ממה היא נובעת. נולדים איתה? בעקבות אירועים בחיים?
אולי זה ?מצב פסיכולוגי איזה שהוא? בעיה במערכת העצבים?
עיוות מסויים בנפש, בראש (סליחה מכולם), מערבבים
פה בין משהו חריג ובעייתי לבין תכונה לא קלה אבל יפה?
אני - רגישה? מסובכת? קשב וריכוז?
נראה לי שאנשים פחות "רגישים", קל להם יותר בחיים;
פחות טעונים, פחות מוטרדים... לא חושבת שהצער
שווה את נזק המלך....הרבה יותר קשה לחיות
כך (עדיין לא מחוור לי מה זה הכך הזה...)
ואפילו אם יש בכך איזה יופי, פיוטיות וכו' -
זה חלק די קטן במהלך החיים הכללי.
כלומר: אם ישאלו אותי אם אני מעדיפה
להיות משוררת מפורסמת ורגישה -
עם חיים מסובכים ולא פשוטים (נפשית-
ופרקטית) או "סתם" אדם שחי ומתפקד כראוי, בלי יומרות, גחמות וכד' -
היה חלקי עם הפרקטי לא עם כשרון השירה המופלא המעורר התרגשות
והתפעלות...
פעם קראתי שאמנים הם מעולם התוהו...
איני יודעת מה זה, אבל זה לא כל כך
מוצא חן בעיני....