קודם כל לא לבטל את הרגשות שלה, ולא לנסות להסביר למה אין לה על מה להיות בצער.
אם הלב שלה אומר לה שיש לה על מה להצטער כאן, צריך קודם כל להקשיב לו, להבין על מה בדיוק הוא מצטער, ולמה זה כואב לו. לא יעזור להתנגד אליו, ולהסביר לו הסברים שכליים למה הוא טועה, גם אם באופן אובייקטיבי הם הסברים אמתיים ונכונים. כי זה רק יגרום לחסום ולהדחיק את הכאב, ולא ישחרר אותו בצורה בריאה.
ואכן יש לה על מה להיות בצער. היה לה קשר עם בחור, שהיה לו פוטנציאל אמתי להגיע לכדי חתונה, ובפועל הפוטנציאל לא מומש וזה לא הצליח. ואותו בחור שהיה לה פוטנציאל להתחתן אתו, כעת התחתן עם חברה שלה. זה דבר כואב. וצריך לתת מקום לכאב הזה ולהכיל אותו.
[לא משנה אם באמת היה לקשר פוטנציאל להגיע לכדי חתונה או לא. בסוף זה מה שהיא מרגישה, ועם זה היא צריכה להתמודד. אולי הרגש אמתי, ואכן היה לקשר פוטנציאל להגיע לחתונה, אך בשמים החליטו שלא נכון שהוא יתממש בפועל. או שאולי הוא לא אמתי, והוא מבוסס על הדמיון שלה.]
רק לאחר שנותנים מקום לצער להתבטא, ומכילים אותו. אפשר להכניס את ההסברים השכליים, ואת המבט האמוני על הדברים. לזכור שה' משגיח, ולדעת שאם כך ה' סובב את הדברים, כך צריך להיות. וגם אם באמת היה פוטנציאל עם אותו בחור, בפועל ה' סובב שזה לא יקרה, ולמרות שזה כואב, זה לטובה. וה' מייעד לה בחור אחר, שיתאים לה באופן הרבה יותר מדויק.
לאחר שהיא תיתן מקום לצער, ותגיע לכדי ריפוי. יהיה לה גם מקום לשמוח בשמחה של חברה שלה, ובשמחה של אותו בחור שהיא אהבה. ברגע שהכאב יירגע, היא תוכל להוציא את עצמה מהסיטואציה הזאת, ולראות רק את הזוג המאושר. ולשמוח בזיווג ש-ה' זיווג, בבית שקם, ובחורבה שנבנתה מחורבות ירושלים.
לסיכום - לא נכון לחסום או להתנגד לתנועה הנפשית שלה. אלא צריך לאפשר לתנועה הנפשית להתבטא כמו שהיא. ומתוך הזדהות הבנה והכלה של תנועה הנפשית שלה, שתביא לכדי השתלבות בה, אפשר לקחת את אותה תנועה ולתת לה כיוון חיובי. שיוציא את החברה מהמקום של הכאב, ויאפשר לה להגיע למקום של שמחה.
כל הכבוד לך שחברה שלך חשובה לך! בהצלחה 