יש מספיק נתונים על אפליה והעסקת נשים.
מגוחך להתעלם מהם כי אבא שלך הוא בן אדם טוב ונעים.
רב השיפור שנעשה בתחום הוא על ידי חקיקה ואיסור פיטורים וכן הלאה, לא ממעסיקים שבאמת שינו את נקודת מבטם. (לא מכירה את תחום הלימודים בהריון מקרוב. נשמע נורא, מסכימה שיש צורך בחקיקה גם שם)
וגם היום האפליה בראיונות וקבלה חוגגת ואי אפשר להוכיח הרבה. (שלא לדבר על השכר שרב המעסיקים משלמים פחות בגלל החישוב שהאשה נמצאת פחות ועוד שטויות.)
יפה? לא
הוגן? לא
נעים? לא
מציאות? כן.
איך אפשר לתקן אותה? יש כל מיני נסיונות בתחומים שונים, לתת עוד חופשות לאשה בהריון לגמרי לגמרי לגמרי נוגד את הנסיונות האלו. במקום לומר שזה לא יגרום לשינוי לרעה את יכולה ללכת לעשות סקר מעסיקים , שהם לא אבא שלך…
בעלי הוא עצמאי ושותף בכמה פורומים שונים של מעסיקים קטנים. המציאות לא נחמדה בכלל.
בכל אופן איי סיימתי את הדיון

(במסגרת השיעור שלימדה אותי
@המקורית- תגידי מה שיש לך לומר ותביני שלא כולם יסכימו ואל תקיחי ללב וכן הלאה ❤️

️ )
אז אפשר לא להסכים, ממילא הדיונים פה לא ישנו לא את השיח הציבורי ולא את המציאות. יש ארגונים ואנשים שמנסים לפעול נגד אפליית נשים בשוק העבודה. מי שבאמת רוצה לעשות שינוי מוזמנת להתנדב באחד מהם. עבודת קודש, באמת.
ואם לדעתי תשאלו, אם כל פעם שאשה תצא לחופשת לידה הבעל שלה יבוא להשלים במקומה חצי מהזמן בעבודה שלה, כך שעלות הנטל למעסיק תתחלק בין העבודות של הגבר והאשה, זה יהיה הדבר שהכי ישפיע דרמטית בכללל התחום. וגם בשלום בית. 😁 ימות המשיח…
אגב, אתם כמה בנות?
כי את יודעת מי הגברים שהם המעסיקים הטובים לנשים, וזה גם ראיתי באיזה מחקר שבדקו את זה, אבות לבנות גדולות.
שפתאום מתעוררים ומבינים מה הולך לעבור על הבנות שלהם, ואז הם מתהפכים ממש ומנסים לעזור וחושבים שזה לא בסדר מה שקורה בשוק הנשים וכן הלאה. זה ממש מענין לראות את זה. ככה זה כל אדם כשזה מגיע אליו פתאום חושב אחרת.
אבל יש גם אנשים ממש טובים ממש ערכיים ומוסריים שמסתכלים לטווח רחוק וכו. כמו אבא שלך. רק שהם ממש מעט 💔