י' בתמוז תשפ"א 01:06


הרבי הריי''צ, [הרבי הקודם של חב''ד] - "הלשון היא קולמוס הלב והניגון הוא קולמוס הנפש"

ר׳ הלל מפאריטש, מגדולי חסידי חב״ד,{מתלמידיו הגדולים של מייסד חסידות חב''ד, בעל התניא} אמר: "מי שיש לו חוש בנגינה – יש לו חוש בחסידות״.

כ"ב בתמוז תשפ"א 14:20

רותי קפלר, יונה ספיר 

כאשר אני רואה בן אדם עובד, אינני יכול להשאר בחוסר מעשה, אני חייב לעמוד לידו עם ידיים בכיס ולתת לו עצות מועילות.

- ג'רום ק. ג'רום

כ"ו בתמוז תשפ"א 02:39

כל ישראל ערבים זה לזה!


ז' באדר א תשפ"ב 20:05


ז' באדר א תשפ"ב 20:11
ז' בניסן תשפ"ב 16:22

במתח יונה ספיר היא הטובה ביותר (סדרת מרגל להשכרה), ויש גם את חיים גרינבוים (הכי יפים שלו זה הצוואה ותיק מקסיקו) וחוי בר (מבחן נאמנות, אמון בלתי מסויג ומשבר אמון). גם נחמן סלצר טוב, בעיקר בספר שלו הרשת, אבל כל הספרים שלו אותו סגנון. עוד ספר מתח טוב מאוד הוא אדמה פראית של מיה קינן, דווקא מפתיע כי היא לא סופרת מתח.

ברגש יש המון, רות רפפורט (הכי אהבתי את זכור שהייתי ויש גם את הילדים מקצה המחנה ואנשים מקצה המחנה), רותי קפלר ויעל רועי (אוהבות לכתוב על דברים מוזרים, אבל מעניין מאוד), דבורי רנד ועוד ועוד, זה באמת לא נגמר כי רוב הספרות החרדית היא בעצם רגש.

"העולמים כולם וכל אשר בהם אינם כי אם גילויים שהם נדמים לנו כעין נצוצות פרטיים מהתגלות האורה העליונה, אבל כשהם לעצמם הם כולם חטיבה אחת, התגלות אחת" (מאמר צמאון לאל חי). "האחדות הכוללת, המכרת רק את הא-להות, ויודעת גם כן שכל גלוי פרטי איננו ענין הא-להות, כי אם הכל, ומקור הכל, ומה שהוא למעלה למעלה מזה" (מאמר האחדות הכוללת ד).

י"ז באלול תשפ"ב 20:42

דבורי רנד סופרת מעולה 

מ. קינן

רותי קפלר

רותי טננולדסגנון מיוחד ממשש

אולי יעניין אותך