ונראלי זה הורמונלי
שבוע שעבר יצאנו עם הילדים ביחד
סביב 10:30 אנרתי לבעלי שעכשיו השעות החמות
וצריך להיזהר מהשמש
לא הסכים איתי
אמר לי לתת להם להנות עוד קצת
(האיזור האהוב עליהם היה בשמש)
אתמול בבוקר בעלי יצא עם הילדים
בשעות של החום
מ10 עד 13
חזרו שרופים
אמרתי לו בוא נקבע שלא יוצאים בשעות החמות
זה סכנת נפשות
אמר טוב
היום חסר שלו קרא לו להיפגש עם הילדים
ב11 אמרתי לו לא כדאי
אמר אל תדאגי נהיה בצל
חזרו מסתבר שהלכו 700 מטר בשמש קופחת כי לא היה חניה קרובה.
וואו התחרפנתי
והתעצבנתי עליו שהוא אומר לי כןכן
אבל זה יקרה שוב כי הוא לא מפנים את הסכנה
אני יודעת שאני הורמונלית
וכולי תודה על זה שיצא איתם
מקווה דזה שרושמת כאן יעזור לי לפרוק ולהיכנס למבט שפוי יותר
אבל מה דעתכם?
ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...