יש אנשים מסוימים שהייתי ו/או הייתי רוצה להיות בקשר כזה או אחר איתם אבל אני לא וזה די מבאס.
ואז אני חושב לעצמי שיש עוד הרבה אנשים טובים לא פחות בעולם וזה שאותם במקרה הכרתי לא באמת עושה אותם מיוחדים יותר.
אז כן, זה הגיוני.
(עם סיוג כלשהו שאחסוך)
אבל הרגש הוא לא דבר הגיוני.
