מצד אחד הדבר האחרון שאנחנו רוצים כאן זה עוד גויים,עוד התבוללות, עוד מצוקת דיור ועוד אנשים לדאוג להם חוץ מהעניים היהודים שיש כאן..מצד שני הם ממש מסכנים..אין להם לאן ללכת ואם אנחנו נגרש אותם זה יהיה כמו שעשו לנו,לא?
קיצר מה דעתכם?
הם עוברים קודם במולדובה, פולין וכו' ואז ממשיכים לתוך אירופה. מי שמגיע לכאן זה סוג של פריווילגיה ולכן אני לא בטוחה שאנחנו חייבים לקבל אותם
אבל נראה לי שכן לקבל אותם כי הם באמת מסכנים וגם זה ממש קידוש השם וזה ''מה ששנאו עליך אל תעשה לחברך'' אם לא נקבל אותם.
שוב אני לא באמת מבינה בזה אבל זו דעתי הקטנה שיכולה להשתנות
אני לא מבינה את האנשים שאומרים דברים כאלו, גם הצאצאים הישרים של משפחתו של היטלר שחיים היום הם לא נאצים, אתה רוצה להאשים אותה במה שהם לא עשו?
חושבת שאין שום הצדקה לקבל אותם מהסיבה הפשוטה שהם לא פליטים. ההגדרה של פליט עפ"י אמנת האום הוא אך ורק מי שמגיע ישירות מהמדינה ממנה הוא נפלט. כל האנשים שמגיעים לפה כבר נקלטו בפולין, רומניה, הונגריה ושאר שכנותיה של אוקראינה ומרגע הקליטה הם אינם פליטים. בנוסף ישראל היא מדינה כ"כ קטנה ומזערית שזה קצת הזוי שעול של כ"כ הרבה פליטים ייפול עלינו, ושוב אזכיר שהם לא פליטים. בואו נדאג קודם לבעיות שיש אצלנו לפני שאנחנו עוזרים לאחרים עם הבעיות שלהם.
רק למה הגבת את זה לי?
sweet16סתם כדאי לך לדעת איך משרשרים נכון
כאילו שאין לנו מספיק גויים שכבר הגיעו, או מספיק "זכאי חוק השבות" שאינם יהודים..
כי בואו, הם יישארו פה עוד הרבה זמן. זה לא שהם יעזבו מחר בבוקר..
ורק באים לחזק את ליברמן פוליטית וציבורית
זה בעיקר נוגע מ"חמלה" ו"דאגה".. (אם באמת היו לממשלה כאלו, המצב במדינה היה אחר לגמרי..)
תחשבו שמי שרוצה יכבוש את מי שרוצה אז זה גם טוב לנו מבחינת ההתנחליות.
שלא יגידו שכבשנו את זה מהערבים המסכנים..
זה יכו להיות ממש טוב!
אנשים סובלים ומתים בשם האגו של רודן מטורף ואת חושבת שזה יכול להיות טוב לטיעון שלך?
וזה אגב ממש לא טיעון טוב כי הארץ שלנו בזכות מכל בחינה שהיא, להשוות אותנו לרוסיה זה חתיכת דבר דוחה שלא הייתי מצפה מהפרו מחבלים הקיצוניים ביותר.
א. זה ממש טוב שהעולם מבין שאנחנו לא ממש יכולים לגנות את רוסיה אחרת היא תפעיל את חיזבאללה בצפון. (כי רוסיה שיושבת שם די נותנת יד חופשית לצהל)
ב. יש מספיק מקומות אחרים בעולם שממש דומים ליהודה ושומרון (כמו סהרה המערבית) וזה לא שינה כלום ביחס לישראל ולכן לא הייתי בונה על זה.
ואוקרינה רק רוצה לשרוד בזה בלי להצטרף לאותו שלטון, כלכלה ואיכות חיים מזוויעה.
(להזכירכם: שקל אחד שווה כרגע 32 רובל, אין שם עיתונות חופשית, גופות החיילים הרוסים נשרפות מיד כדי לא להוציא שם רע לרוסיה הגדולה והחזקה, ושהמשפחות שלהם ילכו לעזאזל. יש עוד המון דוגמאות לכמה מזוויע שם, אבל נעצור בזה)
וזה בכלל אם ישאר משהו מאוקראינה אחרי כל ה"מבצע הצבאי המיוחד" הזה.
הם נאצים שונאי ישראל!
הנאצים האחרונים בעולם הם בני 90+, והמספר שלהם פוחת בכל שנייה.
לפי האידאולוגיה נאצית העמים הסלאבים הם נחותים והמטרה שלהם בעולם היא להיות עבדים ושהמדינות שלהם יכבשו בשביל הארים.
אני מאתגרת אותך למצוא רוסי\ אוקראיני שבאמת מאמין בזה על עצמו ולכן ראוי להיקרא נאצי.
בגלל שהסבא רבא שלהם שנא יהודים והרג אותם מבחירה?
אני לא אומרת שזה שעכשיו מפציצים אותם זה סיבה לחבק אותם, אבל אולי זה לא נורא? אולי זה לא נורא שאנחנו עוזרים להם למרות שהם שנאו אותנו?
רק צריך לראות מה ישראל יכולה להרוויח מכל העסק הזה
פשוט לא יאומן כמה אנשים פה ממשים את התאוריות המגוחכות של הקונספירולוגים האנטישמים והתעמולה הרוסית.
"הנשיא של אוקראינה יהודי ולכן הוא בובה של ישראל\אמריקה\ אנא עראף"
"המלחמה הזאת היא בין היהודים של רוסיה ליהודים של אוקראינה על שליטה עולמית"
"האוקראינים הם נאצים שונאי ישראל ולכן המלחמה מגיעה להם"
"הכלכלה האוקראינית תלויה ביהודים"
קשה לכם לקלוט שלא כל העולם סובב סביכם? אין לסיפור הזה קשר קלוש לישראל, ליהודים או לנאצים.
ולכן אני לא מבינה מה הבעיה לשלוח לשם סיוע.
לגבי הזהות היהודית של הפליטים זה משהו שהמדינה יכולה (ונראה שזה לא ממש איכפת לה) למנוע ולהגביל.
אבל סיוע הומניטרי? אין בעיה לשלוח להם.
לא שאני משווה , אבל כשהיינו בשואה היינו מאוד שמחים שמישהו היה מתייחס אלינו ושם בצד את הדעות שלו עלינו (הסרט טיסה אחת בשבילנו)
דוגמא למשהו שהיינו שמחים מאוד אם משהו היה עושה בשואה
ונראה לי שאנחנו יותר נגד...
אבל עדיין לא סגורה על זה...🙈
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...