אולי אתה חושב שאפשר לשכוח
לשכוח את הלב, את העבר, את הכל
אולי אתה חושב שאין לך את הכח-
וצריך כל כל הרבה לעבור כדי לגדול!
והשמיים מביטים מלמעלה וההד לא משיב
והשאלות נשארות לבד, מעיקות על הנשמה
ואתה צועק את עצמך, איש מלבדך לא יקשיב,
כשתכרה לעצמך קבר, תכסה אותו באדמה.
ואיכשהו אתה חושב שאפשר לגדול בלי עבר
לשכוח את כל הרגעים האלו, החלשים,
ואולי אתה חושב שנשאיר הכל מאחור, כבר,
ונתעלם, ולא נשבר. שתמיד נהיה חזקים.
ואולי, ילדון, אתה עוד צעיר, בלי חיים,
ואולי, ילדון, אתה לא יודע מה באמת יש בלב,
ואולי, ילדון, אתה לא מבין, לפעמים-
שאין כזה דבר גדולים. ילדון, גם לי כואב.
לא יודעת מה לחשוב על השיר הזה, שכתבתי. הוא צריך המון ליטוש, לדעתי.
יש הערות?
