צריכה עיצה לאחסון בגדי תינוקותשירה_11

כל עונה ארזתי את הבגדים בתוך שקיות זבל ורשמתי עליהם מידה ועונה, דוג 12-18 חורף.

אני פותחת את המחסן ואני לא רואה כלום חוץ משקיות זבל, זה לא מסודר לי בכלל

ואנחנו עתידים בע"ה לעבור לדירת 3 חד בלי מחסן

וזה אומר שהכל צריך להיות סופררר מסודר

לא נראלי שיהיה לי ארון לאחסן את הבגדים במדפים כי זה כל עונה לקנות עוד ועוד וזה המוןןן (בת ראשונה)

 

חשבתי על שקיות וואקום או משו בסגנון

אני צריכה שיהיה נוח באחסון ונראות.

 

לעצתכן אודה

אני אוהבת שקיות וואקוםברונזה

בתוך כל שקית שמה דף עם פירוט מה יש שם

ומאחסנת מתחת למיטה

גם אני ככהמתואמת

רק צריך לקחת בחשבון שלפעמים הוואקום נפתח...

מישהי בפורומים סיפרה פעם שהיא מאחסנת בקופסאות פלסטיק שקופות כאלה שקונים בסטוקים. אבל צריך הרבה מקום בשביל זה...

לא נראלי שזאת הייתי אני אבל אני עושה את זהאולי בקרוב
שמה בשקיות רגילות וכותבת עליהם מה יש שם ואתם שנה בתוך קופסאות פלסטיק מתחת למיטת תינוק שלה.. יש עוד כמה גם מתחת למיטה שלנו בארגז מצעים. אבל האמת שרוב הבגדים שלה זה מאמאהות לא אוגרות אז אני מעבירה הלאה, שומרת רק מה שקניתי או ממש ממש אהבתי ובמצב טוב
זו לא את מישהי שנמצאת בעיקר בפורומים אחריםמתואמת

נדמה לי שהיא מאחסנת בארונות העליונים.

האמת שאני כנראה קצת מגזימה באחסון הבגדים... אמא שלי אומרת שאשמור רק את הבגדים הטובים ממש, אבל אין לי כוח למיין... ותכל'ס זה ממש נוח לשלוף בכל פעם מלתחה שלמה לילד התורן...

(אבל עכשיו לפחות את בגדי הבנים אני מאחסנת במחסן, כי כרגע אין בנים קטנים. ובין הבנים הקיימים מעבירה ישירות את הבגדים, בלי תחנות ביניים. מקסימום בהתחלה הבגדים קצת גדולים...)

או רק היה לי מספיק מקום 😉אולי בקרוב
אכן, המקום משחק פה תפקיד משמעותי...מתואמת
אני אורזת בשקיות של שייןדיאן ד.

ממש נח לי. רושמת על השקית בארטליין מה התכולה+ מידה

ואת כל השקיות של אותה מידה באשפתון אחד. לדוגמא כל הבגדים של מידה 12-18 באותו אשפתון: שבת, יום חול, מכנסיים, חולצות וכו'.

מכירה כאלו שאורזות בנייליון נצמד כל חבילה.

 

הכל נמצא בארגז מצעים של המיטות שלנו.

עוקבת גם..גוגי גוגי
אני ארזתי בשקיות ואקום אבל יצא לי כמו שאת מתארתאורות המלחמה

כי היו לי שקיות מאוד גדולות ואנחנו בדירת שלושה חדרים בלי מחסן, אז יצא מאוד עמוס...

קיצר אין לי עצות, חוץ מלמסור

למיין יותרקפצתי לבקר
רק מה שבמצב ממש מעולה, בלי גולגולים או כתמים לשמור. תגלי שיורד בחצי לפחות הכמות. ובקופסאות פלסטיק גדולות.
זו ילדה ראשונהשירה_11

כמה כבר זה עונה 

כל הבגדים חדשים לגמרי

כנל אני, שקיות וואקוםשושנושי

אצלי אני שמה בחדר שירות בערימה כי גם לי אין מחסן.

זה נראה יותר מסודר מערימה של שקיות זבל?שירה_11
ברור. קודם כל אם יש לך שואב טובהמקורית

הוא ממש מצמצם את גודל השקית

(אני ניסיתי עם שואב אלחוטי וזה לא עבד טוב, הוא לא היה מספיק חזק האמת)

וגם, השקיות שקופות ויותר חזקות משקיות זבל אז זה בטוח נראה יותר טוב

 

אבל כשפותחים את הואקום הבגדים מקומטים נוראצהוב

איך פותרים את זה?

אני חושבת שכביסה זה לא מספיק.

למה שכביסה לא תספיק?המקורית
לא יצא לי לארוז נגיד חולצה גבריתשושנושי

אבל עכשיו למשל הוצאתי את שקית וואקום שהיה באריזה כמעט שנתיים - הכל במצב מעולה. נשמר מצוין.

ארזתי הכל בצורה מקופלת

אחרי פתיחה כיבסתי (בטעות על 40 מעלות והכל התכווץ , חלקם יותר מידי)

 

בכל אופן לא נתקלתי בבגדים שהיה קריטי לגהץ - כמה טייץ או בגד גוף מידה 0-3 דורשים גיהוץ?

יש לי בגדים לגילאים גדולים יותרצהוב

מה עם שמלת שבת לגיל 7

לא הייתי מכניסה לוואקום שמלת שבתאורות המלחמה
אצלנו החדר שירות דיי גדול,שושנושי

ואני לא שומרת כל שטות אלא רק את מה שאני באמת באמת צריכה.

החדר שירות שלי הוא לא רגיל, יש חדר שירות ויש מסתור כביסה

אז דברים גדולים אני זורקת למסתור

את הקטנים משאירה בחדר שירות בערימה מסודרת

לטעמי, מסודר מאוד

מאיפה קונים?שירה_11

יש סוג שעדיף??

 

עולה הרבה??

אני אורזת בשקיות וואקוםשומשומ

חייבת רק להגיד שבפסח הזה נשבר לי ומסרתי הכל חוץ ממעילים איכותיים, גופיות בכל המידות ומה שרלוונטי לעונה הבאה

אני אורזת בקופסאות שקופותנקודה טובה
יותר אטום ומסודר, ואפשר לשים אחד על השני
אני אורזת בשקיות זבל ושמהשלומית.

במדפים בכי גבוהים בארון.

אבל שומרת רק את הדברים הכי יפים (כמו איזו שמלה מהממת) או הכי שימושייים (כמו טייץ שחור)

שקית אחת לכל גיל, לא מעבר.

כרגע לא תופס יותר מדי מקום (ילדה בת 2.5 וילד בן 7 חוד')

וואיישירה_11

זה מלא כסף לחדש הכל 

ואני רוצה עוד הרבה ילדים בע"ה

 

רוצה....

נקוווה שיתגשם

האמת אני בקושי קונה בגדי ילדיםשלומית.

נראה לי 85% מכל מיני שקיות שהגיעו אליי ועוד 15% בערך סבתא שלי קנתה.

ב"ה התגלגלו לידי המון בגדים במצב מעולה.

בכללי בגדי ילדים זה משהו שהרבה אנשים מוסרים, צריך להיות בראש לקבל.

(בעיניי הילדים שלי מאוד מטופחים, בחיים לא לובשים חולצה עם כתם וכד)

אני סומכת על זה שכמו שאני מלבישה את הילדים שלי בבגדים שהגיעו אליי בע"ה יגיעו גם בילדים הבאים...

מקווה שזה נכון

גם אני בדעה שלךאורות המלחמה
אבל הבית שלי מתמלא בשקיות אז אני לא בטוחה שזה רעיון טוב... אני רואה סיבה היום אנשים שמוסרים בגדים במצב מצוין, אז אני מתלבטת אם כדאי לשמור כ"כ הרבה
בגדי תינוקות קל לקבל או למצוא בחנות יד שניהשש וארגמן

אבל מעל גיל 3 בערך, כבר פחות מצליחה למצוא.

איפה אתן מוצאות?

באמת מהגיל הזה הבגדים כבר יותר בלוייםהמקורית

וזה יותר בעייתי למצוא בעיניי

אבל כמו שכתבת, 25 שקלים לחולצה נחשב לזול. בעיניי לפחות. לא מכירה מקומות שמוכרים בפחות ואני פריקית של מבצעים. או לפחותהייתי עד שנגמר לי הכח והזמן🙄

בסוף עונה הקודםאני10

היה בגולף 6 פריטים ב100

ואני קונה בנקסט, משתדלת לקנות פשוט כדי שיצא יותר זול לכל פריט, אבל זה באמת נהיה קשה עם הזמן..

חוץ מזה בשווקים או במקסטוק (אם את מלבישה חליפות גן) יש הרבה פעמים יותר זול אבל באמת זה דןרש חיטוט ומזל 

אני אף פעם לא מוצאת במחירים האלההמקורית

בגדים

אבל אולי בגלל שזה סוג מסוים עם ציורים וכיתובים שאני לא קונה

גם לא בקיווי ב5 ב100.

זהו, באמת ככל שיש יותר הגבלות על הסגנוןאני10

יותר קשה למצוא בזול.

אבל לנקסט יש הרבה מארזי בייסיק זולים יחסית. תנסי, הם איכותיים

לא התחברתי לסגנון ככהמקורית

וגם איכות הבד פחות התחברתי

הפסקתי לקנות שם כשהבן שלי הגיע לגיל 3 האמת

אני קונה 6 חולצות ב100oo
בטרמינל, בלי מבצע מיוחד, חלקות, הרבה צבעים. שמה עם מכנס יפה (קונה רק במבצעים כשיורד ל40-50 או פחות)
ברור לי שיש מחיריםהמקורית

כאלה

הייתי צריכה לנסח אחרת ולכתוב שלא מצאתי בפחות *בסגנון שאני קונה*

אני לא קונה חולצות בכל הצבעים ובכל הסגנונות. בעיקר צבעים בהירים, הרוב לבן

יש גם בהיר ולבןoo
קשה לי להאמין שאמצא 6. שנה שעברההמקורית

חיפשתי ולא היה או שכמובן לא היתה מידה, אז אני מעדיפה לקנות בכל חנות בנפרד 2 חולצות נגיד אבל שהן מתאימות ובמחיר יותר יקר

זה הקישור אם את רוצהoo
https://www.terminalx.com/kids/boys/shirts/school-t-boys


בטח יש גם לבנות ואז אפשר לקנות לשניהם באותו מבצע

אגב אם מוצאיםoo
חולצה שמתאימה אפשר לקנות 2 מאותו צבע, זה מה שאני עושה כשלא מוצאת 6.
תודה!המקוריתאחרונה

ממה שאני רואה זה חולצות בייסיק צבעוניות

הבן שלי לא ילבש כאלה, וזה צבעוני לי מדי חחח

לבנות לא ראיתי 3/4 אגב

ולגבי לבן שראיתי שכתבת בשרשור כביסה - הכי קל לי לתחזק לבן. הוא לא דוהה כמו צבעוני ואני הכי הרבה מורידה כתם קשה עם ספריי אקונומיקה נקודתית וזה יוצא ממש בוהק אז גם מחזיק יותר מבגד צבעוני מנסיוני

צודקתאורות המלחמה
אצלי זה בעיקר שקיות של בגדי תינוקות... מעל גיל שלוש אני אישית מקבלת ממשפחה של בעלי, אבל באמת יותר קשה למצוא 
שאלת חיי112233445566

ואיך לא מפספסים בסוף בגדים טובים קשה להחזיק ראש על הכל...

ואם לשמור בגדים של מין שכרגע אין עוד מאותו המין?

אין תשובות... אצלי כרגע הכל בלאגן.. עברנו לבית ממש קטן אז בכלל.


מצד שני חוסכת המון כסף כמעט ולא קונה בגדים לילדים...שזה ממש משמח אותי וכיף.

ואקוםםםם!!!גולדסטאר
אני שמה במסתור כביסה בין מדחסי המזגנים הכל מסודר שם לפי תקופות מידות עונות
מענייןדובה אכפתלי
עבר עריכה על ידי דובה אכפתלי בתאריך ה' בתמוז תשפ"ד 8:06

החום של המזגנים, הלחות, ובחורף הקור לא פוגע בביסה?.

הרי נוצרים כמו עגלי טל באריזות פלסטיק 

השיטה שלי-עוד מעט פסח

קודם כל והכי חשוב - ממיינת הרבה. 

אני שומרת או בגדים ממש ממש טובים שעלו מלא ויקרים לליבי (גג שני פריטים בעונה), או כאלו שאצטרך בוודאות בשנתיים הקרובות (אז אם יש בן-בת-בן, למשל- לא אשמור את בגדי הבנים).

מעבירה בגדים לגיסה שיש לה ילדים ש'משלימים' את איפה שלי אין, ואז במקום לשמור, הבגדים אצלה בשימוש, וחוזרים אלי לילד הבא (עם חיסורים ותוספות. אנחנו מקבלות את זה באהבה והבנה).

את המעט שאני כן שומרת- אני פשוט מניחה במדף העליון בארון. בלי שקיות ובלי כלום. זה גם עוזר לשלוף את החולצה הקצרה של הקיץ כשהולכים בחנוכה לאילת (לדוגמא) ובכלל הופך את כל ההחלפות של הקיץ חורף לדבר קליל ופשוט (כי זה לא 'טקס' שאוי ואבוי אם נשאר פריט בודד בכביסה שאח"כ צריך לפתוח ארגזים במחסן בשביל לשים אותו במקום. פשוט שולפים וזהו.

רק בשביל הפרופורציות- יש לי 6 ילדים, וכל מה שאני שומרת, נכנס במדפים עליונים בפתיחה של 2 דלתות בארון (לא כולל מעילים שאני מאחסנת בנפרד)- שתביני לבד כמה מעט אני שומרת. מצד שני, החלפת קיץ/חורף של כולם יחד, לוקח לי פחות משעה. אז מבחינתי זה הכי משתלם בעולם.

 

א - ב - ל- מראש אני לא קונה כל כך בגדים יקרים. אוהבת לקנות, למסור ולקבל, במקום לאגור.

 

 

מעניין אותי מה זה בגדים לא יקרים. איפה את קונה?שש וארגמן
ומה שקשה שבסוף גם חולצה שעולה רק 25₪, שאולי לא הכי מטריפה ולשמור אותה זה גם כסף וכאב ראש, מצטברת לסכומים מאוד גבוהים כשקונים קולקציה לעונה שלמה.


ומה זה להחליף חורף קיץ אצלך אם את לא שומרת בעצם? זה להוציא ולהכניס את החדש שקנית, לא?

לא יקרים זה בעיקר יד2 (חנויות משפחה וחברות)...עוד מעט פסח

והחלפת חורף-קיץ אצלי זה מה שאני שומרת בין ילדים רצופים מאותו המין, ושל המתבגרים הגדולים שכבר סיימו לצמוח.

