גם ממש חושב ובעזרת ה' יהיה טוב תאמין בעצמך! ובהצלחה! 

ואוי כמה שאני מזדהה!!!!!בלונדינית עם גוונים

אתה חמוד נורא שזה בכלל אכפת לך!!! 
אני כבר לא חושבת עלזה.... אני בטוחה שיהיה פה מלא שיזדהו איתך

המצב קשה ....

אבל תתנחם שאתה לא היחיד זה לא בעייה ספציפית שלך !

אתה פסדר גמור!!

בקיצור משברחומש תחילה
עבר עריכה על ידי חומש תחילה בתאריך כ' בשבט תשפ"א 00:02

נסה לתפוש תפוס את עצמך בידיים אחי, בטוח יש איזה נושא הילכתי שאתה מעונין לדעת או לברר  מה איכפת לך אחי  תלמד עשרים דק' ממש כמה סעיפים במשנה ברורה אתה תיראה שאתה תרצה עוד ואני רוצה לומר לך שההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההכל מתחיל מהקימה בבוקר לשחרית מוקדם אם אתה קם ב10 כל היום שלך יראה פחחח, אם תקום מוקדם תתחיל עם 20 דק' או יותר של לימוד היום שלך יראה אחרתתתת לללגמרי   מנסיוןן היה לי תקופה שממש כל יום לא הייתי קם אולי בשעה 9 וחצי 10  כל הימים האלו בקושי למדתי הם בא נגיד לא היו הימים הכי יפים שלי ממש לא  תפסתי את עצמי ב"ה וחזרתי לתלם  תתחיל בזה היום שלך כבר יראה אחרת עשיתי לעצמי סדר יום עצמי גמרא מוסר הלכה ברוך השם חזרתי לעצמי

וואו, ממש מרגש...תות"ח!

אחי, כל הכבוד לך שאתה ככה התרגשת מהתורה...
גם לי זה קורה, אמנם הרבה פחות, אבל לכולנו זה קרה בקורונה, מי יותר ומי פחות...
המעטפת קצת השתחררה, העמידות שלנו הפכה להיות הרבה יותר רכה כלפי דברים בעייתיים, וזה ממש לא טוב...
תקשיב, עצה: כל בוקר כשאתה מתפלל תכוון מאוד בברכות התורה ובמיוחד בברכת אהבת עולם: "אבינו אב הרחמן המרחם רחם נא עלינו ותן בליבנו בינה להבין ולהשכיל לשמוע ללמוד וללמד לשמור ולעשות ולקיים את כל דברי תלמוד תורתך באהבה והאר עיננו בתורתך ודבק ליבנו במצוותך ויחד לבבינו לאהבה וליראה את שמך למען לא נבוש ולא ניכלם ולא ניכשל לעולם ועד כי בשם קודשך הגדול הגיבור והנורא בטחנו נגילה ונשמחה בישועתך ורחמיך ה' א-לוקינו וחסדיך הרבים אל יעזבונו נצח סלה ועד מהר והבא עלינו ברכה ושלום מארבע כנפות כל הארץ ושבור עולינו מעל צווארינו ותוליכנו מהרה קוממיות לארצינו כי א-ל פועל ישועות אתה ובנו בחרת מכל עם ולשון וקירבתנו מלכנו לשמך הגדול סלה באמת באהבה להודות לך ויחדך באהבה ולאהבה את שמך ברוך אתה ה' הבוחר בעמו ישראל באהבה". תגיד את זה במנגינה ופשוט תבכה.

אם לא עובד, פשוט תשב מול יומן/דף ועט, עדיף בערב, ותכתוב לריבונו של עולם: מה אתה כואב, שאתה רוצה כבר לחזור לאהוב אותו כבתחילה, למה אתה לא מסוגל וצריך את עזרתו בשביל זה, תפתח את הלב( וזה בסדר, מותר לבכות...) ופשוט תבקש מהקב"ה למול את ערלת לבבך. בעז"ה תצפה לישועות ושנצליח להתקרב לאבינו שבשמיים...!!

וואי אני חייב לכתובקורא ממעמקים

אני תמיד מפחד שאעשה את זה מצועצע ולא אמיתי אז אני פשוט לא עושה את זה...

אשרייייך תהיה חזק אחיחומש תחילה


אה, הבנתי...תות"ח!אחרונה

אחי, אם כך תחכה להזדמנות טובה, או אפילו אתה יכול בשביל זה ללכת ליער או חורשה או משהו כזה ושם תהיה בטוח יותר שזה יהיה אמיתי...
בכל מקרה, בהצלחה ענקית...!!!
עוד מעט פורים, אל תשכח...!!
חייבים לרקוד בלי מסכים/מסיכות שמפרידים אותנו מהקב"ה(לא כפשוטו...)...

..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך