זה מכתב פרידה.😭
תודה על כל מה שנתת לי כל התקופה הזאת.
למדתי ממך הרבה,השתנתי כ"כ הרבה בזכותך.
היית מה שהייתי צריכה בזמן הזה. באמת תודה!
אבל הקשר הזה לא עושה לי טוב. הוא פוגע בי. הוא אפילו קצת הורס אותי. עוצר אותי מלפרוח כמו שהייתי רוצה.
אני מקווה שזאת תהיה פרידה מוחלטת ולא כמו כל הפעמים הקודמים. הלוואי.
זה קשה לי מאוד. מאוד. אני קצת לא מאמינה שאני מסוגלת בלעדייך והקושי הזה רק מראה לי כמה הפרידה הזאת נצרכת.
אני חייבת לעשות את זה בשביל עצמי. בשביל העתיד. בשביל ההווה.
אין לי מה להוסיף.אני חייבת להמשיך עם החיים,להתקדם.
שוב- תודה!
ולא להתראות.