על מקרים שקרו בסניף...
א. המקרה הכי עדכני, נפתח איתו. לאחרונה ממש, בגלל הקורונה וזה, חניכים פתחו קבוצות הנגוטס ואימיילים וכאלה, וצירפו את המדריכים לשם, וגם פתחו קבוצת הנגוטס לסרטים. שתי שאלות:
האם להישאר בקבוצות ולשלוח שם הודעות על פעולות וכאלה או לצאת מהן? והאם יש משהו לעשות עם קבוצת הסרטים שהם פתחו...?? אחד מהם צירף אותי אליה...(כאילו, ההנגוטס שאל אותי אם אני מעוניין וסירבתי, אבל עדיין חניך רצה לצרף אותי לקבוצה...). גם המנהל של התלמוד תורה שמע על הקבוצה הזאת איכשהו(רוב החניכים שלנו בסניף מגיעים מהת"ת..) והתקשר לאחד המדריכים ושאל אותו על זה וכו'... אשמח לרעיונות ולשמוע את דעתכם..
ב. בגלל הקורונה, לפני שהתחיל אחד מהסגרים(אני כבר לא עוקב, אז לא יכול להגיד לכם איזה סגר...
) עשינו סוף שבוע ארגון: לילה לבן(צילמנו את ההופעות בלילה לבן ועוד מעט מפרסמים את הסרט...) ובשבת פעילות סניפית, הבאנו גם שני שליחים והיה ממש טוב, אבל בלילה לבן היו כמה דברים:
1. משהו ספציפי של חניך שלי: אחד מהחניכים שלי איכשהו טרק דלת או משהו כזה על יד של חניך משבט אחר והיד שלו הייתה במצב ממש לא טוב בגלל זה...(נודע לי על זה ממש עכשיו...)
2. הייתה מריבה בין השבט שלי לשבט אחר בסניף, מה לעשות..? פעילות משותפת מתקנת..? רעיון אחר...?
3. הייתה מריבה בין אחד מהחניכים שלי לחניך אחר, ועכשיו אחד מהחניכים במריבה די מוחרם על ידי החבר שהסתכסך איתו ועל ידי עוד חבר שלו שהם די משפיעים בכיתה, הוא פחד לבוא בגלל זה לשבת, בסוף היה טוב כי הוא לא הגיע לפעילות בשבת, אבל הוא כן היה בלילה לבן...
4. אחד מהחניכים שלי איכשהו יצא בוכה מהלילה לבן, ולא הגיע אחרי זה לפעילות במוצ"ש בגלל זה, מה לעשות...?
ג. אני אמור לעשות לחניכים שלי פעולות בזום, ואין לי כוח... מה לעשות...??
יישר כוח, מחכה לרעיונות...
תודה רבה..!
וואו, שאלה חשובה מאוד...!! צריך ייעוץ בכמה שאלות חשובות...תות"ח!
בקשר לסרטים נראה לי יהיה יותר צנוע אם תהיה שםא אידישע קאפ
תרגום...?תות"ח!
נראה לי כדאי שתהיה בקבוצה של הסרטים למרות שזה נראה כאילו אתהא אידישע קאפ
לדעתי זה לא כדאי.. אם החניכים ירצו לשלוח סרטים לא צנועים וכועצמי החביבה
הם כבר ימצאו את הדרך לעשות את זה. מדריך הוא לא רב וזה חלק מהיתרון...
לא, אין דאגה...תות"ח!
כאילו, אנחנו סניף ממש דוס ואני אומר לך בוודאות שלא יהיו שם סרטים לא צנועים...
אבל מה שכן, יכול להיות שיחסית לרמה הדוסית בסניף ישלחו שם סרטים לא טובים, אבל סרטים לא צנועים לא ישלחו שם, בדוק...
אמממ, בקיצור, לא נראה לי שאני אהיה בקבוצה...
אבל תודה על החידוד..!!
לדעתי אם אתה עוזב כדאי שבכל מקרה ישאר שם לפחות מדריך אחד להשכיפת ברזל-סרוגה
לא, הם לא ראו שנכנסתי...תות"ח!
אז אין צורך לכתוב הודעה...
ולא נראה לי צריך שיהיה שם מדריך...
עדיף מישהו אחראיכיפת ברזל-סרוגה
נכון, אך מצד שני זה לא חינוכי בעליל שיהיה שם מדריך בקבוצה...תות"ח!
וכמו שאמרתי, אני סומך עליהם שלא ישלחו שם סרטים לא נקיים...
טוב|מושכתפיים|כיפת ברזל-סרוגה
תות"ח!
אבל יישר כוח על מה שענית, בהחלט עזר וחיזק...
לילה טוב...
!!
מצד שני זה יראה שאתה בעד סרטים אם תהיה שם, אז אם אתה משוכנעא אידישע קאפ
שהכול יהיה צנוע אולי לא כדאי שתהיה שם
וואי איזה מדריך מסור אתה!!!עצמי החביבה
א ממ אני יכולה לנסות לענות קצת מנסיוני הדל
א. אממ לזה של הסרטים לא נראה לי הייתי נכנסת, אבל בקבוצה סתם של השבט למה לא? זה כאילו נשמע לי די נוח לא?
