היא תכנס עם שישה ילדים לדוגמא, היא תלבש ככה, הוא יעמוד ליד... כאלו ומוציאים בהגרלה שמות ומשבצים אותם בתיאורים בסיפור?
למישהו יש את הסיפור הזה??

איני יודע מה חשב מושיקו באותו ערב: על מה שעבר עליו ב- 10 שנים.
אני יודע שלי היה קשה להירדם....
(כנראה התפספס להם ה-י')
תדברי איתי אם לא תמצאי, ננסה להשיג..
אעדכנך בע"התדמייני מפגש כזה עוד ארבעים שנה שימי מקום לדמויות לפי מספר הילדים בכיתה ותקציני כדי שיהיה מצחיק...
מעתיקה לך מה שחברה שלי שלחה לי, זה מזמן אז היה לה את זה רק מצולם (הקלדתי ושיניתי טיפה פרטים)
הנכן מוזמנות למפגש
מחזור ד'
בשעה 17:00 אצל דודה של ****
בואו בשמחה!
ילדים עד גיל 3
"ברור ש**** מארגנת, אצל דודה\סבתא\אחיינית. מתוך ה-27 באות רק **, וזה נראה כמו גן חיות. **** מתקשרת כל חמש דק' להגיד שהיא לא מביאה שום בקבוקים ומבררת מה יש בתפריט כדי לדעת אם להביא אוכל מהבית. **** מגיעה 4\3 שעה לפני הזמן, היא מורה מוסמכת בצופיה ומדי פעם מחליפה את המנהלת\יועצת. היא לוקחת מטאטא ומתחילה לנקות (הילדים כבר ישנים בבית)
**** מגיעה בדיוק בזמן. יש לה כבר MP משוכלל והיא שומעת שירים. איך שהיא מגיעה היא רואה ספר בצד בצד ומתחילה לקרוא, ומדי פעם מציצה לראות מי הגיעה.
**** מגיעה מתנשפת כולה ושואלת אם היא איחרה ואז נזכרת שהיא כמעט ראשונה, היא מגיעה מתמנון מהקנייה השבועית והגרביים עדיין מתאימות לחצאית.
רואים הר המורניק באוטו של 5 אנשים ורואים מהחלונות לפחות 7 ראשים. **** יורדת עם הילדים, מושיבה אותם בצד עם פליימוביל והולכת לערוך את השולחנות.
****עם מטפחת עד התקרה נחתה הרגע מביקור אצל הדודה מצרפת. היא מביאה חבילות מלאות פנקייקים\ופל בלגי עם סירופ מיוחד שהמציאה. **** מגיעה, מסדרת את השוונצים והמטפחת מול המראה. לכל הילדים שלה יש חולצה משפחתית כדי שיזהו אותם בין כולם (אבל ממילא מזהים אותם בגלל הארנקים התלויים של תיקי ירושלים). *** מגיעה ישר מקריית יובל והיא ממש רעיה בישראל. הילדים שלה מגיעים לאט לאט מצופיה ומורשה והיא מזכירה לכולם שעוד מעט שקיעה.
**** מגיעה ומושיבה את כולם לראות אסי וטוביה. היא מוכרת דיסקים וחולצות של ערוץ מאיר לילדים וליד צמידים כתומים ודגלי ישראל. **** מגיעה באמצע לדבר בטלפון עם **** ששומרת על הילדים. היא מוציאה מאווררים ומעמידה אותם בארבע הפינות של החדר. **** מגיעה, לוקחת פנקייקים של **** וסיר קוסקוס ושמה את הילדים לאכול ולזלול בשקט. היא מתיישבת כדי לקרוא את הבדיחה היומית.
**** מגיעה בטרמפ ממאחז "עורי ציון" עם חצאית ארוכה ומטפחת פשוטה. היא שולחת הודעה ליוסף בנה שיאכיל את הכבשה תמימה. **** מגיעה עם מזדה 2032, בגדים ממותגים, חצאית אמצע וסנדלים, והבת שלה הקטנה עם קרוקס ורוד פיצי (עליהם **** ממש תתלהב כשתגיע) **** עדיין אולפניסטית של עטרת רחל, מטפחות מעוצבות, והיא מדברת עם *** אם היא צריכה מורה חדשה למחול, ומחזיקה לבנה ברקאי את היד..
**** נכנסת, ואת זה אף אחד לא יכול לפספס. היא מתחבקת עם כולם ומתקשרת לבעלה לומר שהכל בסדר.
**** נכנסת עם תמונה של בעלה והילדים וכבר מצאה איזה שיטה איך לתפוס את הטישואים, ותוך כדי היא מדברת בפלאפון עם תלמיד מפוקפק.
**** נכנסת עם כלב מתוק (****בורחת לאמריקה בצרחות) היחידה שבאה עם פעילות (חוץ מדבר תורה של ****) שהמציאה בדרך, היא גרה בסביבה ועדיין מאחרת!!! (נס שהמורה **** לא פה)
**** מגיעה אחרונה עם הבת שלה ****, שיש לה נעלי בובה קטנות בצבע סגול ו-**** כל שניה מחבקת ומנשקת אותה אותה "פוצ'י פוצ'י ****)"
....
הזמן בו התאספו כולם היה- 23:34 !!!!!!
מחזור ד- זה לא מצחיק!!!!
תגיעו בזמן!
...
תכל'ס, הכי טוב זה ליצור כזה משלכן.. כי כמו שאת רואה הכל פה כמעט מבוסס על בדיחות פנימיות...
גם ההזמנה "למסיבה" מבוססת על משהו שמאפיין את הכיתה שלהן- איחורים, וגם התוכן עצמו על כל בת..
אם צריך עוד משהו, אז בכיף..
בהצלחה(:

הרמוניהבכיף ממש:-* בהצלחה עם זה
בזכותך אני גם אשתמש בזה..
הרמוניהאחרונהמחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...