הייתם מעלים טרמפיסט ערבי?🚗

עצרתי בטרמפיאדה, אמצע היום וחם, והיו שם שלושה צעירים, אחד מהם ערבי. 

הייתם מתחמקים מלהעלות את הערבי? (גם הוא ביקש להצטרף)

אם כן, כי מפחיד אתכם ואתם חושבים שמסוכן, או מבחינה עקרונית לא מוכנים לעזור לערבי?

 

 

אני אישית אין לי בעיה בכלל אז העלתי. מעניין אותי אם הרבה אנשים היו משאירים אותו בטרמפיאדה.

הייתי חוששת.חיים של
מצדי שיתייבש שםekselion

לא מתכוון לעזור לבן אדם שיש ספק לא קטן עליו שהוא מעוניין לפגוע ביהודים

 

אולי אם זה היה אחד מהערבים מהכיתה שלי הייתי חושב בכובד ראש, אבל גם זה לא בטוח כי אי אפשר לסמוך עליהם.

 

 

 

בכללי לא חושב שזה בכלל תקין שגבר יקח אישה לטרמפ, וכן הפוך

קל וחומר אם מדובר בערבי

לא נראה לי שהייתי מעלה..קולמוס הנפש.


יש יהודים..בן-גרא
שהם גרועים מהערבים...
אם הייתי בןהרמוניה
והאדם לא היה נראה חשוד- אז כן
מצווה לרחם ולעזור לכל אדם כשיכולים...
אבל בלי להסתכן
וואי החתימה שלך כל כך מגניבה.אני אוהבת את השיר הזהסנובול


תודה😄 גמאני 🥰הרמוניה
המרחם על אכזרים- סופו או שארצח אותו או שיתאכזר לרחמניםימח שם עראפת


באיזור שלנו בטח שלאחצילוש
סכנת נפשות.
לאפה לקצת
ובעיקרון לא מעלה גברים טרמפ.
איזה איזור?צהרים
ספציפית אני

בקאסם.

במחשבה לאחור אולי זה היה לא חכם, אבל באותם רגעים לא חששתי. נער צעיר, לא העלה הרגשה של מישהו מסוכן. וגם מה הסיכוי.

רוצה שנספור לך את הנערים בצעיריםחצילים
שעשו פיגועים?
יש *אלפי* מחבלים בגילאי 14 עד 20
חבל להסתכן.. גם בסיכוי הכי נמוךצהרים
חבל לעזור למחבלימח שם עראפת


גם הנער הצעיר עם הסכין בשער שכם לא היה נראה חשוד, עולל תמיםימח שם עראפת


אם אין חשש בטחוני - אז כן. אבל אם אני לא יודע אז לאadvfb


זאת בדיוק השאלה.. האם יש חשש או לאצהרים
לא רק, יש גם גוון עקרוני בשאלה ביחס לערביםadvfb

סתם ככה לא הייתי מעלה בגלל החשש הבטחוני

יש בכל מקרה, וחוץ מזה זה שנמצא איתנו במלחמה ומדין תורה עלינוימח שם עראפת

להשמידם עד חרמה

בעד שלום לא הייתי מעלה⁦חצילים
וברצינות
בשום מצב שבעולם לא מתקרב למחשבה שאולי אני אעזור לערבי כלשהו
לא אכפת לי בכלל מה הדעות וההתנהגות שלו
אם השניים האחרים היו יהודיםלעזאזאל

אז לא היה איכפת לי

 

מה אתה עושה פה לעזאזל?הרמוניה

חח סתםם ברוך הבא!
סתם ראיתי את השאלה הזאתלעזאזאל

אפילו לא ראיתי באיזה פורום זה
שיט

 

למה לעזור לערבי?ראשיתך
זכור לי שיש סיפור עם איזה רומאי שניצל מטביעההרמוניה
והגיע לחוף חסר כל ואז איזה רב עזר לו (וכל היהודים לא עזרו לו...) והרומאי הזה נהיה קיסר... ואז לא זוכרת במדויק אבל את מבינה
מכירה את הסיפור אולי?
לי זכורים הרבה סיפוריםראשיתך
עם ערבים כפויי טובה, רוצחים.
פסדר זה נכון הם חמורים אבל במקרים של עזרה כלליתהרמוניה
שאין סכנה לא חייב להיות לא אנושי כאילו
עזרה כללית שעלולה לפגוע בך בסוףפה לקצת
אני לגמרי לא בעד להגיד הוא ערבי ושימות.
כאילו כן, אבל לא עד כדי כך.

כשיש מנקה רחוב ערבי ליד הבית שלי אני מביאה לו שתייה חמה בבוקר בדיוק כמו שאני מביאה למנקה היהודי.
אבל להכניס אותו לרכב שלי? להכניס אותו לשטח הפרטי שלי ולהסתכן? זה בשום אופן לא.
סבבה אמרתי אם הייתי בן ואם הוא נראה תמיםהרמוניה
ולא חייב להתאמץ בשבילו במיוחד
גם בן מסתכן בלהכניס ערבי לרכב שלופה לקצת
ולצורך העניין, גם ערבייה קשישה לא הייתי מעלה טרמפ אם הייתה מתבשלת בטרמפיאדה.
טובהרמוניה
עם המצב בארץ שאי אפשר לסמוך על אף אחד זה מובן, אבל שוב- בגדול לעזור למישהו לא יהודי זה גם דבר טוב
ברור שבגדול אין סיבה לא לעזור לגוי, ואולי אפילו צריךפה לקצת
אבל פה לא מדברים על גוי רגיל אלא על גוי שמהווה סכנה לכל יהודי.
לא צריך להסתכן בשום מצב נקודההרמוניה
השאלה היא בהערכת הסיכון
וזה כל מקרה לגופו
ערבים נראים תמימיםראשיתך
מתפלא עליך קטרה...ekselion

אין בוטחים בכשפי אש

מה אני צריך להסביר לך את זה? 

 

 

אסור להסתכן איתם

יש מספיק כשפי אש אחרים שיעזרו לו להגיע למחוז חפצו

או שישלם 6 פאקינג שקל לאוטובוס ביג דיל

חחח יואו שכחתי שאתם לוקחים טרמפים כל יוםהרמוניה
חשבתי מישהו תקוע
כי הוא אדםלומד ללכת
*פרא אדםראשיתך
יודע מה ההבדל? שהמהות שלהם זה פרא והתואר אדם, רק נראים כאדם. הם חיות בדמות אדם כפי שהתגלה בלוד
^^^הָיוֹ הָיָה

ככה בדיוק. למרות הטהרנות הפוסטמודרנית שמצאה לה עדנה..

הסיפור נמצא בקהלת רבה יא:חסדי הים
בַּר קַפָּרָא מְקַפֵּל בְּשׁוּנִיתָא דְּיַמָּא דְקֵסָרִי, רָאָה סְפִינָה שֶׁטָּבְעָה בַּיָּם הַגָּדוֹל וְאוֹטַפִּיטָא עוֹלֶה מִתּוֹכָהּ עָרֹם, כַּד חֲמִינֵיהּ בָּא אֶצְלוֹ וְשָׁאַל בִּשְׁלוֹמוֹ וְנָתַן לוֹ שְׁתֵּי סְלָעִים, מֶה עָשָׂה הִכְנִיסוֹ לְבֵיתוֹ וְהֶאֱכִילוֹ וְהִשְׁקָהוּ וְנָתַן לוֹ עוֹד שְׁלשָׁה סְלָעִים אֲחֵרִים, אָמַר לוֹ אָדָם גָּדוֹל שֶׁכְּמוֹתְךָ יוֹצִיא שְׁלשָׁה סְלָעִים אֲחֵרִים, לְבָתַר יוֹמִין אִתְצַיְדוּן יְהוּדָאֵי בַּהֲדֵין סַפְּפָסָא, אָמְרִין מַאן אָזֵיל וּמְפַיֵּיס עֲלֵינָא, אָמְרִין דֵּין לְדֵין בַּר קַפָּרָא דְּהוּא חָשׁוּב בְּמַלְכוּתָא, אֲמַר לוֹן וְיָדְעוּן אַתּוּן הֲדָא מַלְכוּתָא עָבְדָא מִידֵּי עַל מַגָּן, אָמְרִין לֵיהּ אִית הָכָא חֲמֵשׁ מָאוָון דְּדִינָרִין סַב יַתְהוֹן וְזִיל וּפַיֵּיס עֲלֵינָן. נְסַב חֲמֵשׁ מָאוָון דְּדִינָרִין וּסְלַק לְמַלְכוּתָא. כְּשֶׁרָאָה אוֹתוֹ אַנְטַפִּיטֵי עָמַד עַל רַגְלָיו וְשָׁאַל בִּשְׁלוֹמוֹ, אָמַר לוֹ לָמָּה אִיצְטָעֵר רַבִּי לְהָכָא, אֲמַר לֵיהּ בָּעֵינָא מִינָךְ דְּתִתְרַחַם עַל אִילֵּין יְהוּדָּאֵי. אֲמַר לֵיהּ יָדַע אַתְּ דְּהָדֵין מַלְכוּתָא עָבְדָא כְּלוּם עַל מַגָּן, אֲמַר לֵיהּ אִית עִמִּי חֲמֵשׁ מָאוָון דְּדִינָרֵי סַב יַתְהוֹן וּפַיֵּיס עֲלֵינָן. אֲמַר לֵיהּ אִית אִילֵּין דִּינָרִין אִינּוּן יְהוֹן מִתְמַשְׁכְּנִין לָךְ חֲלַף חֲמִשָּׁה סְלָעִים דִּיהַבְתְּ לִי, וְאֻמָּתָךְ מִשְׁתַּזְבִין חֲלַף מַאֲכָל וּמִשְׁתֶּה דְּאוֹכֵלְתְּ וְאַשְׁקֵית יָתִי בְּבֵיתָךְ, וְאַתְּ זִיל בִּשְׁלָם בִּיקָרָא סַגִּי, וּקְרוֹן עֲלוֹי: שַׁלַּח לַחְמְךָ עַל פְּנֵי הַמָּיִם.
יש הבדל בין סתם גוי לאוייב.הָיוֹ הָיָה

רוב מוחלט של ערביי הארץ הוא אוייב שלנו. 

בשביל לעזור לאויב צריך מזוכיזם ברמה לא מבוטלת.

יש בזה משהו אבל לא יודעתהרמוניה
אז תחשבי ותדעי הָיוֹ הָיָה


חח כן האמת שההורים שלי לא מעלים ערבים ויש להם לב טוב...הרמוניה
לב טוב ושכל טוב יותר ממני...
את יודעת למה?הָיוֹ הָיָה

כי הם פחות מושפעים מהשיח הפוסמודרני של היום. הם מהדור הקודם, עם הערכים בפשוטים והברורים ובלי כל הבלבול והסירוס הערכי של היום

טוב שאת שמה לב לזה, קחי אותם כמצפן..

אל תדאג הם החיים שליהרמוניה
הם מקום ראשון בעולם הזה
זה לא קשור למה שאמרתי 😅הָיוֹ הָיָה


חחחחחחחהרמוניה
צודק.קולמוס הנפש.

ומסכים לגמרי שלא צריך להעלות על הרכב, אבל רק למען היושר.

מה שמצויין שם כפי שזכור לי, שהאיש שהיה על החוף אכן היה אוייב של היהודים, וזו הסיבה שהם התעלמו ממנו וצחקו עליו, ולא היה סתם גוי..

רבי אלעזר והרומאיימח שם עראפת


איזו שאלה נוראיתפשוט אני..
מה שנורא זה שצריך לשאול את זה בכלל..הָיוֹ הָיָה


כי הוא אדם..מאן דאמר

נכון שהוא משתייך לפליטים המכונים בטעות פלסטינים אבל זה לא סותר את היותו אדם (כל עוד הוא לא תומך טרור או טרוריסט בעצמו)

נראה לי שהיייתי שואל אותו אם הוא מכיר במדינה יהודית אם כן הייתי מעלה אם לא אין מצב

וואלה שאלה טובהאדמך
בטח הייתי מעלה ומרגיש שלא בנוח
לא ברור לי מה נכון
הייתה לי התלבטות היום שערבי מחברה יהודית עשה לי משלוח שלחסדי הים
מזגנים לבית והוא התלונן כי זאת דרך ארוכה מאיפה שאפשר לחנות עד הבית.
התלבטתי אם לתת לו טיפ, כי בעל הבית שלי הוא קנה את המזגנים.
בסוף אמרתי ניתן לו טיפ שלא יהיה חילול השם.
עשיתי את זה פעמייםחיות צבעונית
בטעות.
אמאלה ואבאלה
בחיים לא מה זאת השאלה הזאת בכללדוד יצחק תרשיש


ברור שלא.נופת צוף
עבר עריכה על ידי נופת צוף בתאריך כ' בתמוז תשפ"א 23:10

רק הייתי מוודה שהוא בטוח ערבי, הייתי שואלת אותו אם הוא ערבי, לפעמים יש יהודים שנראים כמו.
אם הוא אומר שהוא ערבי אז שילך לחפש את החברים שאין לו.
 

לא, שיקח אותו ערבי אחרנראה.לאחרונה
ואם לא אז שיקח אותו אלוקים
אני אוהב את הפורום הזהekselion


יפה חח אמןראשיתך
היי יש מצב חברה את יומנו של חנון 3דוד יצחק תרשיש


פעם העלאתי אישה פלסטינאית עם 2 ילדים שהלכה ברגלדי שרוט
איתם בשיא החום של אוגוסט עם בורקה.

שלושתם התהלכו לאיתם בין כפר לכפר בדרך שמירושלים לתקוע.
ריחמתי עליהם. אז עצרתי והתחלתי לדבר עם הידיים וערבית עילגת והיא הייתה מבסוטה.
חסכתי לה חצי שעה הליכה עד לכפר הסמוך.

אפילו היה לי אומץ קצת ועברתי את השלט "הכניסה לישראלים אסורה" 😁 בקטנה כזה.
חחחחח אנחנו כל הזמן עוברים את השלט הזהחצילוש
הכל תלוי באיפה אתה גר..
איפה יש מקום שיהודים גרים בוצהרים
שבכביש אליו יש שלט כזה?
תן דוגמאצהרים
יש, יש...חצילוש
תני דוגמאצהרים
טוב, חומש זה לא ממש יישוב קיים..צהרים
נחשון מהר חברון ספר לה על ישיבת חומשימח שם עראפת
אני יודע למרות שיש שם ישיבה ומשפחות שגרות שםנחשון מהרחברון

אבל יש עוד כמה מקומות בודידם ואם אגיד לך איפה הם אני די עושה ל @חצילוש אאוטינג ריציני... אז מעדיף שלא

חחח... בהחלטחצילוש
כנראה שלא אבל לא אידאולוגיתברגע קטן עזבתיך
פשוט מפחד. אבל כשאין פחד בסיטואציה אז למה לא
כי הוא רשע.ימח שם עראפת
מאותה סיבה שלא תתן לו רובה לידיים
כן, כי כל ערבי על פני כדור הארץ נולד רשע... משעשע אתה.ender13


אתה מודע לכך שערבי פירושו מוסלמי/נוצרי /אתאיסט שחי בערבמאן דאמר
הסעודית? הפליטים בארץ המכונים בטעות פלסטינים אינם ערבים יתכן כי במקורם הם באו מערב הסעודחת אך רובם באו מירדן סוריה טורקיה ולבנון
בעעעעעעעעעעעעעעעעימח שם עראפת


כל מילה בסלעמאן דאמר
לפי ויקיפדיהחושבת בקופסא

ערבים הם קבוצה אתנית שמית שמוצאה בחצי האי ערב. לאחר התהוותה של דת האסלאם במאה ה-7, התפשטה האוכלוסייה הערבית באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בסדרה של גלי נדידה, כיבוש והשפעה תרבותית. מדינות בהן הערבים מהווים רוב ברור באוכלוסייה נקראות "ארצות ערב". כיום משמש השם ככינוי לילידי הארצות הללו, אשר שפת האם שלהם היא ערבית ורובם הגדול מוסלמים (מרביתם סונים).

 

תושבי ירדן, סוריה, מצרים, טורקיה, לבנון, איחוד האמירויות, ועוד כמה עשרות מדינות אחרות הם לא ערבים מבחינתך?

ממש לא.מאן דאמר
תושבי מצרים הם מצריים תושבי סוריה לבנון וודאי שהם עם בפני עצמם. טורקיה זה לגמרי מוכח. ועם כל הכבוד לוויקי אני סומך על מוטי קידר טיפה יותר. איחוד האמריויות יתכן שהם ערבים(מערב הסעודית/חצי האי ערב.)אבל כל שאר המדינות לאו דווקא ערביות. כלומר איראן פעם היתה פרסית על שבאו המוסלמים בגלי הכיבוש וכבשו אותם. טורקיה לגמרי לא ערבית. דת האסלאם פשוט אומצה על ידי הטורקים.
האסלם עצמו בנוי על דת ולא על לאום כי מוחמד הבין שרק כך כולם ילכו איתו רק עלמידיד זה שהאסלאם תהיה דת ולא לאום כי כל שבט ושבט הגדיר את עצמו כישות. ונלחמו אחד בשני.
לסיכום. לא כל מוסלמי הוא ערבי.
אתה טועה חלקיתender13
ערבי זו הגדרה אתנית, לא הגדרה של אזרחות או הגדרה גאוגרפית.
ישנם ערבים שגרים באנגליה וערבים הגרים בצרפת.
הם יכולים כמובן גם להחזיק באמונות שונות, הם עדיין ערבים.
שאלה לא משהוחמדת66

כל עוד אין סכנה ביטחונית, ברור שכן.

ואיך יודעים מתי יש סכנה ביטחונית?פה לקצת
אם יש ספק - אין ספקחמדת66

אבל אם, כמו נניח שהוא מעלה ערבי אחד ועוד שני יהודים, אז זה נשמע בהחלט סביר. 

תמיד יש ספק.פה לקצת
מזכיר לי פיגוע שהיהשירה515
טרמפיסט שהתפוצץ באוטו בשומרון, יחד עם היהודים שעלו איתו.
נדמה לי ליד קרני שומרון.
התפוצץ בכניסה לקדומיםאמת ואמונה
למיטב זכרוני בפיגוע הזה המחבל היה מחופשצהרים
כל עוד הם כאן תמיד תהיה סכנה ביטחוניתekselion

בגלל זה צה"ל קיים.

אילולי צה"ל הם היו שוחטים אותנו במיטות.

 

ההרגשה הזאת שכביכול עכשיו יש שלום ואנחנו אומרים להם שלום ובוקר טוב בסופרמרקט ובאקדמיה

זה נטו אשליה.

אם הייתה להם אפשרות הם היו מבצעים בנו את זממם.

וגם כיום עדיין יהודים לא יכולים ללכת לאן שבא להם

אם יהודי ילך במזרח ירושלים, ירחו,שכם רוב הסיכויים שתוך 2 דקות יעשו לו לינץ'

תקשיבו בלי הצבא שלכם הייתם יכולים להעיף את כול הערבים מהארץדוד יצחק תרשיש


שלכם??מאן דאמר
ועס שלכם? הוא שלנו של כל עם ישראל
צה"ל?????ימח שם עראפת
במחילה על הבוטות אבל אתה כופר.
לא נוראekselion


למה כופר??מאן דאמר
אכן צהל הוא ה"כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וזכרת כי ה אלוקיך הוא הנותן לך כוח לעשות חיל"! פסוק מפורש
אתה צודק אני כופר בצבאדוד יצחק תרשיש


הצבא הוא מפנה ישובים בארץ ישראל לי הצבא פינה את הביתדוד יצחק תרשיש


ברור שלאימח שם עראפת
עם שנמצא איתנו במלחמה
תלוי לאן.אניוהוא
אם זה כדי להוציא אותם מארצנו הייתי לוקח גם אוטובוס....
אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ימח שם עראפת


ברור שלאסתם אחת
גם עקרונית וגם מפחדת
אני לא מעלה גברים בכלל. נשים משתדלת שכןanonimit48
יבוא יום ותעלה לך איזה פאטמה עם סכיןימח שם עראפת


הגעתי לכאן מהראשירק טוב!
קודם כל, ברור שלא. מניחה שכך יגיד לך כל רב שתשאל. אין ביטחון ואמון בערבי ישראל, בטח לא ברמה של להכניס אותם אלי לרכב ולנסוע איתם.


דבר נוסף, אני רק חושבת על זוג היהודים שהעלית, שאולי חששו להמתין בטמפיאדה עם ערבי, ועד שמגיע להם טרמפ, הןא לוקח גם את הערבי, והם נאלצים לשבת יחד איתו במתח שהנסיעה תעבור בשלום.


לא חסר ערבים שיקחו אותו, וגם אם כן, שיסתדר. וגם יש אוטובוסים, שלפחות לפי מה שהיה לפני כמה שנים באזורים אלה, היו מלאים בערבים, עד שיהודים הפסיקו לסוע בהם מפחד...
וואי נכון מאוד! לא חשבתי על זה זה באמת לא נעיםekselion


טוב מאד, אל תעלה יותר את אותם ארורים לרכבךימח שם עראפת


..הללויה~
לא הייתי מעלה
גם מבחינה אידאולוגית- לא לעזור לו, הוא אוייב
וגם בפועל כמעט נדקרתי מאחד מהם, כך שמפחדת מאוד
הייתי משאירה אותו שםשושיאדית

ואם בא לי להיות יותר מנומסת, הייתי מתנצלת בהסבר שפשוט המצב היום לא מאפשר לי לבטוח בו...

בחיים לא.כתר הרימון
לא עוזרת לערבים בשום צורה. גם לא לערבים השכנים שלי.
חוץ מזה - מסוכן.
איל גלעד ונפתלי בוכים עליך מלמעלהאבגד1234
גם אני חשבתי עליהם בשרשור הזהפה לקצת
מה הבעיה עם ערבים? מוסלמי הייתי קצת מבין, אבל למה ערבי?ender13
כן, בטחמופאסה
תמיד מעניין להכיר אותם



פשוט שלאדעתן מתחיל
הוא אויב שלי
עשיתי זאתshindov

יותר קרוב לסיכון מחושב מאשר להימור מסוכן. מסור ללבו של אדם להבחין אם מותר לו לבצע את ההבדלה בין שני הערכים הללו.

לי ברור שלא הייתי מעלהפשיפשי
מבחינה בטחונית ואידיאולוגית
איך עוד לא סיפרו את הבדיחה הידועהנחשון מהרחברון
חרדי עומד בטרמפיאדה עוצר לו חילוני שואל אותו אם הוא עשה צבא.
החרדי אומר לו שלא. אז החילוני אומר לו שאם ככה הוא לא לוקח אותו.
החרדי אומר לו 'אבל אני בעצם כן בצבא, בצבא ה' ' עונה לו החילוני ' אז שה' יקח אותך'
לא הייתי מעלהמישהו👤

גם מסיבה אידאולוגית וגם כי אני חושש.

לא כל ערבי הוא מחבלעובדת ה בשמחה????

הייתי מעלה, חד משמעית.
צריך להיות אור לגויים, לא חושבת שיש מובן נכון שצריך לשנוא את הערבים בכללי ועל מה שהם עשו לשלושת הנערים, זה כואב, מאוד!! אבל זה לא אומר שכל הערבים הם מחבלים ושכל מי שהוא ערבי אנחנו נשאיר אותו להתייבש בטרמפיאדה. אם אנחנו רוצים איתם שלום אמיתי, אנחנו חייבים להראות להם שאין לנו שום דבר נגדם, 
אין פה כוונה של לשכוח מה שהם עשו לנו אבל גם אין סיבה שנגרום להם לשנוא אותנו עוד יותר.
זה גזענות חד משמעית לא להעלות ערבים, למה כי הם ערבים? מה אנחנו עכשיו נוקמים על זה שמנסים להרוג אותנו 24.7 בגלל שאנחנו יהודים?? אנחנו מצווים בדיוק לא לנקום! אז מה הקטע??? זה בדיוק כמו לומר אני לא מעלה תימני כי הוא תימני....

שאלה: מה הפירוש להיות "אור לגויים"?הָיוֹ הָיָה

זה פשוט ציטוט נחמד שמתקשר לנושא?

 

ועוד אחת:

זה שערבי לא מצטרף למניין - זו גם "גזענות חד משמעית"?

 

ושלישית:

כתבת "אנחנו מצווים לא לנקום". אשמח אם תביאי ציטוט מדוייק של הציווי הזה. תודה מראש.

מה הקשר? היא דברה נטו על שנאת חינםadvfb


מה הקשר למה? אני שאלתי נקודתית על משפטים שלה.הָיוֹ הָיָה

אבל האמת היא, אגב, שגם שנאת חינם זה מושג שלא יזיק לו איזה ליטוש רציני.

כי אתה נצמד למשפט ומאבד בדרך את כל הפואנטה של ההודעהadvfb

עריצות גזענית זה דבר רע מאוד

הבחנה בין גזעים כאשר היא גם נכונה, יכולה לשמש כלי לברכה.

 

המטרה שלך זה לענות עניינית לתגובות או ללטש מושגים?

משפט חסר משמעות.הָיוֹ הָיָה

היא נימקה את עצמה. נימוק א' נימוק ב' נימוק ג'. 

אם לא ניצמד ונדון באמיתות הנימוקים - באמת אין שום פואנטה להודעה.

 

אלא אם כן דעתך היא שהפואנטה היא "לא מעניין אותי מה כתוב בתורה, זה לא הומאני, לא נאור ולא מתקדם, זה נראה רע ואני לא מוכן להיראות רע בעיני העולם". ואם כך - אז באמת השיח נידון מראש לכישלון.

 

המטרה שלי היא ללטש מושגים שהתיימרו להיות מענה ענייני.

אתם (כן, בכוונה לשון רבים) לא יכולים לזרוק חצאי ציטוטים מהתורה, סטייל "דרך ארץ קדמה לתורה" ו"אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות". וכשינסו לעמוד איתכם על משמעות הדברים תגלגלו עיניים: "אתה רוצה להיות ענייני או ללטש מושגים?"

ענייניות, ידידי, היא בראש ובראשונה לא לערבב מושגים לא קשורים בשביל לצדק את הדעה שלך.

 

אם אתה לא מסוגל להתמודד עם השאלות שלי על הציטוטים ששימשו כאן ליצירת עמדה, פשוט אל תגיב.

ובטח, אגב, שלא תאשים אותי ב"מה הקשר" כשאני שואל על נימוקיה.

ובטח ובטח, שלא תכתוב דברים החורגים מן האמת, כמו "היא דיברה נטו על שנאת חינם".

תודה על ההקשבה.

ממש לא נעים לשוחח ככהadvfb

שאתה מייחס אלי דברים שבכלל לא אמרתי

בהצלחה לך.

 

גם לי לא.הָיוֹ הָיָה

אבל דמי כנראה הותר. 

אני הגבתי לה בשלוש שאלות ענייניות, אתה הגבת ב"מה הקשר" והוספת משפט שאינו אמת, בלי שום טיעון בוגר.

וכשאני הוספתי ועניתי לך גם לזה בכבוד אתה משיב לי "המטרה שלך היא ללטש מושגים או לענות עניינית?"

אז אם "ענייני" בעינך זה רק מי שנושא את דגל ההומאניות וחושב כמוך. תמצא לך פרטנר אחד לשיח.

אה, כן, גם לייחס לי "עריצות גזענית" כש"בכלל לא אמרתי" זה לא נעים. אפילו קצת יותר לא נעים ממה שאני כתבתי לך.

נקעה נפשי מהטהרנות המתחסדת. סליחה באמת.

 

 

(ורק בהערת אגב, לא ייחסתי לך כלום. אבל הטקיטקה הזו מוכרת, לכתוב כעובדה איזה בלוף ולהפוך אותו לנקודת המוצא שעליה כביכול אי אפשר להתווכח. זהו, הוכרז שאני ייחסתי לך דברים שלא אמרת, מה אומר ומה אדבר. נפטרת כמובן מהצורך להגיב למה שכן טענתי...)

תקרא שובadvfb

לא ייחסתי לך עריצות גזענית בשום מקום

עניתי לדבריך וניסיתי לעמוד על המורכבות ולהבחין בגזענות שלילית לחיובית (ה'ליטוש' שדרשת ממנה לברר).

לא כתבתי שכל מה שאמרת לא ענייני.

אמרתי שבעיקר לא התייחסת לפואנטה שלה והאשמת אותה באשמות סרק במקום.

אני לא מאשים אותך בשום דבר מעבר לשיח לא ענייני. 

זו עצה שתועיל גם לך. קח איתך לחיים.הָיוֹ הָיָה

איזה האשמות סרק האשמתי אותה? אתה אשכרה שקרן! (זהו. אמרתי את זה.)

בוא תקיים את העצה שאתה מחלק לאחרים: קרא שוב את זה: שאלה: מה הפירוש להיות "אור לגויים"? - צעירים מעל עשרים, ותתחיל למנות כאן "האשמות סרק" או האשמות בכלל. נראה אותך, נתחיל לספור.

אבל לא תצליח למצוא אפילו אחת, כמובן. כי היחיד שמאשים כאן האשמות סרק זה אתה, כי נורא מציק לך בעין לראות מישהו שנאמן לתורה יותר מלהומאניות.

אז תעשה טוב. תניח אותי לנפשי, ותן לגברת לנסות לענות לשאלות ששאלתי אותה. יום טוב ובהצלחה.

מבקש סליחה ומחילהadvfb

התעצבנתי על משפט ספציפי שהבנתי אותו לא נכון

סליחה

שטויותתתתתתתתתתתתתתתתימח שם עראפת


הייתי שמח לשמוע את תגובתך...הָיוֹ הָיָה
יפה אמרת נשמה כלליתימח שם עראפת


אין קשר לגזענותekselion

כמו שלא אעלה לטרמפ ניאו -נאצי

כך גם לא אעלה לטרמפ ערבי

אני לא האר"י הקדוש שיכול לזהות מהפנים שלו אם הוא באמת סבבה אתי או שהוא זומם להזיק לי אם רק תהיה לו הזדמנות

לא מסתכן.

 

 

במצבים בטוחים אני כן סבבה איתם ועוזר להם הרבה באונוברסיטה

אבל במצבים בעיתיים ובייחוד כאשר אין לי שמץ של מושג באיזה בן אדם הוא. 

לא אעזור לו.

חושב שזה לא לעניין להביא סיסמאות תורניות כאלה כי הם פשוט לא רלוונטיות כאן..

 

האיסור של לא תיקום הוא רק ביחס ליהודים 

לא לגוים, ובייחוד לא לכאלה שיש חזקה לא קטנה שהם מתכוונים להזיק לנו. 

"מה הקשר? היא דיברה נטו על שנאת חינם"הָיוֹ הָיָה

@advfb, נכון נורא קל להיפטר ככה מהצורך להגיב עניינית לדבריו של @ekselion ?

באמת הם חולקים במציאות ולא בעקרון של גזענות/שנאת חינםadvfb


אה, מפליא, חשבתי לרגע שהסיסמא הזו היא ג'וקר מול כל טיעון.הָיוֹ הָיָה

כפי שנהגת מול התגובה שלי.

 

אבל זה כנראה גו'קר רק לתגובות של פאשיסטים כמוני. אחרים פשוט "חולקים".

לדעתי זה אסור הלכתיתחיננית 123
לקחת את הצ'אנס הכי פצפון שיפגעו בך. והוא אכן קיים. קראי את התגובה שלי, היא אחרונה בשרשור.
והמשפט האחרון שלך לא קשור בכלל לדיון. במקרה אני יהודייה בת להורים שעלו מתימן ומניחה שגם את אם זה מה שעבר לך בראש... אין דבר כזה תימני. יש יהודי מתימן.
נחמד לשמוע את הקביעות האלו.הָיוֹ הָיָה

של "אני לא X,אני יהודי שעלה מX"

זה תפיסה חשובה.

 

 

(@חושבת בקופסא)

אם אפשר לשאול, מה הX שממנו הגיעו הוריך או סבך או כמה דורות?חושבת בקופסא

סתם מעניין אותי עכשיו כשהדגשת את זה.

(אני מנחשת שאתה אשכנזי)

אני מעורב...הָיוֹ הָיָה


באמת? וואלה..חצילוש
מעורב ירושלמימאן דאמר
כל ערבי הוא מחבלראשיתך
חחחחתורם דם
אם כך- אז גם כך נער גבעות הוא מחבל?🤔
כל ערבי מחבל מתאבד*מאן דאמר
כן!!!!!!!!!!!!!!!!ימח שם עראפת

נקמה!!!!!!!!!!!!!!!!

עם ישראל יצאו למלחמה בגלל שפחה עמלקית אחת(!) שנחטפה!!!!!!!!!

אז על אלפי יהודים שנרצחים????????????

גיוועלד!!!!!!!!!!!!!!!

יידאלך נקומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

קודם שיהיה לי רכב...ונסי
בכללי כן. אבל אם אני מרגישה שלא בנח. מותר לומר לא!
חובה לומר לא!ימח שם עראפת
כמי שעובדת עם ערביותחיננית 123
את חלקן אני אוהבת ממש!
אבל אין מקום לבלבול. כבדהו וחשדהו! אין סיכוי שהייתי מעלה טרמפ ערבי/יה.
כשעברתי יידוי אבנים, רובן התביישו להסתכל עליי ועל שכן לדבר איתי. מה זה אומר לנו? שהן הצטערו שזה קרה? הן לא באו וגינו את המעשה וזה מבחינתי אומר הכל. אני סיפרתי בגלוי לכל הצוות כי זה לא משהו שעליי להתבייש בו או לדאוג לרגשותיהן, עם כל הכבוד ויש כבוד. אחת מהן שהכי קרובה אליי דיברה פתוח והתעניינה ודאגה אבל לא גינתה. ולכן יקיריי, כבדהו מעצם היותו אדם( או לפחות בדמות אדם, ע"ע פרא אדם) ותמיד תמיד תמידדדד חשדנו!
מוות לערביםימח שם עראפת
ימח שמו שיישרף כמו שאחיו שרף לי את הבית, כל ערבי הוא מחבלימח שם עראפת


אין לי בעיה לעזור לערבים ואפילו הייתה חברה דרוזית אבל אני לאאציו משיח
דרוזים גם אני מוכן לעזור להם, זה לא ערבים, סתם גוייםימח שם עראפת
מוות לערבים
יהודה גליק עזב/ה את הקבוצה...תורם דם
⚔🗡🏹🛡🔭דוד יצחק תרשיש


יהודה גליק + הרב כהנא הצטרף/ה באמצעות קישור לקבוצהמאן דאמר
אם הייתי איכשהו יודע שלא מסוכן, ודאי שהייתי מעלה.עברי אנכי

ואם לא הייתי מעלה

זה רק כי זה מסוכן. ולא בגלל שהוא ערבי

 

באמת

זה "דרכי שלום" של חז"ל..

 

לכן אם אדע על מישהו ערבי שהוא לא שונא ישראל

אם הייתי רופא הייתי מטפל בו

אם הוא יצטרך תרומת דם אני אתרום בשבילו

זה דרכי שלום.

 

מוזר שזה דיון בכלל.

בושה לנו אנשי הימין.

אין לי בעיה להעלות תאילנדי, סיני, או כל גוי אחר, בתור חסד.יו0י

אבל ערבי? '"לא תחנם"- לא תתן להם מתנת חינם'.

נוסף על כך. יש שמנסים לטשטש את העובדה שאנחנו במלחמה איתם. אבל ממש אויבים- לא רק מי שמנסה לפגע, אלא כל מי שמנסה לאחוז בחזקה בארץ קדשנו= כולם, חוץ ממי שבתהליכי הגירה.

וואו. האמת שאני מתפלא על עצמי שלא ציינתי את זה.הָיוֹ הָיָה

ומעניין מה דעת כל אלו שתמכו בהעלאתם, וק"ו אלו שביקרו את המתנגדים.

אין לי כח לתייג, מעניין אם יש מישהו שעוד יש לו מעקב...

 

אכן, הלכה מפורשת, לא תתן להם מתנת חינם.

תכלס לא יודעת מה אומר האיסור הזה באמתהרמוניה
אבל זה מה שהצלחתי למצוא בעניין השאלה




(אבל בלי קשר לאיסורים באמת עדיף שהם ישארו רגילים שהם עולים עם החבר'ה שלהם ולא איתנו)
לא תחנם זה על כל גויאניוהוא
נכון...יו0י


לא תחנם נאמר על כל גוימתנחל בראבקאחרונה


לא הייתי מעלה לא מבחינה עקרונית אלא מכיוון שעלול להיות מסוכןטיפוס משונה


ונשמרתם לנפשותיכםבן-גרא
עבר עריכה על ידי בן-גרא בתאריך ט"ו באלול תשפ"א 11:12

לנשים... צריך להיזהר.. גם מיהודים...
לגברים... לא כל הערבים הם אויבים... אפשר לשער מה היא הסכנה.. ובאם אין חשש, יש לעזור... גם לערבים! כיון שהתנהגות הוגנת תשנה את דעתם עלינו..

ונשמרתםY.hilesoom
עבר עריכה על ידי Y.hilesoom בתאריך כ' באב תשפ"א 13:04
יש רופאים ערבים גם וזה מוזר שאנשים סומכים עליהם. אישית אני לא סומכת על אף אחד מהם. גם לא רופאים .
אבל אני רחמנית אז אני אתן לו כסף למונית , ואם אני רןאה ערבי צמא אני אתן לו מים , בקיצור אני לא מסוגלת להתעלם ממצוקות אבל אני לא אסתכן ואכניס אותם לרכב או לבית שלי וגם לא נוסעת עם נהגי מוניות ערבים . פשוט אין אמון בחמורים האלו.
במה לעבוד ומה אפשר לעשות בתקופת חיפוש עבודה?צע

כבר כמעט חודשיים שאני מחפש עבודה.

נראלי שיש מין תום כזה שבע"ה נמצא בקלות עבודה, ולכן זה בסדר לקבל דמי אבטלה נמוכים שנגזרים ממשרת סטודנט..


ואז מגיע הרגע הזה, שאתה מבין שאולי ח"ו זה יכול לקחת הרבה יותר זמן .. ויפה שעה אחת קודם גם לחשוב על הכנסה זמנית וגם על לוז או משהו כזה ..


