חושב.ימח שם עראפת

רציתי לכתוב סיפור על מישהו שרוצה לעבוד עבודה זרה. אז חיפשתי בגוגל "איך עובדים את הבעל".

לא מצאתי, אבל חשבתי שזה היה נורא משעשע אם מישהו היה מסתכל עליי באותו זמן ותוהה לעצמו אם השתחררו לי כמה ברגים בראש.

כל פעם ש..@... אומרת עליי דברים רעיםמשה
אני אומר שאליהו הנביא אמר על הבעל דברים יותר גרועים.
ימח שם עראפת
הודעתי לאמא שלי שמהיום אני עובד את המולך ואני אצטרך לשאול ממנה כמה ילדים.
זה לא מצחיק!אני:)))))
זה העבודה זרה הכי מזעזעת שיש
אוקיי. את תופתעי לשמוע, אבל יש מזעזעים מכך.ימח שם עראפת
ולמה את חושבת שאני צוחק?
מה מזעזע מלהקריב ילדים לע"ז?אני:)))))
כי אם היית רציני אני הייתי מעמידה אותך ראשון בתור לקורבן
אני שמח שנבחרתי כקרבן,ימח שם עראפת
בדת שלך זה אומר שאני שווה ליצחק אבינו, אשראי שזכיתי!
זה הולך לעזעזלאני:)))))
מקווה שאין לך פחד גבהים, אולי דווקא כן..;)
האמת יש ליימח שם עראפת
לא נורא נתגבר ונהיה כיצחק אבינו. ה' כבר יראה לך השה לעולה.
טובאני:)))))

לאברהם אומנם היה קשה פה הסיפור אחר

ימח שם עראפת
אני מודה לה' שאת שומרת נגיעה
..אני:)))))
אוהו בהחלט אתה צריך להודות 
רגע למולך או לה'? ימח שם עראפת
למי שאמר לי לשמור נגיעה כמובןאני:)))))
אבל אני עובד את המולך עכשיוימח שם עראפת
(חס ושלום כמובן)
רוצה את הכתר שלו?קעלעברימבאר
אל תשכח את המגנט
עטרת מילכום שוקלתקעלעברימבאר
40 כיכר
הכי טוב לחטוף אתקעלעברימבאר
הילדים של המלך האויב שלך
זה גם מזעזעאני:)))))
מילא לחטוף את האוייב עצמו, במה חטאו ילדיו? דיים שזה אביהם
לא אני עשיתי זאת. היה מלך בהיסטוריה שעשהקעלעברימבאר
זאת. אולי
אה חשבתי שעשית את זהאני:)))))
התבלבלת בין מישע ליש"עקעלעברימבאר
אתה מישע?אני:)))))
לא, אני לא מואבי, רק צאצא שלהםקעלעברימבאר
אתה מאביך?אני:)))))
אני מאימיאני:)))))
מזג אוויר אביך או אביו?קעלעברימבאר
לתומי סברתי שאת עמונית.ימח שם עראפת
אני לא צאצא של עמונים, לפחות לא בייחוסקעלעברימבאר
סברה הייתה לי שאת מעמיימח שם עראפת
עמונית או המונית?קעלעברימבאר
יש לי ייחוס לדוד המלך מצד אמאקעלעברימבאר
אוו זה מיוחד!אני:)))))
גם @ימח שם עראפת מיוחד לדוד המלך לא?
נכון, וזה לא כזה מיוחד, רוב ישראל ככהימח שם עראפת
יש לך ייחוס רק דרך שושלת אבות? כי זה מיוחדקעלעברימבאר
מי שכזה כשר להיות המלך המשיח, כמובן שיש עוד עמה דברים שיצטרך להיות.


יש משפחות כמו חרלפ ודון יחיא שהייחוס שלהם (גם לפי המחקר להבנתי) מאוד ברור למשפחות צאצאי ראשי הגולה בספרד, שצאצאים של ראשי הגוחה בבבל, שצאצאים של המלך יכניה 

לאימח שם עראפת
מי אמר שצריך שושלת דוודקא דרך האבות?
"למשפחותם לבית *אבותם*"קעלעברימבאר

אם זה דרך האמהות, אז גם יכול להיות אדם משבט לא יהודה, שיהיה מלך בית דוד, ואז אין "לא יסור שבט מיהודה".


ברור שבספר מלכים כל המלכים היו צאצאים דרך האבא, ועובדה שבת לא יורשת את אחוזת אבותיה אם יש לה אחים זכרים, ורק כשיש רק בנות "למה ייגרע שם אבינו מתוך משפחתו, תנה לנו אחוזה".

אצל כהנים זה מהאבא, אחרת כל עם ישראל יהיו כהנים וכן בפרשה "ובת כהן כי תהיה לאיש זר היא בתרומת הקדשים לא תאכל...וזרע אין לה ושבה אל בית אביה כנעוריה".

יהוידע נשא את יהושבעת אחות המלך יהורם, לדבריך אז כל הכהנים הגדולים בבית ראשון צאצאי יהוידע והלאה כשרים להיות מלכי בית דוד.

עתליה איבדה את כל זרע המלוכה, היא לא הרגה את בני יהוידע.

לדבריך כל עם ישראל כשר לבית דוד למלך, כי כולם מן הסתם צאצאים דרך האמא, ואילו הפוסקים אומרים שהמלך מבית דוד.

כתוב בגמרא במפורש לזכרוני שהלל הזקן וזרעו לא כשרים למלכות בית דוד כי הוא מבית דוד רק מצד אימו.

זה דרך רש"י, שהיה לפי מסורתקעלעברימבאר
מסוימת צאצא של הלל הזקן, שכתוב בגמרא שאמו היתה מבית דוד, צאצאית של שפטיה הבן של דוד
איכס, יא מתייפייפת, את שומעת מה את אומרת?!ימח שם עראפת
למה להרוג את הילדים המסכנים בעזה?!
לא הורגים אותם בכוונהאני:)))))
מבקשים מהם להתפנות.


אני לא יודעת אם אתה משחק אותה לא מבין או שאתה באמת לא מבין.

מן הראוי שיהרגו אותם בכוונה!!!ימח שם עראפת
להשמידם ולאבדם ולכלותם, כפי שיש לעשות לצרי ישראל!!!
כוונה רק בברכה הראשונה או בהכל?קעלעברימבאר
מכיר את הבדיחה על המרכזניק שמת על קידוש ה?
בדיחה -מחבל בא להרוג בייניש,קעלעברימבאר

הבייניש מברך בכוונה גדולה "אשר קדשנו במצוותיו למות על קידוש ה' ".

המחבל רואה זאת  ואומר "אל יהוד מג'נון" ובורח.  

הבייניש רודף אחריו וצועק לו "מממממ, נו, נו , זה הפסק!"

ימח שם עראפת
@באנגי בוא תראה, צוחקים פה על דתלים!
אני לא מגיב כבר, אבל בשבילךבאנגי

אינני נהנה מללעוג ליהודי באשר הוא, ודאי לא ירא שמים, אני פשוט אדוק בהשקפתי, ככה פשוט.

ולגבי הבדיחה הידועה הנ''ל, אצלנו סיפרו אותה באופן דומה ולאו דוקא על דלי''ם.

חחחחחפתית שלג
אני יכול לומר לך איך עובדיםקעלעברימבאר
את האשרה, נוטעים עץ לצורך עבודה לה.


ולבעל מתגודדים בחרבות עד שיהיה דם, אם הוא לא עונה.


האמת שכשקראתי על האשרהצדיק יסוד עלום
ראיתי שהיא הרבה יותר בעייתית מעצים בלבד. היא קשורה לפגאניזם ומאוד מאוד חומרית. בהתחלה חשבתי שאשרה זה אחת הע"ז שחטפה אש הכי לא מוצדקת מישראל כי הם סתם חנונים שאוהבים את הטבע, אבל יש שם קידוש של הטבעי במובן החומרני של המילה, כמו ר' עקיבא וטורנוסרופוס על מעשה אדם / אלוהים
האיסור לטעת אשרה זה לא עבודה זרהקעלעברימבאראחרונה

זה לאו רגיל, וקשור לאיסור נטיעת עץ גם לשם שמים בהר הבית ולצד כל מזבח (כשהיו במות מותרות).    הוא קרוי על שם האשרה כמו שמולך קרוי יל שם מולך. אבל אסור לטעת גם לשם שמים.

