תגידו- זה הוגן שלמורה יש העדפות על בנות מסויימות??אביה =)
זה קורה אצלנו די הרבה...
נגיד... יש שיעור מתמטיקה, המורה כותבת תרגיל על הלוח במהירות שיא, מדברת בעיקר אל עצמה...
מישהי מבקשת ממנה: "המורה, את יכולה בבקשה לחכות רגע שנעתיק מהלוח?"
והמורה פשוט מתעלמת. לא מגיבה, לא מסתכלת... וזה לא שהיא לא שמעה, כולם שמעו, כולם היו בשקט ורק הילדה הזאת דברה. טוב, המורה לא מגיבה, אז הילדה הזאת ממשיכה, מנסה לעמוד בקצב..
אחרי פחות מדקה, ילדה אחרת מהכיתה מבקשת מהמורה את אותה השאלה "המורה, את יכולה בבקשה לחכות רגע שנעתיק מהלוח?" "בבקשה" המורה עונה לה, מתיישבת על הכיסא שלה ומחכה שיסיימו להעתיק.
 
ועוד מקרה- אני וחברה שלי הגענו לכיתה אחרי ההפסקה, אחרי שעשינו סיבוב מסביב לאולפנה, אז איחרנו בדקה וחצי, והמורה של השיעור הזה אפילו לא נכנסה לכיתה עדיין, אבל המחנכת שלנו כן הייתה שם. אז נכנסנו לכיתה, ובשנייה שאני נכנסת המורה מתחילה לצעוק עלי, לא על חברה שלי,רק עלי. "אביה, אני לא מבינה, מה זה האיחור הזה?! ההפסקה נגמרה, אני יכולה להבין למה את לא בכיתה?" וכו' וכו' וכו'.. אחרי איזה 2 דק' שהיא שופכת עליי את כל העצבים שלה, היא נזכרת שהייתה איתי עוד מישי "באמת, מיטל, זה לא הולך ככה, לא מאחרים ככה לשיעור" וזהו.
וזה עוד לא הכל, שנייה אחרי שאני מתיישבת במקום שלי, כולי מפודחת לגמרי, נכנסות, אחת אחרי השנייה- 4 בנות אחרות מהכיתה. שום מילה מהמחנכת. כלום!
 
אז מה דעתכם?
זה הוגן שמורה תעשה דבר כזה?
זה קורה גם אצלכם?
איך מתמודדים?
 
הוגן לא הגיוני כן..L ענק
לכל אחד יש העדפות..
יש אנשים שאתה ממש שונא..
כאילו גם מורים הם בכללי בני אדם. לא.?
אני אומרת לךהבורא אוהבאותי
מתוך נסיון לא כדי לך להיות בצד השני שהמורה מתעצבנת על כולם חוץ מעליך נותנת לכולם עבודה חוץ מלך וכדומה נכון זה ממש לא צריך להיות ככה אבל אל תחשבי שלצד השני יותר טוב
לא... אסור לה להפלות...נועוש=]]!!
ברגע שהיא מורה אסור שיהיו לה העדפות.אביה...אחרונה
אפילו שהיא בן אדם אסור אסור אסור שיהיו אפליות.
אחרי סיום הלימודים שתעדיף את מי שהיא רוצה.....
למה שלא תגידי לה?צעיר רענן
פשוטו כמשמעו!בארבע עינים תגידי לה : " המורה את שונאת אותי אני יודעת" באמת ... אולי זה יזעזע אותה קצת...
זה לא הוגן שמורה תראה העדפה לתלמידות מסוימות!!!מרב14
הגיוני שהיא באמת תעדיף, אבל להראות את זה זה לא הוגן!!
אני אמנם לא מורה, אבל אני רוצה להראות לכם כיווןלהבת-כוח
אני רוצה להראות לכם כיוון מחשבה קצת אחר.
תדמיינו עכשיו שאתם נמצאים בשיעור מתמ', יש רעש בכיתה. כל אחת חושבת שהיא היחידה שמדברת ויוצא שבערך 25 בנות מדברות. הבנות "מנסות" להקשיב, אבל ממשיכות להרעיש ולהפריע. בקיצור בלאגן שלם!
המורה קולטת שיש 3 תלמידות שמקשיבות לה, ובמקום לדבר אל ה27 תלמידות האחרות שלא מאזינות ולא מראות שום עניין, היא בוחרת ללמד את מי שרוצה ללמוד. את השלוש בנות האלה.
כביכול זה ניראה- איזה רעה המורה הזאת! זה אשמתה שאנחנו לא לומדות, היא לא מתייחסת אלינו, למה שנקשיב לה בכלל?! היא מפלה!
אבל אולי.. אולי נפתח את העיניים שלנו וניראה במה אנחנו יכולים להשתפר..
שימי לב שיש פה איזשהו מעגל, אף אחד לא מוכן לוותר.
המורה דיי התייאשה כבר ופשוט החליטה- מי שלא רוצה ללמוד, שלא תלמד. אני אלמד את מי שרוצה.
הבנות, המורה הזאת חצופה בלאו הכי אנחנו לא מעניינות אותה למה שנקשיב לה ונלמד?
מה יוצא? כולם פגועים, מצוברחים, ומתוסכלים.
אז פעם הבאה, לפני שנאשים את האחר, נשים לב במה אנחנו יכולים להשתפר.
. למחשבה...
המחנכת שלי עושה הפליות[יש לה 2 בנות שהיא ממש אוהבתהודי'ה
וכן, זה מעצבן אבל אין מה לעשות
זה לא הוגן ולא בסדר...ד"ר אריק
בס"ד
ובכל זאת יש מורים\מורות שעושים את זה!
שונאת את זה ובימינו קוראים לזה פרוטקציה!!!עץ על מים
שונאת שונאת שונאת אני מסוגלת להתעצבן על המורה ולהתחיל לצעוק עליה שהיא עושה את זה!
אז מה עושים????אביה =)
זה כל כך מדכא!!!
המחנכת שלי מתה עלי!!מעפר אני באה
ואני שונאת את זה!!!
אני מרגישה מזה רע שאם אני וחברה שלי עושות נגיד ראיזה משו אותו דבר (נגיד לא עושות ש.ב. בשלמות) המורה מעירה לה ולי לא!!!
אוף! זה כזה מביך 
וואי.. שמעו קטע...>>ה!2ה 2!2ה
יש לי חברה ממש טובה שאין לי מושג למה.. אבל כל המורות מעירות לה...
ותמיד זה קורה שאני מתחילה לדבר איתה ואז היא עונה לי ואז מורה רואה את זה ומעיפה אות ההחוצה...
קיצר.. זה ממש מצחיק..
אבל היא ממש מסכנה...
 
וגם שמעו קטע שקרה לי...
 
אוקי.. יש לנו שיעור מחול (אין לי מושג למה.. אבל זה נחמד..-שיעור חופשי..=])
קיצר.. אז פעם אחת אני וחברה שלי הלכנו לצד כי לא רצינו לעשות משו.. אז המורה באה וקראה לחברה שלי ולי לא..
כאילו... זה ממש היה ניראה שהיא לא רואה אותי..
קיצר.. זה היה ממש ממש הזוי...=]
 
 
 
יום טוב!
וש"ש!! ותהנו במדורות!!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך