את יודעת
מה הבעיה שלך
בחיים,
חמודה?
מה?
את פשוט
יותר מדי
חכמה
כן , כן ,
חושבת חושבת
מתעמקת
מתפלספת
מוצאת את ההגיון והסיבות לכל דבר
הכל שכלי והולך לפי התבנית
הכל מסודר וכ"כ לוגי.....
אז למה חסר לך משהו בנשמה?
זה, זה מה שחסר לך בנשמה
תביני שאנשים זה לב
הם לא רובוטים
הם לא מקובעים
הם לא מרובעים
יש להם דמעות
יש להם שינויים
יש בהם אי ודאות
ויש בם אנושיות
וזה מה שיפה בזה
וזה מה שאותנטי
וחי
ואמיתי
וכנה
ונוגע
אז.....
תתחילי לקפץ
לרקוד
לשיר
קצת.... "להשתגע"
והעולם ישתגע יחד איתך
בריקוד שאין לו סוף
תביטי לשמים
כמה יפים הם
תהיי בטוחה
במה שאת מאמינה
ולכל אחד האמונות והדעות שלו
בנוגע לכל נושא וענין
ולא חיבת להיות תמימות דעים בין כולם
וזה מה שיפה
וזה מה שעושה את העולם שלנו - מענין
וחי
ותוסס
ומתחדש
ואת,
יש לך את החיים שלך
תשקיעי בהם
תיהני בהם
לא חיבת להצמד לכל הכללים בקבעון
פשוט
תיהני
תיהני תיהני
ותזרקי את השכל .... רוב הזמן....
(לפעמים קצת אפשר להחזיר)
והיי שלווה
לא משנה איפה את
ומה את
וכמה חברות יש/אין לך
תכניסי את השמחה בלבך
גם אם אין כסף - השמחה היא בחינם
היא בלב
וטוב שכך......
אם היתה עולה כסף - מה היינו עושים?