 


 

יש פירוש שהאבות כן עבדו את ה על ידי נטיעת עצים לשמו (כמובן לא סגדו לעץ, אלא נטעו לשם ה כחלק מעבודה זו), "ויטע אשל בבאר שבע ויקרא שם בשם ה" כמו "ויבן שם מזבח ויקרא בשם ה" כי אצל האבות הטבע היה קדוש אז היה אפשר לעבוד את ה דרכו, אבל אשרה (במובן של צורת העבודה, לא האלילה) שחביבה לאבות שנואה לבנים, כי אנו לא במדרגתם

🚨אשכול רשמי נא להיכנס🚨 | מכות על כקדםצדיק יסוד עלום

בוקס לצלעות 👊

בבקשה כולם להשתתף 

אתה רשאי להשיב אשצדיק יסוד עלום
יאללה! מצטרף! אגב אני יכול גם במציאותאיגנוטוס פברל
היי! תיזהרר!כְּקֶדֶם

אני אומנם חמדמד אבל אני נושך

ראאררר

הייתי אמור להיות השבת בקמ"שצדיק יסוד עלוםאחרונה
אבל עמסה צרה על חברתה, חברה חבורה לחברבורה, וכו'
חחחחח המתולתל ואני הלכנו מכות לא מזמןכְּקֶדֶם

מצאנו גג ממש מגניב ליד מחנה והשתלטנו עליו בהזדמנות נראה לך יש דיבור על להקים שם את פייט קלאב הירושלמי🥰🤗

 

אגב, יש משו ס*** יותר מלדמם מהאף?

הצילוצדיק יסוד עלום
נשים
למה ככה, אנחנו ממש נחמדות!מבולבלת מאדדדד
חסר לך אם תגיד שלא😈
רק שלמה המלך, שניסה וניסה וניסה 1000 פעמים ולא מצאפ.א.
כתב מה שכתב…


כל שאר העולם (הגברי) מחפש אחר החיבור המשלים, ההדדיות והעומק הרגשי שהנוכחות הנשית מביאה לעולם ולנפש. כמיהה לשותפות אינטימית, בה שני העולמות נפגשים ויוצרים שלם גדול יותר מסך חלקיו

גם גבר הוא אמר שהוא מצא רק אחד לאלף,קעלעברימבאר
אז כנראה זה חיפוש על דברים מסוג שונה
התכוונתי לפסוק מסויים שנאמר על נשיםפ.א.

 

וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת אֶת־הָאִשָּׁה אֲשֶׁר־הִיא מְצוֹדִים וַחֲרָמִים לִבָּהּ אֲסוּרִים יָדֶיהָ טוֹב לִפְנֵי הָאֱלֹקים יִמָּלֵט מִמֶּנָּה וְחוֹטֵא יִלָּכֶדבָּהּ: (קהלת פרק ז פסוק כו)

הפשט הכוונה שהוא מוצאקעלעברימבאר

את התאווה לנאוף עם נשים מרה ממוות, כדברי סוף הפסוק "חוטא ילכד בה".

 

כמו דמות האשה הזרה ממשלי, שמפתה את הפתי לנאוף איתה "לכה נתעלסה באהבים נרווה דודים עד הבוקר. כי אין האיש בביתו צרור הכסף לקח עמו ליום הכסה יבוא ביתו. 

אל תקרב אל פתח ביתה, רגליה יורדות מוות, שאול תמכו צעדיה. כל באיה לא ישובון, ולא ישיגו ארחות חיים... ולמה תשגה בני בזרה, ותחבק חיק נכריה.

 שתה נוזלים מים מבורך ונוזלים מתוך בארך. יפוצו מעיינותיך חוצה, ברחובות פלגי מים, ושמח מאשת נעוריך. איילת אהבים ויעלת חן בהאהבתה תשגה תמיד. יהיו לך לבדך ולזרים אין חלק עימך"

 

(זה גם משל להתרחק מאפיקורסות ולדבוק בתורה. אבל גם כפשוטו - שאדם יהיה נאמן לאשתו ולא ינאף עם זרה)

מה הפעםהרמוניה
אריק כתב יפה:צדיק יסוד עלום

היי רות

את אמרת שאני עוד לא מוכן

אני חושב על זה הרבה

איך לפעמים אנ'לא רואה את מה שלכולם מאד מובן

אבל איזה עוד מרחק עלי לגחון

עד שגם אני אדע לנחש אשה נכון?

- - - - - - -


קשה להבין אתכן. בחיים שלי לא התגמשתי, הרפיתי, הרגעתי ותוך כדי התמסרתי והייתי יציב בקשר כמו עכשיו. אני ממש לא רוצה להיפרד ממנה

אוו בהצלחה...הרמוניה

בנים ובנות חושבים בראש אחר לגמרי

 

אולי כדאי ללכת למאמן לחתונהקעלעברימבאר
לא 💁🏻‍♂️צדיק יסוד עלום
כי הגיוני שלא אני הבעיה אלא הןצדיק יסוד עלום
איזה גזלייטינג מכוער זה לחשוב שמי שמתאמץ יותר שהקשר יצליח הוא זה שצריך ללכת לטיפול.
לא אמרתי טיפול אלא אימון. אימון לא עושים כשיש בעיהקעלעברימבאר

שצריך לרפא, אלא לדעת איך לתפקד יותר טוב בקשר זוגי.

 

לדעתי כל אדם צריך ללכת לאימון זוגי/קאווצ'ינג. שיתן לו כלים.


 

לעיתים כדי שגבר יבין נפש של אשה טוב שהוא יקבל כלים במסגרת של אימון. כמובן שגם בנות טוב שתלכנה לאימון.


 

אין מה להפסיד, רק להרוויח מזה.

 

וגם אם יש לה בעיה ואתה רוצה את הקשר הזה, אימון יכול לעזור לך לגשר על הבעיה ולתת לך כלים איך לעזור לה לרפא את הבעיה שלה , וכמובן טוב שגם היא תלך לאימון (השאלה אם נכון לומר לה). ואולי הבעיה לא אצלך ולא אצלה אלא בקשר ביניכם,ואז אימון יכול לתת כלים לפתור את הבעיה.

 

בסוף על כל בעיה שלך/שלה , שיח כנה ורגיש ביניכם הוא הכי טוב. ואימון עוזר לך לתת כלים לעצמך לשיח יעיל כזה

ב ד י ו קכְּקֶדֶם
לך לטיפול!צדיק יסוד עלום
🥰
לא יפה להגיד לו את זה הוא בן אדם טוביוני.ו.אחרונה
ראה תגובתי מעל זוקעלעברימבאר
הי, "מי הבעיה" זה לא גישה בוגרת🤔הרמוניה

מאמצים זה חשוב אבל איך תדע שאתה מתאמץ בכיוון הנכון? 

זה דבר שהרבה פעמים מביא זוגות לתסכול כי כל אחד בטוח שהוא נותן מעצמו מלא והוא באמת נותן רק שהוא מסתכל מהתפיסה שלו וזה בכלל לא מה שהשני צריך ממנו...

 

אגב, מכירה זוג שהם נשואים והולכים לטיפול זוגי אחת לשנה מבחינתם כמו שעושים טסט לרכב וזה גאוני בעיניי

 

אם מה שאת מתארת היה הבעיהצדיק יסוד עלום
הייתי רץ כאייל לטיפול זוגי בשמחה ובחפץ לבב
אני חושב שאם אתה מתייחס לזה כ"בעיה"קעלעברימבאר
אז אפשר להתקע.


במקום להתייחס לזה כבעיה שצריך לרפא בטיפול, תתייחס לזה כאתגר שמזמן לך לרכוש כלים לזוגיות טובה יותר

מדוע הנך פדגוג 😑צדיק יסוד עלום

שני אנשים נפגשים. אחד משקיע מאוד בקשר ואחד פסיבי ומשועמם.

האם זו בעיה? האם שני האנשים זקוקים להדרכה ושיפור?

לא יותר הגיוני להגיד שזה לא יפה מצידו/ה של זה שפחות משקיע ושהבחור שיותר השקיע צריך לשמור על עצמו ולא לכלות את רצונו ותקוותיו על אבן שאין לה הופכין?


וכמובן שאם תגיד שעצם ההשקעה יכולה להיות הבעייתית תוסיף שמן למדורת הפדגוגיה. נכון שזה עלול לקרות אבל כרגע זה לא המקרה 💁🏻‍♂️


בפועל היא עברה תהליך עם עצמה והתחזקה. אבל המעמד הזה שבו זה לא הדדי לא פשוט לי.

אימון יכול לתת לך כלים להתמודד עם זה.קעלעברימבאר

אנחנו לא מחפשים "מי פה צודק/אשם בסיפור" , אלא "מה הכלים שניתן לקבל כדי להטיב עם הקשר" כמובן בהנחה שאתה מעוניין בקשר.

 

וכמובן שיח כנה ורגיש ביניכם על זה הוא הכי טוב. 

 

כמובן אם אתה מרגיש שהיא ממש מנצלת אותך מתוך רוע לב זה סיפור אחר

חחחהרמוניה

אז לא הבנתי ממך מה הבעיה.

ולמה זה נשמע שאתה היחיד שמתאמץ בקשר...?

לא יודע אם אני היחיד שמתאמץצדיק יסוד עלום

ובבירור אני גם חווה פחד ולחץ מבנות קודמות שההיכרות איתן הלכה בנתיב דומה

שבו להרגשתי הן היו פסיביות ומשועממות ואני הייתי מסור ומשקיע, ובשלב מסוים הן פשוט חתכו


עכשיו זה לא בדיוק ככה והיא טובה מהן בהרבה, אבל הצורך שלי בנוכחות של הצד השני משמעותי. לא כיף להרגיש שהקשר הוא עליי ולא גם עליה. אני מרגיש כאילו היא קרובה ללהחליט להיפרד, ולא יודע לענות לעצמי איך היא תרגיש אם אני אגיד לה שאני רוצה להיפרד. אם היא תהיה אדישה או לא תושפע מזה אין לי כוח להתאמץ עוד. אני חייב לדעת שהיא רואה בי משהו טוב....

נכון...הרמוניה

וואי מבינה ממש את הצורך בהדדיות, זה חובה... 

השאלה אם זה מתפתח לאט... מעניין איך היא רואה את זה. לפעמים הכל טוב חוץ ממשהו אחד קטן שחוסם. אין סיכוי שתדברו על זה? יכולת של זוג לדבר פתוח אחד עם השני זה מרכיב מאד חשוב. 

אני לא באמת חושבת שיש לי משהו לייעץ לך שלא חשבת עליו כבר אבל בכ"ז... ואולי כן הייתי מנסה לקחת עמדה פסיבית יותר ולראות אם זה גורם לה להביע עניין יותר.

ברוךכְּקֶדֶם
המבדיל בין קוטג' לטחול
מה הכוונה?צדיק יסוד עלום
השם יודעכְּקֶדֶםאחרונה
הצלנו את ירושלים היוםכְּקֶדֶם
כלומר, הסתרתם לה את השמש והיא עמדה בצל?פצלשי"ת
איךכְּקֶדֶם

בצל יכול לעמוד אם אין לו רגליים?

אכול בצל ושב בצל. אז הוא יושבקעלעברימבאר
פסדרררכְּקֶדֶםאחרונה
אז הןכחת שיש לו טוסיק


אבל עדיין תימה לגבי הרגליים

מי שם רסק בקציצות?!צדיק יסוד עלום
ומי יקום במקום קודשו?
איזה טוב האלבום הראשון של אמיר דדון 😭צדיק יסוד עלום
לופטהנזה 🌬✈️קעלעברימבאר
לופטהאנזעקעלעברימבאראחרונה
טוב, הפעם אני לא אנסה להישאר ערה.פצלשי"ת

אפילו שכבר מאוחר ועוד שניה צריך לקום

כן זה נראה לי עדיף! לילה טוב אמרלדאחרונה
"שניה אני איתך"פצלשי"ת
אחרי נצח ושתי דקות.. "היי, אז איפה היינו?"
פפפפפפכְּקֶדֶם
משהאחרונה
מה ממש נלך לישון?מחפש שם

אולי יעניין אותך