לנו לא היו שיעורים בזום![]()
משהו טוב שהיה ושעשיתם היום!
לראות בטוב
מתכונת במתמטיקה...שירה 333
קניתי מלא בגדיםםם מושלמים רצחח וקיבלתי אחלה תעודההההסטלנית בפעולה
האמת שהיה יום ממש מעצבן!!!פשוט אני :)
אני מצוננת ולא הרגשתי טוב, חלמתי בלילה חלומות זוועה, קמתי מאוחר, לא עשיתי שום דבר מועיל, אכלתי כמויות אדירות של שוקולד, מחקתי בטעות משהו חשוב ולקח שנים לשחזר אותו, הספריה נסגרה לי ולא תהיה לי אפשרות להשיג ספרים עד יום ראשון הבא - כלומר צפויה לי שבת משעממת ברמות בלתי נתפסות, בהתחשב בזה שגם אין לנו אורחים השבת. בקיצור לא היום הכי טוב שהיה לי.
איוש...באסהשירה 333
אבל ת'כלס היום עוד לא נגמר ובטוח היה משהו טוב![]()
כן, יכול להיות...פשוט אני :)
לא הלכתי לישיבה125690
יאא היה לי יום מושלם!הכול לטובה!
פושט וכך בלי שום סיבה, קמתי מוקדם עישתי דברים
לי היה משהו מטלטל--איל גלבוע
גליתי שחבר שלי... הוא... הוא... יש לו נטיות......
אוף!! כמה תסביכים יש בעולם. ממש צמצום כפשוטו, הכל קליפות.
...לראות בטוב
מאוד...
אין לי כל כך מה להגיד...
קבל המון כוחות~
לחבר יותר קשה, לא? 🙄פשוט אני..
ברור,לראות בטוב
רק שהחבר לא רואה את מה שנכתוב פה...
ברור שהוא צריך את כלל הכוחות והתמיכה שיש בעולם!
אם היתה לי את האפשרות להעביר לו את זה~
אני בטוחה שהכי צריך לתת לו הרגשה טובה, שיש לו חברים שתומכים בו, שיהיו איתו תמיד..
שהוא לא לבד בכל זה...
כי זה קשה מאוד...
יואו....איזה עצוב
שירה 333
אין כל כך מה להגיד....באמת מטלטל....הלוואי וה' ירחם עליו
אולי זה סתם "שיגעון חולף...."
תהיה חזק
לא לא...איל גלבוע
מסתבר שהוא כבר כמה שנים פחות או יותר ככה.
על זה אפשר לצעוק לקב"ה "למה?", מה חטאו שכך נעשה לו?...
(מזל שהוא לא חבר קרוב ממש)
אז דער אויבערשטער העלפן ויאמר לצורתינו די!
וואי ממש
שירה 333
אין כל כך מה להוסיף....ה' ירחם. זה בעיה שאפשר לפתור אותה...לא מכירה את המקרה, אבל זה נשמע ממש מבאס לגלות שחבר שלך כזה...אני לא חושבת שיש כל כך מה להלחץ...שמעת על דניאל זמיר?
לא נלחצתי, סתם מטלטל לגלות...איל גלבוע
(לגבי דניאל זמיר: עכשיו הסתכלתי בויקיפדיה וראיתי...)
למה זה מזל שהוא לא חבר קרוב?פשוט אני..
כי אז זה היה מטלטל (לדעתי) הרבה יותראיל גלבועאחרונה
אחרי הטלטלה...פשוט אני..
רק אציין שמומלץ מאוד לשכנע אותו לספר לאיש מקצוע (כמו היועץ בבית הספר), אבל בשום פנים ואופן לא לספר לאף אחד על הנטייה המינית שלו אם החבר לא מסכים.
בעזרת היועץ, החבר יוכל להתחיל טיפול אצל איש מקצוע, ובעז''ה אולי הוא יופתע מאוד ממה שהוא יגלה שם על עצמו. לא תמיד מי שנמשך לבנים לא יכול להתחתן עם אשה מתוך אהבה, והרבה פעמים צריך עזרה מקצועית כדי להבין את זה.
במקרים אחרים, לפעמים בעזרת ייעוץ מבינים שכלל אין משיכה לחברים, אלא יש משהו אחר שאפשר לטפל בו (למשל יחסי תלות או קנאה).
מומלץ לקבל את העזרה הזאת כמה שיותר מוקדם, על מנת להגדיל את הסיכויים להצלחה, עוד לפני שהאדם מכניס את עצמו להגדרות ולסגנון מסוים וכו'.
משבצת
הלך לי טוב(:
מה?! 😳רודף אהבה בימים
~היה טוב- קמתי מוקדם, התארגנתי..היה בוקר טוב כזה.. והמבחן בממ מאחורי ב"ה
וחזרנו לסניף במציאות! עשינו קומזיץ עם החניכות והיה פשוט מושלם!😍
~דבר טוב שעשיתי- העברתי פעולה, הכנתי פעולה לשבת והתחלתי לבנות מערך לאחרי פסח..
..גיימס פוטר
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
למה אתם חיים?מעייןאהבה
מה הסיבות שלכם בחיים?
חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
אני חיהניגון♥️
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
יש אנשים!הרשפון הנודד
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
למישהו יש הדרן?איידן
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט
או סרטים אחרים