התקדמנו. עוד שבוע עבר. בדיחה, ד"ת ו - סיפור... אח..
בייני"ש מסתובב ברחובות חברון שלפתע מתנפל עליו ערבי עם סכין ורוצה להורגו.
מתחיל הבייני"ש מברך בקול רם ובכוונה גדולה 'ברוך אתה וכו' אשר קידשנו במצותויו וציונו על קידוש השם'...
רואה הערבי מי עומד מול - יהודי משוגע לא נורמלי, תופס ת'רגליים ובורח.
לאחר כמה מטרים מסתובב הערבי ופתאום רואה את היהודי המשוגע רודף אחריו,
מצביע על הפה ומשמיע קולות: מממ, מממ, מממ, מממ!...

'וְרָאָה הַכּהֵן...וְשֵׂעָר בַּנֶּגַע הָפַךְ לָבָן...וְטִמֵּא אתוֹ' (הפרשה השבוע 'תזריע-מצורע')
 
אומר ר' ינותן אייבשיץ בדרך רמז מהפסוק -
בנעורים, שאנחנו עם שחר שחור על הראש, אז עושים עבירות לצערינו, אבל יש תקוה גדולה לשינוי.
אבל כאשר האדם מזדקן, כאשר הוא נהיה כבר מבוגר = שער לבן על הראש, אז, אז הסיכויים שיחזור
לדרך הטובה הם סיכויים ממש לא גדולים, ממילא, המצב של האדם עם השער לבן יהיה כנראה 'טמא'...
 
חבר'ה, נראה לי ש-כ-ו-ל-נ-ו כאן בגילאי הנעורים. או לפחות 'ברוח הנעורים'... 
קיצור, יש עוד תקוה מאוד גדולה שבעז"ה נחזור בהשתדלות לאבאל'ה בשמיים על כל האהבה,
א-ל ייאוש! בואו נשתדל ובעז"ה, עד שהשער יהפך ללבן, אנחנו נהיה לבנים, טהורים...
 
אגב, בלונדיניות או ג'ינג'ים, שלא יהיו אי הבנות - אתם 'שחורים' לעניין זה, כן?
 
 
'וְרָאָהוּ הַכּהֵן וְטִמֵּא אתוֹ'

צרעת. נגעים. כמו שכולם יודעים, באים גם והרבה מאוד על לשון הרע.
לצערינו אנשי נוטים לזלזל באיסור לשון הרע כי הרי מזה?! זה כ-ו-ל-ו דיבור קטן! אין בזה ממש...
לכן אומרת התורה - הנה, הכהן הזה, במילה אחת יבוא ויגיד אם אתה בום או בום. טהור - או לחלופין -
במילה אחת 'כולו' הוא יחליט שאתה - טמא. מכאן בעצם רוצה ללמד אותנו התורה ש - למילים שלנו יש משמעות גדולה
מאוד וזה לא 'חפיף', אפשר להגיע על ידי דיבור לשיא החיים = טהרה, ומצד שני לשיא המיתה = טומאה.
ועוד יותר מזה כבר אמר החכם: "מוות וחיים ביד הלשון"...
(המגיד מדובנא)
 
 
לסיום, סיפור קצרצר -
פעם היה איזשהו רבי שנפל על משכבו [בתרגום חופשי: חטף שפעת...] כבר מספר ימים. בא אליו הרופא ובדק אותו, את הנשימה מלפנים ומאחור, ואז בקש ממנו הרופא לפתוח את פניו כי הוא רוצה לראות את הלשון שלו.
פתח הרב את פניו ואז הסתכל הרופא פנימה, ולאחר מס' שניות נעמד ואמר לרב שהלשון שלו לא נקייה.
אמר לו הרב: את זה אתה מגלה לי עכשיו?! והרי אני יודע זאת כבר הרבה מאוד זמן ועל זה אני מצטער כל ימיי...
שבא הרופא לכתוב לרב תרופה שאל הרב את הרופא - בעוונותינו הרבים, לצערינו, תגיד לי האם אפשר היום למצוא אדם שהלשון שלו נקייה?!...
 
 
טוב, אז אלו הם הרבנים הגדולים. אבל מה לנו ת'כלס למעשה?
חברים וחברות, בואו נשתדל כמה שיותר לשמור על הלשון שלנו נקייה. תסתכלו רגע על הפסוק הבא שוב -
'מוות וחיים ביד הלשון'. מוות. חיים. הכל תלוי במילה שנוציא (?) מהפה על ההוא הגאוותן או החברה המזה מגעילה...
 
אני בעז"ה בלי נדר אשתדל עכשיו יותר, מי בא ביחד איתי?
 
