משהוא פה יכול להסביר לי קצת על ווינשוף..פעמיים חי

איך מכינים, איך מכוונים......

תודה רבה.

אני לא שתול אל תדאגו.פעמיים חי
והכל זאת, מוזמן לחפש ברשת.אהוד

כאן לא מעודדים פגיעה בשום דבר, וקוראים לשמור על החוק...

אפשרילד רחוב
ליסרוג שזה קשה או לקחת שתיי שרוכים אחד קצת יותר ארוך ולעשות בו לולעה ולחבר אותם לחתיכת עור
וכדי לדעת ליזרוק ולכוון כדי ללכת להיתאמן אם מישהוא שיודע
ווינצ'וף זה לא חוקידי"מ
טוב אז אל תכין ווינושף...=Pיויו2

בעיקרון אפשר לסרוג כף בגודל של אבן ו2 חוטים שיוצאים ממנה,ואפשר לקלוע מכמה חוטים..

זה לא דבר שאפשר להסביר כאן..

ווינצ'וף- או קלע,קוקו

הוא טכניקה פשוטה להעיף אבנים למרחק, והוא מעולה בעיקר לרועי צאן, שמשתמשים בו כדי לכנס את העדר.

העניין הוא לסובב את הקלע לא יותר מידי פעמים (2-5 סיבובים), ובסיבוב האחרון לשחרר בכל הכח את הצד עם הקשר, (ולא עם הטבעת שנשארת על הזרת).
חשוב מאוד להקפיד לסובב באלכסון- ולא כלפי מעלה- כי זה יעוף לגובה, ולא מימין לשמאל- כי האבן יכולה להשתחרר בקלות לכיוונים לא רצויים, וזה יכול לעוף ולפגוע בדברים אחרים...

חשוב מאוד גם כן לבחור אבן טובה: כמה שיותר עגולה בגודל יותר קטן מאגרוף של אדם.

את הסיבוב האחרון צריך לסובב בכל הכח- כדי שיעוף יותר רחוק.

אני מדגיש ואומר: אסור על פי החוק להעיף אבנים בכלל וכן עם קלע לכיוון בני אדם: זה מסוכן!!!
זה יכול אפילו להרוג! וכתוב בתורה לא תרצח! ואדם מועד לעולם! ולכן, כדאי להיזהר מאוד ולא לזרוק לכיוון של בני אדם!

כמו כן אני מדגיש שאני לא באתי לעודד או לתמוך בפגיעה בבני מיעוטים וגוים!

מצטרף ל3 שורות האחרונות שלו..^יויו2
איך שהשב"כ עושה אותנו לשומרי חוק.. P= זה משהואלירז
מצטרף לשורה האחרונה..שמוליק פיין

בס"ד

 

במיוחד לא בגויים שר"ל הם ח"ו בני ארצות ערב..!

הא,וחשוב שכשמתאמנים בפעמים הראשונו אז לעשות את זהיויו2

בשטח פתוח בלי אנשים /בע"ח בסביבה..

תמונה מעולה!אהוד

 

"לא יהיה כלי גבר על אישה"הרבי מיאוטו
בוא לשמירות ב-E1,אמא אדמה

ואולי אז הבנות יפסיקו להסתובב עם כלי נשק משונים.

לבינתיים אין ברירה אחרת: http://www.yeshiva.org.il/ask/?id=470

.

מי אומר שחייבות להיות כעת שם בנות ?הרבי מיאוטו

 

מי אומר שחיבים להיות שם דוקא כעת ולעבור על איסורי דאוריתא מפורשים ?

 

האם ה' מעדיף שבשביל שיהיה מאחז ב-E1, דוקא עכשיו יעברו על איסורי תורה ?

 

לפני שנים רבות, בחרו רבים לוותר על התורה כביכול בשביל א"י 

רק כיום כולם מבינים שגם זו וגם זו לא עלתה בידם.

 

האם אתם רוצים להיות כמותם ?

 

 

בזכות נשים צדקניות נגאלה ישראל...אהוד

בהרבה מקומות, כשהגברים לא יכלו להוביל, קמה אישה והנהיגה את המרד...

 

וליעל אשת חבר הקיני, היה כלי נשק יותר משונה.

נביא\ה יכול להתיר לעבור על אסור תורה באופן חד פעמיהרבי מיאוטו

וכך עשתה יעל שהבינה נכון את הסיטואציה.

 

אין היתר לאישה להתאמן בנשק או לשאת אותו עליה

וגם אם הרב מלמד היה נביא לא היה יכול לפסוק באופן כולל ותמידי נגד איסור תורה מפורש.

 

החילוניים הורסים את הבנות שלהם כשהן הולכות לצבא, עוברות על איסורי תורה והופכות שם ל"חצי גבר"

האם אנחנו נאפשר להרוס את הבנות שלנו בשביל איזה מאחז, חשוב ככל שיהיה ?

סליחה?? רבינו!! אני סופרת את הימים עד לאקדח שלי!אלירז

וזה מותר הלכתית ולא נחשב כלי גבר!!

ממתי נשק מתחלק מגדרית? זה כלי להגנה או לרצח..אלירז

הזכות להגנה ע"פ התורה חלה על גברים ונשים כאחד.

אקדח זה "כלי גבר" וכך גם כל נשק אחרהרבי מיאוטו

הזכות להגנה ע"פ התורה חלה על גברים ונשים כאחד. 

 

בחברה יהודית נורמאלית

הגברים מגינים על הנשים מבחינה פיזית 

הנשים מגינות על הגברים מהבחינה הרוחנית.

 

נשים כמו גם תלמידי חכמים

לא צריכות להשתתף בקרב מכל סוג שהוא

כמו שלא שולחים טייס קרב לבצע משימה מתחת למיים המיועדת לאיש קומנדו ימי

וכמו שלא שולחים גאון מחשבים הנלחם במתקפת סייבר מול אוייבי המדינה לרוץ בשדה עם מרגמה

 

לכל אחד התפקיד שלו.

 

 

 

במלחמת מצווה!!.....אלירז

חוצמיזה..

כשגברים יגנו על נשים מבחינה פיזית כמו שצריך להיות-

אנחנו נשמח לא לשאת אקדחים ו-ווינצ'ופים!

המצב הוא - שאין באפשרותכם! לצערינו..

ועוד משהו.. בזמנים מסויימים חרגו בנות ישראלאלירז
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך י"ז סיון תשע"א 13:15

מכללי ההלכה..

לטובת עמ"י! ולמען גאולתו - ונקראו צדיקות!

[כשהיו בנות ישראל נבעלות להגמון וכדו'..יהודית ויעל אשת חבר הקיני..]

בשביל זה - יש בנות בודדות כאלו..

אז בלי להשמיץ..

 

נו באמת,הרבי מיאוטו

אז נשלח את כל הבנות היפות והטובות שלנו לכתוב בפורומים או לרוץ עם ווינשופים על הגבעות ולהיבעל ליסמניקים ולשבכניכי"ם ?

עכשיו זה לא מלחמת מצווה..הרבי מיאוטו

מי הוציא אתכם למלחמה ? מי שלח אתכם ?

כל ילדה שקצת משעמם לה בבית תתחיל להכריז על מלחמת מצווה ?

לא אמרתי שזו מלחמת מצווה..אלירז

אלא רמזתי על כך שבמלחמת מצווה -כולם יוצאים לקרב..

ולכן לא תמיד נשים מחוץ למערכה..וגם גאוני מחשבים..

רק רמזת שאנחנו לא באמת גברים..הרבי מיאוטו

ולצערי זה נכון כל עוד אנחנו חיים בתודעת גלות

ואגב,רשי במסכת נזיר דף נט ע'א מסביר שכדי לא לעבורהרבי מיאוטו

 

על איסור תורה השתמשה יעל דוקא ביתד האוהל ולא בכלי נשק :

 

 תלמוד לומר לא יהיה כלי גבר על אשה. וזה שמצינו ביעל אשת חבר הקיני שלא הרגתו לסיסרא בכלי זיין אלא כמו שנאמר ידה ליתד תשלחנה (שופטים ה):

אם יתד של אוהל היתה עוזרת לי להרוג מישהו..אלירז

אז גמאני הייתי יעל אשת חבר הקיני..

בזכות נשים צדקניות ולא בזכות עוברות על איסורי תורההרבי מיאוטו
הרבי מיאוטואוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
לאא, עדיף שנלך בלי כלום ונחטוף מכות ואבנים מערבים נכון?????????????  
אל תבלבל  במח!! סבבה.??
אין שום בעיה לבת לזרוק אבנים בווינשוף !!!!! ואין גם בעיה לבת ללכת עם אקדח במקומות שהם מסוכנים...!!!! 
סבבהההה??  סבבבההה
 

סבבה?! סבבה!! [למדת מהטובה ביותר.. ;) ]גלוק17
סבבה לגמרי. רק שבתורה כתוב משהו אחר..הרבי מיאוטו
אה כן?? מה כתוב בתורה???????אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
דונט לחרטטט!!

___________________________________________
וגלוקק- חחח אין ספק למדתי מהאמריקאית הטובה ביותר..  ממביי!
 

"לא יהיה כלי גבר על אישה"הרבי מיאוטו
זה המקרא, אבל רש"י שם במקום מפרש:אנונימי (פותח)

רש"י לפס' ה', (דברים כ''ב):
"לא יהיה כלי גבר על אשה-שתהא דומה לאיש כדי שתלך בין האנשים (-הגברים)- שאין זה אלא לשם ניאוף...רש"י מביא את ההפך על המילים: "ולא ילבש גבר שמלת אשה". 

 

בהמשך הפסוק נא':

"כי תועבת ה' היא..."- רש"י: "לא אסרה תורה אלא לבוש המביא לידי תועבה".

שום קשר לכלים (או כלי מלחמה)-או כל דבר אחר!

נטו על בגדים!!! וגם בגדים שלובשים לדבר עבירה!

יכול להיות שלא הבנת את רש"י ? ומה עם אבן עזרא ?הרבי מיאוטו

רש"י אומר"

 לא יהיה כלי גבר על אשה. שתהא דומה לאיש כדי שתלך בין האנשים, שאין זו אלא לשם ניאוף: ולא ילבש גבר שמלת אשה. לילך ולישב בין הנשים. דבר אחר שלא ישיר שער הערוה ושער של בית השחי: כי תועבת. לא אסרה תורה אלא לבוש המביא לידי תועבה

 

את קראת : "לא אסרה תורה אלא לבוש"(ולא דבר אחר כמו כלים..) אך כוונת רש"י הינה: לא אסרה תורה אלא לבוש המביא לידי תועבה אך לבוש שאינו מביא ליידי תועבה מותר.

 

(אך לגבי כלים רש"י לא מדבר, והרי אם ה' רצה שזה יהיה רק על בגדים, למה ה' לא כתב: "לא יהיה לבוש גבר על אישה"?)

 

וכדי שלא נטעה ונחשוב שמדובר רק על בגדים אומר האבן עזרא בפירוש:

 

{ה} לא יהיה כלי גבר. נסמכה בעבור צאת למלחמה כי האשה לא נבראת כי אם להקים הזרע ואם היא תצא עם אנשים למלחמה תבא בדרך לידי זנות

מדובר על דברים שבאים לתועבה וזנותאנונימי (פותח)

וברור שמדור לדור ההגדרות משתנות. כמו שפעם היה בנורמה שגברים לבשו חצאית\שמלה והיום זה לא יעלה על הדעת, כי היום זה לא בנורמה.

כך בנוגע לכלי נשק. בנות אכן אינן צריכות להתגייס לצבא והן אכן אינן עושות זאת. אך בנוגע להגנה עצמית ולשותפות בלחימה על ארצנו, הבנות חייבות להשתתף! 
לבנות יש כח ועצמה שבהרבה מקרים לבנים אין. E1 לדוג', לא היה קיים היום אם לא הבנות הצדיקות שנמצאות שם.
אז מה, אז תגיד שאסור להן לשאת כלי נשק ולהשאר חשופות לפגיעות מבלי יכולת להגן על עצמן???

 

בלחימה הצבאית אכן מקומן של הבנות לא שם. אך במלחמה על הרוח-ארץ ישראל, מחובתן להשתתף!!

וברור שנשיאת נשק להגנה עצמית אינה נחשבת לזנות!אנונימי (פותח)
חבל רק שה' אמר משהו אחר..הרבי מיאוטו
מי אמר שבת עם ווינשופ זה לא תועבה ?הרבי מיאוטו
חייבים להיות כעת שם יהודים.אמא אדמה

שם, ובכל שאר שטחי אדמתנו. הבנים במאחזים אחרים? אז יהיו שם בנות.

אנחנו נמצאים עכשיו בעיצומה של מלחמה גורלית על עתיד ההתיישבות שלנו בארץ ישראל.

אפשר למצוא אלפי תירוצים למה בנות או בנים צריכים עכשיו להתעסק בדברים אחרים,

אבל מי שמקדיש שניה ומתבונן במה שהולך כאן - לא יהיה מסוגל להקטין ראש ולשתוק.

 

הבנות, כמו הבנים, חשות גם הן במחוייבות האדירה שיש לנו עכשיו לעם ישראל ולארץ.

באמת שאין לנו שמץ של ספק שהקב"ה רוצה שדווקא עכשיו נהיה ב-E1, גם אם זה כרוך

בעימותים של בנות עם ערבים. לפחות בשלב הזה, אין ברירה.

 

מבחינה הלכתית, הבנות במאחזים באופן טבעי מסתובבות עם כלי נשק מסוגים שונים,

כי הן מבלות הרבה במקומות מסוכנים, ואם הרבנים מתירים לילדה שעוברת לפעמים

בשער שכם לשאת נשק, אז אין לנו ספק שגם לבנות המאחזים יהיה מותר.

כאן אני סותרת את מה שכתבתי קודם... הבנות תמיד ישאו נשק להגנה עצמית,

לפחות עד שיהיה להן מלווה נשק צמוד (- בעל?).

 

אגב, למאחזים יש השפעות רחבות הרבה מעבר לאייוש עוד חלקת אדמה,

כפי שמשתמע מדבריך: "האם ה' מעדיף שבשביל שיהיה מאחז ב-E1..."