וכן, למשל השנה החורף קצת הקדים- ונסעתי במיוחד לבית של גיסתי ועברנו יחד על הארון של הבן שלה, ולקחתי לה את כל מה שקטן כדי שיהיה לבן שלי. 

 

אבל אני לא בררנית בבגדים. 

אני זורמת עם מגוון של סגנונות.

 

 

אני עושה ככההשם שלי

ממיינת את הבגדים לפי מידות, בנים/בנות ועונות.

אני שמה בשקית, לא שקית זבל, אלא שקיות קשיחות כאלה שמקבלים בחנויות.

מבחוץ אני מדביקה פתק עם מה שיש בשקית.


אין לנו מחסן, אבל יש לנו בבית מין גומחה כזאת ששמנו שם מדפים ועליהם אנחנו שמים את השקיות.

יש גם שקיות במדפים העליונים של הארונות ומעלה לארונות.


הכי חשוב- יש לי דף שבו כתוב איפה נמצאת כל שקית, כדי שיהיה יותר קל לחפש.

שקיות ואקום המלצותדובה אכפתלי

היי עבר קניתי כמה, זה מדהים ויעיל.

כמובן רצוי שהבגדים יהיו מקופלים בשקית בצורה אחידה כך זה באמת חוסך מקום.


כמו בכל מוצר, יש שקיות שלא שוות ונפתחות כל הזמן וי יש סוגים טובים.

זרקתי את האריזות.

האם יש למישהי ץ המלצה לשקיות מעולות.

 

בארגזי קרטוןרק טוב!

בארונות העליונים או מעל הארון.

ממיינת לפי בנים/בנות ומידה.

ומעמידה מקופל כמו ספרים, כך שכשפותחים את הקרטון רואים כל מה שיש בתוכו.

על הקרטון מבחוץ כותבת מידה ומגדר.

כשאין לי קרטון או הכמות לא מתאימה לקרטון, שמה בשקיות זבל. מצמידה דף מקופל ומהודק על השרוך של השקית עם המידה וכו. ועל דלת הארון מבפנים כותבת מה יש בו, כדי שלא אצטרת להוציא את כל השקיות כדי לדעת מה יש שם. (מדביקה על הדלת נייר דבק (לא מסקנטייפ!) ועליו כותבת. יורד בקלות כשרוצים ולא משאיר סימני דבק)

יתרונות בלידת חורף: (תזרמו😅)פומלה
יש בקיץ מלאאא פירות להעביר בחילות וסתם להתפנקפומלה
הלידה עצמה לא חמה ולא מתוך זיעהפומלה
לא חם ככ ומזיע בסוף הריוןזברה ירוקה
כשהתינוק/ת בגיל 6-10 חודשיםמצפה88
הוא לובש בגדים קצרים וככה זה מעודד לזוז יותר בדיוק בשלב של הזחילה והישיבה וכו'
ממש נכון!!!שיפור
שהעולם קפוא ורטוב ואפשר להתכרבל כל היום במיטהאוהבת את השבת
בלי ייסורי מצפון

ואם יש לך מי שיפזר או יאסוף אז בכלל פינוק שכל היום לא צריך לצאת


וגם במילא בחורף כולם מסתגרים בבתים אז גם את... חל"ד בקיץ נראלי הרבה יותר קשה לנוח.. כי נמצאים בחוץ מלא..

לא צריך לסחוב את סוף ההריון בחוםהשם שלי

כאחת שעובדת בימי שישי, נח להיות בחופשת לידה כששבת נכנסת מוקדם.


לא צריך לצאת מהבית במזג אוויר סוער.


אם התינוק נולד קטן בשנתון או גדול השנתון, לכל אחד יש את היתרון שלו.


בדיוק השבוע יצא לי להיות בבית חולים שבו ילדתי את הקטן, והייתי מגיעה לשם כל יום כשהוא היה בפגייה.

וחשבתי על זה שהיה אז חורף ולא היה חם בדרך מהתחנה לבית החולים.

שהבייבי מתחיל לזחול בקיץראשונית

שאת לא בחודש תשיעי באוגוסטטט

שיש יותר בגדים ללבוש בחודש תשיעי (סריגים וסוודרים)

שהבייבי יהיה מהגדולים בכיתה (אבל זה תקף רק לינואר+)

בסוך הריון מסוכן להסתובב בחום.... היו מקרים שלא נדאוהבת את השבת
אחרי הלידהזריחה123

אפשר להסתובב בבית בלי חזיה ורק לשים קפוצון מטשטש מעל חח

ולא להזיע (או להזיע פחות) בהנקות

יש מסגרות לילדים סביב הלידהשיפור
סוף הריון בחורף ולא קיץרקלתשוהנ
חופשת לידה לא מתבזבזתהשם שלי
על חופש גדול/ חגים/ פסח
שהחופשת לידה לא על החופש הגדולנחת-רוח
הממ כשאין סבב עם איראן וכו חחח
לא מצאתי חסרונותטארקואחרונה

סתם חח אולי רק שצריך לעשות פיזורים בחורף עם ניובי.. אבל גם בקיץ זה סיוט אז..


יש לי ילד קיץ וילדת חורף

החורף היה יותר מוצלח בפער...

סוף הריון כשנעים ולא כשנמסים וכנל בגלי חום של ההנקה בהתחלה

מזג אוויר שמזמן התכרבלות כשגם ככה זה מה שהכי זורם בגיל הזה

זחילה בשלב שמתחיל להתחמם ולא צריך מליון שכבות

יומולדת בחורף זה נוח עם מערכת החינוך, שובר שגרה בקטע טוב ולא צריך לדחוף את זה איכשהו ולהקדים בחודש כי יוצאים לחופש...


קיצר

אני בעד לידות חורף לו רק זו הייתה תוכנית כבקשתך...

קיום יחסי מין לאחר הפלהמבולבלת כרגע

עברתי נפלה טבעית (ללא גרידה, העובר יצא לבד).

הרופאה אמרה לא לקיים יחסי מין עד הווסת הבא, זה יכול לקחת גם חודש וחצי, פלוס עוד שבוע שבעה נקיים...

כששאלתי למה היא הסבירה שאם אכנס להריון לא ידעו אם זה שאריות מהקודם או הריון חדש.

הצעתי לקיים יחסים תוך כדי מניעת הריון, והיא אמרה שאין לי אפשרות למנוע כרגע. קונדום לא רלוונטי כי אני דתיה, ונרות או שקפים זה אחוזים נמוכים.

 

אני מתלבטת- אלו באמת ההנחיות?

זה ממש קריטי?

זה יוצא תקופה ארוכה מאד להיות אסורים...

אולי תתיעצי עם עוד רופאה?שלומית.

לי בעבר כשהייתה הפלה טבעית לא נתנו הנחיה כזאת ובאמת נכנסתי להריון חדש בלי וסת באמצע ...

ובכן מקרה גם אם את כן נצמדת להנחיה את יכולה לטבול ולהיות מותרים בלי יחסים, לא שווה בגלל זה לוותר על כל המגע

אולי אפשרהשם שלי

לעקוב אחרי הבטא לראות שהיא מתאפסת,

ואז יהיה אפשר לשלוח שאריות מה הריון הקודם.


לא יודעת כמה זמן לוקח לבטא להתאפס.

היא אמרה לעשות בדיקת בטא בזן הוסת הבאמבולבלת כרגע
אני ווידאתי קודם כל איפוס בטאshiran30005

ואז ידעתי שזה בסדר.

הריון חדש מן הסתם יעלה את הבטא מחדש אם היא כבר מאופסת.

