|
לא יודע מה הבעיה אז הנה קישורגעשhttp://brachot.net/greeting_cards.php/5/1236/41/1 המילון מושגים...בהנאה:]כבוד ועוצמה=)בעז"ה 
"טוב" ------- זו המילה בה נשים משתמשות בשעת ויכוח, כאשר הן יודעות שהן צודקות אבל כבר נמאס להן לשמוע אותך מתווכח איתן. זה סימן בשבילך לסתום את הפה. (אף-פעם אל תענה "טוב" לשאלה "איך אני נראית?" - תשובה כזו תגרור אחריה ויכוח).
"חמש דקות" ----------------- הכוונה היא לחצי שעה. זה שווה-ערך לחמש הדקות שנשארו למשחק הכדורגל שלך, לפני שאתה מוריד את הזבל, אז נשים חושבות שזהו יחס הוגן.
"כלום" -------- "כלום פירושו משהו ואתה צריך להיזהר כאילו אתה הולך על ביצים. "כלום" זהו תיאור של אישה שרוצה להפוך אותך, להפשיט לך את העור ולשפוך לך את המעיים החוצה. "כלום" מסמן בדרך-כלל תחילתו של ויכוח שאורך "חמש דקות" ומסתיים ב"טוב".
"נראה אותך" (מלווה בהרמת גבות) --------------------------------------------- זה לא מתן רשות; זה איום! אם תפרש את זה בטעות כמתן רשות, התוצאה תהיה שהיא תתעצבן על "כלום", תתווכחו "חמש דקות" ובסוף יהיה "טוב".
"נראה אותך" (ללא הרמת גבות) ----------------------------------------- גם זה לא מתן רשות. הפרוש הוא "אני נכנעת" או "תעשה מה שאתה רוצה, לי לא אכפת". אחרי כמה דקות היא תגיד "נראה אותך" בגבות מורמות, מיד אחר-כך "כלום" מלווה ב"טוב" והיא תחזור לדבר איתך שוב אחרי "חמש דקות", כשהיא תירגע.
אנחה רמה -------------- זו אינה מילה, אבל לעיתים קרובות היא משמשת כביטוי מילולי. לרוב אינה מובנת על-ידי גברים. אנחה כזו אומרת שהיא חושבת אותך לאידיוט גמור ולא ברור למה היא מבזבזת את הזמן בלהתווכח איתך על "כלום".
אנחה רפה ------------- שוב, זו אינה מילה אבל זהו ביטוי. זהו אחד הדברים המעטים שגברים באמת מבינים. הפירוש הוא שהיא לקחה הפסקה קלה מהויכוח. ההימור הכי טוב שלך באותו רגע הוא להפסיק לנשום ולא לזוז, בתקווה שההפסקה הזו תמשך כמה שיותר.
"הו" ------ המילה הזו - מלווה במשפט כלשהו - היא סימן לצרות. לדוגמה: "הו, תן לי את זה" או "הו, דיברתי איתו על מה עשית אתמול בלילה". אם היא אומרת "הו" בתחילת המשפט, אל תלך אלא תרוץ ליציאה הקרובה. היא תאמר לך שמצבה "טוב" אחרי שהיא תסיים לזרוק את הבגדים שלך מבעד לחלון, אבל אל תצפה שהיא תדבר אתך לפחות ביומיים הקרובים.
"זה בסדר" --------------- אחד הביטויים המסוכנים ביותר שאישה מסוגלת לומר לגבר. "זה בסדר" פירושו שהיא רוצה לחשוב טוב מאוד לפני שהיא מחליטה מה העונש שמגיע לך על לא-חשוב-מה שעשית. "זה בסדר" בא בצמוד ל"טוב" ובסמיכות להרמת גבות "נראה אותך". ברגע שהיא סיימה לחשוב, פירושו של דבר שאתה בצרות גדולות.
"כן, בבקשה" ---------------- זה לא ביטוי, זו הצעה. היא מאפשרת לך לתת תירוץ למה שעשית. במילים אחרות, לסבך את עצמך עוד יותר ממה שכבר היית מסובך. אם הצלחת להתמודד עם זה נכון, אתה לא אמור לשמוע "זה בסדר".
"תודה" --------- היא מודה לך. אל תתעלף ואל תחפש משמעות נסתרת. פשוט ענה ב"אין בעד מה".
"תודה רבה" ---------------- "תודה רבה" שונה בצורה דרמטית מ"תודה". אישה תאמר "תודה רבה" כאשר באמת עלית לה על העצבים. בדרך-כלל זה ילווה ב"אנחה רמה", דהיינו שפגעת בה בצורה חמורה. אחרי "אנחה רמה" אל תעיז לשאול אותה מה לא בסדר, כי היא תענה לך "כלום".
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולותהרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש, מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה. העונה להגדרות הצניעות ? פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולותכמובן. ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"שלזוג, הליכון זוגי נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"שהרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים. הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונהשל הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמינייש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת מה הדיןקעלעברימבארשל שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה? לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבארסופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקדאפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן... האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאראו שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיניוהרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה וכי מתבלבלים מאי הוי?125690אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא שמיניסטים לא סופרים125690הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום) יא עוקץדורין השמיניאנחנו נשארים אחרי היסודי אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר יכול להיות שכיוון שישדורין השמיניבזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל על כן צריך לספור הכל העלאה באוב אסורה מהתורהזיויקכן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאיננימצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'. תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולותיש לכם ממנו זכרונות טובים? יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש? תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה") נשאלה שאלהשמיניסט באמ"שהאם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער? הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונההניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים שאלה רבתיקופת חיסכוןאם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי? שאלהשמיניסט באמ"שאם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות? לא125690זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה. יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר. אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהואמסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונהזה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים. |