נשים שהבעל גוייס- תגידו לי מאיפה אתן מוצאות כח?אין כבר כח

רק אני מרגישה שאני עוברת פשוט ייסורי נפש

ממש

ואני בן אדם ממש ממש נורמלי תמיד וחזק בעיני העולם והגיוני וחכם ומאמין


 

ועכשיו מרגישה שאין בי טיפת כח

ואני מתגברת כל רגע מעל ומעבר

ובעיקר בלילות

על כלום כלום שעות שינה כבר 4 לילות

בהריון

עם הרבה ילדים קטנים שתלויים בי


 

עד עכשיו היתי לבד בבית

אבל בלי ממד ועם האזעקות לא היה שייך להשאר יותר


 

אמא שלי אפילו לא התקשרה לשאול מה שלומי

היא מאוד אוהבת ודואגת

אבל מבוגרת ופשוט לא יודעת כבר להתנהל כמו 'אמא'

בטוחה תמיד שאני מסתדרת

מבינה שקשה אבל מעלימה עין כדי מקסימןםלא להרגיש אשמה שהחא לא עוזרת

מתייחסת רק לקושי הפיזי


 

כל כך חיכיתי בלב לטלפון

של אמא

שאפשר רגע להיות מולה ילדה

ולא רק גיבורה שמחזיקה הכל לבד

ציפיתי שתתקשר מיד שתתעניין שתקשיב שתתמוך

ושתזמין אותי אליהם

אפילו שבפועל לא היתי באה

כי זה לא שייך גם מצידי הילדים ישתגעו שם וגם אמא שלי לא תעמוד בזה

אבל רציתי רק להרגיש שהיא הזמינה

הרגשתי נטושה

שאפילו מצב קצה כמו בעל במלחמה

טילים בלי ממד עם ילדים

ולבד

יגרמו לה להסכים להתאמץ ולתת לי מקום להיות

 

 

הודעה פעם ביום

תשובה של 3 מילים

כשכתבתי לה שאני לא ישנה בלילות

היא כתבה לי -כן בטח הילדים קמים

אמרתי לה שזה לא קשור לילדים

אז היא כתבה לי מה אז למה????

איבדה אותי


 

אחרי 4 ימים העזתי להתקשר

והיא ענתה ואמרה לי

אני באמצע לשמוע איזה שעור תורה בזום

נדבר אחר כך

ולא חזרה אלי

רק אחרי שעתיים+ שלחה הודעה שאני יכולה להתקשר

אבל טכנית כבר לא יכלתי

ונפשית

כבר לא רציתי

אם השעור שלה חשוב לה יותר מלשמוע את הבת שלה אחרי 4 ימים שהיא לבד

אז ביי

אין לי כח לקבץ נדבות

אני יודעת שהיא אוהבת היא אמא טובה

אבל מורכב לי איתה בכל השנים האחרונות

הגיל שלה מוציא ממנה משהו אחר מכל מה שאי פעם הכרתי


 

כבר הלכתי למשפחה אחרת...במקום יותר רגוע.

וגם פה הם מתוקים אבל קשה לי מאוד בנפש ופיזית בתנאים

כל הזמן צריכה לשמור שיסדרו שלא יפריעו מדי ושוב כולם בטוחים שאני חזקה והכל בסדר ואני לא בסדר אני על סף קריסה נפשית ולא שאלו אפילו מה שלומי.כן הגישו לאכול כן רצו לתת לי תחושה שאני רצויה אפילו שזה לא קל לארח .ברור ואני מנסה ממש להתחשב.

אבל קשה לי בא לי הביתה


 

רק בעלי המתוק תומך בי ממממש באופן מפליא

כל טיפת כח שיש בי זה ממנו

וזה רק מעצים את הצעקה של הלב שלי

ה' בבקשה תשמור לי עליו

אין לי כלום אחר


 

אימאלה כמה נפלתי עליכן עם כל זה

אם היתן מכירות אותי לא היתן מאמינות שזה מה שמסתתר שם בפנים

בחוץ אני ממש מתפקדת וחזקה

אבל כרגע בלב

מרוקנת ולבד


 

 

הלוואי ותשתפו אותי מה נותן לכן כח ברגעים קשים כאלה

או שרק לי כל כך קשה?

לא רק דברים של עשיה

יותר במחשבה

במה אפשר להאחז כדי להחזיק מעמד?


 

הזמן זוחל

רק כמה ימים

וזה מרגיש כמו נצח+++


 

שולחת לפני שאתחרט

 

לומדים לבקש ולקבל עזרהאמאשוני

זאת הדרך הכי טובה ומנוסה.

אנשים רוצים לעזור, זה גם עוזר להם לעזור.

תעזרי להם בזה שתבקשי עזרה.

מניסיון של כמה סבבים זאת הדרך היחידה לשרוד.

גם מוראלית, לקבל עזרה פיזית מרים מאוד את המורל.

 

לי עוזר להיות בבית. לקבל את העזרה בתוך הבית ולא מחוץ לו. אבל איך שאת מרגישה. אין נכון ולא נכון.

 

חיבוק גיבורה אלופה!

ממש ממש!מכחול
הייתי שמחה אם שכנה הייתה אומרת לי שהיא צריכה. אני באמת אשמח לעזור (עד כמה שאני יכולה)
מהממת!אמאשוני

פשוט תקפצי עם קופסת עוגיות (עדיף מזינות כמו עוגיות בריאות במצב סטרס קשה לאכול מסודר אבל הגוף זקוק לפחמימות מלאות ולא סוכר לבן בדומה לאחרי לידה)

תבואי אחרי שעת ארוחת ערב תבקשי רשות לשטוף כלים.

אם היא ממש מסרבת תשאלי האם את יכולה לספר סיפור לילד לבנתיים שהיא עם ילדים אחרים.

אם יש לך חצי שעה לתת יד בזמן הקשה הזה נראה לי מעטות לא ירצו לקבל את העזרה הזאת.

לא כל ערב כמובן. לפי איך שאת יכולה.


יישר כח על הרצון!

איזה עם מדהים יש לנו.

בבית באמת קבלתי עזרה!!!גם נפשית וגם פיזיתאין כבר כח

והסכמתי לקבל אפילו שזה הכי לא אני

והרגשתי כמה רוצים לפנק

מדהים ונתן מלא כח


אבל לא היה שייך להשאר

זה יישוב קטן וקהילה קטנה במקום עם אזעקות

וכולם נסעו להורים

נשארתי לבד כמעט אז כבר לא היה מי שיעזור ובכלל לא היה שייך בטיחותית לילדים


אלולי זה היתי חוזרת אפילו שיש לי חרדות בלילות


פה יתכן ולאט לאט ישתפר

אולי אחרי שנדבר בשקט וקצת יבינו שלא קל לי נפישית

אולי כולם צריכים קצת להתאפס מהזעזועמשל הימים האחרונים

אולי נמצא איזונים יותר טובים בשהות יחד

יש סיכוי

הם אנשים טובים באמת


רק שעכשיו נראה לי הכל מקץרגיש שחור

כי אני עייפה עייפה עייפה עייפה ולא נרדמת בלילות לא משנה מה

ובהריון אז זה פי כמה מועצם רגישת


מתפללת פשוט לישון טוב

ולנשום

ואולי זה ישפר חלק 

פה פשוט לא מבינים כמה אני צריכה ערזרהאין כבר כח

מרגישה שבגלל שמארחים לאצרק אותי אז זה קשה להם

וחושבים שאני בסדר

אולי רק עייפה

לא יודעים כלום על מהמקורה בנפש שלי

אני מוכנה לספר

אבל בכלל לא שאלו או התעניינו


אולי יקרה בהמשך

הלוואי

לדעתי תנתקי בין הציפייה לעזרה הפיזיתאמאשוני

לבין העזרה הנפשית.

מוכנים לארח אותך פיזית כל הכבוד תודה רבה.

את העזרה הנפשית תנסי לקבל מכיוון אחר.

אולי יעזור לך כמו שאז עזר לי שמישהי מהפורום הייתה שולחת לי הודעות לנייד?

אולי עזרה מקצועת בשיחת זום עם מטפלת/ אשת ציבור?

אולי להתחבר לשיחות חיזוק בסגנון של סיון רהב מאיר וכד'?

אולי תמצאי לך מישהי לעשות איתה הליכה בערב?


אני מבינה אותך מאוד מאוד, פשוט למדתי לא לצפות ממי שלא יכול לתת ולמדתי לחפש את התמיכה ממקורות אחרים..


בהצלחה גדולה יקרה!

השינה הכרחית. תבקשי שישמרו על הילדיםדור רביעי
ותפלי לזרועתיה
מה שלומך היום יקרה? חיבוק ענק!!!אוהבת את השבת

הצלחת אולי קצת לישון?

ואיך עבר היום?❤️

מבחינת סדר יום:אמאשוני

קמים סביבות 8:00

ארוחת בוקר לחמניות עם גבינה, אשל עם גרנולה. הילדים לוקחים לבד.

אח"כ אני מוציאה להם תעסוקות.

סביבות 11:00 מתארגנת לארוחת צהריים כשהגדולים מסייעים לקטנים. (אם אין לך גדולים תבקשי ממתנדבות להוציא אותם לשעה או לשחק איתם בבית.

אחרי ארוח"צ אני מארגנת את הבית, כלים וכו.

אח"כ נכנסת לחדר להפוגה.

הילדים רואים סרט עכשיו למשל זה כבר קרוב לשעתיים שהם בסרט.

אח"כ כמה אליהם יוצאים החוצה קצת סידורים וקניות אם יש, להחזיר/ להביא ילדים מחוגים/חברים

ארוחת ערב קלילה בסגנון פסטה עם גבינ"צ או פיתה עם פסטרמה.

מקלחות אחת ליומיים. בלי חפיפה כרגע אלא אם הילד היה מחוץ לבית והתלכלך ממש.

אתמול שני הקטנים עשו אמבטיה עם צבעי ידיים.

בערב ההרדמה קשה.

אפילו לי עם שני ילדים יחסית גדולים. כדאי מאוד לקרוא לעזרה. כל ילד בכל גיל צריך את הפורקן שלו.

להכניס אותם לישון בהדרגה. כשבמקביל נערה מספרת סיפור או מעסיקה בדרך אחרת.

סדר שינה לכל ילד. ללטף להרגיע לחבק.

חלק מרדימה לידי במיטה של אבא ואח"כ מעבירה לממד.

את בן ה2.5 מרדימה על הידיים או בטיול בעגלה.

הגבת אלי? כי דוקא לא קשה לי עם הילדיםאין כבר כח

אני מסתדרת ממש איתם

לא שזה קל ..ברוק שזה דורש מלא כוחות

אבל אני ממש מגוייסת אליהם עכשיו וזה גם נותן לי כח וממשעות

זה קהשה אבל לא הבעיה מבחינתי הסדר יום ותעסוקה וכו

 

כן, הגבתי מה עוזר לי לשמור על הכוחותאמאשוני

הסדר יום הזה עוזר לי לעשות הפוגות ולשמור על עצמי לא להיות מגויסת אליהם ב100% כדי להשאיר קצת דלק לעצמי.

לגבי ההורים אין לי בכלל ציפייה.

כל יום שאמא שלי לא מתקשרת אני מודה לה' על כך.

אתמול היא התעקשה לבוא היום. בכיתי לה' שייתן לי כח לארח אותה.

היא באה עם אבא שלי שהוא קליל יותר. אבל היא צריכה לפרוק ולשתף וזה מכביד עלי נפשית ממש.

מזלי היא הביאה איתה אחיינים שלי אז הייתה אווירה של המון ילדים וכיף ושמח.

לא נתתי לה להוביל אותי לשיחות מעיקות.

ב"ה עבר בשלום אבל די נשארתי חסרת כוחות מהביקור.

סתם משתפת שתביני למה אין לי ציפיות בכלל.

לצערי מנוסה מסבבים קודמים. אמא שלי לא נותנת לי כח אלא לוקחת את מעט האוויר שיש לי.

אל תשכחי שגם ההורים במצב קיצון ולפעמים זה מעורר בהם טראומה ישנה מצטברת. אח שלי לחם במלחמת לבנון השניה, אבא שלי במלחמת לבנון הראשונה. לא פשוט לאף אחד.


אבל לא ינום ולא ישן שומר ישראל.

מזמן לי עזרה בצורות אחרות.


בצוק איתן אפילו לא היו שכנים שיכולתי להיעזר בהם אבל פה בפורום קיבלתי המון תמיכה ומישהי התנדבה שאתן לה את המס' שלי והיא שלחה הודעות חיזוק מדי פעם.

וזה היה מדהים והעמיד אותי על הרגליים ממש.


@אצ"י אם במקרה הניק שלך עדיין פעיל אז תראי שלא שכחתי את החסד הגדול הזה..

חייבת לומר שמציאות של סידורים/ חוגים/ יציאותיעל מהדרום
לק"י


נשמעת לי כמו עולם אחר כרגע😆😅

מבינהאמאשוני

אבל חייבת לשמור לילדים על השפיות. אין אצלנו הרבה אזעקות ב"ה והפעילויות מתקיימות בתוך או בסמיכות למרחב מוגן.

יודעת שיש בזה סיכון להסתובב אבל להיסגר בבית זאת לא אופציה מבחינתי במיוחד שכל רגע המצב יכול להשתנות חייבים מרחב נשימה.

כמעט כל יום יש לי סיבובים את מי לקחת את מי להחזיר. קניות והכל.

היום היה לנו מקרה רפואי שיכל להיגמר במיון. פשוט תפסתי את הבת שלי חזק וסיימתי עם זה מהר כדי לא להצטרך לנסוע רחוק.

משתדלים מה שאפשר כל עוד אפשר.

היום יצאנו באופניים. וחשבתי מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה בע"ה שהמצב לא יחמיר.

מקווה שגם אתם בקרוב תוכלו לצאת בע"ה.

יש הרבה אזעקות אצלכם?

אין הרבה ב"ה. אבל גם אין שגרה רגילה (ובצדק)יעל מהדרום

לק"י


אבל היום גם באו לבקר אנשים, וגם יצאנו לפעילות במקלט.

זה מרענן.

ואו נשמע קשה ברמותSeven

ממש ממש!! הלב שלי יוצא אליך באמת

אם את רוצה תרשמי לי כמה נפשות אתם הבית שלי במרכז פנוי יהיה לך שם פרטיות ושקט וחצר גדולה ונעימה

אני הלכתי להתארח יחסית קרוב לבית עם הילדים כי בעלי לא נמצא ביום אז אוכל גם לתת לך אוזן קשבת חברה וטיפה פינוקים כמה שאוכל

באהבה ושמחה רבה!

וואי יקרה איזה קשה !!!anonimit48

יעזור לך אולי לפרוק ולדבר איתי בפרטי?

גם בעלי מגויס

אני אמנם אצל אמא אבל אחרי לידה ועם שני קטנים והחרדות איומות.

זה מקל לשתף

זה מקל לדבר על זה

את אמא לביאה

אמיצה

חזקה

ואיזה כיף וטוב ומדהים שיש לך את בעלך שהוא האור בחייך ונותן לך הרבה חיזוקים מרחוק !!!

 

 

 

ברחה לי התגובהanonimit48

זה בסדר גם להראות קושי

זה בסדר להתפרק

זה בסדר לשים לבן אדם אחר מול העיניים את כל הקושי שלך בבת אחת

גם אם זה על אמא שלך

או כמובן על אחרים.

אל תרגישי חלשה אל תרגישי שאת מתפרקת…

את בתקופה לא פשוטה ותראי איך את מסתדרת ועומדת על הרגליים עם הילדים זה כ”כ לא מובן מאליו

יקרה אהובה!אמאשוני
חשבתי עלייך היום, איך את? מצליחה קצת לישון ולאכול? איך התינוק הקטן?
ב״ה כל יום ביומו. לאט לאט משתפר ❤️❤️❤️anonimit48
וואי חיבוק ענק גם לך!!!אוהבת את השבת

וכתבת ממש יפה!!

שולחת הרבה כוחות וחיבוקים!!!!❤️❤️❤️❤️❤️

רק שולחת לך חיבוק וכוחותפליונקה
הלוואי שתעברו את זה בשלום
וואי ליבי יוצא אלייךמקקה

אני במקום די דומה מול ההורים

אמא שלי גם חושבת שלשאול אם הכל בסדר בוואטסאפ זה מספיק. יש לציין שהם כן הזמינו אותי. זה כן נותן תחושה טובה

והאמת האמת שלא הייתי מחזיקה בלי התמיכה של הקהילה פה.

שולחים לי מתנדבות לשמור על הילדים

מתנדבות עושות לי קניות

הילד של השכנים בא להוריד לי את הפח

ויש פה עוד המון שכנות באותה סירה אז רגשית רנחנו מאווררות זו את זו

בלי זה אין ספק שהייתי קורסת

ואת עוד בהריון

מה השאלה בכלל

אני בהלם שאת מצליחה ככ יפה

את לביאה וגיבורה פשוט

תודה רבה זה ממש נותן כח המילים הטובותאין כבר כח
את מדהימה מדהימה מדהימהnorya

אין לי מילים. קראתי ונפעמתי.

כתבו לך הרבה דברים יפים. אני רק רוצה לומר שאני בטוחה שמי שמארח אתכם גם מאוד שמח לארח, גם אם זה לא פשוט. אני ממש מחפשת מסביבי במה אפשר לעזור לנשים שבעלן גוייס, ממש שמחה כשהן מבקשות גם כשזה קשה, רואה בזה הזדמנות להיות שותפה לעמ"י בשעה הקשה הזאת. אז שתדעי שהגיוני שבעצם זה שאת מתארחת את משמחת אותם.

איפה את נמצאת בארץ? אזורטלטול1

אולי נוכל לעזור בפועל.

אצלנו יש בקהילה הרבה תמיכה בשמירה על ילדים וכאלה. ומכירה בני נוער שמחפשים תעסוקה.

אולי נוכל לשדך בניכם

ככ קשה מה שכתבת לגבי אמאדבורית

להרגיש דחיה מאמא זה הכי חץ בבטן שיש

כי אבי ואימי עזבוני וה' יאספני...

חיבוק ענק ענקאני זה א

אני בטוחה שאת מדהימה ואת עוברת טלטלה נוראית.

שולחת לך כוחות מרחוק

אני ממש מזדההבאורות

גם אצלי אני מרגישה שאני ממש לא מקבלת את המעטפת שאני מייחלת לקבל. לבד עם שני ילדים קטנים ובהריון, הבעל לא זמין, מתארחת אצל ההורים אבל הם לא מתעניינים, אני הזמנתי את עצמי וגם דאגתי לעצמי לדרך להגיע לכאן כי בעלי לקח את האוטו לצבא

אני מבשלת פה שלוש ארוחות, עושה לעצמי את הכביסות, כל היום מסדרת ומנקה (כי הם העירו לי כשהגעתי שאין להם בעיה שנתארח אבל שבבקשה נשמור על הבית מסודר). דווקא בבית שלי יש מלא עזרה שמציעים מכל עבר ודווקא ממש מפנקים בפעילויות לילדים, ביביסיטרים בחינם. אבל אני מפחדת לישון לבד ולכן נשארת פה. נראה לי שביום ראשון אקבל אומץ ופשוט אעזוב פה. כי אמא שלי רק מוצאת על מה להתלונן לי כשהיא כן מדברת איתי, ופשוט לא קולטת את הסיטואציה בצורה שלא תיאמן. אפס אמפתיה, אפס חום, אפס הכלה ונתינה. דכאון. 

וואו נשמע קשה ממש!norya

אולי יש אפשרות לדאוג שמתנדבת תבוא לישון איתך? לפחות לימים הראשונים... אני בטוחה שיש נערת בוגרות שישמחו לעזור בזה.

שולחת חיבוקים, מדהימה.

תודה💗באורות

לא חושבת שארגיש עם זה בנוח.. גם בסוף עיקר הביטחון שלי כאן הוא מזה שאבא שלי עם נשק ויש כאן שמירות מסביב לבית שלהם כל הזמן. אצלי בבית קצת פחות שמור..

אבל מקווה שפשוט אתגבר על זה ואלך, גם אם זה אומר להיות לבד בערב ובלילה... כי אני מרגישה שזה ממש גורם לי ל הצטברות של כעס לא בריא כלפיהם.

❤️norya

פשוט מדהימה, לא יאמן❤️

מלא בהצלחה, שה' ישמור עליכם ושיהיו בשורות טובות!!!

אמא....איזה,קשהיעל מהדרום
יואו יקרה!!! איזה קשה . .... איזה אלופה את!!!אוהבת את השבת

חייבת להצדיע לך ולשלוח לך חיבוק ענקי!!!!

מקווה שתמצאי את הפתרון הכי טוב עבורכם!!


עוד חיבוק ענק ומוזמנת להמשיך לפרוק פה או בפרטי😘😘

חיבוק גדול💗אישהואימא
דייי כואב הלבשוקולד פרה.

מדהימה את שאת מוצאת כוחות לבשל ולנקות ולעשות כביסות.

מדהימה מדהימה!!

כואב נחב שזה מה שאת חווה מאמא. מה עם אבא?

לא מוצאת כח😮‍💨 אבל אין ככ ברירה..בתנועה מתמדת

בהתחלה היה לי עוד מוטיבציה להעסיק את הילדים, לחשוב על אוכל ופעילויות מגוונות

אבל די

לילדים קשה והם מוציאים את זה בהתנהגויות מעצבנות

קשה לי להתנהל ברוך ובסלחנות כלפי זה

הפוך על הפוך- יותר כועסת, פחות סבלנית..

דואגת לו

דואגת לנו

קשה לי

זה כבר יותר מדי זמן ונראה שרוב הזמן שנשאר עוד לפנינו

נגמר לי הכח

לא רוצה יותר להיות חזקה

בא לי להיעלם

חיבוק גדול!!!! שה' ישלח לך הרבה כוחות!!!שיפור
מבינה אותך ממש!!אמאשוני
חיבוק גדול גדול!
וואי יקרה חיבוק גדול!!!אוהבת את השבת
זה באמת קשה! אם את מאזור ירושלים תכתבי לי באישי ואנסה לעזור.. ויש סביבכם קבוצות מתנדבים לשמירה על הילדים? זה ככ קשה להיות איתם כל היום במצב הזה...
אני כל כך מזדהה עם מה שכתבת.שמן קוקוס
עבר עריכה על ידי שמן קוקוס בתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד 09:22

כמעט עם כל מילה.

