אתם אשכרה בעד מי שרוצה לרצוח אתכם!!?
מה מפריע לכם שבונים ישוב חדש?? זה על חשבונכם?? לא ביקשו מכם להרתם לשם ולגור שם אבל לפחות לא להרוס לנו🤦🏽♀️
באמת לא מבינה ת'קטע..
אם יש פה שמלאניים איכשהו במקרה הסבירו


והגעתי למסקנה אחת גדולה! שהם פושט מקבלים כסף ומעניין אותם כבוד וכסף ואירופה ועוד ארצות משלם להם הרבה זה אחד!
דבר שני הם גם לא רוצים שעמ"י יהיה קיים פושט וזהו,
על השמאלנים הקיצונים שיכולים ללכת לביתיים של אנשים שנפגע להם בן \ או משפחה מטרור ערבי וליד הבית שלהם לצועק עליהם שהכול באשמתם והערבים מסכנים וכו..
השמאלנים האלו זה מה שמעניין אותם והם חזקים כי יש להם כסף!!
יש כאלה ורובם שלא משנה להם אם יהיה או לא...
אכפת להם שיהיה שקט וזהו...וזה הרוב...
ואילו שאכפת להם הם מיעוט אבל הם חזקים! לצערנו...
שרוצים שלוםםםםםםם
אולי הם צריכים לעשות חזרה על מילון אבן שושן
אלא "מורדים פוליטיים נגד הכיבוש" או משהו בסגנון.
יש להם עולם הגדרות משלהם שלא בטוח קשור למציאות, אפילו המציאות שהמחבלים עצמם מצהירים עליה.
תחשבי על כיוון של להתחיל לכתוב תגובה מנומקת במקום לחלק ציונים לכל אחד שזז כאן
השמאל במדינת ישראל :
במבחינה מדינית- תומך בפתרון 2 המדינות. כלכלית- סוציאליזם. חברתית- פמניזם וליברליזם. תומך בפינוי חלק מיו''ש, עבור הסכם שלום עםץ הפלסטינים, השמאל הציוני רואה במהלכים אלו הכרחיים להמשך קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. זאת מאחר שביהודה ושומרון חיים בין 2.5 ל-3 מיליון פלסטיניםץ. וסיפוחם למדינת ישראל עלול להביא לסופה של ישראל כמדינת לאום יהודית או כדמוקרטיה והפיכתה למדינה דו לאומית. בעקבות זאת תומך השמאל בעיקרו בפינוי חלק מהתנחלויות הממוקמות מעבר לגדרק ההפרדה..
ביהודה ושומרון מתגוררים בין 1.1 ל3 מיליון ערבים, מעולם לא נעשתה בדיקה אמינה בנוגע לכמות הערבים ביהודה ושומרון, אין צורך להציג את העמדה הפוליטית של השמאל הקיצוני כמציאות בשטח.
לא שזה לא קיים, אבל לצערנו הרב רוב השמאל כיום מבוסס על עזרה לפלסטינים ולא על "חשש מה יקרה לנו אם הם יתערבבו איתנו". צר לי.
שמאל שרק חושש מההתערבבות שלהם איתנו - צריך לתמוך בחוק יסוד ההגירה, לדוגמה. או להפסיק לרדוף את בנצי וענת גופשטיין המתוקים, דוגמא שניה.
שמאל שלא מחפש לעזור לערבים על חשבון יהודים - לא אמור לסייע למחבלים ולכבול את ידי מדינת ישראל מול חמאס.
וכן הלאה.
צודקת
משפחה מגוונת (לא אפרט יתר על המידה אבל יש לי 26 דודים (לא כולל הנשואים שלהם) וחלקם חרדים (מקריית ספר ועד נטורי קרתא בירושלים, מבני ברק ועד בלגיה) חלקים דתלשים, חילונים, גרושים, אלמנים, נשואים, דתיים, מסורתיים, חוזרים בתשובה, ימנים , שמאלנים, תל אביבים, גרים בפריפריה ועוד................... אז אני רואה בנות שאמא שלהם גדלה בבית אל , גבש וכו' והן כל היום ביישוב הם פשוט חיות בבועה ולא מבינות עד כמה. ואיפה שאני גרה זה משהו ידוע
לא סתם כתבתי לך את זה
להגיד שמאל זה כוללני מידי.
יש הרבה זרמים גם בתוך השמאל
בעיקרון הדעה הרווחת של השמאל הישראלי המתון יחסית הוא:
מדינת ישראל קמה לפני 70 שנה כדי להיות מקום מפלט ליהודים מפני רדיפות הגויים.
אמנם עם חיבור למסורת ישראל אבל תכלס היא ניתנה לנו על ידי מדינות העולם כדי להקים מקום מפלט ליהודים
ולכן:
א אין לנו שום בעלות קדומה על קרקע בידיים ערביות.
ב אסור לרדוף את ה"פלסטינים".(אנחנו מדינה של פליטים)
ג. הערך העליון הוא שלום ושלום דוחה גם נסיגות מדיניות ופגיעה בערכים.