אני נכנסתי להריון ישר אחרי ההפלה בלי מחזור כך שזה אפשרי

ומה הרופאים אמרו על זה? שנכנסת להריון לפני הווסת.מבולבלת כרגע

לא חששו לשאריות שעדיים יש ברחם?

כמה שזכור לירקאני

הרופא אמר לי בזמנו כששאלתי על זה

שאם יש שארית רצינית אני פשוט לא אצליח להיקלט

 

כלום,עשיתי או"ס לוודא שנקי, בשילוב איפוס לבטאshiran30005

וזהו

כשרציתי למנוע בין ההפלות (עברתי כמה) לקחתי נרות נכון שזה לא בטיחותי אבל אם משמיים צריך להיות הריון יהיה בכל מקרה

אני ממש מאמינה בזה

למה לא למנוע עם נובה רינג? או לחשוב על אפשרויותאני=)

נוספות?

נשמע לי קצת שהיא הולכת ראש בקיר , סליחה.

נובה רינג זה הרומונים? מעדיפה שלאמבולבלת כרגע

איזה עוד אפשרות יש? נראה לי שזה די חסום מכל הכיוונים...

עברתי הפלה טבעיתכחל

ולא אמרו לי את זה

כבר לא זוכרת אם וידאתי שהבטא ירדה, אבל לא קיבלתי הנחיה כזאת בכל מצב

לי לא נתנו כזאת הנחיהרקאני

בכל מקרה היינו אסורים מלא זמן בגלל ההפלה

ואז טבלתי והיינו מותרים שבוע וקיבלתי מחזור...

אבל התנהגנו כרגיל אף אחד לא אמר לנו שזה בעיה

אולי תלוי שבועחמדמדה
אבל לי בשבוע שבע שנפל לבד לא אמרו למנוע, ברגע שטבלתי אחרי ההפלה לא מנעתי
למה לא לעשות אולטרסאונד לשלול הימצאות שארית?21
אם הבטא התאפסה ואין שארית, לא יודעת אם יש סיבה למנוע.

ממש לא הכרחי....עברתי כמה ומעולםתלא מנעתינחת-רוח

ושאלתי כמה רופאים וקראתי בעצמי


אין חובה כזאת

יש מי שממליץ מסיבות שונות


ובמילא בהתחלה אסורים

ולבדוק שהבטא מתאפסת כדאי לא קשור לזה כדי לוודא שאכן הסתיים

כנלמדברה כעדן.
בהתחלה ממילא אסורים, ואז כשהדימום מפסיק זה אומר שדי הגיוני שהבטא התאפסה, כדאי לוודא שהיא מתחת ל10. ואז אין חשש לשאריות... 
לי פעם אחרי הפלה לקח כמה חודשים עד לאיפוסנחת-רוח
והיתי אצל כמה רופאים ובמעקב

ואף אחד לא אמר למנוע🙏


אם לא היה יוצא לבד היו עושים אולי היסטרוסקופיה להוציא שארית

אז לימדברה כעדן.אחרונה
כן אמרו לחכות לבטא 10 הכי גבוה ואז אפשר לקיים... אבל זה חשוב למעקב בכל מקרה...

אם זה נמרח ונמרח הייתי נלחצת רפואית.. ומתייעצת עם פועה גם רפואית וגם הלכתית מה לעשות... כי בעיקרון אם התוכן ההריוני יצא, אין סיבה שזה לא ירד תוך שבועיים ככה מההפלה... (במיוחד שהיתה טבעית) 

תתקשרי למכון פועה ותשאלי..לפניו ברננה!
אולי להתייעץ עם רבזריחה123

בסיטואציה אחרת רופאה אמרה גם להימנע לזמן לא ידוע

התייעצנו עם רב שמבין במצבים רפואיים כאלו והוא אמר להשתמש בדיאפרגמה וזה מה שעשינו (הייתה לי בבית)

רושמת כי לפעמים יש הצעות אחרות שיכולות לעזור.. 

חוגגים בת מצווה בקרוב בע"ה-שאלת בגדים למבינות ענייממתקית

אני לא בקטע של לקנות בגדים וכו...
גם ככה יש הרבה הוצאות על האירוע (לא בעד הוצאות בלתי פוסקות, אבל ספציפית לילדה הזו מכל מיני סיבות אישיות הקשורות למהלך חייה, השקענו מאוד, יותר מכל אחיה הגדולים)
לנערת בת המצווה- אקנה שמלה, ברור.
הגדולות- דואגות לעצמן (הזמינו מאתרים)
לקטנים והבנים הגדולים- מבחינתי מה שיש משבת, כל עוד הבגד יפה, ומכבד, לא מיושן וללא כתמים וכו לא רואה צורך לקנות חדש לבת מצווה.

לעצמי- שמלה יפה של שבת, מטפחת מושקעת. לא מתכננת לקנות, כי מבחינתי יש לי.
חברות ושכנות ובעיקר משפחה שלי (אמא שלי, אחיות, גיסות)טוענות שזה ננצרך, וברור לקנות, ואיך אני לא קונה לעצמי, לא באים לאירוע שלך עם בגד שכבר לבשת, צריך בגד חדש וכו וכו
מאיפה הכלל הזה???
לא עניין של כסף, פשוט לא מבינה, יש י שמלה יפה בארון, אלבש אותה. מטפחות שלי באמת כבר  מיושנות, עם פייטים שכבר נפלו, אז אקנה חדש.
כן יראו אותי בבגדי השבת שלי באירוע, זה כזה גרוע?
אני לא בנאדם של שואו

וואו אנימה זה מבינה אותך בקטע של בגדיםנפש חיה.
ממסרשת לך 
תודה...מחכה ממתקית

בגדול גם שונאת לקנות בגדים, גם לא כזה מבינה בזה.
ולא אוהבת את הציפיה של לקנות חדש לאירוע שלך.

אני גם שונאת את זה. בעיניי זאת גזירה ולא מבינה מהנפש חיה.

כיף בזה.


 

לפני כמה שנים שמעתי שיעור מהרבנית רחל בזק שאישה היא כמו הלבנה, וכמו שהלבנה מתחדשת כל פעם, אז גם אישה ואנחנו כנשים צריכות חידוש מידי םעם. כי זאת תנועה בנפש , שמאפשרת לנו להתחיות, לא להיות סטאטיות כל הזמן. האישה מעגלית, דינאמית, מתחדשת , עוברת שינויים ....


 

אם היו רואים אותי בסביבה עם אותם בגדים כל הזמן, אז יכולה להבין את הסביבה שרוצה לראות משהו אחר, אבל נראה לי שבתכלס גם עגילים או משהו קטן אחר, משפיע על התחושה האישית שלך ועל הנראות.


 

 

אולי תקחי לך גזרה שמחמיאה לך (תבדקי איזה בגד מחמיא לך, תבררי מה הגיזרה ואותה תבקשי מהמוכרת בחנות)  ותמצאי בגד בסגנון? ואז הצבע והבד נתון לבחירתך (שיהיה לך נוח ונעים איתו! בגד חדש לא מיועד לתצוגת אופנה...)


 

ממליצה או ללכת עם מישהי שאת סומכת עליה ומכירה אותך ומה מחמיא לך, או להיכנס לחנות שהמוכרת מבוגרת , לא מעיקה  ומבינה בתדמיתנות/סטיילינג כדי באמת לייעץ לך מה יחמיא ויתאים לך, שתצאי יפה ובסוף גם מרוצה ממה שאת קונה . 

אני נהנית להתחדש בכלים לבית, עציציםממתקית

רהיטים.
יש משהו יפה בדבריה של הרבנית, אבל כנראה כל אחת וההתחדשות שלה
במטפחת- אתחדש בע"ה לבת מצווה.

קראתי ולא הגבתיממתקית

ורציתי להיכנס שוב להגיב על דברייך במסר, אבל לא יודעת איך נכנסים שוב למסר.
 

לוחצת על ה3 פסים למעלה ^^ בצד ימין ואז נפתח תפריטנפש חיה.

לוחצת על האופציה "מסרים" ואז נפתח לך אפשרות תיבה של מסר חדש.

את יכולה לכתוב ולשלוח.


 

או שאעתיק לך שוב את המסר שכתבתי לך ואז אם תרצי תגיבי. 

אני חושבתאמאשוני

שאת צריכה לחשוב עם עצמך בכנות,

האם את לא קונה כי באמת את מרגישה וואו עם השמלה שיש לך בארון, או שאת מתקמצנת על עצמך. כי הכי קל לשים אותנו מקום אחרון ולהתקמצן כשזה נוגע אלינו.

יש לך אחריות גם של דוגמה אישית. והבנות שלך מרגישות אותך, אי אפשר לזייף את זה.

אם את ממש שלמה עם זה בכנות, הכי מהמם שיש.


 

אגב אני קניתי שמלה ממקימי במבצע ב150 שח, אח"כ לבשתי לליל הסדר, לאירוע יוקרתי, והיא יכולה לשמש לעוד דברים.

אבל שמלות השבת שלי פשוטות כי ככה אני אוהבת. אז היה ברור שאני צריכה משהו יותר מרשים.

אולי אם שמלות השבת שלך מפוארות יותר אז באמת לקנות עוד שמלה, זה לקנות עוד ממה שכבר יש ואין קטע.


 

עוד אגב, אצלי עם המטפחות היה בדיוק להיפך, עצבן אותי ממש לקנות מטפחת שיותר יקרה מהשמלה.

ואני לא הולכת עם זה ברגיל רק באירוע. הלוואי והיה לי אומץ להשאיל ממישהי, זה נגיד היה ממש בזבוז אמיתי מבחינתי ולא מתוך התקמצנות על עצמי.

זה לא תמיד עניין של התקמצנותאפרסקה
אני למשל לא חפה מהתקמצנות עצמית, אבל יש עוד 2 מניעים שמונעים ממני לקנות בגדים חדשים לעצמי:

1. אני שונאת להסתובב בחנויות פיזיות. את זה פתרתי בשנים האחרונות באמצעות הזמנות באינטרנט, ובאמת בזכות זה התחלתי להשקיע בעצמי קצת יותר.


2. ההיצמדות למוכר ולבטוח, או לחלופין מה יגידו. אצלי מאז גיל קטן אמרו לי תמיד שיש לי 0% חוש אופנה והתאמת צבעים. כל פעם שאני קונה לעצמי משהו חדש שמוצא חן בעיניי, יגיעו ההערות- זה זקן לך מדיי/ זה צהוב מדיי (אמיתי!)/ מאיפה הוצאת את זה/ שוב פעם קנית משובץ? וכן הלאה וכן הלאה. לכן הרבה פעמים אני מעדיפה ללבוש מה שיש וכבר עבר את טבילת האש ואת האוקיי מהסביבה, מאשר לקנות לעצמי משהו חדש ולהסתובב בחרדת המה יגידו.


אז ברור לי שאני לא דוגמא ללמוד ממנה, רק אומרת שלפעמים זה לא רק קמצנות של כסף, וגם הפותחת בעצמה אמרה שזה לא בגלל הכסף

צודקתאמאשוני

אבל גם לנקודות שהעלית אני רואה אותם באותו צד של המטבע.

זה להישאר אישה שלא משקיעה בעצמה.

לילדים שלך היית משנה מחשבה/ מאתגרת את עצמך והולכת לחנויות פיזיות?

אז למה כשזה נוגע אלייך את "מוותרת" לעצמך ופחות משקיעה?

כנ"ל הסגנונות והכל.

ושלא תטעי, כמוני כמוך, לגמרי.


אצלי נגיד זה מתבטא שבשביל סידורים לילדים מוצדק לקחת חופש, אבל לעצמי? אני אמצע כבר הזדמנות בין לבין, לא צריך חופש במיוחד.. ואז מוצאת את עצמי חודשים לא מגיעה לדברים שאני רוצה.

לדוגמה בגד ים, שנה שעברה לא היה לבנות שלי, ברור שקניתי להן בתחילת הקיץ. לעצמי יש שמלת בגד ים אבל היא לא נוחה לי. אני יכולה להסתדר ולאלתר פתרון ולחכות להזדמנות על הדרך.

מפה לשם, מילואים ועומס לא הגעתי לזה בכלל.

בנופש המשפחתי בקלות אלתרתי מכנסי בגד ים של בעלי ודרייפיט מהבן שלי. היה סבבה.

אבל אז עלה הנושא והילדים שאלו למה לכולם יש בגד ים ורק לי לא ואני צריכה לקחת בגדים של אחרים..

אז מצד אחד טוב להראות גמישות מחשבתית ומצאתי פתרון לא רע,

מצד שני זה הרבה פעמים אופי וזה לא אירוע נקודתי וחשוב לשים לב גם על הצד הזה ועל מה זה משדר לילדים. אני גדלתי בבית שאמא מקום אחרון בקטע רע. אולי לכן זה מפריע לי יותר.


לגבי מה יגידו- תמיד יש מה להגיד. אי אפשר ולא צריך לרצות את כולם.

אצלי, לפחות, קניית בגדים היא השקעה הרבה יותר גדולהמתואמת

מאשר לקנות בגדים לילדים...

נכון שעם המתבגרות זה לא קל, אבל אני עצמי - גם במידות לא פרופרציונליות (נמוכה ושמנה) וגם חייבת שהבגד יהיה לי במאה אחוז נוח על הגוף כדי שאהיה מסוגלת ללבוש אותו (ויש לי כמה וכמה בגדים ששוכבים בארון שקניתי וחשבתי שהם נוחים, ואז גיליתי שלא...)

יש גם את הסטנדרטים הגבוהים יחסית של צניעות שיש לי - אבל את זה גם יש לבנות שלי.

בקיצור, אני מתקמצנת על קניית בגדים בשבילי פשוט כי זה סיוט... וכן, בעוד הבת שלי מתחדשת הרבה בבגדים (לפעמים גם מקבלת מחברות - לה לא מפריע ללבוש יד שנייה, ולי כן), אני נשארת עם אותם בגדים קבועים...

ואולי זה לא "חינוך" טוב מספיק בשביל הבנות שלי, אבל אין לי הרבה ברירה...

ואם הייתה לך ילדה עם אותם הגבלות כמו שלך?אמאשוני

היית מתאמצת בשבילה או שהיית אומרת די מוגזם זה מלא טרחה שתסתדר עם מה שיש לה בארון?

כאילו, יש גבול לכל תעלול, ברור,

השאלה אם בשביל אחרים נתאמץ יותר, ובשבילנו קל לוותר.

אני גם נופלת בזה הרבה, ועדיין חשוב בעיני שזה יהיה גם במודעות איפשהו..

היא בעצמה לא הייתה רוצה להתאמץ לקנות...מתואמת

אני בעצמי הייתי ילדה כזו ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...

העניין הוא שגם אין לי כל כך את הצורך הנפשי להתחדש, ואם הייתה לי בת (ואולי עוד תהיה לי) שגם רגישה תחושתית אבל מצד שני אוהבת להתחדש ולהתלבש יפה - כנראה שכן הייתי מתאמצת בשבילה. או שרוב הסיכויים שהייתי שולחת אותה עם בת משפחה אחרת...