לא מדובר בעוד נקודה בגבעה ספציפית - לכל מאחז יש מטרה של שינוי המגמה הכללית.

היית צריך לשאול: "האם ה' מעדיף שבשביל המשך ההתיישבות בארץ ישראל..." - זה היה נשמע יותר טוב.

(זה לא קשור לנושא אבל הייתי חייבת להאיר...).

 

 

ואם תהית, אנחנו לא מסכימים להתפשר על שום פסיק בהלכה.

.

כיצד ננצח במלחמה ?הרבי מיאוטו

אנחנו נמצאים עכשיו בעיצומה של מלחמה גורלית על עתיד ההתיישבות שלנו בארץ ישראל.

 

מה שיקבע אם ננצח במלחמה הזו זה קודם כל אם נשמע בקול ה' ונעשה את רצונו ואח"כ אם נבין על מה המלחמה ובמי נלחמים ואח"כ אם נדע מה לעשות ורק בסוף אם נעשה את זה כמו שצריך.

 

האם אנו שומעים בקול ה' ועושים רצונו ?

ה' אמר מה רצונו וכיצד לעבוד אותו בתורה ואם חבר'ה מתירים לעצמם לעבור על איסורי תורה מפורשים כיצד נצליח ? הדרך בה אנו הולכים חייבת להתאים לעשיית רצון ה', בפלפולי הלכה אפשר לטהר את השרץ בק"ן טעמים וזה עדיין לא הופך אותו לטהור.

 

על מה המלחמה ?

המלחמה היא על לחיות כיהודים בא"י ואנחנו לא נלחמים רק בערבים אלא גם ואולי אפילו קודם כל ביהודים שחיים כגויים ורוצים להפוך גם אותנו לכאלה ומה לעשות שיש אפילו רבנים שעוזרים להם.

 

מה לעשות ?

האם ילדות שבונות מאחזים חדשים זה עוזר למלחמה ? חד משמעית: לא ! האם ילדים שעושים "תג מחיר" זה עוזר למלחמה ? חד משמעית: לא ! זה רק פוגע בילדים והילדות הטובים האלה ו"דופק" להם את המשך החיים. אנחנו צריכים את הצעירים הללו כאנשים בני חורין שיקימו משפחות טובות ויהיו חלק מתקומת עם ישראל בארצו. אנחנו לא צריכים ילדות שדופקות לעצמן את הנשיות כי הן הולכות מכות עם יסמניקים או נושאות נשק ומנסות להיות גברים. אנחנו לא צריכים נערים שמוציאים את עצמם מהחברה הנורמטיבית ונזרקים לשולי החברה.

 

הקרב כעת הוא על דעת הקהל. אם הציבור בישראל יחליט לצאת מיו"ש, אין כח בעולם שימנע ממדינת ישראל לבצע את זה ואנחנו כתושבים נצטרך להחליט האם אנחנו עושים רצון ה' ונשארים בכל מחיר בשטח או נסוגים. אם נשאר ביו"ש הרי שנצטרך להקים מוסדות הנהגה ושלטון ונצטרך לדאוג לעצמנו ונצטרך אתכם בריאים וחזקים ושומרי מצוות ועושים רצון ה'. ובנתיים,  אין כעת שום טעם בהקמה של מאחזים חדשים כשעל הפרק הריסה של הכל,צריך לחזק את המקומות הקיימים, צריך להיערך ליום פקודה ולחשוב מה עושים אם וכאשר ולנסות למנוע את זה ואת זה עושים כולם יחד במאבקים ציבוריים. צריך לעשות הסברה. צריך לחזק את הכוחות החיובים ביו"ש ובעמ"י.  אין שום טעם ביחידים שעושים פעולות נקם. תמיד יתפסו אותם בסוף והם ידפקו לעצמם את החיים. אני בעד להילחם ולהינקם מהאוייב אך רק כל הציבור יחד, בפעילות ציבורית כוחנית שמתואמת ע"י הנהגה אמיתית שעושה רצון ה' ודואגת באמת לעתיד ההתישבות היו"ש.

 

אין לי כוח לכתוב ארוך...(בהזדמנות)ארץ הקודש

אתה מקשקש...

 

אם לוחמי ניל"י הגנה אצ"ל ולח"י(ועוד רבים וטובים) לא היו מקריבים את ה"ילדות" שלהם ולא היו מבזבזים את חייהם כדי להקיים משפחות טובות ויהיו חלק מתקומת עם ישראל בארצו, לא היינו פה... אני לא יודע מה איתך אבל סבא רבה שלי ברח טיפה לפני השואה ואם לא הייתה לא מדינה אחרת לא בטוח שהיה כ"כ להוט לברוח...

בכל מקרה הלוחמים הנ"ל סיכנו את חייהם סיכנו את ה"ילדות" שלהם... אז מה אתה אומר?

 

הקרב כעת הוא על דעת הקהל.הרבי מיאוטו

 

 

שבכני"ק שתול אחד שצועק "נאצי" בהפגנה מול בית של מח"ט יכול להרוס עשרות מאחזים שניבנו במשך חודשים.


שני שבכניקים ששורפים שטיח של מסגד יכולים להרוס מאה ישובים שניבנו במשך 30 שנה.

 

 

אני לא אומר שצריך להיות רק נחמדים ויפים אם יבואו לפגוע בנו או להרוס לנו את הבתים. אני רק אומר שצריך לפעול כולם יחד תחת הנהגה אמיתית שנבחרה ע"י הציבור באמת ולא כמו פרזיטים.

 

 אם הציבור בישראל יחליט לצאת מיו"ש, אין כח בעולם שימנע ממדינת ישראל לבצע את זה ואנחנו כתושבים נצטרך להחליט האם אנחנו עושים רצון ה' ונשארים בכל מחיר בשטח או נסוגים. אם נשאר ביו"ש הרי שנצטרך להקים מוסדות הנהגה ושלטון ונצטרך לדאוג לעצמנו ונצטרך אתכם בריאים וחזקים ושומרי מצוות ועושים רצון ה'. ובנתיים,  אין כעת שום טעם בהקמה של מאחזים חדשים כשעל הפרק הריסה של הכל,צריך לחזק את המקומות הקיימים, צריך להיערך ליום פקודה ולחשוב מה עושים אם וכאשר ולנסות למנוע את זה ואת זה עושים כולם יחד במאבקים ציבוריים. צריך לעשות הסברה. צריך לחזק את הכוחות החיובים ביו"ש ובעמ"י.  אין שום טעם ביחידים שעושים פעולות נקם. תמיד יתפסו אותם בסוף והם ידפקו לעצמם את החיים. אני בעד להילחם ולהינקם מהאוייב אך רק כל הציבור יחד, בפעילות ציבורית כוחנית שמתואמת ע"י הנהגה אמיתית שעושה רצון ה' ודואגת באמת לעתיד ההתישבות היו"ש.

 

אם אני מקשקש, מה זה משנה מה אני אומר ?

יווו! אולי תהיה חבר של אח שלי?אמא אדמה

אתם מדברים בדיוק אותו הדבר.

אח שלי טוען שצריך לאסוף את כל נערי הגבעות מהמאחזים, ולקבץ אותם בחזית האמיתית: בעיר.

ככה העם ישתכנע שארץ ישראל שייכת ליהודים, ונצא כולנו ביחד עם מעדר למרחבים הנטושים,

ונבנה בחדווה את ארץ ישראל - כלללללל עם ישראל ביחד. בלי שום יוצא דופן סורר.

שאלת מה לעשות? רק פנים אל פנים!

 

אם לא היה לי אח כזה, גם אני הייתי חושבת שאתה מקשקש - אבל לא! אתה באמת מאמין בזה!

 

פשוט יש בכם איזשהי תמימות שגורמת לכם משום מה להגדיר את התוצאה, בתור המטרה.

 

אז הנה דעתי על זה:

 

הקרב כעת הוא לא על דעת הקהל. הקרב הוא על ארץ ישראל. על הגאולה.

ומי שרואה את המציאות הזאת מול העיניים, והולך איתה עד הסוף, לשם שמים,

הוא זה שיוכל לשנות את דעת הקהל - ולא זה שהפעילות שלו מושפעת ומשתנית בגללה.

בדור הגאולה הדרישה של העם לפעמים מטושטשת ומעורפלת, אבל הם באמת מצפים ומחכים

כבר למצוא את התורה השלימה הזאת, מלאת החיות - תורת ארץ ישראל. קדושה עם אדמה. אמת.

 

"אין כעת שום טעם בהקמה של מאחזים חדשים כשעל הפרק הריסה של הכל..."

כנראה שלא סתם כתבתי את הערת האגב, בפסקה הלא קשורה מקודם...

זיהיתי כבר אז שאתה פשוט לא רואה את המאחזים בצורה האידיאלית שלהם.

אכתוב שוב את מה שכתבתי קודם:

"למאחזים יש השפעות רחבות הרבה מעבר לאייוש עוד חלקת אדמה...

לא מדובר בעוד נקודה בגבעה ספציפית - לכל מאחז יש מטרה של שינוי המגמה הכללית."

 

אין מה לעשות, אם תנסה לנקוט בגישה של "חיזוק הקיים" תמצא את עצמך מוותר על כל מה שלא קיים,

שזה בעצם רב שטחי ארץ ישראל. אבל אם תצליח להפוך את המגמה למגמה של בנייה והרחבה,

אולי תצליח לא רק לשמור על מה שיש, אלא גם להשיג את מה שעדיין איננו.

 

אשמח למקד על זה את הדיון, ולא על הבעיה ההלכתית שיש כביכול בנשיאת הנשק.

רק אסכם שבכל מקום באיו"ש הסכנה מצויה מספיק בשביל שכל בת תשא עמה כלי הגנה כלשהו.

להגיד שעל הבנות לא להכניס את עצמם לסכנה משמעותו להותיר את כל האיזור בנוכחות גברים בלבד.

אני מקווה שגם אתה תסכים שזה לא ריאלי, סבבה?? סבבה!!  חושף שיניים

 

~~~

 

עכשיו שנקודת המוצא שווה, והבהרנו שמטרת כולנו היא רק לקדש שם שמים

בלי וויתור על אפילו פסיק קטנצ'יק מההלכה - אפשר להמשיך בדיון.

.

בטח תתפלאי לשמוע שאני מתנגד נחרץ ל"פנים אל פנים"..הרבי מיאוטו

הקהל שאני מתכוון אליו הוא לא הקהל במאחזים, הוא הקהל בגבעות וביישובים..

 

אנחנו פועלים כמו עבדים של השלטון בלי אחריות לאומית, בלי תודעת חירות בסיסית ומתוך תפיסת חיים עבדותית של גלות.

 

ואנחנו מפחדים לשנות את זה !

זה בכלל לא משנה אם מישהו בונה מאחז, חוסם צומת, זורע שדה חיטה או מגרש כפר שלם של ערבים מבתיהם כל עוד זה נעשה מתוך תודעה עבדותית של גלות וכמעט כולנו נמצאים בדיוק שם. אם מדינת ישראל תחליט לעזוב את יו"ש (היו לא תהיה) ולסגת לגבולות החומה-אושוויץ התגובה של המתנחלים תהיה שיתוק כללי ! חלק יעשו הפגנות,שרשרות, פנים אל פנים ואחרים יזרקו אבנים ישרפו צמיגים או ילכו לכלא. זו וזו הן תגובות הנובעות מאותה תודעה בדיוק: תודעה של יהודים בגלות.

 

ראשית, יש לשנות את התודעה לתודעה של אזרחים בני חורין שווי זכויות המקבלים את המגיע להם בשלוה מהשלטונות ואם לא הרי שהם דורשים את זה בכח. ובמשטר דמוקרטי לדרוש משהו בכח יש פנים רבות אך אף לא אחת מהן נראית כמו לחבק את מי שבא לגרש אותך מהבית או לחילופין לרדת לצומת ולפוצץ באופן שרירותי חלונות של מכוניות.

 

הרבה יותר קל לכנס מליון איש להפגנה,לצאת למלחמה, לשרוף מסגד, להרוס חבל ארץ פורח או להוריד את מחיר הקוטג' מאשר לשנות תודעה של איש או אישה אחד\ת מתודעה נגררת של עבדות לתודעת אחריות של בני חורין.

 

 

ועל זה בדיוק אני מנסה לדבר..

 

http://zviel.blogspot.com/2011/04/blog-post_13.html

 

 

אתה בעצם מנסה לומר,אמא אדמה

שהתודעה הגלותית בציבור תשתנה ע"י הסברה? אם כן, צא מזה.

עם כל הכריזמתיות שיש לאנשים, תודעה שלמה של בן אדם ממוצע לא תוכל

להשתנות רק בדיבורים - נדרשים מעשים בשטח.

אתה יכול להרצות שעות על כתבי הרב קוק ולנסות להסביר לבן אדם מהי גאולה,

אבל כל עוד הוא יהיה חסום בתוך גדרות היישוב שלו ומצומצם בחשיבה הפרטית - זה כמעט חסר תועלת.

 

רוצה להראות לציבור שאנחנו בני חורין? התנהג כבן חורין! התחבר לאדמה! התהלך במרחביה בגאון!

תקבל את הכוחות והרעננות הנדרשים, וממילא אז אנשים יקשיבו לך. הציבור הרי צמא לגאולה.

 

~~~

 

לא ממש הבנתי למי התכוונת כשכתבת: "ואנחנו מפחדים לשנות את זה" - דבר בשם עצמך!

.

בד"כ המעשה הוא בריחה מהתמודדות עם שינויהרבי מיאוטו

השינוי נעשה קודם כל בלב ובפה ורק אח"כ במעשים.

"כי קרוב אליך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו"

 

מזה בדיוק אני חושש ממעשים שנעשים רק כלפי חוץ ללא תודעה אמיתית של חיבור פנימי.

 

האם מי שהולך להפגנה הוא בן חורין  ? 

האם מי שדורש את זכויותיו מהאו"ם ?

האם מי שמחליט ללמוד משפטים ?

ואולי מי שזורק אבן על רכב ערבי ?

 

רק ה' יודע באמת.."כי האדם יראה לעיינים וה' יראה ללב"

 

מה שבטוח ששינוי לא נעשה באמצעות מעשים.

 

להיפך, שינוי אמיתי דורש זמן של הפסקה בעשייה, התכנסות פנימית, חשיבה ,דיבור על הדברים ורק אז חיבור מחודש אמיתי ונמרץ יותר לחיי המעשה.

 

על מה אתה מדבר?אמא אדמה

איך המעשה מהווה בריחה מההתמודדות עם שינוי, כשהוא בעצם מהווה את השינוי עצמו?

חוץ מזה, ממתי שינוי לא נעשה באמצעות מעשים? "אחרי הפעולות נמשכים הלבבות"!

 

אני מאמינה שהפעולות החיצוניות שנערים עושים לפעמים בלי הבחנה, נובעים כולם

מרוח הקדושה והגאולה שיש בדור הזה. בהתחלה הפעולות אולי אינסטינקטיביות ונובעות

כמו שאלירז אומרת: "מהנשמה!", אבל בהמשך רוב הנוער מתעמק ולומד עוד ועוד על הפעולות

הטבעיות האלו שהוא ידע תמיד שהוא מחוייב לבצע - והן הופכות "לתודעה אמיתית של חיבור פנימי".

 

לא פגשתי מישהו שהצליח לעבור את התהליך הפוך, מדיבורים שלא מחוברים לשטח > למעשים.

.

סוף מעשה במחשבה תחילה..הרבי מיאוטו

חשיבה>דיבור>מעשה

 

כל דרך אחרת היא קיצור דרך שמוביל לטעות בדרך.

אם יש מעשה זה מעולה,אמא אדמה

נראה כאילו אנשים כמוך בדרך כלל נתקעים בשלב הדיבורים, אם לא בחשיבה.

הערות:

 

א. לא יקרה כלום אם תשמיט את שלב ה-"דיבור": חשיבה > מעשה.

ב. גם מעשה בלי חשיבה לא תמיד יהיה שלילי מיסודו.

    מלכתחילה, יהודי כן צריך לחשוב פעמיים לפני כל פעולה שהוא עושה,

    אבל נגיד שקיים יהודי פשוט שרוצה לגור במאחז "סתם" כי הוא אוהב את ארץ ישראל,

    כי כואב לו לראות אותה בידי גויים - גם אם הוא לא משקיע בזה יותר מדי מחשבה,

    הוא פועל מתוך אהבת הקב"ה וארץ ישראל וזה נפלא.

    הוא בהכרח טועה? עושה מעשה רע? חוטא? - לא! הוא פשוט פועל מרגש.

    אולי בהמשך יצטרף לו גם השכל. אני ממליצה לך להשתדל לא לזלזל באינסטינקטים

    של יהודים, כל עוד הם לא סותרים את ההלכה, ובטח לא כשהם משתלבים איתה.

.

מעשה שמונע מרגש עלול להיות מונע מרגש שלילי.אבגדה

 

 

כל הדברים הרעים בעולם כולל מלחמות עולם וגירושיםהרבי מיאוטו

מתחילים מאנשים ונשים שעוברים ישר משלב בחשיבה לשלב המעשה ולא מסוגלים לחבר בינהם בדיבור..

סליחה מאוד אם זה פוגע..אבל זו דעה של מבוגרים!אלירז

מבוגרים שהזדקנו ברוחם..

שהזדקנו בדעתם..

שהתברגנו.. וחושבים על "העתיד שיידפק לילדים האלו"

 

מאבק מצליח רק כשהחיילים מוכנים להלחם עד טיפת הדם האחרונה - ולא מפחדים מכלום!!

אז זו בדיוק מסירות הנפש שלנו..

לא מפחדים על העתיד

על הפרנסה

מהכלא

מגירוש..

 

האם אנחנו עושים את רצון ה'? 

כן! חד משמעית!

מנה בבקשה איסורי תורה שעוברים עליהם..

[בתור מי שלא רואה ברבנים ושו"ע משהו מחייב - חשוב גם על דרכך..]

 

על מה המלחמה?

בדיוק כמו שאמרת..

המאחזים לא נלחמים בערבים..

אלא נלחמים בדעה השמאלנית..

הרבנים לא עוזרים? שלא יעזרו..

 

מה לעשות?

האם נשים צעירות שבונות מאחזים מועילות למאבק? כן!!

האם תג מחיר מועיל? ודאי שכן!!

 

גם הבנים וגם הבנות האלו- יקימו משפחות לתפארת..

לא ראיתי שהתיקים הפליליים וחקירות השב"כ של אבא שלי-

מנעו ממנו לגדל **(חמסה, חמסה!) ילדים נהדרים! ולפרנס אותם בלי עין הרע בכבוד וללא מחסור!

[ותודה לה' יתברך על אלף אלפים וריבי רבבות ניסים ונפלאות]

 

סוגיית נשים במאבק היא מורכבת וקשה-

אבל לא בגלל זה הבנות מאבדות את נשיותן..

 

והנערים לא מוציאים את עצמם מהחלק הנורמטיבי..

מה גם שעובד ה' אף פעם לא צריך לנסות להיות נורמטיבי [ובייחוד כשהנורמה היא פורנוגרפיה וסמים!]

אז כמו נעמי שמר בשירה > "אנשים מוזרים - לו יהי חלקי עמכם!"

 

המאחזים עושים תפקיד נהדר בקרב על דעת הקהל..

הם מספרים על נחישות ואמונה בצדקת הדרך...

בסופו של דבר- האמת הזו היא מה שיקנה את לב העם.

כי העם מחפש הנהגה אמיתית!

והגישה שאומרת שהמאחזים מיותרים כרגע וכל מה שצריך הוא לחזק את הקיים ולהתכונן ליום פקודה-

בעצם היא גישה מיואשת מראש..

ודאי שצריך למנוע את ההחלטה ברמת השלטון

אבל זה לא סותר אחד את השני..

זה צריך לבוא בד בבד - יד ביד!

ולא לפסול אחד את השני..

 

[בויכוחים למשל הטיעון שאומר:

"למה נראה לך שהחבר'ה האלה מוותרים על כל נוחות קיימת וחיים שם??"

רק מוכיח את חשיבותה של א"י.. מחנך ומראה מוכנות להקרבה למען העם.

פשוט צריך לדעת לעשות מזה קמפיין נכון..

לא בגלל "דעת הקהל" לוותר על מה שבאמת צריך לעשות

אלא לגייס את זה לטובת השיווק.]

יש גם יתרונות בלהיות מבוגר..הרבי מיאוטו

 

אפשר לראות דברים בפרספקטיבה יותר רחבה וגדולה

וגם אולי דברים שצעירים חווים בפעם הראשונה נראים אחרת כשאתה חווה אותם בפעם השלישית אחרי שכבר הפקת לקחים מהפעמים הקודמות

 

הקרב כעת הוא על דעת הקהל. 

 

שבכני"ק שתול אחד שצועק "נאצי" בהפגנה מול בית של מח"ט יכול להרוס עשרות מאחזים שניבנו במשך חודשים.


שני שבכניקים ששורפים שטיח של מסגד יכולים להרוס מאה ישובים שניבנו במשך 30 שנה.

 

 


כשהחיילים מוכנים להלחם עד טיפת הדם האחרונה - ולא מפחדים מכלום

יש מי שיידע לנצל את זה.

 

כשלא מפחדים על העתיד

על הפרנסה

מהכלא

מגירוש..

יש מי שיידע לנצל את זה ולגזור הון פוליטי או לצבור כח תקשורתי ולייצב את עצמו בתור "מנהיג" על חשבונם.

 

אני רואה חבר'ה צעירים שמבזבזים את כל הונם בבנית בית מאיסכורית ואחרי שבועיים הורסים להם את זה.מישהו מחזיר להם את הכסף ? משהו יוצא מזה ? לא יותר חשוב שהיו משקיעים את הכסף הזה באישה הצעירה שלהם ? מה היה קורה אם היינו מפנים כעת את הכוחות לשדה התקשורתי ההסברתי והפוליטי ולא בורחים מהמציאות וממשיכים לבנות עוד צריף כאילו בשיח הלאומי לא מדובר על להרוס כמעט הכל חוץ מגוש עציון גוש אדומים והמובלעת של אריאל ?

 

הזכות להגנה ע"פ התורה חלה על גברים ונשים כאחד. 

 

בחברה יהודית נורמאלית

הגברים מגינים על הנשים מבחינה פיזית 

הנשים מגינות על הגברים מהבחינה הרוחנית.

 

נשים כמו גם תלמידי חכמים

לא צריכות להשתתף בקרב מכל סוג שהוא

כמו שלא שולחים טייס קרב לבצע משימה מתחת למיים המיועדת לאיש קומנדו ימי

וכמו שלא שולחים גאון מחשבים הנלחם במתקפת סייבר מול אוייבי המדינה לרוץ בשדה עם מרגמה

 

לכל אחד התפקיד שלו.

 

אתם וה"מנהיגם שלכם משחקים לידיים של אלה שאתם רואים כאוייב אתם עושים בדיוק מה שהם רוצים בלי שאתם מודעים לכך בכלל. אני זוכר בתקופה של לפני גוש קטיף.. מאות מתומכי ההתיישבות הגיעו למאבק ב"גבעת הרווקים" ביצהר על צריף שעמדו להרוס. כולם נאבקו על הצריף כי לאפחד לא היה אומץ לחשוב על הרס גוש קטיף. כעת אותם אנשים ,חבריהם וילדיהם נאבקים על צריפים בצאחז כי אין לכם אומץ לחשוב על השלב הבא שיקרה אם "קדימה " תעלה לשלטון ותחליט להרוס את כל ההתיישבות.

 

אולי לצעירים יותר יש מרץ  לעשות אך הם לא תמיד יודעים מה.

לפעמים אנשים אחרים דוקא מנצלים את המרץ הזה של הצעירים ("שיתעסקו בשטויות, כך לא יוכלו להפריע לנו באמת"..) ואם לצעירים הללו היה שכל ואומץ לעצור ולהקשיב לאנשים אולי לא כ"כ חכמים אך קצת יותר מבוגרים  שחוו כמה דברים בחיים, אולי גם עשו טעויות  אך הביטו בתהליכים במבט רחב והפיקו לקחים אולי הכל היה מצליח יותר..

 

 

 

 

 

הרע במיעוטו! אני מצדיעה על היכולת לחשוב ישר!רמ"ג

ודי לחרטט על התמונה! היה לה משעמם... (כתבת לעניני ב. בשטחים)

כיום אישה לא צריכה גם אם היא במלחמה להחזיק כלי גבר משום שגם ככה לא מצאנו אחת שיודעת לפגוע טוב. רק הזקה.  אבל בכל מקרה אפשר להשתתף במלחמה ע"י בישול ארוחת צהרים.....

ואם יש עוד משו אז כדאי שתסתמו ת'פה!

אני לא מבינה את הקטע לכתוב כל דבר 8 פעמים..אלירז

כאילו אנחנו טיפשים..

קלטנו פעם אחת!

 

ומה שאתה לא מבין..

שמאבק לא בא רק בשכל!

הוא בא בעיקר מהלב!

מהנשמה!

ממסירות הנפש!!!

זה מה שהופך אותו לאמיתי ומוצלח בסופו של דבר...

 

 

אה.. וזה רע מאוד להיות מבוגר.. אנחנו ילדים לנצח!אלירז
ילדים ברוח מבוגרים בדעתהרבי מיאוטו

סבבה ?

לא סבבה..אלירז
אני לא מתנגד ללב לנשמה ולמסירות הנפשהרבי מיאוטו

נהפוך הוא..

 

 הדברים הללו כ"כ חסרים כיום בחברה ובהנהגה הישראלית..

 

אך מה הם כל אלה בלי חיבור אל השכל ???

(דוג: עמונה..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי תוכלי לתת לי דוג. לדבר אחד שכתבתי אפילו שלוש פעמים ?

עמונה לא היתה מחוברת לשכל??.. הבא נימוק!אלירז

ולהעתיק משפטים מתגובות קודמות שלך ולסכם אותם לאחת.. כשקראנו אותם כבר..אפילו אם זה היה פעמיים, זה נורא מעצבן.. [מחילה, סביר להניח שזו הקטנות שלי.. ולא בעיה בך.]

פשוט זה קורה כבר כמה פעמים..

תוכלי לומר לי מה הרעיון לאסוף אזרחים שלווים למקוםהרבי מיאוטו

ולהעמיד ילדים ונערות מול בריונים ופרשים חמושים על סוסים ?

 

מי בצד המתנחלים לקח אחריות על מה שקרה עמונה ?

ניצלו אתכם, זה הכל..

 

כשחייל נפצע בקרב יש מערכת שלמה של טיפול ותשלומים לו ולמשפחתו.

 

מי טיפל בפצועים בגוף ובנפש מהקרב ההוא ? מה הם הרויחו מכך ? האם בתי עמונה ניבנו ? האם נעצר הרס של בתים נוספים ?

 

מי בצד של המתנחלים לקח אחריות על מה שקרה עמונה ?

 

מי אמור לקחת אחריות אם לא החבר'ה עצמם?גלוק17

לק"י

 

אף אחד לא שולח אותנו

ואף אחד לא שם אותנו במקום כזה או אחר

ואף אחד לא אומר לנו מה לעשות!!!

 

אנחנו נמצאים שם כי אנחנו יודעים שצריך, שזה המקום הנכון להיות בו ולעשות ככל יכולתינו כדי להפסיק את חילול ה'.. למנוע אסונות מעם ישראל!!!

 

מי שלח את אלפי בית ישראל לגור בגוש קטיף ולסבול את הגירוש האכזרי הזה?!!?!? מי??? זה משנה עכשיו? לא!!!

 

כל אחד לוקח אחריות על עצמו.

אף אחד לא יעשה משהו שהוא לא רוצה לעשות.

אף בת לא תרוץ לעמוד מול הסוס בגלל שמישהו אמר לה.

היא למדה , הבינה והחכימה, ועכשיו היא יודעת שזה מה שצריך לעשות.

 

השכר שלנו- בשמיים.

ואם נפצענו- ה' ישלם שכרנו.

אנחנו לא עושים את זה בשביל איזה שר ביטחון או משהו כזה.

אנחנו עושים את זה לכבוד ה'..

והוא האחראי עלינו.

אתם לא יכולים לעשות לכבוד ה' מעשים שהוא אמר בפירושהרבי מיאוטו

לא לעשות !

 

 

מי שגורם לבנות לבוא לשדה קרב כמו עמונה בניגוד לתורה צריך לתתעל כך את הדין ולא משנה כמה המטרה שלנגד עיניו היתה חשובה.

אף אחד לא אמר לבנות לבוא..אלירז

בשביל זה לא הייתי שם.

אבל בעלי שיחיה - כשיבוא [אם אני לא אהרוג אותו]

יעשה עבור שנינו במקומות האלו.

 

למרות שבזמנו -לא כמו היום שהיה ברור שכבודן של בנות ייפגע - היה היתר לבנות לבוא גם מרבנים.

אתה מנסה לחדש שאין הנהגה? כי זה לא חדש..אלירז

וזה בדיוק החשיבה המבוגרת.. הזקנה!!

את מי נאשים?

 

מי לקח אחריות על מה שקרה לחבר'ה בלח"י ובאצ"ל שנעצרו, נפצעו [באמת נפצעו!] נהרגו ונתלו?!

לא היה חבר!!

זה בדיוק המצב..

 

אותם ילדים ונערות ידעו בלילה שלפני שחיבוקים לא הולכים להיות למחרת..

ולקחו על עצמם את האחריות..

מה הרווחנו?

הרבה תעצומות נפש חדשות!

בתי עמונה הספציפים לא נבנו, אבל הבנייה במרחבי יו"ש המשיכה.. ונמנע הרס בגבעות אחרות..

להזכירך היו אמורים להמשיך משם לעוד כמה מקומות

ובגלל שדם לא מצטייר יפה על הטלויזיה.. הופסק מסע הצלב הזה.

 

אפילו במבט לחדשות - הקריינים חזרו ושאלו

"מדוע שוטרי היס"מ מכים שוב ושוב כאשר החבר'ה על הגג הפסיקו להתנגד?"

 

 

מה נהיית - חברת ביטוח?

מה השטויות האלו??

 

[גיוס חבר'ה ללח"י: יומנו של אברהם ורד ז"ל- לוחם חירות ישראל בעצמו]

 

"למה באת הנה?"

"להתגייס לשרות המולדת".

 

"מדוע?"

"מולדתנו משועבדת. אנחנו חייבים להילחם לשחרורה".

"הידוע לך, מה היא מלחמה? מה היא תדרוש ממך?"

"כן. עד טפת הדם האחרונה. עד שחרור המולדת כולה מעול זרים".

 

אני לא מנסה להאשים אפחד..הרבי מיאוטו

אפחד לא היה בעמונה סתם .

 

כל מי שהיה שם הגיע כי מישהו קרא לו

כי מישהו שיש לו הרבה כסף ומנגנון משומן פירסם בתקשורת ותלה מודעות ולכן אתם הגעתם.

 

 

חודשיים אחרי עמונה אני עליתי לטרמפ ודיברתי עם הנהג שסיפר לי על הבת שלו שהיתה בעמונה ומסתגרת מאז בחדר, ממרת שעות בבכי ולא מוכנה לצאת בגלל מה שעשו בה הקלגסים.

חודשיים אחרי !!

 

 

איפה השמנדריקים עם הכסף שבעקבות "עמונה" קודמו בתפקידים שלהם במועצות שיקחו עליה ועל אחרות כמותה אחריות, הא ?

 

 

השמנדריקים עם הכסף משתמשים בכם. מנצלים אתכם. ואתם מצטטים את לוחמי החירות של הלח"י.עצוב.

 

אתה מאשים אתה הצד הלא נכון...גלוק17

לק"י

 

באמת שלא מעניין אותי מי קרא לבוא לעמונה.

היינו צריכים להיות שם.

וכן, בדמנו נמנע הרס של ישובים אחרים.

 

ואתה יוצא נגד אלו שהיו "מצד שלנו" כזה או אחר..

במקום לצאת על המשטרע והי.ס.מ. והמ.ג.ב וצבא וכו'...

כמו בכל מלחמה יש נפגעים,

וזאת מלחמה.

ואנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות.

הפוגעים הם הרשעים הארורים.

אנחנו נפגעים מהם -ולא מרצון, אבל מידיעה שא"י נקנית בייסורים ובמכאובים.

 

אני לא מנסה להאשים אפחד..הרבי מיאוטו

איזה נקנית ? מה נקנית ?

מה עזר עמונה ?

 

בזמן שאתם נלחמים על איזה פחון במעלה ירובעם ג' הנשיא שלכם שהרבנים שלכם מעריצים אותו, מכבדים אותו ומתפללים לשלומו נוסע בכל העולם במימון המיסים שההורים שלכם משלמים וסוגר בחשאיות בניגוד לדעת ראש הממשלה ובניגוד לחוק יסוד:"נשיא המדינה" הסכמים עם מנהיגי העולם. ובעוד כמה חודשים כולנו נתעורר לתוך מציאות בה כל ההסכמים כבר סגורים וצבא שלם של מדינה שלמה עולה עלינו להחריב את בתינו והרבנים שלנו עוד יגידו לנו שזה הצבא שלנו.

 

 

 

 

שוב אותו סיפור עצוב של חבורת העבדים שחושבת שאפשר להילחם בצבא ובמשטרה של מדינת ישראל ושולחת את מיטב הנוער להפסיד שוב ושוב ולגדול כחבורת לוזרים למודת כשלונות.

 

לא הגיע הזמן להתבגר, להתחיל לחשוב אחרת ולהתחיל לנצח ?

 

הרבנים שלכם?.... הנשיא שלכם?.. תירגע באדי!אלירז
כן.. מה הפתרון שלך??גלוק17

לק"י.

 

איזה קבוצה אנשים שתרכז את כל העם תוך חצי דקה ותפסיק לשלם מילים. ותעלה לבנות את בית המקדש?

וכל אלו על טהרת הגברים כמובן...

תגובה יפה^^אלירז
גם בגוש קטיף הרוח ניצחה, כפשוטו.הרבי מיאוטו

כל מה שיש היום בגוש קטיף זה רוח.

 

וההבנה שרוח בלי חומר לא שווה הרבה יותר מחומר בלי רוח

 

 

נכוןהרבי מיאוטו

אך גדול הוא עשרות מונים המאבק האמיתי כשמנצחים בו..

אלירז-כל מילה בסלע!!!!!!!אנונימי (פותח)
חוץ מהפרדה ודברים של דוסיםדי"מ
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^די"מ
דוב.. תציין שאתה מגבה את אמא אדמה..אלירז
אני לא מסכים עם הרבי מאיטו בנושא הזה ספציפית>>די"מ

אבל אני כן חושב שעדיף לשמור על קדושה מאשר איזשהו מאחז ו במאחז שאנחנו מקמים (פרטים בהמשך) לא ציהיה כניסה וויבערס (נשים) חוץ מאשתי (בעז"ה בקרוב)

ווינשופ אפשר להכין בקלות מגרטעל וחתיכת עור....אריאל דוד

אחד השווים!!! יותר טוב אמיתי, אבל אם אתם עצלנים...

כל דבר לגופו .יש לשבח מה שצריך ולמחות נגד מה שצריךהרבי מיאוטו

 


לא תקפתי את הבנות, תקפתי התנהגות נגד התורה. אני יודע שכמעט כל הבנות במאחזים צדיקות ממש ובדיוק לכן חשוב היה לי להעיר על עניין שאני חושב שאולי לא כולן מודעות אליו.

 

 הרב שרלו מגדולי הלוחמים בעד צניעות העם היהודי וגם אם לפי דעתך לא, האם זה מתיר לך לרצוח, לחלל שבת או לעבור על הרבה לאוים של לשון הרע והלבנת פני ת"ח ברבים ?

 

 

זה שהם מוסורת את הנפש לא אומר שזה נכוןדי"מ

וכמו שר' איציק אמר למסור את הנפש צריך להיות כיף לא לסבול מזה

שווה לחזור על זה :"למסור את הנפש צריך להיות כיף"!!הרבי מיאוטו
לא הבנתי מאיפה זה בא.. בכולופן כיף לנו למסור ת'נפשאלירז
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך י"ט סיון תשע"א 21:35

גם אם לך נראה אחרת..

לא נראה לי שר' עקיבא עשה חיים כשסרקו את בשרו מסרקות ברזל.

הכיף הוא בעיני המתבונן..

וכמובן לא תלוי בסבל הטכני שכביכול מרגישים.

 

 

יענו- הכל בראש!!

ב"ה אנחנו לא במצב שך ר' עקיבא..הרבי מיאוטו

אם אני מבין נכון, אז מי שבוחר ללכת למקום או להיכנס לסיטואציות בהם מוסרים את הנפש צריך לעשות את זה כמו כשהוא הולך לטיול,כמו שלטיול הולכים רק מבחירה וכדי לעשות כיף  (ולא מכורח, באסה או הרגשת מחויבות)

אנחנו בוחרים לעבוד את ה'.. בכל מקום ובכל זמןאלירז

וזה חלק מהעניין!

וזה שמחה גדולה!!!

זההה כיףף ממש ליראות את ארץ ישראל ניבנית!!!!!!!!!קטיה הדראחרונה

וזאת הנאה תמידיתתת אז בטוח שזהה עובר תגדר של מסירות נפשהשאלה היא מיבחינת צניעות!!!!!!!!!!!!!

האם זה צנועה או לא להיות בפינוי וכ"ו ובזהכל אחד הולך לפי הרב שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וזה דיון אחררר!!!!!!!!!!!

והתמונה מעולההה אמא האדמה את מצלמת מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מזל שיש אותך לתעדדד!!!!!!!!!!!!!!!

גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות [email protected]

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י
מה אתם אומריםסבכי החשתי
יש איזה אקסיומה שגדלנו עליה שכדאי לקנות דווקא מוצרים מהארץ כדי לחזק את התוצרים של הארץ, אבל אולי בעצם נפלנו למניפולציה שמביאה אותנו לקנות מוצרים שלא על בסיס נוחות וטעם טוב, מה שמעודד את היצרנים לדחוף את החכי"ם לחוקק חוקים שמקשים על יבוא, מה שמקטין את התחרות, מעלה את המחירים, ואנחנו מקבלים מוצרים סוג ד'.. הבנתי למשל שאמצעי הטכנולוגיה בתחום החקלאות בארץ מיושנים יחסית לעולם, ויש הרבה מכס על פירות וירקות, ושאנחנו מקבלים את הסוגים הפחות טובים ואת הא' א' חקלאים מייבאים לחו"ל.. כל מיני פיסות מידע שמתחברות לי לאחרונה ואני מתחיל לחשוש שמנצלים את היותנו אידאליסטים לטובת קבוצות אוכלוסיה קטנות
אכן צריך לתקןאמלתרא

בשביל זה יש לנו אפשרות להרים את קולנו.

וזה ע"י שנקנה מוצרים שכתוב עליהם פרי זה גדל באדמות ארה"ק ונתקיימו בהם מצות התלויות בארה"ק.

ולברר עד כמה שאפשר אצל בעלי מכולת מאיפוא בא זה ומאיפוא זה, וכך לחבר בין שורש המוצר להקונה

 

בנתיים בגץ הרשע מתיר לכתוב מציור בישראל אפי' מייבאים

לא נראלי הבנת למה אני מתכווןסבכי החשתי
אני טוען בדיוק הפוך, בגלל שזה קודם כל ביזנס, בזה שאתה קונה מוצר שלא על בסיס נוחות אלא על בסיס אידאלים אתה מעודד חוסר השקעה במוצר מצד היצרן והתייקרות שלו. אם ברור לחקלאי שאתה תקנה את התפוחים שלו לא משנה מה כי אתה אידאליסט, לא נראה לך שהוא יעלה את המחיר? לא נראלך שאת התפוחים הטובים באמת הוא ייבא לחו"ל כי שם הוא באמת מתמודד עם תחרות? מנצלים את האידאלים שלך בשביל לגרוף עוד כסף על חשבונך
אני לא חושבת שאנחנו שםבונים מגדלאחרונה
אין מספיק אידאליסטים כדי שירוויחו רק מהם.

כל הקטע של סימון תוצרת הארץ על מוצרים עלה ועדיין המגוון רחב וזה בתחומים מאוד מצומצמים קיים בכלל.


כשנגיע לשם נדבר...
אהלן, שאלה לגבי החלת ריבונות ביושפו הדובון
זהו חוק ימני וחשוב לעם ישראל ולארץ ישראל נכון? (מפלגת הציונות הדתית תומכת בו ומנסה להעלות אותו ביום ראשון הקרוב..)
עכשיו לשאלתי,
יש בעיה שאם אנחנו מחילים ריבונות ישראלית בכל יו"ש אז אנחנו בעצם מספחים אלינו גם את כל הערבים שגרים ביוש וזה אומר שחוץ מהיהודים שהופכים לתושבים רגילים כמו שצריך להיות גם הערבים שם מקבלים יתרונות לא?
מדובר על החלת ריבונות על שטחי היישובים היהודיים.אריאל יוסףאחרונה


מצילים מחילולי שבת בכבישים!!!!בימאית דמיונות

משרד התחבורה משיק את סקר התחבורה הגדול
העברה לדף(<בקישור הכחול)


*הודעה חשובה*

משרד התחבורה השיק עכשיו סקר, שבין מטרותיו כנראה להראות שרוב הציבור מעוניין בתח"צ בשבת.

יתכן שככל שיהיו יותר משתתפים שלא יצביעו בעד תח"צ בשבת זה יסייע להמשך שמירת השבת בתח"צ בישראל.

שימו לב למילים "סופי שבוע", זה שם מכובס ל"שבתות".
חשוב להתנגד לכל סוג של תחבורה ציבורית בסופי שבוע, גם לבתי חולים ולצרכים חיוניים.

אולי יעניין אותך