זאת אומרת מטרתו של השמאל היא בעצם לשמור עלינו ולהשיג שלום
זו המטרה העיקרית שלו ומבחינתו עוד יישוב אחרי קווי החלוקה של האום הוא נגיסה בשטח פלסטיני
כי באיזה זכות כבשנו בכוח צבאי את המקום שכמה דורות של "פלסטינים" ישבו בו.
ולכן בעיני השמאל כל מאחז הוא פוגע בשלום ומתסיס את הערבים.
עוד נקודה שיש זה לסיים עם הכיבוש
כלומר השמאל לא יכול להכיל את זה שלא סיימנו את הכיבוש כלומר שארץ ישראל השלמה לא שלנו
כי ברגע שלא כל הארץ שלנו אנחנו פגיעים. ולכן השמאל מציע פיתרון אחר כלומר לסגת אבל להרויח שלום.
זה בגדול הטענות של השמאל.. מקווה שהסברתי טוב
את שקר ה"עם הפלסטיני" ולמה השמאל טועה זה כבר בשרשור אחר.
שבת שלום
ישראלית2❤🇮🇱חביב אדם שנברא בצלם!
זה שיש כאלה שיש להם בעיה אידיאולוגית עם עם ישראל זה עניין אחר שלא סותר בכהוא זה את היותם בני אדם
הבא להרגך השכם להורגו
ההבדל הבסיסי בין שמאל לימין הוא שהשמאל רוצה לשנות, והימין רוצה לשמר.
השמאל לא מרוצה מהמצב המסורתי ורוצה "להתקדם" בכל תחום לאידאל אוטופי שבו כולם שווים ואין הבדל של דת או לאום (כי הקטגוריות האלו הושמדו)
לגבי ישובים זה יותר עניין של פוליטיקת זהויות.
לפי המערכת הזאת העולם מורכב ממדכאים ומדוכאים, כובשים ונכבשים, רעים וטובים.
ככל שאדם משויך ליותר קבוצות מדוכאות, ככה הוא יותר קורבן צודק, ומי שמולו רשע וכובש ואשם באיזה 'איזם'\ 'אות'\ 'פוביה' (שוביניזם, גזענות, הומופוביה, קולוניאליזם, בורגנות, איסלמופוביה, וכו' וכו' וכו')
לערבים יש פשוט צבע עור כהה יותר בממוצע. והם מוסלמים, דת אקזוטית במדינות אירופה ובארה"ב (שאסור לבקר אותה על כך שהיא חוטאת בכמה 'איזמים' בעצמה) וגם הם משחקים אותה קורבנות מול הכובש האכזר.
זה כזה פשוט.
דיברנו על זה ולא הבנו את הקטע באמת
(בלי לקרוא תגובות קודמות)
אז בתור שמלאנית כמובן, (@הפילוסופית;)
רוב העיניין לעניות הבנתי זה שאם כבשנו את הארץ לבני דודינו היקרים, מן הראוי שלפחות נסייע להם במה שאפשר..
ואם למרות שזה חוסר צדק משווע ,אנחנו משאירים את הארץ בידנו, לפחות נחיה פה בשלום..
ונכון שלא הכי אפשר לסמוך עליהם אבל הזדמנות נוספת חייב לתת ו"אולי הפעם"
...
תזכירי לי להמשיך, זה מרתקק😁

אבייתר זה מוקם שאין שום דבר גם כשהלכנו וזה לא באמצע עיר...
וגם הערבים בונים חופשי עוד ועוד בלי שום גבולות ולנו אין הייתר... איך?
כשמקימים יישובים גם ממערב לגדה המערבית
שכוייח שאכפתים אבל איפה הם היו לפני 2000 שנה?
כשעם ישראל גלה לבין האומות בכוח הזרוע ארצו נכבשה בדם ואש
ומשהו באופן יותר כללי מוסר חייב לבוא מלמעלה כי אחרת כל אחד ימציא מוסר(כמו שקורה היום)
ולכן הבטחת הארץ לעם ישראל היא בעצם המוסר כלומר יותר לא מוסרי לא לכבוש את הארץ מאשר לגרש אוייבים שבאו והשתלטו על הארץ.
עוד דבר מבחינה אידיאולוגית (אמונית) ע"פ הקראאן היהודים הם בני חסות כלומר אסור להם להקים מדינה ריבונית בפני עצמן
אלא לחיות בארץ מוסלמית ולתת מסים לקאדי וכדו'
כלומר מדינת ישראל לא רק שמבחינת הערבים היא לא התגשמות חלום אלא היא הרס של חלום
ולא יעזור אם נקים פה מדינה רק על קו החוף עדיין הערבים לא יוכלו להסכים לדבר כזה.
בנוגע לאביתר לא. עובדה שהממשלה לא מפרקת את כל היישובים בלתי חוקיים בנגב בדרום אל חאן אל אחמר את כל הבניות שנעשות בשטחי B. קל וחומר שמדובר פה בשטח מופקר שאין מה לעשות איתו והוא לא שטח ציבורי בנוי ואין שום כוונה לעשות איתו משהו
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...