יש לי ילדה רגישה תחושתית ואוהבת להתחדשאמאשוני

ועוד היא בגיל שהיא בטוחה שיש לה טעם מושלם.

וואי זה התמודדות ממש ממש. למזלי היא כן מקבלת את זה שיש לה פחות בגדים פשוט כי היא אומרת לא על מלא דברים.


בכל אופן, אם את שלמה עם זה וטוב לך ואת לא מרגישה שרק על עצמך את מוותרת, אז זה לא חינוך לא טוב.

אם לעצמך את מוכנה להתאמץ פחות, ועל אחרים תתאמצי יותר,

אז כן ילדים מרגישים את זה בסוף.

וזה לא מתבטא רק בתחום אחד של בגדים.

אז אם בתחומים אחרים את משקיעה בעצמך אז הכל טוב.


לא התכוונתי לפגוע באף אחת, ולא אמרתי שבהכרח מי שלא קונה לעצמה זה כי היא מוותרת על עצמה, הצעתי רק לחשוב אם זה יושב על זה, אבל אולי זה לא היה במקום..


מתנצלת אם מישהי נפגעה.


שיהיה רק בשמחות!!

הכול בסדרמתואמת
וזו באמת נשמעת התמודדות קשה בתור אמא...❤️
בול אני.ממתקית

הסיבות שכתבת אלו גם הסיבות מדוע לא בא לי לצאת לקנות בגדים
גם זה מעיק עליי, למדוד להוריד, להתאים לעבור לחנות הבאה. ואין לי את זה גם בצבעים וסטייל. אין.
סיוט מבחינתי.
אני גם מאתריםפ לא קונה, כי איך אדע שזה מתאים לי?
ואני בררנית מאוד- בצבעים, ובסוגי בדים. לא כל בד אני לובשת.

ממש לא קמצנות, אדרבה אני אקנה מטפחת גם ב- 300 שחממתקית

אבל שמלה- לא, כי מבחינתי יש לי.
אני קונה מה שצריכה
סיבה נוספת- שונאת למדוד בגדים, ואז זה לא מתאים, ואז עוד חנות, ושוב למדוד, ושוב להתאים...
סיוט מבחינתי.

המטרה של להתחדש בבגדים לקראת אירועאמאשוני

זה כדי להרים ולשמוח ולא כדי להעיק.

מצד שני, מי שטרח בערב שבת, יאכל בשבת.

הכנות יכולות להיות מתישות אבל זה מרים אירוע שמח.


את לא צריכה לקנות שמלה כדי שאחרים ישמחו,

ומצד שני, אולי כן תרגישי סיפוק שהשקעת וקנית למרות כל הטרחה הנפשית והפיזית.

אולי ביום האירוע זה ישמח אותך.


יש לך כבר ניסיון באירועים, לא?

על בגד חדש מברכים שהחיינו. את מרגישה שעבורך צריך לברך ברוך שפטרנו?

בוודאי שאת לא צריכה לסבול כדי לעמוד בסטנדרטים.

מי שאוהב אותך באמת, יאהב אותך בכל בגד.

מי אוהב אותך לפי הבגד, אולי לא כדאי להתחשב באהבה שלו..

מה שכתבתי לפני כן זה רק היה כנקודה למחשבה.

זה עניין של סגנון...מתואמת

לבת מצווה של הבת שלי לא קנינו בגדים חדשים, רק לה קנינו. לבשנו בגדים מהחתונה של אחי שהייתה כמה חודשים קודם (והיו לנו עוד בגדים שקנינו באותה תקופה לחתונה של אחותי שהתקיימה שבוע אחר כך... בקיצור, באמת הרבה הוצאות בתקופה יחסית קצרה, ב"ה).

לבר מצווה של הבן שלי קנינו לילדים בגדים חדשים (זו הייתה הזדמנות להתחדש בשבילם, כי לא היו חתונות במשפחה באותה תקופה🤭), אבל בעלי ואני לבשנו ממה שהיה לנו.

לבר מצווה של התאומים קנינו בסוף לכל הילדים בגדים חדשים (מלבד החליפות של התאומים, שזה משהו שהם ביקשו במיוחד, כל הבגדים היו זולים), ואני גם קניתי שמלה, כי גם ככה רציתי שמלה חגיגית שמתאימה להנקה (כי לא הייתה לי אז). היא יחסית הייתה יקרה (בערך 300 ש"ח), אבל מבחינתי אלבש אותה גם בבת המצווה של הבת הבאה שלי (או את אחת מהשמלות שיש לי מחתונות אחיי).


שורה תחתונה - תעשו מה שטוב לכם

זה גם קצת קשור איפה עושים את החגיגה, אם זה אולם של ממש או לא...

תעשי מה שנוח לךנעמי28

כל אחת והסטנדרטים שלה.

בעיניי זה לא עניין של חדש או לא,  זה עניין של כמה בנוח אני מרגישה עם מה שיש.

אם זה יפגע לי מהחוויה,  אקנה.

לפעמים דווקא לקנות ותחושת הבזבוז יפגעו בחוויה.

תעשי מה שטוב לךאורי8
בחויה האישית שלי . אני מחכה להזדמנויות כאלה כדי להשקיע לעצמי ולילדים בבגדים יפים. לי ברור שאם זה אירוע שלנו אני קונה בגדים חדשים לכולם כולל הבנים( גם בגדים של בנים נראים אחרת אחרי כמה כביסות). אוהבת שבאירוע שלנו כולנו נראים מושלם. נראה לי שהרבה נשים מרגישןת ככה, אוהבות לקנות בגדים ורק מחכות להזדמנות להתחדש בשמלה חגיגית  בלי יסורי מצפון. ולכן התגובות.שאת מקבלת... אבל אם בשבילך שמלה חדשה ממש לא תרגש אותך ומרגיש לך מיותר. אל תעשי את זה בשביל אחרים. 
כנ''ל..נחת-רוח
אני לבשתי בבת מצווההריון ולידה

שמלה שכבר לבשתי בחתונה של אחות

וכמה פעמים בחג כמו ר''ה וכו'

וגם בבת מצווה של בת אחרת כמה שנים קודם....

לא מצאתי משהו שבאמת שימח אותי אז קניתי מטפחת יפה וזהו. השמלה במצב מעולה (ולמרבה הפלא עלתה לי בערך 100 ומשהו שח).

לעומת זאת בארוע אחר דווקא מצאתי 2 שמלות ששימחו אותי ומשמשות אותי כבר הרבה שנים.


ככה שבקיצור תעדי מה שבא לך

זה לא באמת קריטי

אני איתך, לא אוהבת נורמות כאלו, תעשי מה שטוב לךשיפור
בבת מצוה של הבת שלישומשומוניתאחרונה

הייתי עם תינוק, ובעל במילואים. בקושי היה לי זמן וכח ללכת לקנות לילדה עצמה. אז לבשתי שמלה שאחותי קנתה פעם במבצע בברצה שעלתה לה פחות מ100₪. אפילו מטפחת לא קניתי ולקחתי ממנה...

שירי ילדים שאני אוהבת, מוזמנות להוסיףפומלה
ההר הירוק תמידפומלה
אני נשאר אניפומלה
אמא הכי נהדרתפומלה
אני רוקד עם אמאפומלה
שיר על ברושפומלה
אני אוהב שוקולדפומלה
שי מן הפרדספומלה
מתנה לראש השנהפומלה
קום והתהלך בארץפומלה
שיבולת בשדהפומלה
מלאו אסמינו ברפומלה
עבר עריכה על ידי פומלה בתאריך ז' בתמוז תשפ"ו 23:21

טוב, זה בלי הקליפ.

איך יודעים שבא אביבפומלה
פתחו את השערפומלה
משפחה מיוחדת במינהפומלה
תוסיפו🪗פומלה
המלצה- אפשר להעלות כמה שירים בהודעה אחת....יעל מהדרום
אוי סליחה!פומלה
שירים יפים! בעיני ההר הירוק הוא שיר עצובקופצת רגע
סטייל שירי יום זיכרון, לא הייתי קוראת לו שיר ילדים. למרות שהמוזיקה באמת יפה ומרגיעה 
תודה!💘 בקשר להר הירוק, וואו הוא יפה בעינייפומלה
אבל באמת קראתי עליו קצת ומבינה אותך, למרות שילדים לא מבינים את ההיסטוריה מאוחרה אז לא בהכרח שזה בעיה..
וואי חחבשורות משמחות

הגננת הייתה מנגנת לנו בחלילית את השיר הזה כל יום בגן

איזה הזוי

בחיי לא עלה על דעתי שזה שיר עצוב או משהו בכיוון עד שהערת עכשיו

יש לפאר טסי אלבום חדש ומהמם לילדיםניק חדש2

יש שם שיר שנקרא בוקר טוב

מקסים🙂

תודה!פומלה
סתם מסוקרנת,רק רגע קט

מה המטרה של השרשור הזה?

כאילו, מוזיקה את יכולה לשמוע מה שכיף לך, מה המטרה שכולן יכתבו אילו שירים הן אוהבות?

אני רוצה לקבל השראה לעוד שירים שאני לא מכירהפומלה

של ילדים..

אני לא מכירה הכל..

מוזיקת עולם לילדיםבשורות משמחות
סגנון של עלמא זוהר ויש גם בעוד שפות זה סגנון שיבטי כזה ואותנטי אני אוהבת לשים לתינוקות זה מקצבים טובים לגילאים האלו
גיליתי השנהעוד מעט פסח

את האלבום 'פלא' של עלמה זוהר.

אוהבים אצלי במיוחד את 'גלגולים' ואת 'לילה'.

עוד שירים פחות מוכרים זה 'ילד פעם'. אבל צריך להתחבר לסגנון (קצת שטותניקי כזה)

וכמובן, הכבש השישה עשר. האלבום המועדף לנסיעות (אני הייתי אמא בתקופה שהיינו משמיעים לילדים שירים מדיסקים...).

אני אוהבת אפרוחיםאוזן הפילאחרונה
לאחרונה מצאתי פלייליסט בספוטיפיי עם כל השירים של הקלטת הישנה ואני שמה לעצמי בקולי קולות
אני אובדת עיצות עם השינהשירה_11

זה מוציא אותי מדעתי כבר.

ירדתי משינה עצמאית, של הילדה בת 3 כי לא בא לי טוב כל הבכי הזה, אני סוחבת איתה עד 9 בערך  ונותנת לה לישון בסלון.

או בנחת או גם בעצבים כי היא התרגלה לטוב הזה של הסלון.

 

אני לא מסוגלת לשבת לידה בחושך בחדר עד שהיא תירדם זה גדול עליי.

ובנוסף היא ממש מעירה את התינוק בן שנה שיישן איתה בחדר, השינה שלו לא חזקה והוא מתעורר בקלות.

 

בעלי מתעקש שצריך להחזיר אותנו לחדר שלנו בחזרה.

 

לא באלי בכלל, הוא כבר במיטת תינוק והחדר שלנו קטן, וגם מה תחשוב הגדולה? היא תקנא ותרצה לבוא גם.

 

מצדד שני דיי זה בלתי אפשרי כל ערב הסיוט הזה!! זה מביא אותי לרמה אחרת של חוסר סבלנות כבר ואני שונאת אתעצמי ככה.

 

 

 

מה אני מפספסת?

 

אני משום מה לא מאמינה בשיטהשירה_11

אחת 

תולעים!!!!!ניק חדש2

תחכימו אותי.

כרגע כולם בטיפול במשפחתי של ורמוקס.

הדבקה ממוצעת כל חודשיים על השעון (הנוכחי ב17.6 הקודם ב17.4 וכן הלאה).

הפעם הבאתי לכולם.

תנו לי המלצות למניעה להמשך. שפחות יאהבו לגור אצלם

אני מותשת.

לתת 5 מנות לכל אחדאוהבת את השבת

שלוש ברצף

אחרי שבןע מהאחרונה עוד אחת

אחרי שבועיים מהנוספת עוד אחת


בדיוק זה. בדגש על הסבב השלישי.יראת גאולה
וואו זה נשמע מינון מוגבר ביותרניק חדש2

לא נתקלתי מעולם

יש לי בחמישי שיחה עם הרופאה.

הם גם ככה מקבלים כל חודשיים מפחידמאותי לתת כזו כמות

אני מעדיפה לתת פעם אחת מינון גבוה ולסיים עם זהיראת גאולה

מאשר כל חודשיים לתת.

(בסבב הראשון אני נותנת רק יומיים, ולא שלושה)

דברים נלוויםאפרסקה
לכבס על הרתחה (או לפחות 60 מעלות) את הכל- מצעים, מגבות, בגדים. לגזור לכולם ציפורניים. לוודא שכולם שוטפים ידיים עם סבון אחרי שירותים/ לפני האוכל (כמה שאפשר כמובן, כשהם בגן זה לא מפוקח מטבע הדברים)...
עושה את כל זהניק חדש2

יצא לי גם לעבור על ידיות הבית עם אקונומיקה

המכונה שלי כבר לא יודעת מה זה 40 מעלות..אני כל חודש סביב הרתחות חדשות

החלפות מצעים

מגבות כל יום מחליפה

ציפורניים

ופשוט כל פעם מחדש 2 הקטנים שלי בסבב.

לדעתי המסקנה מזה שזה די שטויות כל ההרתחה וזהאוהבת את השבתאחרונה

ביצים תולעים נמצאות באלף ואחת מקומות

אין דרך באמת להשמיד אותן


תזמיני כמוסות שום ופרוביוטיקה מאייהרב , זה זול שם ותתני להם בוקר וערב, אמור לעזור בע"ה


המסקנה בעיקר היא לחזק את הגוף (הבנתי שהם מגיעות כשמערכת העיכול חלשנ) ואת הנפש (לפי הרפואה ההוליסטית התולעים מגיעות כשאנחנו נותנים למשהו להיות טפיל עלינו בנפש) ולא להשתגע במרדף אחרי ניקיון מטורף


מישהי אמרה לי שאמא שלה חולתתתת ניקיון  ממש ממש ועדיין כילדים היה להם מלא תולעים...

אז עזבי תפסיקי לרדוף אחרי הזנב של עצמך עם כל הכביסות זה בטוח מנכס לך וגם לילדים, זה לא רלוונטי לדעתי..


בבצלח!


ובלילות קשים שן שום בטוסיק אין ברירה 

אצלי שום עזראיזמרגד1

להביא להם לאכול (בתוך אוכל) שום כתוש

ולדעתי עזר לי לטווח ארוך יותר מהוורמוקס. כבר הרבה זמן לא היה לנו.

אולי אנסה לדחוף בחביתהניק חדש2

אני רוצה יותר כמניעה.

כי כשיש תולעת אני פחות רוצה לסחוב את זה כי זה יכול להיגרר לסיוט.

גרעיני דלעתעוד מעט פסח

דבר ראשון על הבוקר (על קיבה ריקה).

עובד אצלי כמו קסם, יותר טוב מוורמוקס.

איך שומרים שהבובו לא יחליק?רקאני

זכור לי שהיו פה פעם טיפים

איך לשמור שלא תיפול לי המטפחת באירוע

בריקודים וכו'

תמיד אני מוצאת את עצמי כל שניה הולכת לקשור מחדש

ביום יום לא נופל לי

תרססי ספריי של תסרוקות של השיערהשקט הזה
ואז תשימי את הבובו.. זה מדביק את הבובו לשיער ואז פחות זז.

אפשר גפ לשים סיכות שמחזיקות את הבובו לשיער, אבל זה לפעמים קצת מותח את השיער ופחות נוח


ושהמטפחת תהיה קשורה טוב. אפ עושים קשירה הפוכה אז לשים סיכות תפירה לחזק את הקשר והמיקום של השוונצים שיוצאים

ממש תורת הנסתראמאשוני
לא הכרתי את זה
מצטרפת לספרייואני שר
מגעיל ממש אבל באירועים ששמתי המטפחת לא זזה.
ג'ל לשיער או ספריירק רגע קט
לי ג'ל היה יותר נוח. הספריי גירד לי בעור שמסביב לשיער.
תודה רבהרקאני

גם לך @השקט הזה 

בריקודים נראה לי אין מה לעשותחושבת בקופסא

לא מזמן הייתי בחתונה וכל החברות הנשואות פשוט פתחו את הקשר של המטפחת ורקדו ככה, עם קצות המטפחת על הכתפיים (רחל אימנו כזה) לי הקשר לא נפתח, אבל המטפחת כל הזמן החליקה אחורה, אז פתחתי גם את הקשר ואיכשהו זה מנע ממנה ליפול. ואז כשנגמר הסבב הלכנו ביחד לשירותים לקשור את המטפחות מחדש.

אני שמה סרט החלקה רגיל ומעליו בובו עם קטיפהאונמר
תופס את השיער בקטע כואב אבל לא מחליק
אז בקטע כואבדולר

זה לא עושה כאב קאש אחרי זה.

מין הרגשה שהמח תפוס

כן עושה חחאונמר

אבל אני מוכנה לסבול בשביל שלא יזוז באירוע.

שונאת כל רגע לרוץ לתקן, וגם הקשירה יותר מורכבת באירוע אז באסה

את לא שניה אחרי לידה?אמאשוני

איזה ריקודים כבר יזיזו לך את המטפחת? 😅

יש את הסרט החדש עם הפס סיליקון עם הנקודות

תראי למשל אצל אביה ששון.

לא התנסיתי בעצמי אבל נשמע שזה בדיוק מיועד לזה. 

חודש זה שניה?🤭רקאני

יפה שאת זוכרת❣️

זה חתונה של גיסתי...

אני ארקוד לפי היכולות שלי בשטח

האמת בכל מקרה אני לא ממש אוהבת לרקוד

בטח לא בחתונות...

אבל בכל זאת גיסה...

 

יפה, מזל טוב!אמאשוני

וכן חודש זה עדיין משכב לידה.

אולי אם המטפחת זזה זה מרמז להרגיע עם ההשתוללות.. אפשר לשמח בלי לקפוץ מדי (שזה מה שמעיף את המטפחת, לא?)


תהני ותבלי בנעימים, ותשמרי על עצמך.

אני שמה סיכות סבתא שחורותשירה_11

אחת בכל צד זה מחזיק לי מעולה

לא יעזור לכולם, תלוי כמה שיער מוציאותכנה שנטעה
אבל אני גיליתי (מצפייה בסרטון קשירה של הודולה) שאם את השיער שיוצא כזה מעל המצח (בלורית?) מעבירים *מעל* הבובו ולא מתחת ואז מקבעים אותו עם הסרטים משני הצדדים, זה ממש מחזיק את הבובו משמעותית מליפול. בריקודים זה בכל מקרה זז קצת או לגמרי.... 
שמעתי המלצה על הבובו של אביה ששון, שיש לו סיליקוןרקלתשוהנאחרונה
המתוקה שלי לא מצליחה לחבר מחזורי שינה..ואילו פינו

בת כמעט חמישה חודשים

נרדמת בכל מיני דרכים

הנקה, מוצץ ושמיכה במיטה או בעגלה

לפעמים נענועים

ביום ישנה חצי שעה ומתעוררת

ניסיתי קצת לפני החצי שעה לנענע אותה, להחזיר מוצץ וזה לא עוזר

ניסיתי להתעלם ממנה כדי שתנסה לחזור לישון אבל אחרי כמה דקות היא מתחילה לבכות..

רעיונות איך לעזור לה?

זה יוצא שהיא כל שעתיים ישנה חצי שעה.. במקום שינה איכותית וארוכה 3-4 פעמים ביום...

גם הגדול שלי היה ככה... קשוח ממש..❤️שיפור
נראה לי מה שעזר זה ללמד הרדמה עצמאית
היא יודעת להירדם לבד...ואילו פינו

לרוב נרדמת בזה שאני מניחה בעגלה או במיטה עם מוצץ ושמיכה וזהו.

לפעמים זה בהנקה ולפעמים צריך גם לנדנד...

זה בדיוק התסכול שלי... 

גם אצלי היה ככהברונזה

לקחתי קורס שינה ועזר חצי קלאץ

בגדול מה שכן עזר ברוב הפעמים זה דווקא להקדים את שעת ההרדמה

ראיתי שאני מרדימה אותו שהוא שפוך אז הוא לא מצליח לחבר את מחזורי השינה

וגם לעשות הרפיה הדרגתית ומשמעותית לפני הכניסה למיטה

אני מזהה לרוב את הסימני עייפותואילו פינו

ואין מה להקדים כשזה במהלך היום.. אין לה עדיין שעות קבועות..

בלילה יותר קל לה לחבר.. במשך היום ישנה חצי שעה כל פעם

אפשר לנסות להקדים בכמה דקותשיפור
ממש בסימני עייפות ראשונים לעשות טקס קצרצר ולהכניס למיטה
אפשר לנסות לשבת לידה לקראת סוף החצי שעהשיפור
וברגע שמתחילה לזוז לומר שששש ולטפוח עליה בעדינות כדי לעזור להיכנס למחסור שינה הבא. מהניסיון שלי זה לפעמים עובד אבל ממש לא תמיד. אז צריך לדעת מראש לא להיות מתוסכלת מדי בפעמים שלא עובד.

האמת שנראה לי שלכל הילדים שלי היה שלב כזה ועם הגיל זה השתפר, נראה לי סביב 8-9 חו'.... לפעמים ניסיתי לעבוד על זה ולפעמים קיבלתי שזה המצב. אם ההרדמות הן קשות אז זה ממש סיוט, אבל אם הם נרדמים בקלות אפשר להסתדר עם זה.

את לא מצליחה להרדים חזרה?יעל מהדרום
לק"י

שלי לפעמים מתעורר, יונק וחוזר לישון (גם ביום).

לא.. אלא אם אני ממש שוכבת איתה במיטה שליואילו פינו
וזה לא תמיד רלוונטי.. כי אז היא מתעוררת כשאני יוצאת
קשוח...בהצלחה!!יעל מהדרוםאחרונה
גם שלי ככה..אוהבת את השבת
אבל רק מאז שהפסקנו עם העגלת אמבטיה, בה הוא ישן יותר...

אולי יעניין אותך