*סתם שיר נחמד לפני נאומי הדל
**לשיר במנגינה של - משהוא נעים לנשמה של התקווה 6
>>אבל תשירו באמת 
קשה עם החיים פה
אז לפעמים אני לוקח את הלפטופ
ונוסע לערוץ שבע
לפני שהדיכאון יפסיק
והאצבעות רועדות על המקלדת
קשה לי לעכל את מה שאני שומע
עוד מאותו הפיזמון
מפגש גן סאקר בנים בנות (ה ירחם!)
אני חייב להתנתק היה שרשור מרתק
הכל נשמע לי כמו עצמי במראה
אני חייב לכבות טילים הפגנות
צריך חזון להפיג ת'מועקה
שים לי איזה דיבור ככה לנשמה
נחשוב על משהוא שישפיע בעולם
שים לי איזה מוזה שתתדביק בי את התקווה
משהו שיצדיק ת'נשימה
שים לי איזה יעד שוט של הבנה
פזמון אחד נעים עם קצב מנגינה
תן לי להפעיל את הראש דקה..
-----
קיצר.. אוהב אתכם אנשים.
גם אם אתם רק במחשב אני מרגיש שיש לי עם מי לדבר.
ואני חושב שאנחנו יכולים להוציא ספר/חוברת!
מה אתם אומרים?
אנשים פה כותבים ממש יפה לדעתי.
רק תחשבו על זה.
ספר איכותי שנוער כותב אותו!
ספר שלא חינכו אותו ולא הכתיבו לו השקפה.
אני חשבתי יותר בכיוון של חלוקה של הספר לנושאים בחייו של נער/ה.
עם קטעים הכי טעונים ורגישים שנוגעים לכל אחד בלב.
מי יכול לעשות את זה אם לא אנחנו?!
אנחנו הנוער של הציונות הדתית.
תחשבו על הספר יוצא בידיעות ספרים.
ואנחנו אלה שהרימו אותו!
יכול להיות שאני סתם מתלהב?
מה אתם אומרים חבריי לנשק?

