לא יודעת איך לאכול את עצמי
אני כל כך רוצה להיות חלק מחברה- וכל כך זאב בודד...
יש לי כישרון במקומות חדשים, להציג את עצמי, בזמן כשכולם שקטים ומובכים... אצלי הכי זורם, הכי מאיר, הכי קליל
עד שכולם מתחילים להרגיש חלק, ואני מתחילה להרגיש בדיוק ההיפך... שאני לא עומדת בכללים, שאני לא בשיח, לא ממש חלק
ואז אני נסוגה לפינה שלי, נהיית סודית ומסוגרת... רק נחמדה. ואני כן רוצה, אבל זה כבר לא זה
חשבתי שאני סתם סנובית, שאני לא יודעת להיות "עמך"... אבל לא, אלו כמו שני חלקים באישיות שסותרים זה את זה
כשהמסגרת החברתית נהיית שגרה וכולם יותר ויותר מסתדרים, מוצאים את מקומם.. אני רוצה לברוח למקום חדש
מתה שיהיה לי מישהו לשתף, אבל מישהו שארגיש איתו בנוח
מתלבטת אם להשלים עם זה שאני אחרת ולחפש לי סוג מסגרת שונה, או לצאת מעצמי ולהציג את ההצגה

