..דף תלוש
זה סתם תהיות מוזרות שאני מעלה לעצמי בראש כשאני המון לבד עם עצמי.
היום אח שלי אמר משהו על חרם. ובגיל שלו וואללה הייתי בחרם. אז הוא רק מדמיין וממורמר (כמוני) אבל אני באמת הייתי שם.
והייתי כל כך מטומטמת שכל השנים הכחשתי. למרות שאחר כך בנות התקרבו אליי, אבל רק בגלל שאמא הייתה חולה והן ריחמו עליי ובטח אמרו להן להתקרב אליי. לא שזה עזר להן, הן ניסו לדבר איתי על זה ואני הייתי בוכה והולכת מהן. אבל כוסעמאק איתן, אני לא צריכה חברות רק מרחמים. אותו דבר כשהייתי מאושפזת. הן ניסו להתקרב ולבוא לאסוף אותי בשבתות והן התבגרו והכל אבל אין לי שום צורך בחברות מרחמים. באמת שלא.
אם אני פוגשת אותן, אני מתחילה ישר להרגיש רע וחרדות ואיכסה בבטן, ואני בקושי מדברת ולא מחייכת ולא כלום. כי אני בכלל לא רוצה את זה. לא צריכה את זה. לא צריכה אותן.
אז אני כפוית טובה או משהו, כלפי עצמי בעיקר כנראה, אבל אני ממורמרת ודיכאונית ונורא אוהבת להתלונן, אז אני מתלוננת. ולא שוכחת. ולא סולחת.
וכל פעם שאני בישוב והחרדות האלו ש'רק שאני לא אראה מישהי מהשבט'. שלא יראו אותי שלא יתקרבו אליי שלא ידברו איתי.
ובשנתיים האחרונות (לפחות) הן התעקשו לעשות לי יומולדת. כלומר לבוא אליי הביתה ולשיר ובלונים ועוגה ואיכסה מה אתן חושבות שאני לא יודעת שזה רק כי אתן רוצות לפצות על כל המעשים שלכן. לא צריכה את ההפתעות שלכן. חוץ מזה שאני שונאת הפתעות. אני שונאת יומולדת, ואם אני רוצה משהו ביומולדת זה עם בנות שאני אוהבת ולא שאין לי בכלל רצון אפילו פיצי לפגוש אותן בחיים.
אני ממש מקווה שהשנה הן לא יעשו לי יומולדת. לפני שנתיים הן אשכרה פשוט באו והוציאו אותי מהבית של רבקה, שהיא חברה שאני אוהבת ורוצה להיות איתה, ולקחו אותי חזרה הביתה בכח ועשו לי יומולדת. מטומטמות. באמת. אין מילה אחרת. לפני שנה הן באו למרות שאמרתי להן שאני לא מרגישה טוב ושלא מתאים לי. פשוט בכח, מה אתן חושבות שזה משמח מישהו, לא זה לא זה רק עושה יותר רע. תקלטו.
לפני שלוש שנים הייתי במקום שרציתי עם אנשים שרציתי. כמה שהיום זה לא מקום שאני רוצה, פעם זה היה וזה מה שרציתי ולעזאזל זה עשה לי טוב. אני מתגעגעת לאנשים האלו אמאלה יואו.
אני רוצה השנה ים. לא יודעת עם מי וכבר אין לי כח לחשוב. אבל אופ כמה שזה מתקרב אני כבר יודעת שיהיה סתם מעפן במקרה הטוב ונוראי במקרה הפחות טוב.
אני רוצה אנשים קצת אחרים להיות איתם. כמו מאי ודניאל ומאיה והילה וניצנה. (אנשים שלא גדלו בבית דוסי פף.) כאילו באמת שאני אוהבת את החברות שלי (אל תעלבו אמאלה לא התכוונתי) אבל אני כל כך צריכה כבר אנשים מבחוץ שיעזרו לי לצאת לעולם. שלא ישאירו אותי בעולם שגדלתי בו. הם לא מתכוונים אבל זה מה שזה גורם בסופו של דבר. בלי כוונה אבל זו התוצאה. וכבר נמאס לי להישאר בעולם הזה, אני צריכה כבר להיפתח, קשה לי כבר להישאר באותו מקום שאני כל כך לא סובלת. במקום שגרם לי רק סבל ורוע. מקום שבו כל בנאדם שני פגע בי. וכל הזמן אני רק סביב דוסים, בדירה ובאשפוזים וחברות ומשפחה. אני אוהבת, מבטיחה, אבל זה לא מספיק לי. אני מרגישה שאני תקועה במקום הזה, שהוא בכלל לא טוב בשבילי. הוא חוסם אותי.
וואי חפרתי ברמות ואני כבר קודחת לעצמי בשכל.

באלי לבכות
שמישהו יחבק וירגיע
..רק הפעם.
הלואי וזה נכון לי להגיב.


תצאי.תצאי לעולם.תצאי.אני פשוט מתחננת.אני עם דמעות פה.רק רוצה שתצאי,שתמצאי אהבות,שתמצאי חיים.
שחררי את הדוסיות,שחררי את מה שמפריע לך.(לא יודעת עד כמה אני נכללת בחברות ובכלל,בדוסיות אבל שחררי גם אותי,אם זה מפריע.אני אומרת בהכי רציני שיש.)
את יודעת כמה אני אוהבת.
אני כבר המון זמן לא מתפללת נורמאלי אבל אני מקווה בשבילך לטוב.ומבקשת אותו.
ואת חשובה לי.
ואני מנותקת מאוד.אני יודעת.
אבל לרגע אחד אני לא מפסיקה לחשוב עלייך.

תצאי,
בבקשה מימך.
אל תתני לעולם להגביל אותך.
לא רק שמותר לך לחיות אלא את צריכה את זה הכי שיש.
ואני פשוט פה להאמין בך.
אני בטוחה שאת תמצאי את הדרך הנכונה שהכי טובה לך.
מה שחשוב זה להיות אדם עם לב טוב ואת כבר כזו אז פשוט לגמרי כל העולם לפנייך.

|נאנח|
חיבוק חזק.
אוהבת.
..דף תלוש
אהבה גדולה שלי.
באלי חיבוק שלך.

את נחשבת בחברות וזה ברור, ואם לא הובנתי נכון אני לא רוצה לשחרר את החברות, רק את המקום שאני תקועה בו. אני חושבת שאפשר לשלב. הלוואי שאפשר ביחד.

אני רוצה אותך.
לב.
..רק הפעם.
אפשר לנסות להיפגש בסוכות


לפעמים נכון לעשות נתק,כביכול ללכת לקיצוניות שניה ואז לאזן.
לא יודעת מה נכון במקרה שלך.
נשמע לי שאת יכולה לעשות לעצמך תקופה קצרה של נתק מהכל,להתבונן מה נכון לך ואחכ,לשלב את החברות,בדרך החדשה שלך.
אולי זה לא נכון.לא יודעת.אולי נכון משהו אחר.תחשבי על זה?

לב אלייך.
..דף תלוש
הי אני יותר מאשמח. דברי איתי.

אחשוב על זה.
לב
..דף תלוש
נגמר חג אחד מתוך כולם
שרדנו, שאפו
עוד רגע שבת וגם לפני רגע הייתה שבת
המוני זמן שיעמום לבד

אני חייבת כבר טיפול, זה ברמת הקריטי

רק להמשיך ללכת
..להיות בשמחה!!!
קראתי.
הלב בוכה בוכה
אני אוהבת מאד. הרבה.
הלוואי תעשי את מה שטוב לך, בלי לפחד. אני תומכת בהחלטות שלך.
חיבוק והרבה אהבה
את תמיד בפנים
..דף תלוש
אוהבת אותך אחות בלב.
..דף תלוש
אופ אנשים לא הבינו אותי
הכוונה היא למקום שאני תקועה בו,
לא לאנשים שאני אוהבת
ולא רוצה לוותר עליהם לעולם.

(ובגדול נרשמת התקדמות במישור אחר
קטנה אמנם
אבל זה וואו
אם זה משמח מישהו)
..להיות בשמחה!!!

אני כבר הבנתי אם זה מעודד.

את אחלה

 

(זה משמח אותי)

 

..דף תלוש
אהבה שלי🤍
..דף תלושאחרונה
תראי אותך,
תראי אותי.
לשתינו יש לב,
עשוי אבקת כוכבים נוצצת.
שתינו יפות עם כל הפגמים שלנו,
עם קמטי הבגרות וסימני המתיחה;
עם הנמשים והצלקות שצרובות בעור.
שתינו הרי מלאכיות,
ואם רק נרצה מספיק;
נוכל לגעת בירח.
נוריד אותו קצת למטה אלינו,
נאיר את גופנו הקסום.
וכל מה שהיה נראה לנו כפגם,
פתאום נוצץ באור ייחודי;
והלב מתחבר אל הגוף,
והכל מאיר עד השמים
ובחזרה.


..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

מה היית עושה כשהתברר לך שאדם שאתה ככ אוהב ומחוברכְּקֶדֶם

אליו עבר את החמור מכל

יש כל מיני חוקים לבני אדםxmasterx

חוקים קרים חוקים חמים

קשים רכים

ישנים יותר וחדשים

הגיוניים ואידיוטיים לגמרי

לפעמים אין סבלנות


מענב יוצא יין זה חוק

מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק

מנשיקות יוצרים בניאדם


להישאר פגיע למרות המלחמות

להישאר אמיץ למרות הפחד

להישאר חזק גם כשהכל פורץ

להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים


להפוך מים לדם

להפוך חושך לאור או הפוך

אלכסון לישר

חלום למציאות

אחים לאויבים


מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה

מהילד למטה עד לזקן

יושב בהפסקהxmasterxאחרונה

מנסה להחיות אותה עם מעט שירה

קצת וולך קצת אתר

...Shandy

https://music.youtube.com/watch?v=PAuGxT_cC6U

המילים כלכך מדויקות לי

 

הקיץ פהxmasterx

הימים ארוכים

השמש לא הולכת לשום מקום

הכל חם ולוהט

חסר סבלנות

מעקצץ

עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק

העולם מקיא את כל החורף החוצה

זה כאילו שאלוהיםxmasterx

שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה

כולם מחכים במתח

יהיה חסר או לא

עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת

תיעוד של התפוררות ברקע

מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש

הלהב של הקיום מתגרד על הבטן

והוא חד

שורט

חותך

היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת

בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית

הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות

הטיימר עומד לצלצל

הבדיחה היא עלינו

לא היה חסר כלום בקופה

חוזרים לנשום

עד הפעם הבאה

תוך שבוע גם מלחמהxmasterxאחרונה

גם שלום

גם הסכמים

איזה הספקים יש פה

לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה

מה הכיוון

רוורס במקום קדימה

עץ ריח מסריח על המראה

אורות גבוהים

והיא יושבת במושב ליד

רגל למעלה

מחייכת

אז הכיוון לא משנה

רק התנועה

התגעגעתי אז חזרתייאיר_
זה היה צריך לקרות מתי שהואיאיר_

על אף כל הדחיות שלי

הכל בסדרמבולבלת מאדדדד
עליות וירידות.

אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…


אתה עדיין סמוראי. 

בדיוק ☺️יאיר_
..מבולבלת מאדדדד
(כתבתי לך בפרטי)
ברוך שובךהמפוזר מהכפראחרונה
--מחכה לרחמים~

אבל למה

למה מרגישה הכל יותר מדי

למה הכל כואב

למה הכל

למה

--מחכה לרחמים~

ומה עושים עם זה

ואיך משיגים את העור הזה

ולמה

ומה

ואיך

--מחכה לרחמים~אחרונה

תציל אותה

ואותי

ואותם

..דף תלוש

זה אשכרה העלה לי דמעות

לכתוב את כל זה

יצא ארוך

וזה אפילו לא כל מה שיש לי להגיד

ובאלי שהיא תבין

היא אמרה שהיא תגיב כשיהיה לה זמן

נראה מתי זה יהיה ומה היא תגיד

אבל פאק איך זה הגיע לזה בכלל

למה עלו לי דמעות

זה לא פייר. וזה לא כזה פשוט "לא להתייחס" ו"לשחרר" כמו שהיא אמרה

אופ

אולי יעניין אותך