(מהדורת ז"ח)
מקורות ש,בתוך בני ישראל
..בתוך בני ישראל
הִתְקַדָּשׁוּ כִּי מָחָר יַעֲשֶׂה ד' בְּקִרְבְּכֶם נִפְלָאוֹת (יהושע ג' ה)
..בתוך בני ישראל
א"ל ר' ירמיה לר' זירא וקים להו לרבנן בין שליש לפחות משליש א"ל לאו אמינא לך לא תפיק נפשך לבר מהלכתא כל מדות חכמים כן הוא (ר"ה יג.)
..בתוך בני ישראל
לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד בַּד' חָסִיתִי אֵיךְ תֹּאמְרוּ לְנַפְשִׁי נוּדִי הַרְכֶם צִפּוֹר (תהילים יא א)
..בתוך בני ישראל
מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ: אָמַרְתְּ לַד' אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ: לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם: יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי: ד' מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי: חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי: אֲבָרֵךְ אֶת ד' אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי: שִׁוִּיתִי ד' לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט: (תהילים ט"ז)
..בתוך בני ישראל

..בתוך בני ישראל
ר"ה כז

..בתוך בני ישראל

..בתוך בני ישראל

..בתוך בני ישראל

..בתוך בני ישראל


..בתוך בני ישראל
הגר"א אומר שהמקדש נבנה בחלקו של בנימין כי הוא היחיד שלא השתחווה לעשו.
..בתוך בני ישראל

..בתוך בני ישראלאחרונה
תענית י:..בתוך בני ישראל
פשוט
כ"כ לבד לי
וזה לא אמור להשתפר איכשהו מתישהו
לא משנה מה,
..בתוך בני ישראל
כל העולם סוגר עליי
לא לזה התכוונתי כשביקשתי חיבוק,
רק אומרת שקחי בחשבון שזה פורום שמופיע ב'אחרונים'אונמר
של הראשי..
הוא לא מהמוסתרים.
👍.אונמר
אוי, מה קרה?מקפיצים נטושים
נראה פורום כמעט פעילמקפיצים נטושים
יחסית....
מדהים אחרי כמה פורומים נטושים כאלה אני עוקבתעשב לימון
ורואה את ההקפצות שלך
מישהו שם לב אליימקפיצים נטושים

איך שמים מעקב על פורומים כאלה?
יש כוכב ליד השם של הפורום- צריך שהוא יהיה מלאעשב לימון
אחר כך אפשר לראות את כולם בכותרת "עדכני"
🤩טויוטהאחרונה
..בתוך בני ישראל
כל הלב הוא רק הצטברות של רגעים
כל רגע הוא רק הצטברות של רגשות
כל רגש הוא רק הצטברות של לבבות
לנשום
..בתוך בני ישראל
נצח של רגעים ששורפים מבפנים
אבל, זה יעבור
..בתוך בני ישראל
האם הוא אנוס גוף או אנוס נפש
יואו!
..בתוך בני ישראלאחרונה
ואין ראיה ממה שכתב הרמב"ם פרק י"ח מהלכות סנהדרין גזרת הכתוב שאין בה בית דין ממיתין ולא מלקין את האדם בהודאת פיו דהתם לא מיירי אלא כשהוא מכה אותו דרך עונש או דרך כפייה דאי לא תימא הכי לקתה מדת הדין מי שעבר עבירה שחייב עליה כרת אם בא וכפו אותו בית דין לקבל מלקות ועשה תשוב' יפטר מן הכרת כל שכן מי שחטא בלא עדים והתראה אם רצה לקבל מרצונו מלקות ועשה תשובה שיפטר מן הכרת…
..בתוך בני ישראל
אני שונאת לבכות מדברים מטופשים. אבל,