אני מניח שלרבים מילואים זאת אופציה אבל אין לי כח ורצון לפרט למה, אבל ישמצב גדול שאני מנוע מלעשות מילואים..

(לא עשיתי במלחמה..)


האם יש רעיונות אחרים למקומות עבודה זמניים?


במהלך התואר לא קמתי בזמן אז קל וחומר עכשיו שאני ללא מסגרת.. ואני מניח שאולי עבודה תוכל לגרום לי לבריאות ויציבות .. וכמובן גם להכנסה..


רעיונות אחרים לסדר ויציבות עשיה לימוד והתקדמות בתקופה מאתגרת זו מלבד עבודה זמנית/או על הצד שאתקשה למצוא עבודה זמנית זה גם מבורך..


בתפילה לפרנסה בשפע ולמציאת מקום עבודה מתאים ומספק לכולם.. ואולי אפילו השבוע אעדכן שדברים יסתדרו והתקבלתי😃


תודה רבה..

אולי משלוחים? ראיתי מלא שעושיםזיויק
והכי חשוב להתמקצע במה שאתה טוב
עבודה היא ברכה בלי קשר לתוכן שלהמשה

מה הכישרון הטבעי שלך? מה למדת?

סיימתי לימודי ראיית חשבון ב"ה.צע
לא עולם שאני מכירמשה

בינתיים אני במקומך הייתי יושב בבית ולומד שני דברים לעומק

 

1.AI

2. אקסל

ולא פחות חשוב מזה את השילוב בניהם.

 

 

נשמע רעיון ממש טוב, תודה.צע

אקסל אני מכיר קצת, היה לא מעט בתואר..

וגם יודע שיש קורסים חינמיים..


 

איך לומדים ai? אתה מכיר דרך או קורס?

ותוכל להסביר מעט מה יש ללמוד בזה? 

אתה צריך בסוף ללמוד איך לעשות את העבודה שלךמשה

כללומר. לנצל את הזמן כדי להתקדם מקצועית ולא רק "לחכות" שמישהו יואיל בטובו להסתכל עליך. כמובן גם הקו"ח שלך יתעדכנו  בהתאם.

 

לימודי AI ברשת - למה זה לא שורה? 

AI יש לא מעט חומר. הייתי מחפש ללמוד על השילוב בין AI לבין המקצוע שלך. כלומר  איך לשאול שאלות על טבלאות דוחות וחשבוניות וכל אלה. בסוף איך לעשות את העבודה שלך טוב יותר.

אופס… טעותפ.א.
אתה כבר עם רישיון רו"ח, אחרי סטאז' של שנתיים?פ.א.אחרונה

יש הבדל גדול בין סיום לימודי חשבונאות ובין מי שמחזיק ברישיון לעסוק בראיית חשבון.  


אם אתה עם רישיון - חיפוש העבודה הוא שונה מחיפוש מקום לעשות בו סטאז'  

גם כיוון תעסוקתי הוא שונה - עם רישיון אתה כבר צריך לבחור כיוון התמחות / תת-התמחות מקצועי בתחום הגדול של ראיית חשבון.   

האם אחרי שמחת תורה התשפ"ד הפכתם לאנשים טובים יותר?זיויק

או שנשארתם אותו הדבר?

ומה המשמעות למה שעברתם? או שלא עברתם..

לצערי לא. אותו בן אדם.צעאחרונה
דברים שאני עושה לפעמים/משה

יחד עם שאר פרוייקטי הווטסאפ של ערוץ 7, הנה עוד אחד: אייטמים מעניינים שאני (או הצוות) דגים מהפורום.

 

מוזמנים להצטרף. קבוצה שקטה של 2 אייטמים ביום בממוצע .

 

ערוץ 7 הפורומים - Whatsapp

ילדה שיוצאת מלא פעמים בלילה ממיטת מעבר, מותשים.עינב66

אשמח לשמוע מנסיונכם כשילדה בת שנתיים ותשע עברה למיטת מעבר (כי למדה לצאת מהמיטת תינוק), מה הכי עזר לכן שתשאר במיטה שלה במהלך הלילה ולא תבוא אליכם חמש פעמים?

רוצים להתחיל איתה מהלך אבל מנסים להבין מה יגרום לה להישאר במיטה שלה ולא לבוא אלינו כי היא יכולה וזה מפתה לצאת ולהיות עצמאית.


מבחינת שפה היא מבינה אבל לא הכי מדברת עדיין.

תכתבי בפורוםרקאני

הריון ולידה

פה זה פחות רלוונטי

בפועלנפשי תערוג

מה שיעזור זה להחזיר כל פעם

כל פעם


אבל זה מתיש ומנסיון אישי באיזה שלב באמצע הלילה נשברים כי רוצים לישון

עם הזמן זה עובר.


ואתם כהורים.

אל תרגישו שנכשלתם אם היא בכל זאת מגיעה למיטה 

לא נוראנחלתאחרונה

כיף להיות במיטה עם אבא ואמא!  לא נורא בכלל. אם יש מיטה רחבה מספיק

והילדונת לא בועטת נוראות תוך כדי שינה, לא נורא. חושבת שזה נותן בטחון

לילד.  אולי להתפלל על זה, אם זה מפריע? לבקש עצה טובה מהשם?

אנשים שמבינים בכסף השקעות וכוניק זמניק
אני אשמח לשמוע אותכם שם בשאלה קטנה שאלה על חסכון קטן - חיסכון השקעה וצריכה
פורום תורני דתי לאומירוצה להשתחרר

מכירים את פורום אוצר החכמה? לתורה? ועוד כמה קצת פחות מוצלחים?

יש הרבה פורומים תורניים חרדיים. הראשונים שהזכרתי מוצלחים מאוד בהרבה מובנים, פעילים, ואפשר למצוא בהם דברים מעניינים גם לאחר זמן.

האם יקום פורום תורני דתי לאומי? שיהיה ברמה, פעיל, לגופו של עניין (בדרך כלל כמובן), ומעניין?

תגיד אוצר החוכמההפי

תגיד לי אלפי ספרים תורניים ב"ה שעזרו לי שנים

באיזה הקשר זה פורום? 

תחפשי בגוגל 'פורום אוצר החכמה'רוצה להשתחרר

ותגלי מקום מעניין מאוד. זה לא 'אוצר החכמה' עצמו - ספריית הספרים הענקית, אם כי יש ביניהם קשר כמובן.

זה פורום תורני, רובו חרדי אך לא כולו. חלק מהכותבים מוכרים (הרב איתם הנקין ז"ל, יבל"א הרב יוסף בדיחי, הרב יואל קטן, ועוד מן הסתם), אם כי כולם משתמשים בשמות אנונימיים כמו כאן.