ב. 1. לדבר עם החניך, לשאול ואתו אם הוא זוכר ומה הוא אומר על זה.. לנסות לדבר איתו מצד אחד ממקום סמכותי מצד שני בתור בוגר אל בוגר.. כאילו לא לבוא אליו ולצעוק עכשיו, באמת לשאול אותו בנחת למה הוא עשה את זה ולהוביל אותו(!) לומר שזה לא בסדר..
2.אממ לא יודעת, תלוי בשבט.. אפשר לעשות מבצע פירגונים בשבט, כל פעם עושים איזה פרגון לשבט אחר..
3. אני הייתי מנסה לדבר עם שני החניכים, או סתם לעשות פעולה לכל השבט על אחדות.. אולי אפילו מערך פעולות ולשלב בו את המבצע של 2..
4. לדבר איתו.. לנסות להבין למה ולחשוב יחד איתו מה יכול לעזור לו להרגיש יותר טוב בסניף..
ג. אמממ בעיה. קח יום אחד ותחליט שבו אתה מכין את הפעולה לא משנה מה.. זמן קבוע (אתה עושה פעולה כל שבוע?)..
וואו, תודה רבה...!!תות"ח!
עזרת מאוד...!!
למה, כמה ניסיונך דל...
?(כמה שנים את בהדרכה...?)
א. נכון, ככה חשבתי. בינתיים אני שם, רציתי לדעת אם יש צורך לצאת. בקבוצה של הסרטים גם חושב שלא להיכנס.
ג. כן, צודקת. בעיקרון זה אמור להיות כל שבוע-מקסימום כל שבועיים...
הדרכתי רק שנה אחת לצערי...עצמי החביבה
עכשיו אני קצת מתחרטת שעזבתי אבל פסדר... בכל אופן לך יש הרבה יותר נסיון
בהצלחה!!
אגב, איזה גיל אתה מדריך?
אה, וואו...תות"ח!
שנה אחת של הדרכה ובכל זאת את שופעת עצות...
וואו, למה עזבת...?
תודה רבה...!!
אני מדריך עכשיו כיתה ד'...
למה עזבתי? וואי שאלה קשה..עצמי החביבה
אממ בעיקרון יש כמה סיבות, אם היית בת הייתי מציעה לך לבוא לפרטי אבל מאחר שאתה לא מתכתב עם בנות ואני לא עם בנים אז...
וואי זה גיל חמודדד
אה, הבנתי...תות"ח!
סבבה...

כן, נכון...
...כיפת ברזל-סרוגה
לגבי ב.
1. זה היה בכוונה? החניך שנפצע נפצע חזק? ברמת שבר או משהו כזה? אם זה משהו שעדיין יש לו כאבים או גבס כדאי לקחת את החניך שלך, לדבר איתו ואולי לכתוב איזה משהו לשני ולתת לו איזה שוקולד או משהו טעים..
2.תדבר עם המדריך של השבט הזה וביחד תארגנו פעולה על אחדות.. (אולי ביום גוש קטיף)
3.דבר ראשון תדבר עם הילד המוחרם, תרגיע אותו שבסניף הוא לא אמור לפחד או להרגיש מאוים. דבר שני תדבר עם ילדים משפיעים אחרים בכיתה ותסביר להם איך הוא מרגיש ותבקש מהם לגשת לשניים ההם ולהגיד להם שמפסיקים את החרם ואין יותר חרם בכיתה או בשבט.
4. תשאל אותו מה קרה, תסביר לו שתכלס לא שווה להפסיד בגלל זה את הפעילות, כי השניים היחיד שמפסידים מזה זה הוא ואתה, כי אתה היית ממש שמח אם הוא היה מגיע...
ג.כמוני כמוך😅🤦
מנסיוני הדל ממש..רודף אהבה בימים
א. הקבוצה עם החניכים, אם זה דרך נחמדה לתקשר איתם זו נראלי אחלה פלטפורמה לקשר איתם ולהודעה על פעולות ולא רואה סיבה שתצא משם
(כמובן לשים לב שכל החניכים נמצאים בקבוצה הזאת..)
על הקבוצה עם הסרטים מרפרוף קל בשרשור כבר ענית לעצמך.. למרות שאני חושבת כמו @כיפת ברזל-סרוגה שכדאי שיהיה שם מדריך.
ב. 1- ללכת עם אותו חניך לחניך שנפגע לבקש סליחה.. ברוח טובה, סוג של ביקור חולים, החניך יכול להכין פתק של סליחה ואתה תביא שוקולד, אולי להביא להם איזה משחק.. משהו נחמד בקטנה, בסופו של דבר החניך שלך לא התכוון לפגוע בו כל כך ולא נראלי שיותר מידי כועסים עליו.
2- פעולה משותפת נשמע אחלה רעיון! פעולה שווה כזאת, אולי איזה התנדבות ביחד. אפילו יום שמנקים ביחד את הסניף ועושים ביחד כמה משחקי גיבוש (כזה עם סבון.. משהו כיף)
3- שיחה אישית עם החבר המחרים, ועם החבר המוחרם. ופעולה על זה לשבט..
4- להתקשר, לשאול מה נשמע ולומר לא שאתה מחכה לראות אותו ושחשוב לך שהוא יהיה בפעולות.. קיצר להראות לו שהוא חשוב לך.
ג. כולנו.. אבל אפשר לגוון, נגיד אתה יכול לצלם כל מיני פינות קטנות בעיר/ישוב ולעשות מצגת של זהה את המקום, אותו רעיון על לזהות חיוך/עיניים/אח/כל רעיון אחר שעולה לך של חניך. אפשר סתם משחקים, אפשר קהוט, אתה גם יכול השבוע להראות סרטון על גוש קטיף, משחק אחד שקשור(כל משחק אפשר לקשר..) קטע קצר שאתה משתף ובוחר חניך/ים שיקרא/ו ויש לך פעולה סגרת פינה השבוע.
כדאי לזכור כמה שזה חשוב לחניכים, לשמירה על הקשר והמחויבות שלהם לסניף (במיוחד שהם שבט קטן והרגע נכנסו אליו..) וכמה שהם מחכים לפעולות.
אצלי הבאסה שלהם בסוף הפעולה שנגמר פשוט גורמת לי לרצות להעביר להן כל שבוע! למרות שזה רק חצי שבט הבנות שנכנסות.
קיצר מקווה שעזרתי.. ושכוייח לך, מדריך תותח!
וואו, ממש תודה..!!תות"ח!
כן, אני ממש תותח...




ממש חסרת ניסיון אבל אולי בכל זאת יעזור לך...מתנחלת:)
אני ממש ממש חסרת ניסיון (כיתה ט' אבל מדריכה שנה שנייה ובלי אף סמינריון...) אז אומר לפי מה שאני חושבת שהייתי עושה...
לא קראתי את מה שכתבו אז לא יודעת אם אחזור על דברים או לא...
א. אפשר בכיף להישאר בקבוצה של השבט ולהודיע שם על פעולות, אבל לשים לב שלא בטוח שכולם שם אז גם להודיע בדרך הרגילה... וכמובן שלדבר איתם שם גם מעבר לפעולות ולשים לב אם הם מדברים על דברים שחשוב שתדע ותתייחס אליהם (למישו נולד אח/מבחן קשה וכו..). לגבי הקבוצה של הסרטים - אם אתה רוצה אתה יכול להיכנס שם בשבילך, לא כדי לפקח על הסרטים ששולחים. לא חושבת שזה התפקיד שלך..
ב.1. אם עד היום ישלו עם זה בעיות אתה מוזמן לשלוח לו הודעה/להתקשר/להביא לו משו קטן של רפואה שלמה וכמובן להתעניין מה איתו. אם זה כבר עבר לגמרי לא חושבת שאתה צריך לחזור לזה ולהזכיר לו מה קרה וכו.. שוב, זה מה שאני חושבת שהייתי עושה, תעשה מה שמרגיש לך נכון...
2. פעילות משותפת יכולה ללכת טוב, אבל לא חושבת שבזום זה חכם, עדיף לחכות שתחזרו.. וגם אולי המצב יסתדר בלי שתתערב...
תבדוק עם המדריך השני אם זה משפיע על חניכים שלו או לא ואז תראה עד כמה קריטי לעשות משו..
3. תדבר קודם כל עם 2 החניכים בנפרד ותראה מה המצב של זה היום, אולי פעולה על אחדות תעזור. ואולי שיחה רצינית על הנושא ולא משו של צחוקים..
4. תתקשר אליו ותבדוק איתו מה קרה לו, אולי. לא הגיע בגלל משו אחר, אתה לא יכול לדעת.. עדיף לדבר איתו לפני שמנסים לפעול. ובכללי - אחרי דברים כאלה מומלץ להתקשר בימים שצמודים למה שקרה ולא לחכות כמה חודשים.
ג. תזכור שהקשר חשוב גם לך וגם להם. תנסה לבדוק איזה משחקים הם ממש אוהבים ולעשות בעיקר אותם.
אם אתה רוצה ישלי כמה רעיונות לפעולות בזום, וגם לא חייב זום... אני עשיתי להם "מבצע קופסא" והן ממש נהנות ממנו, ככה ששבועיים יש מבצע ואז שבוע אחד זום וגם לך וגם להם יש אוויר לנשימה..
תזכור שבסופו של דבר הם גם לומדים בזום אז כדאי לנסות לגוון..
בהצלחה, וכל הכבוד על המסירות שלך לחניכים!! בכלל לא מובן מאליו!!
תודה רבה..!!תות"ח!אחרונה
עזרת ממש...
דרך אגב, קיבלת המלצה לדברייך...
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...






