יופי קודקוד אבל פתוח

אין לך Social media אז תפתח תמונות ותזכר בה. אחרי שכבר הצלחת להתגבר עליה.
 

בראבו.




למה אהבה זה כל כך מסובך

 

 

(אפשר להגיב)

...מיונז
איתך בתהיה על זה..
זה יותר מידי לא מובן בשבילי העסק הזה

ואגב, זה לא כזה מוזר מה שעשית..
נראה לי שהרבה פעמים כשאין מה לעשות או שריק בפנים אז נזכרים ומתגעגעים למישהו/משהו שמילא אותך.. גם אם בפועל אני כבר לא באמת שם ועברתי הלאה
....קוד אבל פתוח
זה לא מובן לאף אחד
נראלי

תודה על זה, הרגשתי כל כך מטומטם
בכלל לא מטומטםרצה לאש
כולם ככה, נראה לי
אני לפחות
בשמחה.מיונז
מקווה שאתה מרגיש יותר טוב
אני חושב שהגדרת מדוייקמשה

אגב זה לא רק זוגיות. זה גם עבודה.

כשאני קם בבוקר ואין לי משהו מתועדף לעשות (קורה בגלל אישורי פרוייקטים) אני נסחף מהר מאוד למה שעשיתי אתמול.

או לפתח משהו שממלא לי את הנפש (כמו רכיבים פה באתר, לפחות בעבר ).

 

@קוד אבל פתוח זה אנושי. אל תרגיש דפוק.

 

תודהמיונזאחרונה
וכןכ התכוונתי לגמרי גם לעבודה.. לחברים... וגם לאמונה..
זה דברים שהרבה פעמים נכנסים ותופסים יותר מקום כשריק בפנים
נראליחיים של

שזו לא האהבה שמסובכת.

זו הפרידה מסובכת!!

גם אהבה עצמהקוד אבל פתוח
אבל בעיקר החיפוש והסיום שלה.
הגדרת נכון ממשחיים של
באהבה לפחות יש את הפיצוי של האהבה עצמה.
בוללללקוד אבל פתוח

איך אפשר לחפש, אם אין את האחת להנתחם איתה על הקושי בחיפוש?

ואיך אפשר להתנחם על הקושי בפרידה בלעדיה חיים של
בהתחלה עוד יותר קשה.
נדמה לימשה

שיש תכונות נפש מסויימות שגורמות לזה להיות יותר דומיננטי מאשר אצל אנשים אחרים.

 

יש כל מיני אסטרטגיות להתמודד עם זה, וזה בסדר.

תסביר?חיים של
לא ממש הבנתי מה כתבת
התחושות שהוא תיארמשה
זה קורה להרבה אנשים, אבל לאו דווקא לכולם. לכן יש תחושה שזה קיצוני עד לא נורמלי.
קפה ראשוןxmasterx

בבוקר מחליק בגרון

השני פחות

המנורות הלבנות חיוורות והכל מלא בהספקים

כל היום רק תפוקה

ערימת מטלות שלא נגמרת כמו סיזיפוס

עלינו לדמיין אותו מאושר

נדמיין

מילת המפתח

הסחות דעתxmasterxאחרונה

מכל הכיוונים הם מגיעים

ומנסה לברוח מהם או מעצמה

וזה לא באמת עצה

בסוף זה נשאר במקום

אז אין אסיר מוציא את עצמו מבית האסורים אז מחכה לנס

והתפילה יוצאת אבל בשקט

אין מילים

ולבד

כשלבד אז לא צריך שיבינו

וזה אקראי

ונגמר לפני שמתחיל

איפה הוא?המפוזר מהכפר

איפה השקט, השלווה
"יעקב ביקש לשבת בשלווה, וקפץ עליו רוגזו של יוסף"
המשפט שהכי חוזר על עצמו בראש שלי לאחרונה

עולם העשיה, עשיה מבורכת
עשיה מרובה
עומס, עומס מבורך

כמה אפשר לסחוב על הכתפיים

מה אפשר לעשות

ומדברים איתי על שנתיים כאלו
כאילו זה מחר 

 

..דף תלוש

Give me your eyes

I need sunshine


Fuck this is such a weird week

I need sleep

A lot of sleep

I don't know how I will work tomorrow but that is tomorrow problem


?Good night

I wish

Sleep tight girl

למה מרגיש שהכל תקועהמפוזר מהכפר

טוב לא הכל, אבל הרבה
מכל הכיוונים 

בע"ה שנזכה לבשורות טובות

דמיונות הכל דימיונותהמפוזר מהכפר

בריחה

מה יהיה????המפוזר מהכפר
...המפוזר מהכפר

היא רוצה שרשרת
וגם רוצה 
ורוצה גם
היא רוצה להיות בריאה
הוא גם רוצה, וגם רוצה שהוא בעצמו יהיה בריא
גם אני רוצה
כולם בעצם רוצים
הם רוצים שניסע לי-ם
היא החליטה להפסיק לדבר איתי
והוא עוד מעט מגיע
וזה הולך להיו, גיים ג'נצר רציני
הם פשוט מושלמים
תמיד בשיחות האלה אני מרגיש כל כך אווט
שמו לי ברקס
אפילו לברוח אני כבר לא מצליח

 

אני עובר עוד יום
ועוד יום
ועוד יום

 

כולם מצפים ממני
גם אני מצפה מעצמי
אבל לא מצליח, קשה לרצות את כולם
בעיקר בלרצות את עצמי
אפילו בזה התחלתי לחפף

 

שיגרה מלאה ומבורכת
אשרי המאמין
לאן פני מועדות...

 

ואני...
אני נישאב להכל יחד ללא יכולת לברוח 
מנסה בכל כוחותי להשאיר את הראש מעל המים ולא לטבוע
נימצא בהישרדות יומיומית
עכשיו שכבר פחות
אז ממילה רוצים פחות
וממילא זה משפיע על הכל
כשהיה, היה למה לצפות
עכשיו גם למה לצפות אין

 

"כי ככה השם רצה, יותר טוב לא תמצא"

 

אני מרגיש שאני מאבד את עצמי, אני כבר לא אותו אדם
מצד אחד שלם יותר, יציב יותר
מצד שני רשימת המטלות רק הולכת ומתארכת, והשלמת המשימות מתבצעת לאט מידי
צריך תפנית בחיים 
ים, ים זה רעיון טוב
אך אני לא מצליח לראות איך זה קורה
כל עוד אני טובע

 

והכי מדהים בכל הסיפור הזה שהכל תוכנן מראש, מבלי לשאול אותי קודם
אבא תן לי כח, פלייססס

 

ומחר, עוד יום
לא מצליח פשוט לא מצליח
ולמה כשאני כותב את זה אני לא מפסיק לחשוב על
 

..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

אולי יעניין אותך