זה קצת מצחיק אבלנקדימון

מי ששם בפורומים אלה מי שנחלשו רוחנית והתדרדרו לפורומים. אצלנו, החזקים לא משוטטים בדברים כאלה באינטרנט וממילא לא תראה מקבילה.

 

זו פרשנות בלבד.

לא חושב שזה נכוןרוצה להשתחרר

כלומר, מן הסתם יש שם רבים כאלה, אבל ודאי לא כולם. יש שם אנשים גדולים, ידענים ומעניינים, יראי שמיים בהחלט.

חלקם גם רבנים מוכרים, כפי שכתבתי להפי.

בסוף השימוש בכלים כאלה מועיל לפיתוח של שיח תורני, לפתרון שאלות, ועוד.

אה, ואני מכיר חברה חזקים מאוד אצלנו שמכירים את הפורומים האלה. כל מי שמחפש באינטרנט מדי פעם תשובות לשאלות תורניות עיוניות (לא הלכתיות פשוטות), כמעט בטוח נפגש בזה. דווקא חברה ברמה גבוהה לדעתי. אז אמנם הצדיקים הנ"ל אינם משוטטים יומם ולילה באינטרנט, אבל יוצא לפעמים להיכנס.

בינינו, קשה ברשת להישאר בדיונים מעמיקים כל הזמןמתוך סקרנות
להבנתי, סוד ההצלחה של הפורומים שהזכרת הוא שרוב גולשיו עם חסימה חזקה מאוד לרשת, ככה שאין לה באמת "רשת" שמושכת אותם לכל מיני מקומות ומפריעה לריכוז...
יש סיפור מעניין עם אוצר החכמה והפורום שלהםמשה

לעצם העניין. כנראה בעולם הדתי לאומי יש לא מעט פעילות כאן (פחות משהייתי רוצה) ולא מעט גדולי תורה צעירים כותבים דווקא בפייסבוק.

יש קבוצת פייסבוק/ווטסאפ של רבנים לדעתיארץ השוקולדאחרונה
אבל לא יודע אם היא סגורה, רק שמעתי עליה מרב שאני מכיר
ממש מושך אותי כל הנושא הזה של בניה ויצירהרק נשמה

עכשיו יש לי אפס ניסיון אבל אני ממש רוצה לדעת לעבוד עם חומרים לעשות חריטות בעץ לבנות רהיטים וכאלה לא בקטע של מקצוע סתם כתחביב אבל אין לי מושג איך מתחילים וגם איך משלבים הכל עם לימודי תואר

יש למישהו רעיונות לקורסים או סדנאות או ליודעת מה?

פשוט להתחיל, בכל דרך, להשקיעזיויק
מהאינטרנט בשלב א', ואחר כך תתקדמי לדברים ממשיים יותר
יש ביוטיוב כמויות של חומר בחינםמשהאחרונה

משם אפשר להתחיל. אחר כך להתקדם...

לשבור הרגלים קבועיםזיויק

יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?


כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.

איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?

ההובי של חייoo

לשנות הרגלים רעים

ליצור הרגלים טובים


כשהבנתי את הקונספט של ההרגל זה הפך קל


ממליצה על ספר כוחו של הרגל

הוא מסביר את הרעיון של

טריגר- פעולה- תגמול

איך להיפטר/ ליצור הרגל

אמיתי? זה קל לך?זיויק
אחפש את הספר
לשנותoo

או ליצור הרגל זה תהליך מתמשך


הרבה אנשים אוהבים תוצאות של כאן ועכשיו

לא אוהבים תהליכים

וזה גורם לקושי בהשגת דברים


אני כן אוהבת תהליכים

מסוגלת לראות את התוצאה העתידית ולחכות בסבלנות

לרוב גם נהנת מהדרך

לכן בעיניי זה לא קשה

אחרים בטח יקראו לזה קשה עד בלתי ישים

נשמע נדיר ממשזיויק
זה באמת קשה מאד מאד, מתאים לאנשים ספציפייםנפש חיה.
חדמשזיויק
עם זאת זה מאתגר תסכימי איתי
לאט לאטנפש חיה.

ממליצה לקרא קצת טורים של הרב יצחק פנגר

ללכת בצעדים קטנים 

ולחלק את החזון הגדול למטרות קטנות ברות ביצוע

תהיי ספציפית?זיויק
וזה עזר?
אשתדלנפש חיה.

לפני כמה שבועות בעלון הידברות הרב פנגר רשם טורים בנושא שינוי התנהגות

ופירט איך לעשות את זה צעד צעד

זה עלונים לפני חודש- חודש וחצי ככה.


לגבי הצעדים הקטנים-

נגיד שאתה רוצה לרוץ מרתון שזאת המטרה הגדולה, אז

קודם אפשר כצעד ראשון להגביר מוטיבציה ובמקביל להוריד את המושג המופשט (רוצה לרוץ מרתון)

לפס מעשי (שינויים קטנים - לשים את הנעליים ליד הדלת, אפילו בלי לנעול, בשלב מאוחר יותר לקבוע זמן לריצה)


כשהייתה לי מטרה גדולה

השיטה של צעדים קטנים עזרו לי להגיע אליה....


היום אני מתמודדת עם דברים שאותה טכניקה בהחלט תשמש אותי


רק צריך לרצות

ולעשות משהו קטן בכיוון. 

תודההזיויק
מתחילים לאט לאטנפשי תערוג

ומוסיפים כמה שיכולים

אי אפשר לשבור הרגליםצדיק יסוד עלום
אפשר לשבור הרגלים, זה לוקח זמן אבל קורהקעלעברימבאר
הפך היהדותזיויק
הפך הפסיכולוגיהקעלעברימבאר
מידות בסיסיות בנפש אי אפשר, אבל אפשר לנתב אותןקעלעברימבאר
למקומות אחרים בשבירת הרגלים. כדוגנת מי שזולד במזל מאדים בגמרא
יש לנו ש"ס שלם לצטטצדיק יסוד עלום
פוק חזי
איפה בשס?קעלעברימבאר
אנשים נשארים אותו הדבר,צדיק יסוד עלום

בני אדם הם יצורים קטנים וחלשים

הרצון להשתנות תמיד מתבדה

המציאות סותרת את דבריך. אבל מביןקעלעברימבאר
ללבך❤️
נדבר עוד כמה שנים בפורום גרושים גרושותצדיק יסוד עלום
אל תדאג יהיה טוב❤️🙂קעלעברימבאראחרונה

אולי יעניין אותך