רגע, בעצם הפורום הזה נטוש עשר שנים????ימח שם עראפת
איזה צער, מי רוצה לעזור לי להחיות אותו?
נטוש אבל לא עשר שנים.אניוהוא
כל שנה באזור פורים יש קצת פעילות...
בטוח?ימח שם עראפת
השירשור האחרון שראיתי משנת התש"ע
כי מישהו הקפיץ אותו.אניוהוא
רד למטה תראה חדשים יותר
זה בעיה צריך להיות קצת מבריק כדי לכתוב כאןמבקש אמונה
או שאפשר לבטל את החוק המוזר הזהימח שם עראפת
איזה חוק?מבקש אמונה

התכוונתי שעצם המטרה של החדר הזה הוא לכתוב משהו יצירתי ומצחיק

נו? אפשר לשדרג את זהימח שם עראפת

וכמה מסובך זה לכתוב קצת שטויות?

לשדרג למה?מבקש אמונה

שמע, כל אחד והיכולות שלו.. לאחד עולה שטויות לכתוב ככה בזרימה, ובשביל השני צריך מחשבה ומאמץ

אני לדוגמא לא עולה לי שאלות מצחיקות שנשמעות כמו שו"ת.  אני חלש בזה 🤷‍♂️

 

אני מעריך שהסוג הראשון הם מועטים ולכן ריק כאן (חוץ מזה שיש כאלה שבכלל לא בא להם על זה)

לשדרג פירושוימח שם עראפת

להפוך את הפורום הנ"ל לפורוייקט שטות ולא שו"ת מצחיק, כגון סיפורים משעשעים, אמנם מצריך קצת מחשבה מכל אחד, אבל זה יכול להיות נחמד!

שיר משעשע בחרוזים, סיפור קצרצר ומצחיק, אמירות שנונות וכדו', הרי גם כך נראה שהמנהלים לא פעילים על מנת למנוע את זה...

בשביל זה יש פורום בדיחות.אניוהוא
אל תהרוס את הפורום המיוחד הזה. 
אבל הוא לא פעיל גם כךימח שם עראפת

לפורום בדיחות אמור להיות לבדיחות, נכון?

ופרוייקט השטות לא בהכרח לשאלות, נכון?

שטו"ת הכוונה כמו שו"ת (שאלות ותשובות בהלכה)מבקש אמונה

אז כן זה מיועד בהכרח לשאלות שטותיות שנשמעות כמו שאלה תורנית

אבל הסתכלתי בשירשורים וזה לא כךימח שם עראפת
עכ"פ מה שראיתי היה סתם בדיחות שנונות, אבל אם אתם כ"כ חריפים נגד שידרוגים אני אחזל"ש
גם אלה שראית חרגו מהיעוד של החדרמבקש אמונה
עבר עריכה על ידי מבקש אמונה בתאריך כ' בתשרי תשפ"ד 15:55

סתם כי שומם פה אז כותבים שטויות.

אם תשנה לגמרי את החדר זה יהיה באסה למי שכן אוהב את היעוד המקורי שלו שזה לכתוב דברים יצירתיים 

 

אז ברוח החדר, השאלה הנשאלת היא: האם להחיות מת שהיה חכם גדול בחייו ע"י רוח בהמית ובלי להחזיר לו את שכלו נקרא תחיית המתים או וידוא הריגה

@אניוהוא מה אומר?

עיינתי בספרים הקדושיםימח שם עראפת

ומסקנתי הייתה דאילו הווה ליה חסיד חב"ד לא עלינו, אזיי דבאמת אין להחיותו בנפש בהמית, אולם אם  המת היה חכם גדול בחייו, ודאי למד בישיבת מרכז לא עלינו, ואזי הוא חסיד הרב קוק, ואם כן נראה דצריך עיון באורות התשובה, אלא שעלתה שאלה מה אם לא קיבלו את הנ"ל למרכז, והלך להר המור (חס ושלום וחלילה טפו טפו חמסה), אלא מכיוון שהיה חכם בודאי לא הלך לשם ולמד במרכז, ואי הכי אזיי היה פתוח מעט להשפעות זרות לא עלינו, וחס ושלום למד תניא לא עליכם, ועל כן לא יהיה ניתן להחיותו בנפש בהמית וליהוי ליה כוידוא הריגה כפי שכתב מר, ועל כן מסקנה היא שצריך למצוא נפש אלוקית יתירה על מנת לחיותו, ונשמתא יתרתא לא אמרינן.


בברכה,

הרב הגדול מעוז ומגדול לב וגם טחול שמצייר בלי מכחול, מרן הרב יש"ע שליט"א

טוב אתה מבקש אמונה

אתה רואה זה הרבה יותר כיף ככה חחח

נא לכבד את כבודיימח שם עראפת
לא כל יום הנך זוכה לתשובה מנוסחת היטב בידי רב מוסמך שבאמתחתו שמיכה וכרית גם יחד.
במחילה מהדר"ג יש"ע125690

אך לענ"ד אם היה חכם גדול, ודאי דלא שמע מימיו כלל על נפש בהמית ואין לחשוש כלל שיתדרדר לחב"ד. לרוע מזלו של החכם, הנפש הבהמית מוזכרת גם בראשונים ולכן, אם היה חכם, אין לחשוש. אך אם היה חכם גדול ולמד כל ספרי הראשונים, יש לחשוש שראה מה כתבו ועל כן נראה דיש להחיותו אך לא לתת לו לאכול, לישון או לזוז כדי למנוע מהנפש הבהמית להתגבר עליו.

והאמת והשלום אהבו

עיינתי שוב בקדושת הספריםימח שם עראפת

ונמצא שאכן לא עלינו מופיע הנ"ל גם בספרים קדמוניים כגון הדרך הארוכה קצרה חלקים א' וב', שנכתבו על ידי רבותינו ששכחתי את שמם, אפשטיין משהו, אלא שמצאתי פתח להתיר הנדר, אלא שזהו פתח צר מאד, ונשאלת השאלה אם היה האדם החכם רזה או שמן, שכן אילו היה רזה - ודאי עובר בפתח, ואילו היה שמן, אזיי בודאי הייתה לו נפש בהמית, ואם כך מאי שנא חייו מאי שנא להחיותו, אלא בודאי היה רזה ועל כן עובר בפתח, וזהו הפתח, שכן אילו היה האדם החכם איש פשוט, ודאי היה קורא קומיקס לא עלינו, ומתוודע לעניין הנפש הבהמית מן הספר הקדמון הדרך הארוכה קצרה, אלא שאז לא היה חכם, ועל כן בודאי לא שזפה עינו ספרים אלה, ואם כן לא נתוודע לנפשו הבהמית, ואם כך ניתן להחיותו בכך!


החותם בעילום שם:

הרב הגדול שמשחק בחול כי הוא עדיין יכול - הרב יש"ע שליט"א

לכבוד הרה"ג עוקר הרים (מחול) וטוחנן זה בזה שליט"א125690אחרונה

בעוונותי הרבים שכחתי מן הספר הנ"ל, כוונתי הייתה לספרים אחרים, אבן עזרא ורבינו בחיי. אולי יש למצוא פתח להתיר אם היה חכם גדול, שכן אז, יכל לדעת זאת מעצמו ולא היה צריך ללמוד א"ע ור' בחיי וודאי שלא היה רוצה להבין מעצמו עניין חסידי אם היה חכם גדול.

לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך