(סיפור ארוך למה..)
בקיצור, למדתי טוב, מורה שלא מעריכה ומתעצבנת, נמאס להשקיע,סוף.
מצד אחד, אין לי עצביים להשקיע וממילא יש את כל העיניין הזה עם המורה..
מצד שני זה מתמטיקה...וחומר שיכול עוד כמה שנים לדפוק אותי .. . המבחן מחר בבצפר..
להבריז(צכה תירוץ..)/ללמוד/משו אחר..
אשמח לעזרה🙈
בתאריך א' בניסן תשפ"א 22:02