(בהשראת רחל יהודייה בדם)
הנפש עייפה מלעבוד
רוצה להתחיל לרקוד
להוריד מגננות
לא לחכות לאסונות
האהבה קיימת
מתנגנת בשקט
הלב נפתח
העולם נמשך
חשש שניפגע
תסיר את הדאגה
למה לחכות
זרוק את החכות
אהבה כנה
אמיתית
מתנגנת כמו שירה
אישית
לא צריך עצב
נהרות בנשמה
לחכות שיגיע ערב
ביחד שמחה
לא תמיד עונה
אבל זה שווה
פחד תמיד שם
אי אפשר איתם
התנפצתי עליך
בכיתי שפכתי
העניים מסתכלות עליך
פתאום עצרתי
לא מתאים
מבטים נשלפים
הלב כאב
דיבר לעצמו
צעקה לקח איתו
כל אחד בשלו
החיוך ברח
ומיד שכח
מותר הכל
לא צריך לשאול
פזמון-
אהבה לא צריכה כנפיים
וגם לא צריכה כפיים
קפצנו כבר מעל הראש
וגם בין העניים
אהבה פתוחה
בלי עצירה
בלי מעצורים
יחס מדהים
דמעות של שמחה
יהיו איתך.
אני ממש אשמח לשמוע מה אתם/אתן חושבים/חושבות על זה, זה משמח אותי התגובות שלכם/שלכן ועוזר לי.