(אגב, מי שיכול לשמר על זה למעלה = מוקפץ עד שבת, בבקשה, זה כולה חמש שניות...)
 
'מי האיש החפף חיים אוהב ימים לראות (?) נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה'.
אהה, שנזכה...שבת שלום ומבורכת לכל עם ישראל עם הרבה שמחה וכל טוב!
א-מ-ן-! =]
יפה מאוד מחזק ממש!!!ארי צלוב
יפה יפה! ישר כוחך אח!לירזושש
כל הכבוד!יישר כוח!דוסית גאה!
אהבתי ת'בדיחה....=)
מדהים!! תודה רבה!דניאלה .ד.
אהבתי את הפירוש השני...הדריכני
זה יפה!!!
 
יותר צבעוני!!!
אהבתי מאוד..והשבת אני גם ישתמש בזה לכל הכיתה שלי..שיראל.
באתי לכתוב:
"ורוד,אדום,ירק,כחול,שחור..כמה צבעים "
ואז ראיתי שהדריכני כתבה "יותר צבעוני"...
אז אני מציעה פשרה (אם זה לא מכביד עליך יותר מדי) -
זוכר שהיתה תקופה עם "ד"ת לבייני"שים" ו"ד"ת רגיל" ?
כנ"ל עכשיו-שיהיה "ד"ת צבעוני" ו"ד"ת שחור"..
 
לע"ע אני ישים את ה"שחור"..:
בייני"ש מסתובב ברחובות חברון שלפתע מתנפל עליו ערבי עם סכין ורוצה להורגו.
מתחיל הבייני"ש מברך בקול רם ובכוונה גדולה 'ברוך אתה וכו' אשר קידשנו במצותויו וציונו על קידוש השם'...
רואה הערבי מי עומד מול - יהודי משוגע לא נורמלי, תופס ת'רגליים ובורח.
לאחר כמה מטרים מסתובב הערבי ופתאום רואה את היהודי המשוגע רודף אחריו,
מצביע על הפה ומשמיע קולות: מממ, מממ, מממ, מממ!...

'וְרָאָה הַכּהֵן...וְשֵׂעָר בַּנֶּגַע הָפַךְ לָבָן...וְטִמֵּא אתוֹ' (הפרשה השבוע 'תזריע-מצורע')
 
אומר ר' יהונתן אייבשיץ בדרך רמז מהפסוק -
בנעורים, שאנחנו עם שחר שחור על הראש, אז עושים עבירות לצערינו, אבל יש תקוה גדולה לשינוי.
אבל כאשר האדם מזדקן, כאשר הוא נהיה כבר מבוגר = שער לבן על הראש, אז, אז הסיכויים שיחזור
לדרך הטובה הם סיכויים ממש לא גדולים, ממילא, המצב של האדם עם השער לבן יהיה כנראה 'טמא'...
 
חבר'ה, נראה לי ש-כ-ו-ל-נ-ו כאן בגילאי הנעורים. או לפחות 'ברוח הנעורים'... 
קיצור, יש עוד תקוה מאוד גדולה שבעז"ה נחזור בהשתדלות לאבאל'ה בשמיים על כל האהבה,
א-ל ייאוש! בואו נשתדל ובעז"ה, עד שהשער יהפך ללבן, אנחנו נהיה לבנים, טהורים...
 
אגב, בלונדיניות או ג'ינג'ים, שלא יהיו אי הבנות - אתם 'שחורים' לעניין זה, כן?
 
 
'וְרָאָהוּ הַכּהֵן וְטִמֵּא אתוֹ'

צרעת. נגעים. כמו שכולם יודעים, באים גם והרבה מאוד על לשון הרע.
לצערינו אנשי נוטים לזלזל באיסור לשון הרע כי הרי מזה?! זה כ-ו-ל-ו דיבור קטן! אין בזה ממש...
לכן אומרת התורה - הנה, הכהן הזה, במילה אחת יבוא ויגיד אם אתה בום או בום. טהור - או לחלופין -
במילה אחת 'כולו' הוא יחליט שאתה - טמא. מכאן בעצם רוצה ללמד אותנו התורה ש - למילים שלנו יש משמעות גדולה
מאוד וזה לא 'חפיף', אפשר להגיע על ידי דיבור לשיא החיים = טהרה, ומצד שני לשיא המיתה = טומאה.
ועוד יותר מזה כבר אמר החכם: "מוות וחיים ביד הלשון"...
(המגיד מדובנא)
 
 
לסיום, סיפור קצרצר -
פעם היה איזשהו רבי שנפל על משכבו [בתרגום חופשי: חטף שפעת...] כבר מספר ימים. בא אליו הרופא ובדק אותו, את הנשימה מלפנים ומאחור, ואז בקש ממנו הרופא לפתוח את פניו כי הוא רוצה לראות את הלשון שלו.
פתח הרב את פניו ואז הסתכל הרופא פנימה, ולאחר מס' שניות נעמד ואמר לרב שהלשון שלו לא נקייה.
אמר לו הרב: את זה אתה מגלה לי עכשיו?! והרי אני יודע זאת כבר הרבה מאוד זמן ועל זה אני מצטער כל ימיי...
שבא הרופא לכתוב לרב תרופה שאל הרב את הרופא - בעוונותינו הרבים, לצערינו, תגיד לי האם אפשר היום למצוא אדם שהלשון שלו נקייה?!...
 
 
טוב, אז אלו הם הרבנים הגדולים. אבל מה לנו ת'כלס למעשה?
חברים וחברות, בואו נשתדל כמה שיותר לשמור על הלשון שלנו נקייה. תסתכלו רגע על הפסוק הבא שוב -
'מוות וחיים ביד הלשון'. מוות. חיים. הכל תלוי במילה שנוציא (?) מהפה על ההוא הגאוותן או החברה המזה מגעילה...
 
אני בעז"ה בלי נדר אשתדל עכשיו יותר, מי בא ביחד איתי?
 
(אגב, מי שיכול לשמר על זה למעלה = מוקפץ עד שבת, בבקשה, זה כולה חמש שניות...)
 
'מי האיש החפף חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה'.
אהה, שנזכה...שבת שלום ומבורכת לכל עם ישראל עם הרבה שמחה וכל טוב!
א-מ-ן-! =]
חח מגיעים לעמק השווה... אח..
בעז"ה, אחשוב איך לעשות את זה עם ההצעה למעלה, ותודה עליה.
 
אגב, בל נשכח שזה אמור להיות 'לא ענק' בשביל שזה לא יבריח אנשים...
 
קיצור, אשתדל.
יותר, פחות, יותר, פחות, יותר...פחות...
טוב, שיהיה בעז"ה שבת שלום ומבורכת!
יפה מאוד, יישר כח!~SMILE~
קפיץ.שיראל.
יפה!!ה!2ה 2!2ה
נכנסתי!!! (קראתי תבדיחה) תגובה-מתו"ש
בס"ד
אני מכירה אותה, תמיד כולם נקרעים מצחוק אבל אני באמת לא מצליחה להבין:
למה שמחבל יגלה שהיהודי חולה נפש ויברח??? כאילו...מה ההיגיון?...
ההגיון הוא שזה חחיב לקרות.. בשביל הבדיחה!הדריכני
חייבים שאיכשו הוא יברח לא?
אפשר לשנות את זה שהיה לו שרותים,
או שהוא כמעט פספס תפילת מנחה...
 
בואי נשפץ אותה ביחד
הדיריכני-בעייתי-מתו"ש
בס"ד
 
כי צריך שהדוס יברך אחרת אין בדיחה.. מה שכן בעבר אמרו שהערבי חשב שהוא מקלל אותו באיזה ברכה עתיקה למרות שזה סיבה עוד יותר טובה להרוג את הדוס ובכלל, לא ניראלי שערבי שבא להרוג בנאדם שם לב בכלל שנמצא מולו בנאדם אז ברור שהוא לא ישים לב שהבנאדם גם אומר משו.......לא יודעת |מושך בכתפיו|, כנראה אסור לספר לי בדיחות על מחבלים
חח --->הדריכני
מה הבעיה? הדוס ברך, ופתאום הערבוצ'יק נתקף בצורך גדול ללכת לשרותים ו--ברח!!
 
פפפ.....דתייה מוחלטת
איזה קרועים!!
אח, אח... אין כמוך!! מדהים!! אני פשוט מתפעלת ממך בכל מקום שאני רואה את חותמך..
אח..
פששש, אנשים...
 
 
שבת שלום ומבורכת וחודש מלא שמחה!
כנראה שגם המחבל היה חולה נפשאביה =)
ואו ואווו...ואווו..-Rעות-
בס"ד
 
 
פשוט אוהבת..!
 
 
כל חמישי-שישי מחדש מתפעלת..
 
 
 
אופס יצא חרוז...
קפיץ קפוץ..קינמון
שבת שלום וחודש טוב ומבורך לכולם!!!
המחבל לא חושב שהוא חולה נפש,דוסית גאה!
הוא רואה שהיהודי ממלמל וחושב שזה כישוף אז הוא בורח!!
 
מתרצת קושיות נהייתי...
עכשיו אני נזכרת שזו הגירסא שאני מכירה..הדריכניאחרונה
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך