עוד ערב לפני השינה
מסכם את היום
אותו מצב
די נשבר לי מעצמי
וגם קצת נפצעתי מהשטות הזאת שעשיתי היום
רק שלא ירד לי דם. בבעע.
נמאס לי מהשטויות האלה
נמאס לי כבר
אוף
אין אור בקצה המנהרה
עוד ערב לפני השינה
מסכם את היום
אותו מצב
די נשבר לי מעצמי
וגם קצת נפצעתי מהשטות הזאת שעשיתי היום
רק שלא ירד לי דם. בבעע.
נמאס לי מהשטויות האלה
נמאס לי כבר
אוף
אין אור בקצה המנהרה
|אנחה| |היא ממש ממש לא אנחת רווחה|
|בנוסף לבאסה, קראתי עכשיו משו ממש מבאס|
|אנחה|
אין לי שמץ של מושג מה עושים. וכל העינים נשואות אלי.
למה למען ה אנשים מחזיקים ממני?
למה
כאילו.. מה נפלתם על ילדון שאתם רוצים שהוא יעביר לכם שיעורים בבית כנסת, ושאתם שואלים אותו שאלות בהלכה, ומבקשים ממנו להיות חזן וקורא בתורה ו ו ו.
הוא רק עוד ילדון
טיפש
מעצבן
חופר
שאפילו לא מצליח לסלוח לעצמו.
למרות שממש ניסיתי
אבל
זה מעצבן שזה פשוט טעות
וצביעות
וזה לא נכון
והלוואי ווהייתי מצליח לעמוד בדרישות שהם מציבים לי
מאוד
את לאיודעת כמה בכלל
וברור שעכשיו אני מסתכל על עצמי בצורה הכי גרועה שיש
אבל
אני רוצה להיות מי שחושבים שאני.
הרמוניהבלי טיפה של התקדמות
הרעיון בלאט לאט זה להתקדם קצת קצת כל הזמן
וזה לא קורה
לא לאט לא מהר לא כלום
הכל נשאר בי גרוע.
זה קטע של נוער
המצבי רוח שלנו קיצוניים יותר
אנחנו מבררים
אנחנו משתנים
הגוף בשיא
ו.. זה משפיע מאוד. העובדה שאנחנו לא נשואים.
אני משוכנע שכשההורים שלך ושל המון כאן היו בגיל שלנו זה גם היה ככה. בצורה קצת שונה כי כל אחד שונה. ודאי.
וזה גם לא מפליא אותי ש.. מה שתיארת שרצית מישהו לדבר איתו כדי להירגע
מה את חושבת שזה רק את?
כולנו ככה.
זה שלב כזה בחיים. הרבה הרגשות דומות בין הרבה נוער ובחורים.. זה הגיל
אני אמנם עוד לא בן 20 אבל נו
לזאת הכוונה
לאו דווקא נוער בני 15
אני לאיודע מהלעשות.
אין אור בקצה המנהרה.

חחחעברי אנכילא מתקבל. זה רחוק מידי.
וחוצמזה
אני סהכ רוצה ללמוד תורה ולהיות שמח
נמאס לי מהדיכאון החוזר הזה שבא כל פעם מחדש
נמאס לי
ואז כל היום שלי נראה אחרת ואני לא מצליח להפסיק ואין לי כח לכלום
והכל שונה. ואוף.
זה מוזיקה
אני לא מאלה שקשה להם בספירת העומר או בין המיצרים
אבל..
זה ממש משמח.
מעניין שלפני כמה שנים לא הייתי שומע בכלל.
ועכשיו זה ממש מכניס לי חיות ושמחה
עברי אנכיאבל נו
את יודעת שאני משתגע על חזנים תותחים
שיש להם קול של מלאך
והם למדו ועבדו קשה כדי לדעת איך להשתמש בקול הזה
ו
כבר שלחתי פה בערך איזה מיליון סרטונים שונים ומשונים 
אני יכול להמשיך 

בלבלב חח כן
אה וכמובן ישי ריבו
למרות שהוא לא חזן
אבל ישי ריבו
כי אי אפשר בלי ישי ריבו

חזנים, והוא


כאילו מה כבר יש לי להסתיר? חח
באמת
אני לא איזה איש סודי עם סודות עמוקים שאסור שאף אחד ידע
נהה
כולם יודעים. אני שונא חופשים. את הבאסה של החופש אני מוציא כאן והוא יודע את זה.
חוצמזה, אם תשמעי איך הוא גילה בכלל שזה אני, וראה אותי את תידהמי מההשקעה ש@מבשר שלום השקיע רק כדי לראות אותי 
אני לא אשכח לך את זה חח 
לעניינו של דבר,
אני בעד עוגיות. חד משמעית. צריך לעשות עם זה משהו.
עברי אנכיאמרתי בערוץ שאני חבר של פלוני
פלוני אמר לו שאני אגיע בקרוב
אז הוא הבין שזה אני
שאל אותו מי אני
עקב אחריי
חשב שהוא באיזה צייד או משהו
התנפל עליי
ואמר שהוא מכיר אותי

אבל וואו
הי
לא לשנות נושא.
דיברנו על עוגיות, ואנחנו לא מתרטים על זה.
חוזרים לנושא של העוגיות.
כן אנחנו מעוניינים
לא הייתי לגמרי שם,
אבל הייתי שם.
וזה פאקינג ניצחון.
ואסור לי להקטין את זה.
דיברנו על ככ הרבה דברים
יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו
והיה בסדר
ואני חיה
והיה לי כיפ
היה לי פאקינג כיפ
גם איתה
גם שם
לדבר לשתות לעשן להיות
פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו
לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.
צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו
היה טוב.
ובאלי שזה יישאר ככה.
ההרגשה הזאת בלב
המון זמן לא הרגשתי את זה
את לנצור ולשמור. טוב ילדה?
I crash my car into a bridge
I DON'T CARE
I love it
משהו כזה.
גוד נייט
הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי
אליו עבר את החמור מכל
חוקים קרים חוקים חמים
קשים רכים
ישנים יותר וחדשים
הגיוניים ואידיוטיים לגמרי
לפעמים אין סבלנות
מענב יוצא יין זה חוק
מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק
מנשיקות יוצרים בניאדם
להישאר פגיע למרות המלחמות
להישאר אמיץ למרות הפחד
להישאר חזק גם כשהכל פורץ
להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים
להפוך מים לדם
להפוך חושך לאור או הפוך
אלכסון לישר
חלום למציאות
אחים לאויבים
מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה
מהילד למטה עד לזקן
מנסה להחיות אותה עם מעט שירה
קצת וולך קצת אתר
הימים ארוכים
השמש לא הולכת לשום מקום
הכל חם ולוהט
חסר סבלנות
מעקצץ
עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק
העולם מקיא את כל החורף החוצה
שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה
כולם מחכים במתח
יהיה חסר או לא
עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת
תיעוד של התפוררות ברקע
מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש
הלהב של הקיום מתגרד על הבטן
והוא חד
שורט
חותך
היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת
בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית
הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות
הטיימר עומד לצלצל
הבדיחה היא עלינו
לא היה חסר כלום בקופה
חוזרים לנשום
עד הפעם הבאה
גם שלום
גם הסכמים
איזה הספקים יש פה
לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה
מה הכיוון
רוורס במקום קדימה
עץ ריח מסריח על המראה
אורות גבוהים
והיא יושבת במושב ליד
רגל למעלה
מחייכת
אז הכיוון לא משנה
רק התנועה
על אף כל הדחיות שלי
אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…
אתה עדיין סמוראי.
אבל למה
למה מרגישה הכל יותר מדי
למה הכל כואב
למה הכל
למה
ומה עושים עם זה
ואיך משיגים את העור הזה
ולמה
ומה
ואיך
תציל אותה
ואותי
ואותם
זה אשכרה העלה לי דמעות
לכתוב את כל זה
יצא ארוך
וזה אפילו לא כל מה שיש לי להגיד
ובאלי שהיא תבין
היא אמרה שהיא תגיב כשיהיה לה זמן
נראה מתי זה יהיה ומה היא תגיד
אבל פאק איך זה הגיע לזה בכלל
למה עלו לי דמעות
זה לא פייר. וזה לא כזה פשוט "לא להתייחס" ו"לשחרר" כמו שהיא אמרה
אופ