בקצב הזה אין סיכוי שזה יצליח
אני מאבדת שליטה ואני לא יודעת איך עוצרים.
ארבעה ימים
רק או כבר לא ברור
כל יום רק להיום כן אה.
למה זה רק מתגבר
ואני יותר ויותר חסרת אונים
מול עצמי
מול השדים
וזה להירדם בבכי
ולהתעורר מסיוטים
ולאבד שליטה
לאבד
שליטה
(זה מפחיד
זה מפחיד מדי
ולמה אין לי שום דבר שיכול להרגיע
זה לא הגיוני
יום המודעות לבריאות הנפש
כן אה.
זורקים אותך לעולם
ופאק איט לכי תתמודדי בעצמך.
אני רוצה לצרוח
אפשר?
עוד יומיים יומולדת
יופי.)