והנה חזרנועברי אנכי

עוד ערב לפני השינה

מסכם את היום

אותו מצב

 

די נשבר לי מעצמי

וגם קצת נפצעתי מהשטות הזאת שעשיתי היום

רק שלא ירד לי דם. בבעע.

נמאס לי מהשטויות האלה

 

נמאס לי כבר

אוף

אין אור בקצה המנהרה

..עברי אנכי

|אנחה| |היא ממש ממש לא אנחת רווחה|

|בנוסף לבאסה, קראתי עכשיו משו ממש מבאס|

|אנחה|

 

אין לי שמץ של מושג מה עושים. וכל העינים נשואות אלי.

למה למען ה אנשים מחזיקים ממני?

למה

כאילו.. מה נפלתם על ילדון שאתם רוצים שהוא יעביר לכם שיעורים בבית כנסת, ושאתם שואלים אותו שאלות בהלכה, ומבקשים ממנו להיות חזן וקורא בתורה ו ו ו.

הוא רק עוד ילדון

טיפש

מעצבן

חופר

שאפילו לא מצליח לסלוח לעצמו.

למרות שממש ניסיתי

יואוו (מכסה חיוך)הרמוניה
מה זה אומר?עברי אנכי


מרגש שאתה משמעותי להםהרמוניה
כן יש בזה משהועברי אנכי

אבל

זה מעצבן שזה פשוט טעות

וצביעות

וזה לא נכון

והלוואי ווהייתי מצליח לעמוד בדרישות שהם מציבים לי

כן... זה מחייבהרמוניה
אבל בכל זאת אתה כנראה צריך להעריך את עצמך יותר ולהבין שיש בך יותר ממה שאתה רואה...
זה מאוד מחייבעברי אנכי

מאוד

את לאיודעת כמה בכלל

 

וברור שעכשיו אני מסתכל על עצמי בצורה הכי גרועה שיש

אבל

אני רוצה להיות מי שחושבים שאני.

לאט לאט הרמוניה

הלאט לאט הזה קורה כבר המון זמןעברי אנכי

בלי טיפה של התקדמות

הרעיון בלאט לאט זה להתקדם קצת קצת כל הזמן

וזה לא קורה

 

לא לאט לא מהר לא כלום

הכל נשאר בי גרוע.

אולי זה שריטה כזאת של הדור שלנוהרמוניה
אני יודעת על מה אתה מדבר ממש...
וזה לא אמור להיות ככה
מה זאת אומרת?עברי אנכי


אני מסתכלת על ההורים שלי לדוגמא..הרמוניה
יש להם שמחת חיים, סבלנות, רוגע
לא נגמר להם הדלק
אצלי לעומת זאת לפעמים אין אפילו אופק, אני מרגישה במבוי סתום, לא מרגישה שאני מתקדמת, לא ברור מאליו שאני שמחה (מכתה י בערך) וכל החיים שלי מלווים בספק הזה
נכון, אבל זה לא נראלי קטע של הדור שלנועברי אנכי

זה קטע של נוער

המצבי רוח שלנו קיצוניים יותר

אנחנו מבררים

אנחנו משתנים

הגוף בשיא

ו.. זה משפיע מאוד. העובדה שאנחנו לא נשואים.

 

אני משוכנע שכשההורים שלך ושל המון כאן היו בגיל שלנו זה גם היה ככה. בצורה קצת שונה כי כל אחד שונה. ודאי.

 

 

וזה גם לא מפליא אותי ש.. מה שתיארת שרצית מישהו לדבר איתו כדי להירגע

מה את חושבת שזה רק את?

כולנו ככה.

זה שלב כזה בחיים. הרבה הרגשות דומות בין הרבה נוער ובחורים.. זה הגיל

אני עדיין נוער נראלך??הרמוניה
א. ערכתי והוספתי 'בחורים' למטה. ב. חכי לגיל 25עברי אנכי

אני אמנם עוד לא בן 20 אבל נו

לזאת הכוונה

 

לאו דווקא נוער בני 15

יכול להיות...הרמוניה
קיצורעברי אנכי

אני לאיודע מהלעשות.

 

אין אור בקצה המנהרה.

למההרמוניה
אז האור שלך הוא להגיע לגיל 25😆
חחחעברי אנכי

לא מתקבל. זה רחוק מידי.

וחוצמזה

 

אני סהכ רוצה ללמוד תורה ולהיות שמח

נמאס לי מהדיכאון החוזר הזה שבא כל פעם מחדש

נמאס לי

ואז כל היום שלי נראה אחרת ואני לא מצליח להפסיק ואין לי כח לכלום

והכל שונה. ואוף.

האמת שהאור שכן יש לי עכשיועברי אנכי

זה מוזיקה

אני לא מאלה שקשה להם בספירת העומר או בין המיצרים

אבל..

זה ממש משמח.

 

מעניין שלפני כמה שנים לא הייתי שומע בכלל.

ועכשיו זה ממש מכניס לי חיות ושמחה

חחחחהרמוניה
אין על מוזיקה... אחד המתנות שהשם שם בעולם הזה!!!
וזה שיש אנשים עם קול 'קצת' יותר יפה משלי שישירו שם עברי אנכי


חחחהרמוניה
למה אתה לא אוהב לשיר?
אני ממש אוהבעברי אנכי

אבל נו

את יודעת שאני משתגע על חזנים תותחים

שיש להם קול של מלאך

והם למדו ועבדו קשה כדי לדעת איך להשתמש בקול הזה

 

ו

כבר שלחתי פה בערך איזה מיליון סרטונים שונים ומשונים 

אני יכול להמשיך

אההה חחחחחחהרמוניה
כן זה מדהים עד לאן שירה של מישהו יכולה לחדור... ישר בלבלב
חח כןעברי אנכי

בלבלב חח כן

 

אה וכמובן ישי ריבו

למרות שהוא לא חזן

אבל ישי ריבו

כי אי אפשר בלי ישי ריבו

 

חזנים, והוא

חחח בסוף רוב היוםהרמוניה
בבית יש רדיו וזהו
טוב אני הולכת להכין עוגיותת
ביוש בינתיים
..מבשר שלום
יצא טעים?
חחח הייהרמוניה
וואי איך הייתי רוצה לומר שכן😆 נשרף אבל לא בגלל שלא שמתי לב, בגלל שהמתכון כנראה לא היה מכוון לתנור שלנו... היה כתוב זמן אחר במתכון ובתכלס הייתי צריכה להוציא לפני.. חחח אבל לא נורא, יש כמה סוגים, לפחות אחד מהם יוצא טעים...😅
..מבשר שלום
אהה, בהזדמנות תביאי ל@עברי אנכי לטעום ולי לטעום
😉תאמת זאת זכותהרמוניה
אם אני אזכה לארח צדיקים כמוכם פעם (בעז"ה אני אזכה) אבל בינתיים תן לי להשתפשף עוד קצת 😜

וואי אני ממש חייבת לשאול, לא אכפת לכם שאתם מכירים אחד את השני?? עברי, לא אכפת לך שמישהו שאתה מכיר אשכרה יכול לקרוא דברים אישיים עליך?
..מבשר שלום
את מה שיש פה אנחנו יודעים בלי קשראחד על השני..
מה שהוא אמר^^עברי אנכי

כאילו מה כבר יש לי להסתיר? חח

באמת

אני לא איזה איש סודי עם סודות עמוקים שאסור שאף אחד ידע

נהה

כולם יודעים. אני שונא חופשים. את הבאסה של החופש אני מוציא כאן והוא יודע את זה.

 

חוצמזה, אם תשמעי איך הוא גילה בכלל שזה אני, וראה אותי את תידהמי מההשקעה ש@מבשר שלום השקיע רק כדי לראות אותי

אני לא אשכח לך את זה חח

 

 

 

לעניינו של דבר,

אני בעד עוגיות. חד משמעית. צריך לעשות עם זה משהו.

חחחחהרמוניה
הופה הופה
נו איך הוא גילה שזה אתה? אם לאכפת לכם לספר
..מבשר שלום
ידעתי שהוא מגיע לשבו"ש-אז הסתכלתי עליו וקצת דיברנו-ואז בש.א אמרתי לו שעשיתילו אאוטינג והוא לא מכיר אותי
אתה מציג את זה לא מספיק דרמטי עברי אנכי

אמרתי בערוץ שאני חבר של פלוני

פלוני אמר לו שאני אגיע בקרוב

אז הוא הבין שזה אני

שאל אותו מי אני

עקב אחריי

חשב שהוא באיזה צייד או משהו

התנפל עליי

ואמר שהוא מכיר אותי

 

 

 

אבל וואו

הי

לא לשנות נושא.

דיברנו על עוגיות, ואנחנו לא מתרטים על זה.

חוזרים לנושא של העוגיות.

כן אנחנו מעוניינים

..מבשר שלום
@הרמוניה תתאמני קצת קודם
ברור ברורהרמוניה
יופימבשר שלום
מחכים
ורעביםעברי אנכיאחרונה


🤣😂😂הרמוניה
מתוחכםהרמוניה
..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

מה היית עושה כשהתברר לך שאדם שאתה ככ אוהב ומחוברכְּקֶדֶם

אליו עבר את החמור מכל

יש כל מיני חוקים לבני אדםxmasterx

חוקים קרים חוקים חמים

קשים רכים

ישנים יותר וחדשים

הגיוניים ואידיוטיים לגמרי

לפעמים אין סבלנות


מענב יוצא יין זה חוק

מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק

מנשיקות יוצרים בניאדם


להישאר פגיע למרות המלחמות

להישאר אמיץ למרות הפחד

להישאר חזק גם כשהכל פורץ

להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים


להפוך מים לדם

להפוך חושך לאור או הפוך

אלכסון לישר

חלום למציאות

אחים לאויבים


מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה

מהילד למטה עד לזקן

יושב בהפסקהxmasterxאחרונה

מנסה להחיות אותה עם מעט שירה

קצת וולך קצת אתר

...Shandy

https://music.youtube.com/watch?v=PAuGxT_cC6U

המילים כלכך מדויקות לי

 

הקיץ פהxmasterx

הימים ארוכים

השמש לא הולכת לשום מקום

הכל חם ולוהט

חסר סבלנות

מעקצץ

עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק

העולם מקיא את כל החורף החוצה

זה כאילו שאלוהיםxmasterx

שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה

כולם מחכים במתח

יהיה חסר או לא

עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת

תיעוד של התפוררות ברקע

מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש

הלהב של הקיום מתגרד על הבטן

והוא חד

שורט

חותך

היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת

בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית

הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות

הטיימר עומד לצלצל

הבדיחה היא עלינו

לא היה חסר כלום בקופה

חוזרים לנשום

עד הפעם הבאה

תוך שבוע גם מלחמהxmasterxאחרונה

גם שלום

גם הסכמים

איזה הספקים יש פה

לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה

מה הכיוון

רוורס במקום קדימה

עץ ריח מסריח על המראה

אורות גבוהים

והיא יושבת במושב ליד

רגל למעלה

מחייכת

אז הכיוון לא משנה

רק התנועה

התגעגעתי אז חזרתייאיר_
זה היה צריך לקרות מתי שהואיאיר_

על אף כל הדחיות שלי

הכל בסדרמבולבלת מאדדדד
עליות וירידות.

אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…


אתה עדיין סמוראי. 

בדיוק ☺️יאיר_
..מבולבלת מאדדדד
(כתבתי לך בפרטי)
ברוך שובךהמפוזר מהכפראחרונה
--מחכה לרחמים~

אבל למה

למה מרגישה הכל יותר מדי

למה הכל כואב

למה הכל

למה

--מחכה לרחמים~

ומה עושים עם זה

ואיך משיגים את העור הזה

ולמה

ומה

ואיך

--מחכה לרחמים~אחרונה

תציל אותה

ואותי

ואותם

..דף תלוש

זה אשכרה העלה לי דמעות

לכתוב את כל זה

יצא ארוך

וזה אפילו לא כל מה שיש לי להגיד

ובאלי שהיא תבין

היא אמרה שהיא תגיב כשיהיה לה זמן

נראה מתי זה יהיה ומה היא תגיד

אבל פאק איך זה הגיע לזה בכלל

למה עלו לי דמעות

זה לא פייר. וזה לא כזה פשוט "לא להתייחס" ו"לשחרר" כמו שהיא אמרה

אופ

אולי יעניין אותך