ובקבלה אינסופית.
ולשאלתך- אענה לך בתור מורה-מחנכת. ואשתף בסיפור קצר-
היתה לי תלמידה מוכשרת מאד, עם קש"ר ברמה גבוהה מאד. מטופלת תרופתית כמובן, אבל עדיין עם קשיי התארגנות קיצוניים.
תוך יומיים מתחילת שנה כבר קלטתי שמדובר פה בסיפור מורכב ויצרתי קשר עם האמא.
היא היתה בהלם ממני שקלטתי את הילדה כ"כ מהר ושאני יצרתי את הקשר ושלא חיכיתי לה.
הסברתי לה שחבל לי על כל שניה, אני באמת רוצה שיהיה לילדה הכי טוב שאפשר, וגם מאמינה שאפשר לעזור לה.
קודם כל וידאתי שהיא מטופלת בריפוי בעיסוק בשיטת קוג-פאן שמאד מאד מסייעת בתפקודים ניהוליים.
לקחתי על עצמי לכתוב לה את המערכת בכל יום וכן את שיעורי הבית שיש ביומן.
נתתי לה את זמן ההתארגנות שהייתה צריכה ולא האצתי בה.
סייעתי לה להדביק שכפולים ולמצוא את עצמה בסידור, וכו'
למורה יש את היכולת להפוך את הבית ספר מחוויה שנואה ומלאה בתסכולים, לחווית הצלחה ולמקום אהוב.
אני הרגשתי שהשיתוף פעולה המדהים של האמא, נתן לי כח להחזיק מעמד כל השנה. וב"ה הילדה הזו סיימה את השנה בהצטיינות!!!
אני ממליצה לך מאד ליצור קשר כמה שיותר מהר עם המחנכת ועם אחראית השילוב בבית הספר,
לוודא שהיא מקבלת את כל הסיוע שמגיע לה במסגרת בית הספר.
אם היא לא מקבלת ריפוי בעיסוק- ממליצה מאד מאד כמה שיותר מהר. לחפש מרפאה בעיסוק בשיטת קוגפאן.
והכי חשוב- להיות בקשר רציף עם המחנכת, עם המון פידבק והערכה כי לא תמיד זה קל....
מלא הצלחה וסיעתא דשמייא
הרבה הרבה נחת