אנשים לא מאמינים שמדיניות הלהט"ב של דוריטוס היא כלל עולמיתחושבת בקופסא

דוריטוס היא חברה עולמית ושטראוס גרופ רק משווקת אותה בישראל.

ממה שזה נראה האולי השפעה שלהם בנושא הייתה מקסימום להוריד הילוך במסרים האלו, כי בשאר העולם הם השתגעו בזה לגמרי.

(כולל צביעת הלוגו שלהם בצבעי הקשת וההאש-תאג בספרדית "גאווה כל השנה" ופרסומות שזאת שבארץ נראת שיא השמרנות לידן) כי ישראל הרבה יותר שמרנית בקטעים האלו משאר והעולם וזה לא יעבור לנו בגרון כל כך בקלות.

 
הפרסומות שלהם בחו"ל גם הרבה יותר ישירות במסרים שלהם מאשר בארץ. עם פרסומת של משפחה מקסיקנית חוגגת את חג המתים שלהם כדי לגלות שהדוד שלהם נהיה הומו בקבר, וכל המשפחה מקבלת אותו באחווה.
 
קיצור, צריך להחרים את דוריטוס ואין שום פואנטה להחרים את כל שטראוס גרופ כי הם רק המשווקים והמדיניות הזאת היא החלטה של דוריטוס העולמית.
או-קי...תילי חורבות
אבל למה בעצם לתייג אותי?🤔

אגב זה כמו לומר שצריך להחרים את כל מוצרי יונלייר
ולא רק את בן אנד ג'רי (לא בישראל. בישראל דווקא צריך לקנות כמה שיותר מהזכיין הישראלי)
אבל ברור שזה לא אפשרי ולא יקרה...
אפשרי מאוד.Jewice
אני לא נוגע במוצרים של יוניליוור, אני לא מרגיש שאני מפסיד או שחסר לי משהו. זה גם לא קשה. אני פשוט קונה מוצרים של חברות אחרות.
אני לא באה נגד, סתם שאלהמגיבה אחרת
למה כולם נגד כל זה ולא נגד דברים אחרים שהם גם נוגדים את התורה? אני בטוחה שאם יהיה פרסומת שיש שם אנשים שמחללים שבת, זה לא יפריע עד כדי כך לאנשים ולא יעשו חרמות וכאלה, ובעצם, זה אמור להיות אותו דבר, לא? זה פשוט בגלל נורמות חברתיות, שזה דבר חדש, שלא כל כך מוכר, ולכל עושים מזה כל כך הרבה רעש. לדעתי לא נראה לי צריך להיות ככה,
אני רק שואלת שאלה, בבקשה לא לתקוף אותי
פשוט כי את זה הפכו לאידאולוגיה, חילול שבת הוא תאווה.חי תורה


גם להט"ב זה תאווה, וגם החילוניות היא אידיאולוגיהנעה ונדה


כי המאבק הוא על לגיטמציהחושבת בקופסא
שבת זה נושא שנחשב לדתיים בלבד (לצערינו), ומשפחה זה עניין ששייך לכולם.
בעיקרון-היה צריך למחות. בפועל-מוחים כדי שלא יהפוך לקונצנזוס.סוזנה ושות'

לצערנו, חילול שבת הוא דבר מצוי וקיים בחברה הישראלית. גם מחאה לא תועיל כאן, היא רק תגרום לריחוק מהיהדות.

לעומת זאת פירוק מוסד המשפחה (שהוא חובק עולם ולאו דווקא דתי) הוא לא חלק מרוב המציאות הישראלית- ולכן נילחם בכל הכוח.

בוודאי שזה חלק מרוב המציאות הישראליתפשוט אני..



משפחות חד מיניות הן כבר מזמן קונצנזוס, צאו מבית המדרש או מהאולפנה ותגיעו לסתם מקום עם עמך ישראל, בצבא/עבודה/אוניברסיטה וכו' - ותראו מה דעתן של הבריות בנושא הזה.
בכל זאת 79 אחוז נשמע מוגזםחושבת בקופסא

איך הסקר הזה הופץ?

"עמותת חדו"ש לחופש ושוויון" לא נשמע לי מה שהוא שמי שלא בקיא במעגלים האלו יגיע אליו.

יכול מאוד להיות שיש כאן הטייה. במיוחד כשלוקחים בחשבון את אחוז הדתיים, החרדים, והמסורתיים במדינה.

רוב הדתיים בעד לפי הסקריםפשוט אני..
גם אם כן, איזה דתיים בדיוק?חושבת בקופסא

צריך לקחת בחשבון שלארגון הזה יש אג'נדה בנושא ואת מידת הזמינות של הסקר למגוון האוכלוסיה.

 

יש אפשרות להשיג את המידע הבסיסי לגבי הדמוגרפיה של העונים? (מין, גיל, השכלה, מקום מגורים, השתייכות דתית, השתייכות פוליטית, וכו')

שאלו אותם מה בדיוק עומד מאחורי התמיכה שלהם? (סתם לא אכפת\ אידאולוגיה של חירות לכולם\ תמיכה אקטיבית באורח החיים הזה\ וכו')

 

זה כמו הפרסומות של איזה ארגון טבעוני באזור של התחנה המרכזית של "70 ומשהו אחוז מהישראלים בעד להוציא את התרנגולות מהכלובים"

לזרוק מספר בלי להסביר איך הוא הושג ומה הוא אומר, זה לא באמת מידע שווה ערך.

סקר מוזמן על ידי עמותת חדו"ש...הָיוֹ הָיָה
אפילו טרחו וכתבו לך בפירוש, שלא נצטרך ספקולציות.
וכמו שהסבירה @חושבת בקופסא - זה "מזוייף מתוכו".
זאת רק דוגמה מגוגל. יש עוד סקרים רבים עם אותה התוצאהפשוט אני..
שוב, אין שום דרך לברר את מידת האמינות שלהםחושבת בקופסא

חיפוש בגוגל כל אחד יכול לעשות, אבל במיוחד בנושא נגוע אינטרסים כאלו קשה לברר עד כמה הסקר הזה באמת משקף את החברה הישראלית.

צודקת, אבל אין אף סקר עם תוצאה אחרת-לעומת הרבה סקרים דומיםפשוט אני..
אגב,
הסקר האמין היחיד בארץ הוא הבחירות לכנסת.

בניכוי המפלגות הערביות, רוב חברי הכנסת תומכים באופן גלוי ומוצהר בנישואים חד מיניים (מרצ, עבודה, יש עתיד, כחולבן, ישראל ביתנו, תקווה חדשה).

יש טווח מאוד רחב בין אפס אמינות לאמינות מלאהחושבת בקופסא

רק העובדה שהסקר מוזמן כל השנה ע"י העמותה הזאת לכבוד חודש הגאווה גורמת להטלת ספק באמינות שלו.

אם נועם היו כל שנה עורכים סקר שכזה ברור שהתוצאות שלהם היו שונות לגמרי.

 

ושוב, אין בכלל דרך לאשר או להפריך את ההטיה האפשרית בסקר הזה, כי לא מפורסם פה כלום חוץ מאחוז העונים תשובה חיובית. לפחות מידע עם הדמוגרפיה הבסיסית שלהם ייתן את האפשרות לוודא שהם לא פרסמו את הסקר באתר של הארץ על כתבה של 10 דרכים מקוריות להתלבש למצעד הגאווה.

 

אם היו מפרסמים את המידע הזה, והוא היה פחות או יותר תואם את הפריסה של האוכלוסיות האלו בארץ היה על מה לדבר.

כמו שנשמה כללית אומר: ככה לא עושים סקר, ומפתיע שדווקא אתה מתעלם מזה.

לפי עורכי הסקר, הוא מהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודיתפשוט אני..אחרונה
אתה משתעשע לעצמיהָיוֹ הָיָה
בלהיזכר בתגובותיך, החכמות והצודקות, על כל מיני הנפצות בעניין הקורונה.
כאן נאלצה חושבת בקופסא לקחת את השרביט ולהזכיר לך איך עורכים מחקרים...
אתה מערבב בין דבריםפשוט אני..
אם שאלת המחקר היא ''מה הציבור חושב'', אז סקר הוא הדרך האמינה ביותר להגיע למסקנה.

אם שאלת המחקר היא ''כמה הקורונה מדבקת'', אז סקר לא שייך כאן.
אני לא מערבבהָיוֹ הָיָה
לא היה מדובר אז בסקרים מה הציבור חושב לגבי הקורונה.
עם זאת, סקר הוא מחקר, כשהציבור הוא מושא המחקר. בדיוק כמו שמחקר על קורונה הוא מחקר, והיא המושא.

ולמחקר על דעת הציבור, המכונה "סקר", יש כללים. כמו לכל מחקר.

אצטט דברי חכמה שהשכילה לכתוב נערה צעירה שכנראה זוכרת את הכללים שאתה כבר הספקת לשכוח:
"יש אפשרות להשיג את המידע הבסיסי לגבי הדמוגרפיה של העונים? (מין, גיל, השכלה, מקום מגורים, השתייכות דתית, השתייכות פוליטית, וכו')
שאלו אותם מה בדיוק עומד מאחורי התמיכה שלהם? (סתם לא אכפת\ אידאולוגיה של חירות לכולם\ תמיכה אקטיבית באורח החיים הזה\ וכו')"

חבל שבדיוק אתה זה שצריך להסביר לו את הדברים הבסיסיים האלו. כאילו מדובר בדמות אחרת לגמרי ממי שנאם כ"כ הרבה בצמ"ע...
אגב, אני נגד הכרה של המדינה בנישואין חד מינייםפשוט אני..
אבל אני לא חי היום בבית המדרש ולכן אני יודע שהרכבת כבר עזבה את התחנה, וזה עניין של שנים ספורות עד שזה יקרה (מכוח חקיקה או מכוח בגץ).
זה כן. בגלל זה סגרו את שפע שוק, ועוד איזו רשת.Jewice
ואללה.14

סבבה.אין לי משהו נגד מה שאת אומרת....
אבל נחמד שתייגת אותייי

לא הבנתי, זה אומר ששטראוס הישראלית לא יכולה להגיד לא?מתנחל בראבק

זה עדיין חייב לעבור אישור של שטראוס הישראלית.

דוריטוס היא לגמרי מעל שטראוס ורואים מי מקבל אישור ממיחושבת בקופסא
נו אז שטראוס של ישראל אשמים גם14


חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך