(אם יהיה לכם סבלנות לקרוא עד הסוף.. שכוייח, מעריך..
)
הראשון לא וואו, השני יותר חמוד לדעתי.
''נשימה ועוד אחת.
בקצב רגוע.
המעיין שקט,
מים טהורים זורמים.
הנה, הם מתחילים לבעבע,
המים.
צלילים מרקדים,
מתחברים לטיפות ססגוניות.
השמים נפתחים,
נהר של אש נשקף.
האש הולכת ובוערת.
ניצוצות ניתזים.
צמרמורת מרעידה את גווי.
הלב פועם בעצמה,
ידיים רועדות ללא שליטה,
הנשמה שרה שיר משלה.
הניגון - קולמוס הנפש.