אם כבר צף הנושא..
מבחני כבוד~
בעד\נגד
פרטו נמקו הסבירוו
יאללה שוטוו
אם כבר צף הנושא..
מבחני כבוד~
בעד\נגד
פרטו נמקו הסבירוו
יאללה שוטוו
יש מקומות שזה גורם לפחות העתקות ויש שליותר
אפילו אם אין אף אחד שמעתיק עדיין יש מלא רעש שמפריע לעשות את המבחן ויכול להפסק רק כשיש מורה.
ובעניין ההעתקות- אין סיבה להפוך העתקה ליותר קלה, סתם לחץ על תלמיד שמתקשה בנושא.
הרעיון הכללי של "אמון בתלמיד" מרגיש לי מנותק מהמציאות, כמו שבודקים שיעורי בית או שיש חוק לחגור חגורות, אם רוצים שמשהו יעשה צריך לחייב אותו ולא לתת אפשרות אחרת.
(כלומר אני לא מעתיקה)אבל אלא שכן.הן לא מפסיקות בגלל זה
זה מתחילים להעתיק אבל בטח שבמגזר שלנו זה ממש מחנך
ועושים את המבחן בלי השגחה.
כאילו שהמורה "מכבדת" את התלמידים ומאמינה שלא יעתיקו אז לא צריך לשמור עליהם.
סיבות למה זה לא טוב:
נגד חדמש. - נוער וגיל ההתבגרות

אם הבית ספר לא ישים דגש על הציונים נראה את התלמידים שלו מתקבלים לאונברסיטה ולעבודה טובה.
אני באמת לא מבינה איך את חושבת שזה בסדר להעתיק, לרמות את עצמך, את המורה, את כל שיחשוב את מבינה בנושא ואת לא בהמשך החיים.
משהו גם צריך הסבר שאסור גם לגנוב או לרצוח? זה מוסר בסיסי שאמור להיות מולד לאנשים.
לא הייתי בבית ספר.. אז לא יודע איך זה עם ילדים.
אבל בתור בחור, באופן כללי, כשאני יודע שהרב סומך עלי, אני אשקיע הרבה יותר.
אם יש לי אישור לשמוע שירים תוך כדי לימוד באחד הסדרים כי זה עוזר לי להתרכז, אז גם אם אהיה מאד עייף, לא אוריד את הראש או אטייס, כי הרב סומך עלי, נותן לי אישור, ואני צריך לעמוד באימון הזה.
כנ''ל אם ביקשתי אישור ללמוד משהו אחר בסדר\ללמוד במקום בלי השגחה,
וכן גם במקומות שנתנו לי לעשות מבחן בלי משהו שמשגיח,
סומכים עלי, אני משתדל להצדיק את האימון הזה, גם אם מי שסמך עליי לא ידע אם הצדקתי את האימון שהוא נתן בי או לא.
אז שוב, לא הייתי בבית ספר, לא יודע איך ילדים מגיבים לזה, ואיך אני הייתי מגיב בתור ילד..
אבל בגיל שאני כעת (16.) אני חושב שזה מאד יכול לעזור, מצד אחד האימון שנותנים בך.
מצד שני החיזוק העצמי שלך, לעמוד באימון הזה..
היה כיף, למדנו האחים, בית ספר ביתי.
לפי דעתי גדלנו הרבה יותר מפותחים (ממלא כיוונים) מילדים שלומדים בבי''ס רגיל, אבל זה קשור לעוד כמה דברים חוץ מזה שלמדנו בבית (כמה ניקים אחרים יבינו על מה מדובר.
)
בבי''ס לומדים מלא דברים שימושיים, אבל הרבה מאד ממש לא..
כשלומדים בבית, אמא שלי מחליטה מה אנחנו לומדים.. ובלי שום תוכנית לימודים חיצונית, רק מה שהיא רוצה ללמד את הילדים שלה.
רוב הידע שילדים אחרים שואבים מהבי''ס, אנחנו כולנו לקחנו מהספרים, מתוך קריאה מהנה ומעניינת, ולא מתוך שיעור היסטוריה\גיאוגרפיה\ספרות וכו'..
חסרונות?
אולי זה שלא היה לי חברים עד ההגעה לישיבה אבל זה גם לא קשור רק לזה שלא למדתי בבי''ס.
(אגב, הלימוד בבית הוא לא מצד עיקרון של לימוד ביתי, אלא מצד ההכרח, שלא היה בית ספר שאמא שלי הייתה יכולה לשלוח לשם את ילדיה.. על הדרך הרווחנו הרבה מאד מעלות בחינוך ביתי ולא בית ספרי..)
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!