אז היום היה לנו חוג משולב של חוג ציור (שהיה אמור להיות אתמול אבל לא התקיים בזכות יום ההולדת שחגגנו לגדולה) עם חוג פרשת שבוע.
חשבתי מה אפשר לעשות ואיך לשלב, ואז נזכרתי בכל החיות שמוזכרות בברכות יעקב לבניו.
נתתי לילדים (הגדולים יותר) למצוא את כל החיות שמוזכרות, ואז כל אחד בחר חיה וצייר אותה. (תכננתי ללמד אותם איך לצייר, בסוף רובם ציירו סתם מעצמם...)
וילד אחד, מקורי במיוחד, החליט לשלב את כל החיות לחיה אחת
והנה התוצאה:אז איזה כיף שגם אני מצאתי רעיון איך לחבר את הילדים לפרשה, אף שאיני טובה באפייה כמו מאוהבת בילדי

אולי זה יעזור לעוד מישהי פה...

(ועכשיו נותר "רק" לנתק אותם מהציורים ולהשכיב אותם לישון...
)
