(מעין תגובה למה שכתבה @בלומה נאכט)
יד אומן מסובבת את המסך,
חושך בנגיעות של אור נמסך.
ואני בחשכה מתאמץ לראות,
המאכלת ביד מחכה לאות.
האירו פני מזרח עד שבחברון?
הגיע הזמן לשוב בנסיון?
מתי נצא מהכאב המחריד?
והקרבן, הוא קרבן תמיד.
(יצא לי קצת דכאוני,
אבל בגדול יש כאן אור גדול שמחכה לזרוח,
יום חדש שמחכה רק לנו, כדי שנוכל לפרוח)
"בן זומא אומר: מצינו פסוק כולל יותר והוא "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". בן ננס אומר: מצינו פסוק כולל יותר והוא: "ואהבת לרעך כמוך". שמעון בן פזי אומר: מצינו פסוק כולל יותר והוא: "את הכבש האחד תעשה בבקר ואת הכבש השני תעשה בין הערבים". עמד ר' פלוני על רגליו ואמר: הלכה כבן פזי! דכתיב "ככל אשר אני מראה אותך את תבנית המשכן ואת תבנית כל כליו וכן תעשו".



