ולראות איך הוא יכול להתממש בחיי הנישואין בפועל.
והוא יכול.
זוג בנוי מאיש ואישה
שהאיש הוא עולם ומלואו, גם אחרי הנישואין
והאישה היא עולם ומלואו, גם אחרי הנישואין
וכמובן שיש את הביחד שלהם
ואת הילדים שיגיעו בהמשך ב"ה
אבל כל אחד מהחלקים לא הולך לאיבוד, אלא מתווסף עליו, גדל, צומח, מתרחב.
אם את יודעת שאת אישה שערך החופש והצורך במרחב אישי וחופש ובילויים וכו' חשובים לה - בררי יחד עם בעלך לעתיד ב"ה כיצד מכניסים זאת לתוך חיי הנישואין.
אולי יהיו תקופות יותר אינטנסיביות ומאתגרות
אולי יהיו תקופות שאפילו בכלל לא יהיה אפשר
אבל בסך הכללי - בהחלט אפשרי לשמור זמן לעצמך.
להתמלא
לבלות
לנסוע
להתאוורר
לעשות דברים שאת אוהבת
לשמור על זמן שלך עם עצמך
וכן הלאה...
וכמובן אם זה חשוב לך - אפשר כבר בשלב ההיכרות לתקשר זאת לבן זוגך
לחפש ולבדוק כבר מההתחלה ולראות שהוא אדם סבלני, מכיל, שאכפת לו ממך ומהאושר שלך,
שהוא מכבד אותך ואוהב אותך
ושהוא בראש שתנסו לעשות הכל עלך מנת שתהיי מאושרת (וגם הוא כמובן), תוך שימת דגש גם על הצרכים הללו של החופש וכו'.
וכמובן שחשוב תמיד לזכור בחיים אילו עוד ערכים חשובים לנו,
ולדעת את הרווח ואת ההפסד של כל אחד מהם,
ומה אנחנו מוכנים להפסיד ומה ממש לא
ומה אנחנו מוכנים להרוויח, ומה אנחנו חייבים להרוויח,
ואיך אנחנו רוצים שיראו חיינו בכללי?
ועכשיו?
ובעוד 5 שנים? ו10? ו30? ו50?
ואז לראות איך מכניסים את כל הערכים שלנו,
את כל מה שחשוב לנו
את כל מה שאנחנו רוצים להרוויח
ואת כל מה שאנחנו לא מוכנים להפסיד - ומשקללים אותן לידי מה שנקרא - החיים שלנו 
בנוסף,
אם כתבת שבא לך לעלות על אוטובוס לעיר אחרת אבל יש תינוק יונק או בעל -
אז קודם כל - התינוק ב"ה עד שיגיע תעבור לפחות שנה בד"כ,
והוא אחרי שנה לא יהיה בטוח יונק,
ויגדל עוד
ועוד
ואם יתאים לכם תוכלו לרווח בצורה יותר רחבה את הילודה,
או לחשוב על מספר ילדים שמתאים *לכם* ולכוחות שלכם, גם אם זה "פחות" ממה שנחשב בסביבה וכדומה,
ואותו בעל חמוד - תוכלי לקבוע איתו שלמשל יום בשבוע את אכן עולה על אוטובוס ומתאווררת וחוזרת רק בלילה 
ופעם בשבוע הוא
או לא אם לא בא לו
או ששעתיים ביום את,
או פעמיים בשבוע
או כל סידור אחר.
עם רצון טוב, כבוד אחד לשני ולצרכים שלו - אפשר לסדר הכל.
וגם עם הילדים ב"ה - הם גדלים, אפשר להיעזר בבייביסיטר בתשלום, משפחה, חברות, האיש כמובן, ללכת יחד איתם וכו' וכו'
כל תחנה ומה שנכון ורלוונטי לגביה 
בסופו של דבר, נישואין הם הרבה יותר מסך כל הדברים שאולי יכולים להיראות יותר מאתגרים או חסרים,
והיתרונות שלהם ומה שהם טומנים בחובם גדולים לאין ערוך.
וכמובן ככל שהזמן יחד עובר, וה"שריר" של הביחד מתפתח ומתעצם - אז ממילא *זה* מה שנהיה והופך להרגל החדש,
בשלמות ומאהבה ובחירה שלמה, ושמחים בזה, מסופקים בזה, זו הדרך בה חושבים ומרגישים - רוב הזמן ביחד, ואם צריך אז כמובן גם לבד, אבל הביחד לא מאיים או לא מכסה על הלבד, אלא להיפך - מעצים אותו ונותן לו בוסט ענק במלא מובנים ותחומים...
וכמו שכתבת נכון - יש בחיים כ"כ הרבה אילוצים בלי קשר לזוגיות -
כמו עבודה
לימודים
הורים
חברויות
וכו'
הרי בכל אחד מהם צריך להשקיע אנרגיה על מנת שהם יתקיימו!
ואם לא נשקיע - זה לא יהיה.
אם לא נלמד לא נוכל לעבוד
אם לא נעבוד לא נוכל להתפרנס
אם לא נמלא דלק האוטו לא יסע
אם לא נשקה את הצמח - הוא ינבול
אם לא נשקיע בהורים, למשל כאשר יתבגרו, לא היהיה להם טוב
אם לא נשקיע בחברות - נהיה בודדים בלי חברות
וכן הלאה והלאה...
אז למה שלא נגיד למה צריך לעבוד? לא רוצה, רוצה לשבת בבית כל היום ולשתות מילקשייק ובטן גב במלון כל החיים וזהו...
אבל מה לעשות שזה לא עובד ככה...
אז לא נגיד שהעבודה מוחקת לנו את החופש
ולא שההורים מוחקים לנו את החופש
אז גם כך בנישואין - כמו כל דבר, גם בהם צריך להשקיע אנרגיה.
- לגבי הנקודה שכתבת *הרצון האישי שלי*
אז יש לך רצון אישי לחופש
ורצון אישי לעשות דברים שאת אוהבת ומשמחים אותך
ואם את נשואה אז הרצון האישי הזה הוא גם לזוגיות, לאהבה, לחיבור, לתמיכה, לביחד,
להענקה, לקבלה, לנתינה
ועוד אינסוף דברים ***שגם אותם את רוצה***
- לגבי מה שכתבת על תחושת ההחמצה -
אם תחליטי שאכן החופש הבלעדי לא לתת דין וחשבון לאף אחד (חוץ מלבוס/לעובדים/ללקוחות/להורים/לחברות/לכוחות/לזמן/לכסף/למשאבים וכן הלאה...) - אז בעצם נשאר - לא לתת דין וחשבון לבן זוג וילדים -
ואת מעדיפה לחיות כך לנצח כי זה כה חשוב לך - זו כמובן בחירה שלך וזכותך המלאה.
רק יחד עם הרווחים הללו , לחשוב גם מה ההפסדים.
אז לא יהיו לי ילדים?
אז לא יהיה לי זן זוג?
אז גם בגיל 85 אעלה על האוטובוס ואסע לאילת סתם כך ואז ארגיש שיחרור ודרור ושמחה בלב?
או שאת מעדיפה לקחת סיכון כדי לקבל את הסיכוי לאהבה גדולה, למשפחה שלמה, למימוש עצמך בעוד הרבה רבדים, לנסות לראות איך החופש והכיף משתלבים בהם?
תמיד יהיה סיכון.
אבל תמיד יהיה גם סיכוי.
ואנחנו בוחרים מה אנו מעדיפים.
בהצלחה רבה רבה!