חיבוק ענק❤

ושמרי כל הנפש שלך, זה לא רק בשבילך. זה גם בשביל בעלך, הילדים ועם ישראל. תעשי מה שעושה לך טוב.

אם זה באוכל בריא וטעים, שיחות עם חברות, לשמור על סדר יום שעושה לך טוב וכו.

וואו, איזה מצב לא פשוט!!!שוקולד פרה.אחרונה

להתארח אצצ משפחה זה ממש מורכב רגשית ונפשית. ממש!

אני מכירה את ההרגשה שאת צריכה להחזיק את עצמך והילדים, ורק בא לך להתפרקקק

וכל זה בא על גבי החוסר תגובה מחבקת מאמא...

ממש כואב הלב לשמוע.

נשמע שאת כ"כ מגויסת עכשיו לשמור עת הראש מעל המים עם הילדים וההריון,

והבעל שנמצא במילואים.


עמוס כל כך... וואו.

לצערי אני לא יכולה להציע עזרה פיזית,

אבל אשמח לשמוע אותך בכל עת.

אפשר בשיחות אישיות פה, או בוואצאפ. אם זה יעזור לך אוזן קשבת והבנה.


את באמת אידה מיוחגת ואין ספק שבעלך זכה בך כמו שאת זכית בו

מישהי קנתה סנדלים לילדים במחיר טוב?ואז את תראי

אשמח לשמוע איפה, לא אונליין

משהו איכותי

יש פאפאיה עודפים בחוצות המפרץ בחיפה למי שקרובקנמון
ילדה בת 10 ודאודורנטytrewq

הגדולה שלי בת עשר, מסיימת כיתה ד. ושמתי לב שהבגדים שלה מתחילים להיות מסריחים בבית שחי.

מתלבטת אם להסביר לה שהיא צריכה להתחיל לשים דאודורנט, או לחכות עם זה...

לא זוכרת שאני בגיל הזה התחלתי לשים. ודווקא הייתי מאוד מפותחת בגיל צעיר.. 

למה לחכות?אוזן הפיל

זה מאורע משמח

חלק מההתבגרות

אפשר לחגוג את המאורע

כמו שחוגגים נפילת שיניים בגיל 6 (תכלס זה די מפחיד)

ללכת לבחור

לתת עטוף יפה עם כרטיס ברכה


העיקר לא להסריח, זאת בקשה אישית ממני🙏

למה לא?רקאני

אני לא חושבת שזה עניין של גיל

אם מזיעים כדאי להשתמש בדאודורנט

למה היא צריכה לסבול אם היא קטנה?

סתם ככה לא הרחתי עליהytrewq

רק כשכיבסתי לה את הבגדים שמתי לב.

לא יודעת, גם לא כ"כ בריא, לכן באינסטינקט מעדיפה לדחות... 

אם ככה אז אולי לא קריטיאוזן הפיל

לפעמים זה יכול להיות חד פעמי בגלל עייפות, תזונה ספציפית, או אפילו מחלה


אם נראה לך שביום יום היא בסדר, אז גם אני הייתי דוחה

אבל כן מתחילה שיח שיבוא יום וכו'

אני לא חושבתרקאני

שצריך לחכות עד שאת תריחי

מספיק שהיא מריחה

אולי תשאלי אותה ותציעי לה שאם זה מפריע לה שתשתמש

כשהייתי ילדה הסרחתי הרבה זמן עד שקנו לי

והתפדחתי לבקש בעצמי

מסייגת שלפעמים זה הפוךטארקו
הרבה פעמים לא מריחים על עצמך... ומי שמסביב מריח ועוד איך.

יש לי אחות שלא הייתה מבינה מה אני רוצה ממנה כשהייתי שולחת אותה לשים דאודורנט....(והיא בהחלט הייתה צריכה..)

יש טבעיים.המקורית
לדעתי אם יש ריח - לשים
להקדים תרופה למכהאמאשוני

אם כבר מריחים בבגדים, ואנחנו בתחילת הקיץ,

זה יגיע מהר לריח שהסביבה מריחה.

לפעמים לוקח זמן להטמיע הרגלים וכדאי שתתחיל להתרגל.

אולי זה לא בהול לקנות מחר, את יכולה לבדוק מה האופציות ומה מדבר אלייך.

תקני לה דאודורנט טבעירק לרגע9
גם בריא וגם ריח נעים
נכון לא בריא, אבל תעכבי ואם יש ריח - אין ספק.ממתקית

אני לביתי קניתי את הדאודורנט של אלוורה שזה יותר עדין וב"ה מונע לה ריח (שנגיד לגדולות הוא לא מונע.)

יש גם אופציות טבעיות ללא אלומיניום וכובעלת תשובה

למיכל סבון טבעי יש דאודורנט לילדים אולי תבדקי אותו

יש גם את ערוגות ובטח בחנויות טבע יש מבחר

כן בטח כדאי לקנות לה. אם מפריע לך הבריאות יש כאלהקופצת רגע

טבעיים. וראיתי שגם ל dove יש עכשיו דאודורנטים של 0% אלומיניום או משהו כזה( שזה גם בתכל'ס לא עובד כל כך טוב 🫣)


נראה לי שעדיף שזה יבוא ממך.


אני קניתי לבת שלי שבכיתה ג', יותר בשביל ההרגל ובגגלל שהיא מגלה עניין בטיפוח עצמי ואני רוצה לעודד את זה. אין עדיין צורך אמיתי. אבל אני רוצה למקם את עצמי ככה שאני אהיה זו שאכיר לה את הדברים ושהיא תרגיש בנוח להתייעץ איתי, וגם תתרגל לרעיון שכשגדלים יש לזיעה ריח פחות נעים ושמים דאודורנט.

אגב היא כבר סיפרה לי שאחרי שיעורי ספורט הכיתה מסריחה ושבאמת כדאי שישימו דאודורנט. אבל למרות זאת לא נראה לי שהיא מקפידה כרגע לשים כל יום 😅 כאמור כרגע אין לה עדיין ריח. 

קניתי לילדים שלי מוקדם יותרקפצתי לבקר

בגיל 9 כבר התחילו להסריח, קניתי להם כמה סוגים שיוכלו תשים איזה ריח וסוג שיותר נעים להם.

כן מזכירה להם כל בוקר דאודורנט. כמו צחצוח שיניים וסנדלים גם דאודורנט..

שלא יסריחו. זה לא נעים להם ולא לסביבה

רק אומרת שבדאורדורנט יש חומרים לא מומלציםאוהבת את השבת

בטח לילדים..

ממליצה לנסות לקנות משו יחסית טבעי או בלי אלומיניום

או להכין מסןדה לשתיה


אולי למיכל סבון יש משהו נעים וטוב לילדים?נפש חיה.
יש לה, בדיוק ראיתיDoughnut
וואלה ניסינו. עבד עד שהוא באמת התחיל להתבגראורוש3

וביי. חייב את הרגילים.

ניסיתי גם בעצמי לעבור לבריא, אותו כנ''ל, לא באמת עובד. באסה. 

ניסיתי מלא סוגיםרק לרגע9
על הרבה מהם אפשר להגיד את זה, אבל של מיכל סבון טבעי (הקרם) עובד אצלי מעולה ואני איתו שנים. כל הסטיקים/רולים הטבעיים באמת לא מוצלחים מהניסיון שלי.
כיף לך. לא עבד לי....אורוש3
באסה! הבנתי שלבנות זה יותר מסוכן..אוהבת את השבת
אז לפחות הוא בן...  😏
איך מכינים מסודה לשתיה?ממתקית
בטח שלשים דאודורנט אם יש ריח...ממתקית

תדברי איתה בנחת על זה וכו... תצאו לקנות יחד.
היא תגלה את זה לבד במוקדם או במאוחר, דרך עצמה או דרך הסביבה...
עדיף שאת הראשונה לומר לה בעדינות, וכמובן דאודורנט.
אציין, שלבת שלי בגל הזה קניתי דאודורנט של אלוורה, של החברה הזו, פחות חומרים, יותר עדין. וזה מונע לה מצויין

ואם אפשר לנצל בהקשר זה...ילדה בת 9 עם סימני התבגרוממתקית

התבגרות בגוף
החזה ממש גדל לה, הכי גבוהה בכיתה, ריח זעה חזק כמובן (יש לה דאודורנט טבעי וגוזיות)
בגלל שכאב לה איפה שצומח... נלחצתי ולקחתי לרופא, שהפנה לאנדוקרינולוג.
מישהי התנסתה בזה?
האנדו הסביר שהיא מתפתחת מוקדם מהרגיל... מבחינתי היא ילדה. והוא אומר שהיא יכולה לקבל גם מחזור בקרוב וזה ממש מלחיץ אותי.
שלח לבדיקות דם,צילום כף יד ועוד כמה מחכה לתור חוזר אצלו.
היא יכולה לקבל מחזור בגיל כזה?
זה נורא נכון?
מצד שני אמר שיש זריקות של הנורמונים לעצור את ההתפתחות, זה לא מסוכן?

איזה חוסר אחריות של הרופאאמאשוניאחרונה

שככה מלחיץ אותך, מה נסגר.

אצל בנות גיל ההתבגרות מוגדר בגיל 8, ככה שהיא כבר בטווח ולכן בגיל הזה לא עוצרים את ההתפתחות בגדול.

גם הסיבה שמעכבים התפתחות מינית זה כדי לאפשר ליחד להמשיך לגדול (לכן צילום כף יד) כי אחרי קבלת מחזור כבר פחות גובהים.

אם היא מתפתחת באופן פרופורציונאלי זה תקין לגמרי.

לפעמים הגיל הוא רק מספר 🤭

וכן זה גם טבעי שיש כאב באיזור הפטמות בשלב של הנצת שדיים.

לגבי קבלת מחזור בד"כ מקבלים כשנה- שנתיים אחרי תחילת ההנצה.

אז השאלה מתי היא התחילה. גן משנה בת כמה היא בדיוק.

נניח היא כבר 9.5 ותקבל עוד שנה,

10.5 זה ממש גיל הגיוני כבר. אם כי יכול להיות שהיא לא תקבל לפני גיל 11.


את בטוחה שאת מצטטת את האנדו במדויק? למה הכוונה מוקדם מהרגיל? מוקדם מהטווח התקין? זה פשוט לא נכון. אז מה בדיוק הוא התכוון שזה מוקדם אבל בתוך הטווח? אוקי נכון, אבל זה לא אומר שזה לא טוב, לכל טווח יש קצוות לא כולם צריכים להיות בול על הממוצע.


אולי נתת לו נתונים על תחילת ההתפתחות שמתייחס לגילאים מוקדמים יותר? משהו לא מובן.


בכל אופן נשמע שמשפט המפתח שמבחינתך היא ילדה.

אולי אם תקבלי שהיא מתחילה להיות נערה בגיל 9, הכל יסתדר מבחינת החששות.


אבל הבת שלי בת 8.5 מסיימת ג', הכיתה שלה לגמרי באותו שלב.

יש לה חברות עם גוזיות. גם זוכרת מהגדולה שלי.

יש שמתחילות בג' יש שמתחילות בד'. זה לא נדיר בכלל.

סיפור הלידה שליסיפורלידהשלי

פתחתי משתמש למרות שכנראה תזהו אותי כדי שלא ישמר לי בכרטיס.

 

יום שני בצהריים צירים חזקים מאוד, ודיי תכופים.

אני מחליטה לא ללכת לבית חולים כדי שלא יתנו לי זירוז ושאהיה יותר קרובה ללידה.

סובלת מאוד אבל מתעקשת על זה.

עד הבוקר אני עם צירים ואז מפסיקים.

כל הבוקר אני עם צירים פעם ברבע שעה בערך.

מפזרת את הילדים לגנים כאובה ועייפה וחוזרת לבית

נכנסת הביתה ומגלה שאני לא יכולה לעמוד, יש לי לחץ חזק באגן כל כמה דקות

מתקשרת לספר לבעלי שיתכונן אולי הוא יצטרך תכף לצאת מהעבודה אליי.

 

אני מנסה להכין א.צהריים ורואה שממש אין סיכוי אז מתייאשת והולכת לנוח, שמה את הקטן שלי איתי במיטה שישחק לידי ואני שוכבת.

מרגישה הפרשה גדולה שיוצאת אז קמה לשירותים ומגלה שכנראה הפקק הרירי יצא, פעם ראשונה שזה קורה לי. אף פעם לא ראיתי אותו יוצא.

קצת נלחצתי אבל ידעתי שזה לא אומר כלום ושזה לא מלמד שאני יולדת היום.

עוברת עוד שעה ואני מגלה שאני לא יכולה לקום מהמיטה.

 

מתקשרת לבעלי להתייעץ איתו,

מספרת לו על המצב והוא אומר לי שהוא בא, אמרתי לו שלא יודעת אם כדאי כי אין לי צירים אז זה לא לידה.

הוא מתעקש שאם אני לא יכולה לעמוד אז שאלך להיבדק (ותודה לו על העקשנות הזאת).

מתייעצת גם איתכן כאן בפורום ואתן מדרבנות אותי להיבדק.

 

הוא מגיע, אני הולכת עם אמא שלי לבית רפואה והוא נשאר עם הקטן בבית.

מגיעים, האחות מקבלת אותי ושואלת למה באתי.

אמרתי לה שאין לי צירים ויצא לי הפקק הרירי וקשה לי לעמוד.

האחות התגובה: "בלידה חמישית את כבר אמורה לדעת שלא באים רק בגלל הפקק הרירי אם אין צירים. טוב תעלי למיטה נעשה מוניטור" (ורק בגלל המשפט הזה אני מספרת את הסיפור לידה שלי, אף פעם לא כתבתי סיפור לידה)

אני בלב שלי מרגישה לא נעים שככה ננזפתי ושאולי באמת סתם באתי.

עושים מוניטור, האחות: "יש לך צירים כל 10 דקות, אלה לא צירים של לידה. לכי תחכי לרופא שיקרא לך"

 

יצאתי לחדר המתנה מחכה לרופא ואז קוראים לי לעשות אולטראסאונד לבדוק מנח לפני הרופא.

הטכנאית: את יודעת באיזה מנח הוא?

אני: בטח, מנח ראש

הטכנאית: מנח רוחב

אני: זה אומר שבטוח לידה בניתוח??

הטכנאית אומרת שכנראה שכן.

אני יוצאת ממנה מזועזעת ובהחלטה שאני פה לא כדי ללדת אלא כדי להפוך אותו. אני לא יולדת בניתוח.

 

מתקשרת לספר לבעלי.

מגלה שלפני בתור יש בערך 15 נשים.

אחרי עוד חצי שעה של המתנה לרופא אני אומרת לאמא שלי שזה ממש מיותר שהיא תחכה איתי, אני לא יולדת עכשיו ויש פה תור ארוך, שתלך הביתה ואקרא לה אחרי שאדבר עם הרופא.

היא בהתחלה לא רוצה ללכת אבל כשהזמן עובר ולא קוריאם לי היא משתכנעת והולכת.

 

כל זמן ההמתנה אני יושבת ומחכה, רוב הזמן אני בסדר חוץ מכל 5 דקות שיש כאב חזק באגן ל2 שניות שגורם לי לעצור את הנשימה ןאז עובר ואני בסדר.

 

אחרי נצח הרופא קורא לי, אני קמה אליו וכמעט נכנסת לחדר ואז רצה אחות ואומרת לו "אולי תקבל קודם את היולדת ההיא? היא בוכה פה ונראה שממש סובלת"

הרופא אומר לה שהוא כבר קרא לי ובאתי אז יקבל אותי ואני האחרונה שלו אז אם יוכל אחר כך יתעכב ויקבל גם אותה. (עוד נס בשרשרת הניסים)

 

אני מתיישבת מולו ואומרת לו: אני לא באתי ללדת, עכשיו גיליתי שהעובר במנח רוחב אז באתי להפוך אותו.

הוא מסתכל עליי ואומר: את נראית בלידה, תעלי מהר למיטה. קודם נבדוק פתיחה ואחכ נדבר

 

אני עולה למיטה, הוא בודק פתיחה ואומר: מה אני מרגיש פה, אני לא יודע מה אני מרגיש פה.

מוציא את היד ומכניס שוב: מה זה? מה אני מרגיש כאן?

אוי זה היד! תעצרי, אני לא צוחק איתך. אל תנשמי, אל תזוזי, אל תלחצי.

הוא רץ לדלת וצועק "צוות לחדר שלי מהר, היא בלידה"

פתאום החדר מתמלא במלא אנשי צוות, הרופא מודיע להם שצריך להוציא אותי עם המיטה.

הם אומרים לו שזה מסובך. הוא הולך לדלת ובדרך מעיף את כל מה שמפריע, הכיסא, השולחן שלו ומודיע להם "היא יוצאת עם המיטה הזאת עד החדר ניתוח"

תוך כדי שגוררים את המיטה אחד מתחיל להפשיט אותי, אחר להוריד לי כיסוי ראש, עוד אחת את התכשיטים ואחד עם טפסים מקריא לי מה רשום תוך כדי ריצה במסדרון.

מגיעים לכניסה לחדר ניתוח, הוא סגור.

מדליקים אורות מכינים אותו לניתוח, אומרים לרופא שאין רופא שיכנס לניתוח והוא מיד אומר שהוא יכנס.

ואז מישהו נזכר לשאול אותי "הודעת לבעלך?"

אני אומרת להם שלא ומתקשרת אליו ומבקשת שיעדכן את אמא שלי.

אני חותמת קשקוש כל שהוא על הדף כי מכריחים אותי ואז שואלת אותם אם אני בטוח יוצאת חיה מהניתוח.

הרופא החמוד רואה שאני בוכה ומתנצל שהכל ככה מהר ובלחץ "פשוט אני חייב להשיג אותו לפני שהוא ממשיך לצאת" ולא עונה על השאלה שלי.

 

מכניסים איתי לחדר ניתוח ומיד מתחילה להרגיש ששמים לי כל מיני חומרים על הבטן (אולי חיטוי, לא יודעת) .

אני נלחצת ואומרת להם שלא יחתכו אותי כי לא נרדמתי.

אחרי שנייה כנראה נרדמתי 😅

 

התעוררתי אחרי לא יודעת כמה זמן כדי לגלות שתודה לה' הצליחו להציל אותי ואת התינוק.

לכאבים שלא הכרתי מעולם.

 

אני עוד מתאוששת מהניתוח, מהפחד הזה למות.

אמא שלי כמובן הייתה עם יסורי מצפון שלא הייתה שם אבל אמרתי לה שזאת אשמתי, אני שלחתי אותה. ובתכלס, לא חושבת שהיה מועיל לי אם מישהו היה שם כי גם ככה הכל היה מהיר ובלחץ.

 

אהה והקטע הכי מדהים.

יום חמישי שלפני הלידה הסתובבתי בבית והרגשתי תחושות מוזרות באגן.

ניסיתי לתאר לבעלי מה אני מרגישה אז אמרתי לו ש"זה מרגיש כאילו התינוק דוחף את היד שלו".

לא היה לי מושג שיש דבר כזה, לא שמעתי מעולם על תינוק שהוציא את היד.

 

ואת כל הסיפור הזה כתבתי גם בשביל לנסות להשתחרר עוד קצת מהסיפור הזה כי עדיין זה צרוב בי.

וגם כדי להגיד לכל אחת כאן- תקשיבי לעצמך. שכולם מסביב יגידו מה שהם רוצים, כולל הרופאים והאחיות.

אם את מרגישה שמשהו לא תקין, שמשהו לא רגיל, שאת צריכה להיבדק- תלכי!

עדיף ללכת 100 פעמים סתם ולא לפספס את הפעם אחת שהייתה נצרכת.

 

ותודה לה' על כל הניסים שבדרך.

על בעלי שדירבן אותי ללכת

על הרופא שלא ויתר על התור שלי לטובת מישהי שנראתה ונשמעה יותר סובלת

ו.ודה ענקית לכן על הדרבון והעידוד באותו יום להיבדק ובכלל שליוויתן אותי בלי שידעתן בדיוק את הפרטים אבל נתתן הרבה כח עד שנכנסתי לניתוח

ועל זה שהתינוק ואני בריאים ושלמים וחיים.


 

סליחה על האורך, לא תיכננתי לכתוב כל כך הרבה.

מזל טובדיאט ספרייט
התרגשתי מאוד מהסיפור ❤️
וואואוזן הפיל

כולי צמרמורות

אני רוצה לתת לך את גביע העולם

איזה גיבורה שאת

כשקראתי על האחות שקיבלה אותך רציתי לבעוט במשהו

אוף איזה עצבים

ואז טלטלות

וטוויסטים

חתיכת סיפור יש לך

בה שיצאתם מזה בשלום

🩷

וואו, איזה סיפור מצמררמתיכון ועד מעון

הןדו לה'  שהיה לך כזה שליח טוב.

איזה השגחות וואוווווו מזל טוב! התאוששות קלה ,נפש חיה.

החלמה מהירה וטובה

הרבה הרבה נחת!! 

אמא איזה מטורף❤️😭🥹חמדמדה

ליבי עלייך שהיית שם לבד רק, נשמע לא פשוט…

וברוך ה' ששם שליח טוב בדרך שלקח אותך ברצינות

החלמה מהירה, גופנית ונפשית💖💖

אמאל'ההההאורוש3

גרמת לי לבכות (הורמונלית וזה).

תקשיבי חוויה ממש מלחיצה.

הכי חשוב ששניכם בסדר ב''ה.

אבל ממש ממליצה לך לעשות איזה עיבוד רגשי לאירוע הזה.

כל הכבוד לך שהלכת.

האחות היתה מתנשאת להחריד ומזל שלרופא היו חושים טובים. מה זה אין רופא לניתוח? הזוי משהו.

חיבוק גדול לך!! התאוששות מהירה ונחת מהמתוק!

וואוו איזה צמרמורתשירה_11

אמאלה איזה סיפוררר

וואווו מרגש מאודדדנושש
איזה פחד! ממש נס!אן אליוט
שתהיה לך התאוששות מהירה, גם רגשית, והרבה נחת!
ואו ניסי ניסיםSeven

ותודה להשם שהיו שם שליחים טובים

מזל טוב והחלמה קלה

וואוו!השקט הזה

ממש שרשרת של ניסים! מרגש ממש

תודה ששיתפת אותנו

וואווורקאני

אני עם פה פעור

מטורףף

מלא מזל טוב

התאוששות קלה בגוף ונפש!

וואו וואו וואו איזה סיפור!!דיאן ד.

קראתי כמה פעמים בנשימה עצורה.

 

איזה ניסים! חסדי ד'

 

מקווה שהתאוששת ואת מרגישה יותר טוב גם את וגם הקטני.

תודה ששיתפתפילה

עברת את זה כמו גיבורה. ברוך ה' שאתם בסדר.

אני חושבת שזה חשוב מאוד לשתף גם סיפור כזה כדי שנזכור שאנחנו בידי ה' ...

הרבה מזל טוב! בריאות ונחת

וואוווו דמעותתתתת תקשיבי לא יאומןאוהבת את השבת

נס נס נס נס נס נס

מרגש ןמצמרררר


חיבוק ענקקקקקק

בע"ה שיהיה לכולכם מלא בריאות

וואי מטורף ומרגש ממש!Doughnut
איזו אלופה את שהיית קשובה לעצמך, ריגשת ממש💕
וואוווו ממש צמרמורות.אונמר

מזל טוב!!!!!

הרבה כוחות ובעז"ה שתתאוששי בקלות.

וואוו ווואוווו וואוווווווווו אני עם צמרמורות!!!!אמהלה

איזה סיעתא דשמייא בכל רגע ורגע הייתה לך שם

וב"ה שאתם בריאים

שמחה שהיתה לי הזכות לדרבן אותך......

תבשרי לנו רק בשורות טובות

ותגדלו אותו ואת שאר ילדכם בנחת, בבריאות ובשמחה

אמאלההההעדינה אבל בשטח
הייתי ממש בצמרמורות ודמעות! ב"ה שהכל בסדר איתכם! החלמה מהירה ונחתתתת!!
צמרמורתאנונימית בהריון

ריגשת ממש!

המון מזל טוב ורק נחת!!

אמאלה איזה סיפור, אני כולי דמעות!!ממתקיתאחרונה

כמה ניסים, הכל מלמעלה
קראתי מההתחלה במתח רב, בד"כ אין לי סבלנות לסיפורי לידה.
אבל פה לא יכלתי להפסיק.
לא מבינה איך התינוק התהפת לרוחב, אם היה ראש?
כי זה שלב שהם כבר לא מתהפכים לא?
וטוב שהלכת להיבדק בבית חולים, ולא בקופת חולים.
ממש ניסי ניסים.

מחפשת לקנות לבית עציצים מלאכותייםשמה לב
בדגש על כאלה שנראים אמיתיים.. אשמח מאוד לשמוע מניסיון, ואם יש המלצות על מקומות או קישורים בכלל טוב!
יש בשיין מלאאפונה
ראיתי בשיין אבל לא יודעת מה באמת נראה אמיתישמה לב

והתגובות לא חד משמעיות... לכן אמרתי אשאל פה את חכמת ההמונות🙃 אולי למישהי יש ניסיון

אני מסתכלתאפונה
על ביקורות עם תמונות
ואת מצליחה להבין מהתמונה איך זה נראה באמת?שמה לב

אין לי ניסיון בזה ובא לי לקנות בכמות. ראיתי שעל הרבה עציצים כתוב בתגובות שהגיע בפועל הרבה יותר קטן ומדולל מאיך שנראה באתר

ואם כבר מזמינה בא לי להזמין כמות, ולא בא לי להזמין ואז לגלות שלא מוצלח..

בד"כ כןאפונה
אבל לא הזמנתי עציצים.. פריטים אחרים ככה עושה.
אחלה תודה!שמה לב
אם יש למישהי קישורים מומלצים מניסיון, אשמח..
יש בסטוקים וכאלהבתאל1
וככה את יכולה להתרשם מקרוב. ובדכ זה לא יקר
יש באיקאה כל מיניקנמון

חלקם נראים מלאכותיים אבל יש כאלו (בעיקר עציצים שהם רק עלים) שממש נראים טוב!

ראיתי גם בסטוקים כל מיני. (לא יודעת אם הייתי קונה בשיין. זה קצת לקחת סיכון. במיוחד אם רוצים כמות)

איקאה16210
מציעה שתלכי לראות פיזיתשקדי מרק

כי קשה להתרשם באתרים..

ממליצה על איקאה או בחנויות סטוק לפעמים יש מציאות טובות 

תודה לכולן!שמה לב
איקאה רחוק לי מאוד, אבל אני מבינה שאין מנוס...
אם איקאה רחוק מאודטארקואחרונה
הייתי מנסה קודם אחד מסניפי המקסטוק הגדולים(למשל כפר סבא, אבל יש עוד כאלה)
איקאה!!!!ממתקית
מיטה ללא מעקההבוקר יעלה

קניתי מיטה חדשה לבת שלי בת שש וחצי

מתוך מחשבה שהיא כבר גדולה ובגיל הזה בדרכ לא מתגלגלים מהמיטה אצלי, קניתי ספפה ללא מעקה. היא נפלה מהמיטה בלילה הראשון, קירבתי את שידת ההחתלה כך שתחסום אותה מליפול אבל הבעיה שהיא זזה בשינה והשידה קרובה לראש המיטה.. בקיצור הלילה היא נפלה שוב ובכתה מתוך שינה, נקרע לי הלב ☹️

ויש לי מסורי מצפון שלא חשבתי לעומק וקניתי עם מעקה.

ומתלבטת מה לעשות? יש למישהי רעיון? 

תפרשי שמיכה מתחת, היא תתרגל בסוףחילזון 123
או שתשימי אולי גב של כסא ליד. ככה זה טיפה יאט את הנפילה, אם תהיה
אני אנסה, תודה!הבוקר יעלה
זה עם מיטה נפתחת?כורסא ירוקה
תוציאי את המיטה התחתונה כזה 3/4 החוצה, ככה שזה לא יעלה למעלה אבל אם היא תיפול תיפול עליה. לרוב לא נופלים פעמיים וגם כן זה ממש נמוך
אין אפשרות, חדר קטןהבוקר יעלה
וממול המיטה של אחותה 
בין המיטות, עד המיטה של אחותהטארקו
בתור פתרון זמני עד שהגוף שלה ילמד לא ליפול...
בין המיטות יש שידת החתלההבוקר יעלה
שאין לה מקום אחר להיות.. 
אז אולי יש איזה מזרון קטן שאפשר לשים שם?טארקו
^^ לשים על הרצפה בין המיטות משהוכורסא ירוקה
מזרן, פוף, שמיכות. העיקר משהו רך שתתגלגל עליו
לתקוע כריות בקצה מתחת לסדיןאור10
לא יחזיק..הבוקר יעלה
סדין קצת יותר אלסטי או גדול מחזיקאור10
מספיק כדי לתת תחושה לילד שזה הקצה

ככה אנחנו עשינו


2 כריות לאורך הקצה

לא בטוחה אז שהבנתי איךהבוקר יעלה
אפשר לקנות מעקה אוניברסלימאוהבת בילדי
יש כזה לספפה?הבוקר יעלה
מכירה רק למיטות מעץ
אולי פשוט תוסיפי מעקה?יהלוםנוצץאחרונה

יש ספפות שבאות עם מעקה, אולי אפשר להוסיף איכשהוא?

או לשים מזרון קטן ליד המיטה

איך אתן מתכוננות לחופש הגדול?אוהבת את השבת
בעיקר מעניין אותי מבחינת להיות עם הילדים בבית באוגוסט,  אבל כל שיתוף יתקבל בברכה❤️
מתכננת קניית ענק בסטוקאוזן הפיל

בעיקר חומרי גלם ליצירות

מספריים לכולם

מהדקים

ודבק סלוטייפ

יכול להעסיק אותם שעות


מתכננת להזמין את אחיות שלי, שכל אחת תבוא לשהות יום יומיים


מתחילה לחשוב על סדר יום שאני הולכת לתלות בגדול

מצטרפת. אשמח גם למידע על מי שכן עובדת בעצמה.אונמר

אני עובדת מהבית, והחופש לא ארוך כל כך כי יש קיטנות.

אבל יש לכן רעיונות למה אפשר לעשות בחודש שכן חופש?

אני עובדת וגם בעלי וזה באמת סופר מורכבדיאן ד.

עצה ראשונה ממני

לא לתכנן פתרונות לכל החופש מראש, כי זה נראה הר בלתי עביר

אני סיכמתי עם בעלי שמתכננים פתרון כל יום ליומיים שלוש הבאים.

 

אני באופן אישי יכולה אומנם לעבוד מהבית אבל לדעתי זה לא אפשרי עם ילדים קטנים ברקע

וכנראה שהרבה ימים ניקח חופשים על חשבוננו חלק אני וחלק בעלי (בגדול אנחנו מתכננים לחודש הזה שתהיה רק משכורת אחת במקום שתיים).

חלק מהזמן כנראה גיסתי הצעירה תבוא אלינו 

מקווה שחלק מהימים המשפחה תסכים לשמור עליהם.

 

מבחינת תעסוקה לא חשבתי על זה

אולי נקנה בריכה נמוכה למרפסת

וגם להזמין חברים או בני דודים, יותר קל להעסיק חבורה מאשר שניים לבד.

השם יעזור.אונמראחרונה

באמת חבר זה רעיון. שלא יהיו לבד.
אולי אקבע מראש עם אחת האמהות שנעשה כל יום אצל אחת ממנו, ואז יהיה לנו יום שקט יום לא.
והקטנה שלי פחות מפריעה לי וגם ישנה חצי צהריים.

אני אין לי חופשים ובעלי עצמאי גם ככה.
אבל הוא כן חייב להספיק דברים ולא יכול לקחת חופש מלא.

מנסה לחשוב איך אפשר לחלק נכון את הימים או את מי עובד ומי לא.

אולי שאני אתחיל ממש מוקדם בבוקר ואז אתפנה באמת לשעות של באמצע?

לא ידעת אם אפשרי. וואי

אין לי כח . בכלל .נפש חיה.
ההמתנה הזאת משגעת אותי. 
המתנה יכולה להוציא עשן מהאוזניים🙄nik

אנחנו מחכות איתך.

בשורות טובות בע"ה 🩷

אמן ואמן 🤲🏻נפש חיה.
חיבוק גדולכולנה
בע"ה תזכי לשפע גדול בקרוב 
אמן והלוואי🤲🏻נפש חיה.
🫂💕רקאני
חיבוק יקרה!!אוהבת את השבת
בע"ה שיהיה לך שפע גדול בכל התחומים!!
אמן ואמן🤲🏻נפש חיה.אחרונה
יתרונות בלידת חורף: (תזרמו😅)פומלה
יש בקיץ מלאאא פירות להעביר בחילות וסתם להתפנקפומלה
הלידה עצמה לא חמה ולא מתוך זיעהפומלה
לא חם ככ ומזיע בסוף הריוןזברה ירוקה
כשהתינוק/ת בגיל 6-10 חודשיםמצפה88
הוא לובש בגדים קצרים וככה זה מעודד לזוז יותר בדיוק בשלב של הזחילה והישיבה וכו'
ממש נכון!!!שיפור
שהעולם קפוא ורטוב ואפשר להתכרבל כל היום במיטהאוהבת את השבת
בלי ייסורי מצפון

ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת


וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..

לא צריך לסחוב את סוף ההריון בחוםהשם שלי

כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.


לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.


אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.


בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.

וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.

שהבייבי מתחיל לזחול בקיץראשונית

שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט

שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)

שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)

בסוך הריון מסוכן להסתובב בחום.... היו מקרים שלא נדאוהבת את השבת
אחרי הלידהזריחה123

אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח

ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות

אבל כל החלב מטפטףרקאני
בלידות ראשונות באמת טפטףזריחה123אחרונה
בֹרביעית לא, אז היה מאוד נחמד בלי..
יש מסגרות לילדים סביב הלידהשיפור
סוף הריון בחורף ולא קיץרקלתשוהנ
חופשת לידה לא מתבזבזתהשם שלי
על חופש גדול/ חגים/ פסח
שהחופשת לידה לא על החופש הגדולנחת-רוח
הממ כשאין סבב עם איראן וכו חחח
לא מצאתי חסרונותטארקו

סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..


יש לי ילד קיץ וילדת חורף

החורף היה יותר מוצלח בפער...

סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה

מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה

זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות

יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...


קיצר

אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...

אוי הכי כיףףףף, מניסיון...ממתקית

אין את התלבטות מה להלביש לתינוקי, כלומר כמה שכבות...כי קר והכל יותר ברור.
ולחורף יש את הבגדים הכי בובתיים, ולשבת בפוך עם תה חם ועוגיה כשהתינוק יושן ובחוץ סוער זה הכי כיףףףףףףף.
אין את ההתלבטות אם לצאת או לא
פשוט נהניםפ מהבית.

סופ ההריון לא בקיץ! חם ליייייחוזרת בקרוב
יואו, בלידה האחרונה שלי נסעתי בגשם ללדתשמש בשמיים

בדיטק כשיצאתי מהבית התחיל גשם, כל כך נהניתי, זה מצחיק אבל כאילו הגשם שיורד ביחד עם להביא חיים לעולם היה לי חוויה ממש חזקה!

וכל מה שכתבו כאן חוץ מזה להתכרבל עם התינוק, לחמם אותו בחום גוף שלך, שהוא מתחיל לזחול ונהיה קיץ, סוף הריון בחורף (את זה לא היה לי כמעט, היה קיץ בערך עד הלילה שילדתי ואז התחיל החורף) כי זה סיוט סוף הריון בקיץ...

לא מזיעים בהנקותבתאל1
לא סובלים מחום בסוף הריון ובהנקה
אולי קצת מצחיק לחשוב על זה-קנמון
בקיץ של אחרי הלידה התינוק כבר יהיה מספיק גדול כדי שיהיה אפשר לצאת איתו לטיולים ואפילו להכניס המעיינות (לא קרים). לטייל עם תינוק בן חצי שנה זה לא כמו לטייל עם ניו בורן..
מסכימה עם כל היתרונות, אבל מוסיפה שבחוויההתייעצות הריון
שלי לצד כל הטוב הזה, הרגשתי שיותר קל לשקוע בדכדוך או דיכאון אחרי לידה כי לא יוצאים החוצה כמעט, לא פוגשים אנשים, הכל אפור בחוץ.. 
נכון.. מסכימה! לכל מטבע יש 2 צדדיםאוהבת את השבת

אולי יעניין אותך