אני ממש מפחד מזריקות ומבדיקות דם, אבל זה מטופש להשוות פחד להצלת חיים
האם תרומת דם באמת יכולה להציל חיים? יש צורך אמיתי בתרומות דם? תרמתם דם?
אני ממש מפחד מזריקות ומבדיקות דם, אבל זה מטופש להשוות פחד להצלת חיים
האם תרומת דם באמת יכולה להציל חיים? יש צורך אמיתי בתרומות דם? תרמתם דם?
אתה ממש מציל חיים!
כול טיפה שאתה תורם זה ממש הצלת נפשות
זה לא נזרק?
אבל במציאות, אתה מציל נפשו בישראל
אז במצב של איבוד דם (שזה אומר כמות נכבדת מהדם בגוף) משתמשים במנות דם כדי לייצב את הבן אדם... ברגע שחסר דם הספקת החמצן מדלדלת ולוקח לה יותר זמן להגיע לכל האיברים וזה מסוכן.... אני עוד לא בגיל של לתרום אבל אחותי תורמת כל חצי שנה או שנה וכל חודשים טסיות דם...
וגם אני בהתחלה חששתי מזריקות (אפילו פעם אחת הלכתי לתרום דם וחששתי אז חזרתי אחרי שהגעתי לשם לפני שתרמתי), אבל החלטתי ללכת עם אנשים שאני מכיר וככה היה לי יותר נוח -וחשוב לשתות הרבה הרבה הרבה מים!!! (יש לי חבר שלא שתה הרבה והתעלף).
יש לזה השפעה על חיי היומיום? אחרי כמה זמן לא מרגישים כלום בגוף?
אם לא שותים מספיק יכולים להרגיש סחרחורות ואולי להתעלף, לא לעשות באותו יום פעילות פיזית קשה, בכל מקרה אחרי יום יומיים כבר לא אמור להיות שום השפעה.
שום השפעה חוץ מהרגשה של הדקירה לאיזה יום
מרגישים...
היה לי פעם עירוי וזה באמת לא מורגש ברגע שזה בפנים
ולכן אני כן רוצה לתרום דם כדי להתגבר על זה אחת ולתמיד
אבל אמא שלי אמרה לי לא לתרום😏
היא אומרת שבנות לא צריכות לתרום..
אמא שלך אומרת דבר כזה?
זה מתוך מניעים מוצדקים שאין כאן המקום לפרט אותם.
אם את רוצה לדעת את מוזמנת לפרטי..
אני ממש מבין את הרצון לעשות את זה במיוחד בגלל הפחד
לפני התרומה יש בדיקה שאומרת כמה אתה יכול לתרום מבלי שיהיו לכך תופעות לוואי חמורות.
לא לוקחים לך יותר מידי דם, וזה גם בריא מכיוון שזה מעודד את הגוף ליצור דם חדש.
נניח זה יכול למנוע ממני לעשות כושר? או לגרום לכאבים חוץ מאזור הדקירה?
לעיתים התעלפויות והתיבשויות, או עליה/ירידה בלחץ הדם.
מספיק מרתיע? 
אבל זה לא כזה נורא, מקסימום ב3 שעות שלאחר מכן פשוט הולכים לנוח- אח"כ הכל עובר.
לא מאד קשור לכמה מים שתית.
זה רק עוזר נגד ההתיבשות.
ובשביל זה צריך הרבה מים..
אבל ירידת הערכים לא קשורה לכמות המים שתשתי או שלא.
![]()
סבא שלי היה חולה סרטן, ולא פעם תרומות דם של אנשים הצילו את חייו...
רק צריך לחכות שארגיש פחות מצונן ויאללה
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים