פתאום נזכרתי בפסוקפשוט אני..
זֶבַח רְשָׁעִים תּוֹעֲבַת יְהוָה וּתְפִלַּת יְשָׁרִים רְצוֹנוֹ.


אלפים בתפילות ראש השנה עם הרב פינטו


בוויקיפדיה, תחת הכותרת ''פלילים''פשוט אני..

באוקטובר 2012 הציע הרב פינטו שוחד בסך 200,000 דולר לראש אגף החקירות במשטרה, תת-ניצב אפרים ברכה, לשם קבלת מידע אודות חקירה המתנהלת בעניינו, שעסקה במעילה בכספי עמותת "חזון ישעיה".[8]


לאחר שברכה דיווח על ההצעה למפקדיו, צוידו ברכה ורעייתו במכשירי הקלטה ותיעדו העברת כ-100,000 דולר מרעייתו של פינטו לרעייתו של ברכה.[9]


ב-14 באפריל 2015 הרשיעו בית המשפט במתן שוחד לברכה.[10]


במקביל נפתחה חקירה בארצות הברית בעקבות תלונה של הרב פינטו שנפל קורבן לסחיטה. חקירה נוספת, של ה-FBI, עסקה בקשריו של הרב פינטו עם חבר בית הנבחרים, מייקל גרים, שנחשד כמעורב בפרשת הסחיטה, לשם מימון פעילותו הפוליטית. לדברי הרב פינטו, בעקבות חקירה זו הופעלו עליו לחצים מצד קציני משטרה ושר לשעבר בישראל שלא להעיד נגד גרים.


בסוף שנת 2013 פנו פרקליטיו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, והציגו בפניו חומרים שלפיהם ניצב מנשה ארביב - מפקד יחידת להב 433 (שבה נחקרו הרב פינטו ואשתו) קיבל טובות הנאה מישראלים בניו יורק המקורבים לרב פינטו, בעת שארביב היה נספח משטרת ישראל בארצות הברית.


בעקבות כך נאלץ ארביב להודיע על יציאתו לחופשה.[11] סניגוריו של הרב פינטו דרשו מהיועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק הפלילי נגדו בתמורה לעדותו המפלילה נגד ניצב ארביב.[12] בספטמבר 2014 נחתם הסדר טיעון עם הרב פינטו, לפיו ישמש עד מדינה נגד ארביב, ויודה בעבירות שוחד ושיבוש מהלכי משפט, בתמורה להקלה בעונשו.[13]


בדצמבר 2014 הודיעה פרקליטות המדינה על סגירת החקירה נגד פינטו בעניין עמותת "חזון ישעיה" (כתב אישום הוגש נגד שני חשודים אחרים בפרשה).[14]


ב-14 באפריל 2015 הורשע בעסקת טיעון במתן שוחד לתנ"צ ברכה ובשיבוש הליכי משפט. נגזרו עליו שנת מאסר בפועל, שתי שנות מאסר על תנאי וקנס של מיליון ש"ח.[2]


לאחר ההרשעה הותר לרב פינטו לצאת מן הארץ לצורך טיפול רפואי בארצות הברית, לאחר שהפקיד ערבות בסך 3 מיליון ש"ח. באוקטובר 2015 חזר לישראל לאחר שבית המשפט העליון איים לחלט את הערבות אם לא יעשה זאת.


ב-5 בינואר 2016 דחה בית המשפט העליון את בקשתו להמיר את המאסר בעבודות שירות.[15]


ב-16 בפברואר 2016 החל הרב פינטו לרצות את עונשו בבית המעצר ניצן.


בדברים שנשא בפני ועדת השחרורים האשים פינטו את עצמו כי השתמש במעמדו התורני לצרכים פסולים וכי גרם להתרחקות מהיהדות מצד אנשים שנחשפו למעשיו. הוא הצהיר כי ברצונו לחזור בתשובה, לפרוש מהחיים הציבוריים ולהפסיק לשמש רב.[18] ב-25 בינואר 2017 שוחרר מהכלא.[19]

..שפלות רוח
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ו' בתשרי תשפ"ו 20:34

אני מוצא שבדרך כלל אנשים בעלי נטיה לשלב שכל עם אמונה(שהם שני דברים סותרים לגמרי) מרשים לעצמם לחלוק ולבזות וכו' משל היו מתוקנים או באים במלבוש של "אני סך הכל לטובת הציבור" כאילו ממש טובת הציבור עומדת לנג עיניו של אותו מכפיש וד"ל, לדבריך אין תועלת..מה הועלת למי מקוראי דבריך? ועוד יותר מעניין שאותם אנשים מגיעים מציבור מאוד ספציפי שנוהג לחלוק ציונים על גדולי ישראל כאשר הדברים לא מסתדרים לפי קו חייהם...אולי יש ליתן דעת על מהלכי אותו ציבור ואופיו המאוד שכלי ומבין(אגב..מבין במה?), ובנימה אופטימית זו, אמר רבינו, שהוא מעדיף להיות הפתי הגדול ביותר בעולם מאשר בעל שכל שמטיל דופי באמונה ובדברי חכמים כאשר דברים לא מסתדרים לפי שכלו ועל זה נאמר ממש ביתר שאת ד"ל. שיחות הר"ן אות ק"ג.

ליקוטי מוהר"ן תניינא נ"ב. בהצלחה נראה שאתה ממש צריך אותה כמו כולנו

 

ורק חייב להוסיף שהתמונה בראשי עם צירוף הפסוק הנ"ל זו תעודת עניות ענקית למנהלי האתר ביזיון אחד גדול אתם אנשים.

לתת שוחד זה ''הדברים לא מסתדרים לפי קו חייהם''?פשוט אני..
עבר עריכה על ידי פשוט אני.. בתאריך ו' בתשרי תשפ"ו 20:43

אני המצאתי את עבירת השוחד? אני קבעתי שהיא לא מוסרית? אני הכנסתי את ישעיה א' להפטרה שלפני הצום על חורבן בית המקדש?

 

מתי כתבתי שאין תועלת?

 

מתי נתתי ציון לגדולי ישראל?

 

ואם רבי נחמן כתב שהוא מעדיף להיות פתי, זה מחייב אותי בצורה כלשהי?

 

הגעתי ממשפחה של גור, לא ברסלב, וגם לאדמור מגור אני לא מרגיש מחויב. קל וחומר לרבי נחמן.


 

אני לא מוכן להיות פתי, לא מוכן להכניס את השכל שלי למצב ''הולד'' בכל פעם שיש מולי אדם עם זקן וכובע, כאשר אין לו ולוּ קמצוץ של יראת שמים והוא חוטא ומחטיא את הרבים ומחלל שם ה' (הוא אמר על עצמו, זוכר? כשהוא התחנן שיורידו לו שליש...).


 

האם יש עבירה כלשהי, שתגרום לך להגיד על רב מסוים ''עכשיו הוא כבר לא רב ולא צריך לחלוק לו כבוד''?

למשל אונס, רצח?

או שמבחינתך אין שום משמעות לעבירות חמורות מאוד שרבנים מסוימים עושים, ועדיין צריך לחלוק להם כבוד?

 

יש אנשים שהיו פתיים מול מוטי אלון, כולל רבנים גדולים. 

איך זה נגמר? בעוד נערים שנפגעו מינית. 

 

יש אנשים שהיו פתיים מול ברלנד, איך זה נגמר? בעוד נשים שנאנסו, גברים שנרצחו, משפחות שהתפרקו.

 

ולסיכום:

העריכות שלך מוכיחות את רמת הילדותיות שלךשפלות רוח
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 6:07

התמונה בסוף מזכירה לי את "אתה הראש אתה אשם" וזה די מסכם את הכל, בהצלחה.

אגב..ה"בוש ונכנע אבוא בשעריך" קצת סותר את עניין החקירה ודרישה אחרי השם ברוך הוא, סתם נק למחשבה. בהצלחה שוב.

 

התמונה בסוף שייכת לעמותהפשוט אני..

שעושה לילות כימים כדי להילחם בתופעת הפגיעות המיניות בציבור החרדי.

 

לא תשתוק – ויקיפדיה


 

חבורה קדושה שנלחמת ברוע, שומרת על טוהר המחנה וממש מצילה נפשות.


הם קיימים כעשר שנים, אין להם שום קשר ל''אתה הראש אתה אשם''.

 

שמתי לב שבתגובה שלך לא ענית על אף אחת מהשאלות ששאלתי... התייחסת לתמונה ולחתימה.

 

ובדיוק בגלל זה אין קשרשפלות רוח
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 13:34

 

 

מה קשור פגיעות מיניות לנושא? ממש כמו אותם שצועקים "אתה הראש אתה אשם" בלי קשר לכלום.

 

ולגבי השאלות שלך..שתשאל שאלה עם טעם יהיה לי מה לענות.

וכבר אמרתי לך בעבר תקדש את התורה לא את התקשורת..בוא ואגלה לך סוד, יש להם אג'נדה להשחיר רבנים ואתה משמש כאידיוט שימושי בידיהם ב"מוסריות" שלך. תחזור לקדש את התורה ונדבר עד אז אתה ממש בחינת..🐑 בהצלחה.

לא אמרתי שיש קשר ישיר, אבל הסלוגן בהחלט מתאיםפשוט אני..

והבחירה שלך לברוח מהשאלות שלי ובמקום זה להאשים אותי שאני עז...

 

לדעתי לא מחזקת את הטיעון שלך.

תענה לעניין במקום להתנהג כמו ילד יהיה בסדרשפלות רוח
כרגע אתה בחינת "עיני עיני ירדה מים"
בינתיים אתה זה שלא עונהפשוט אני..

ובמקום זה מאשים אותי שאני עז...

לא האשמתי בכלוםשפלות רוח
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 13:32

פשוט אמרתי שאתה מקדש את התקשורת במקום לחשוב לבד..

מה הקשר לתקשורת?פשוט אני..

התקשרות המציאה את זה שהוא הציע שוחד לשוטר, ואשתו שילמה את השוחד בפועל?

התקשורת המציאה את זה שברלנד הודה ברצח?

 

והכי יפה:

אתה מאשים אותי על זה שאני לא חושב לבד, אחרי שאתה בעצמך כתבת שהאידיאל זה להיות פתי ולא לבדוק דברים...

לא התקשורת וודאי שלא יא אחשפלות רוח

עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 13:42

הרי התקשורת סך הכל רצתה לעשות טוב לציבור החרדי המסכן שבו הרבנים הללו "פגעו" אותה תקשורת שמחפשת להמשיץ את הציבור החרדי בכל הזדמנות את הדתיים ואת כל מי שמנוגד לחילוניות גמורה. אז צר לי אני איני שואב מהם כלום ושום דבר, שיגידו שההוא הודה וההוא אמר לא מעניין בכלל הם בחינת עפרא דארע מבחינתי וצריך שיהיו מבחינת כולם. בהצלחה אח

יש הקלטותפשוט אני..

ברלנד הוקלט כשהוא הודה ברצח.

פינטו הוקלט כשהוא מציע שוחד, אשתו הוקלטה כשהיא נתנה את השוחד.

בית המשפט הרשיע אותו, *הוא בעצמו* לא טען במהלך המשפט שההקלטות מזויפות.

*הוא בעצמו* אמר שמעשיו גרמו לאנשים להתרחק מהיהדות.

מדהים אחישפלות רוחאחרונה
ועדיין לא מעניין בכלל
ואצלך הכי יפהשפלות רוח

עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 13:42

זה שאתה בוחר לחקור ולדרוש אחרי השם ואחרי רבנים ולקבל בשלוות נפש דבריהם..ואילו היכן דאכן צריך לדרוש ולחקור אלפי פעמים אתה בוחר להיות פתי זה דווקא באמת מצחיק אחי

איני מבין למי התכוונת כשכתבת 'ציבור ספציפי'הסטורי
כאשר רגע אח"כ ציטטת את ר' נחמן, שתלמידיו הרשו לעצמם לכתוב דברים קשים מאוד על הרמב"ם וגדולים רבים אחרים מישראל.


ובכלל, דווקא ב'ציבור הספציפי' לומדים מתורתם של כל גדולי ישראל, בעוד בציבורים אחרים מוחקים את ענקי התורה של ה'ציבור הספציפי' ובכלל התארים לגדולי תלמידי חכמים בעיתונים שלהם משתנים לפי כמה הפוליטיקאים חפצים ביקרם.

גם איני מבין לאיזה ציבור אתה מתכוון..שפלות רוח
עבר עריכה על ידי מנהל בתאריך ז' בתשרי תשפ"ו 6:08

מה גם..שאיני מבין דעתך..אתה בוחר לחלוק על רבינו בגלל תלמידיו? לא הבנתי איזו טענה היא זו..

אני לא חולק ולא לא חולקהסטורי
השימוש שלך בתואר 'רבינו' סתם משייך אותך לציבור שבהחלט מודד רבנים ופוסל רבים מענקי הראשונים.


אז עם כל הכבוד לאדמו"ר בן ימינו, שאיני יודע מי הוא - קשה שבשם כבודו אתה מוחה על התופעה שחסידי ברסלב מובילים בה.

שוב..איני מבין דבריך..שפלות רוח

"השימוש שלך בתואר 'רבינו' סתם משייך אותך לציבור שבהחלט מודד רבנים ופוסל רבים מענקי הראשונים." - על מה כבודו מדבר? אני משתמש בתואר "רבינו" כי זה ישירות מקשר אליו..אם אתה מכיר עוד רבינו, תבקש פעם הבאה ואציין 'רבי נחמן' מה גם שציינתי אז אין לי מושג מה עוד אפשר לעשות.

ועוד, שאתה מוציא דיבה על ציבור שלם כשאינך מכירו בכלל, או את חסידיו, אני איני חסיד ברסלב עדיין לצערי, אבל מכיר משם רבים וטובים שמעבר להשגתם בתורה שהיא השגה מעל שכל אנושי, יש בהם מידות משובחות, ובהרף עין הוצאת דיבתם רעה כנגד כלל הפורום..


 

ועדיין לא הצלחתי לרדת לסוף דעתך הקדושה דעת עליון(אמיתי לא בצחוק, להבדיל מרבים וטובים פה בפורום אכן אני מחזיק מכבודו, לא שאני ראוי לחלק ציונים ח"ו פשוט ניכרים דברי אמת ברוב הודעותיו), באיזו תופעה מדובר? אכן רבינו היה נגד ספרי חקירות באמונה, אינני יודע אם דיבר על ספרי הרמב"ם בצורה ישירה, אבל גם אמר שלעתיד בימות המשיח הלכה תהיה כרבינו הרמב"ם, ועוד רבנים עצומים מברסלב אמרו שזוהי הנהגה קדושה ללמוד כל יום הלכות רמב"ם, אז תשאל מדוע רבינו היה נגד ספרי חקירות? אענה לך את תשובתי הדלה והעניה ממוחי הקודח, בפשטות, אין שכלינו מגיע למאית משכלו החריף של הרמב"ם, בעוד רבים עלולים להכנס לספרי חקירות ולסיים שעוד שאלות בראשם ובמוחם(הקודח יש לציין) על אף תירוציו ויישוביו של הרמב"ם לשאלות, כי כאמור אין שכלנו משיג מאית משכלו, אז רבינו בא ואמר, לא ללמוד ספרי חקירה, אלא להיות באמונה תמימה גם אם לכבודי לא ניחא עניינים שונים ומשונים, אין זו מלאכתי להבין ולחקור אחריהם, בחינת "תמים תהיה עם השם אלוקיך" וכו..

האם הוא חלק על הרמב"ם? לא..האם הוא אמר דבר כנגדו ח"ו? לא. ההפך, אמר שלעתיד בימות משיח הלכה כרמב"ם מה יותר מזה? ועוד מכיר רב עצום מברסלב בדורינו זה, שאמר שכל אדם יזהר לצאת מהעולם לפני שסיים ספר היד החזקה לרמב"ם עם מפרשיו. והבוחר יבחר.

אתה הוצאת דיבה על ציבור שלם נגד כל הפורוםהסטורי
בהודעה לה הגבתי את תגובתי הראשונה, משם הדיון השתלשל.


'רבינו' בכל בית מדרש, זה מי שזה הרב שלו.

כתבתי "ציבור ספציפי" בלי פרטים נוספים..שפלות רוח

אתה בחרת להסיק באיזה ציבור מדובר..לא עזרתי לך. ועוד דודי ורעי..לא, צר לי לבשרך שלא בכל בית מדרש "רבינו" זה מי שזה הרב שלו..

עונה מראשפשוט אני..

לכל מי שיגיד שזה ביזוי תלמידי חכמים וכו':


הוא אמר על עצמו שהוא פשע,

הבנאדם לקח שוחד, אחת העבירות הכי חמורות, שאנחנו מזכירים אותה בכל שבת חזון לפני חורבן הבית:


כא אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, צֶדֶק יָלִין בָּהּ--וְעַתָּה מְרַצְּחִים.  כב כַּסְפֵּךְ, הָיָה לְסִיגִים; סָבְאֵךְ, מָהוּל בַּמָּיִם.  כג שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם.  {ס}


הוא אמר שהוא גרם לאנשים שנחשפו למעשיו להתרחק מהיהדות,


והוא הצהיר שהוא לא יעסוק עוד ברבנות, הצהרה שנשכחה ברגע שיצא מהכלא.


ובכן,

יש דרך לתקן את מעשיו כך שמעשיו לא ירחיקו אנשים מהיהדות:

להבהיר שהוא לא מייצג את היהדות, וחטאיו הרבים אינם דרכה של תורה.


מי שטוען שהוא רב גדול וכו', בעצם *גורם בעצמו* לכך שאנשים יראו את המעשים ויתרחקו מהיהדות.

ואת זה הוא אמר על עצמו, לא אני...

ואם הוא חזר בתשובה?קעלעברימבאר
שיעשה זאת פומבית בהתאם למעמדופשוט אני..

בינתיים, חסידיו בטוחים שהוא ישב בכלא לא כי הוא עבריין צמרת אלא כדי לכפר על עוונות הדור, ממש כמו האמונה הנוצרית כלפי ישו.

 

שיתרחק מעמדת הכוח ומעשרות מיליוני הדולרים של העמותות שלו.

 

אם הוא עצמו אמר שמעשיו מרחיקים אנשים מהיהדות, אז גם החזרה בתשובה עליהם צריכה להיות פומבית כדי לתקן.
 

 

אנחנו בכלל לא קרוביםקעלעברימבאר
לשחיתות של בית ראשון. אז בימינו ממש לא הפכה קריה נאמנה לנוכלת. יש המון בעיות אחרות מלבד שוחד. ואני מכיר "רבנים" חובשי כיפה סרוגה אם בעיות חמורות יותר
את מי מעניינת הכיפהפשוט אני..
רוצה לראות כמה פעמים כתבתי נגד מוטי אלון ונגד רבנים שהכשירו אותו?
לא דיברתי על רבנים מושחתים או נואפים, אלאקעלעברימבאר

על רבנים אמנם מוסריים, אבל עם פגמים מהותיים מאוד בתפיסת עולמם. אמנם הם בני אדם טובים, אבל רבנים הם לא יכולים להיות. הם יוצרים הרבה יותר בעיות בדור שלנו, שנקי משחיתות

לא כל מה שמדינת ישראל מכנה שוחד הוא שוחד הלכתיפתית שלג
יש לי מעט בקיאות במשפט העבריפשוט אני..
(לא כהצטנעות אלא באמת מעט...)


איך המשפט העברי מכנה רב שמשלם לשוטר 200 אלף דולר בשביל לקבל מידע על חקירה שמתנהלת בעניינו?


מכל מקום, ברור שהמשפט העברי לא "עומד בקצב" של העולם המודרני... למשל שימוש במצלמות, במשפט העברי אין עבירות מין שלא כוללות מגע וכו'.

ממ אולי חילול ה'?פתית שלג
לא מכיר את ההגדרהה-מיוחד

אבל בתורה איסור שוחד זה לתת לשופט לא לחוקר משטרה

נראה לי שעקרונית גם לתת לשופט בערכאות זה לא באמת בהגדרה ההלכתית לשוחד

לא פוסקים הלכה מהתורהפשוט אני..

אגב,

גם זה כמובן לא מקור לפסיקת הלכה אלא למוסר,

אבל ישעיה דיבר בכלל על שרים שלוקחים שוחד, לא על שופטים.

תקרא את המשך הפסוקנקדימון

"דין לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם".

זו אמנם שאלה למה ישעיהו לא קרא להם שופטים, אבל וודאי שהוא מתייחס אליהם.


זו רק הערת אגב, לא באתי להיכנס לכל הדיון שלכם.

יפה, תודהפשוט אני..
ראית היום אלמנה שלא שפטו משפט שתבעה?קעלעברימבאר
אני לא ראיתי. אולי ישעיהו לייבוביץ ראה, אבל אם הוא ראה כזה דבר אז כנראה הוא לקח סמי הזיה או נכנס לסרט קולנוע
הדברים האלה מוצאים אותי מדעתינעמי28

יש שחיתות ויש שחיתות בשם התורה, זה כבר שלב מעבר.

מכירה אנשים שממנים אותו ומאמינים שהם מוגנים מכל רע.

ובכללי כשרב מרוויח סכומים עצומים מהרבנות שלו זה דגל אדום.

לצערי אני לא מוצאפשוט אני..

בזמנו הרב חיים נבון כתב בחשבון הפייסבוק שלו, מספר דרכים לזהות מתי רב הוא לא באמת רב אלא זיוף.


אם אני לא טועה, הוא כתב את זה סביב פרשת פינטו.


אחת הדרכים לזהות רב מזויף, היא כאשר הרב הוא מולטימיליונר, בכסף שהוא קיבל דרך הרבנות שלו ולא בירושה או דרך עבודה אחרת וכו'.

למשל האדמור מגור מיליונר בזכות השקעות נדלן טובות של סבא רבא שלו, ומן הסתם אין בזה פגם.


האדמור מרוזין לפני 200 שנה היה עשיר גדולקעלעברימבאר
מהכסף של החצר החסידית נראה לי, כי טען שכבוד התורה זה רב מפואר כמו מלך. הוא הלך עם נעלי זהב, אבל מתחת לא היה בכלל סוליות והיה הולך יחף על האדמה בשביל מידת הענווה
זה מצחיק, כיקעלעברימבאר
לא נראה לי שמישהו מסגנון קוראי הרב נבון שליט"א יתפתה ללכת אחרי הרב פינטו או רב מסגנון כזה של חצר שמגלגלת מליארדים, זה בערך כמו דרשה בבית כנסת של הרב במאה ה21 שבה הוא קורא לא להשתחוות לפסלים.


מצד שני יש אנשים מכל המגזרים שבשעת משבר נמשכים לבעלי מופתים לכאורה, כמו אנשי עסקים שנמשכו לניר בן ארצי וכדומה, אז אולי כן צריך לכתוב

זה צרות של עשירים. מי שעיניו בראשוקעלעברימבאר
לא ילך אחרי אותם רבנים, ומי שאין עיניו בראשו במילא לא ישפיע השפעה של ממש על החברה הישראלית.


הסכנה האמיתית היא מפני רבנים שאמנם מוסריים בהתנהגותם, אבל מעוותים מהותית בתפיסתם. אחריהם קל להתפתות גם למי שעיניו בראשו

העובדה שיש מקרים חמורים יותרנעמי28
לא מפחיתה מהבעייתיות הזאת.


ומה הכוונה מעוותים בתפיסתם, זה שנוי במחלוקת, לא כל מי שחושב אחרת ממך מעוות בתפיסתו.

לא דיברתי על מי שחושב אחרת ממני, אלא עלקעלעברימבאר
תפיסות מעותתות. זה ש70 פנים לתורה לא אומר שאין תפיסות שיצאו מחוץ לגדר
מה אתה רוצה להשיג בשרשור הזה?advfb

מי שלא מכיר את הדמות ואת כל מה ששייך אלי - מה זה יעזור לו לדעת?

מי שמכיר ומסכים איתך - מה הוספת לו?

מי שמכיר ולא מסכים איתך - כנראה שלא יסכים איתך גם עכשיו אחרי שאמרת..

 

בגלל שמדובר פה ברפש רואה צורך לעסוק בזה רק מתי שממש נצרך. חבל סתם ככה לעסוק בלכלוך בלי תוחלת. 

הרגשתי צורך לזעוק על החֶרפּהפשוט אני..
הדבר שהכי פחות מטריד אותי בחוליי הדור זהקעלעברימבאר
הרב פינטו ודומיו. לא באמת משפיע לכאן אן לכאן
מה זה משנהפשוט אני..

איפה כתבתי שזה הכי חמור?

מתי כתבתי דירוג?


ראיתי היום כתבה, היא הקפיצה לי את הלב, זהו. 

זה מקפיץ לי את הלב כמוקעלעברימבאר
עתבה על רב שכונה ד במעלה נפצוצים שטוען שיש לו רוח הקודש
אז אל תפתח על זה שרשורפשוט אני..
טוב אבל בכיף אתה יכול לשתף🙂קעלעברימבאר
אל תבין אותי לא נכון
כאילו אני אוהב לשמוע את המחשבות שלך🙂קעלעברימבאר
רק התכוונתי שאותי זה לא מטריד, ואני לא חושב שזה הדבר שמפריע ביחס לשאר בעיותינו כרגע
כי אתה עסוק בעולם האידיאותadvfb

בעולם המעשים זה קשה לשמוע על כל מקרה ומקרה של פגיעות, בודאי של דמות רוחנית

להפך, אני מאוד מעשי, ובודק איךקעלעברימבאר
המקרה הנ"ל משפיע לרעה או לטובה על כלל החברה ועל התרבות. ההשפעה היא אפסית.


ייתכן אדם פרטי שבגלל מקרים כאלה יעזוב את הדת, וגם לזה מתלוות סיבות יותר מרכזיות בדרך כלל. ואם כך, כל דבר יכול להטות אדם לעזוב את הדת, כולל ההתנהגות של המורה שלו למשנה בכיתה ב

לא דיברתי על עזיבת הדתadvfb

מדובר בפגיעה שהיא דבר חמור כשלעצמו. מספיק שזה משפיע על אדם אחד שהוא עולם ומלואו זה כואב נורא.

במי הוא פגע?ברגוע

הוא הורשע במתן שוחד לקצין במשטרה בתמורה למידע על חקירה שמתנהלת נגדו (שבסוף יצא בה זכאי)

צודקadvfb
שוחד זו אחת העבירות החמורות ביותרפשוט אני..

לא סתם מזכירים אותה בכל שנה לפני תשעה באב.

 

נכון שאין אדם מסוים שנפגע, אך יש השחתה של המערכת השלטונית. אם המערכת השלטונית מושחתת לכל האזרחים נהיה רע.


 

אתם רוצים לחיות במדינה שבה המשטרה  עוזרת למי שמשלם לה, ומתעללת בכל השאר?


 

שוחד מהווה כרסום של היסודות החשובים ביותר לבניית חברה, ומהווה את המדרג החמור ביותר מבין כל עבירות השחיתות.

אני בהחלט מסכיםברגוע

אבל הוא דיבר על פגיעה אישית באדם מסויים

אין שום השחתה של מערכת שלטונית.קעלעברימבאר

השוחד שדיברו עליו הנביאים זה שכל מערכות המדינה לא מתפקדות בגלל שוחד, כמו בהודו או אפריקה.  העולם המערבי חי בגן עדן מהבחינה הזאת. נכון שישהולילנד פה הולילנד שם שצריך לתקן, אבל בגדול העסק נקי. נכון שחביב דין פרוטה כדין מאה.

 

אבל הטהרנות של הרל"ביסטים וצאצאיהם הקפלניסטים שבחרו לקרוע מדינה שלמה בגלל קומץ סיגרים ושמפניות, גרמה לשביעי באוקטובר ולכל המצב הבטטה שאנחנו נמצאים בו היום.


 

בקיצור - הם טהרנים מטומטמים.


 

אבל כשאין ערכים ויש רק פרוגרס וכל המבנה החברתי מסואב אצל הפרוגרס,אזכל היום צועקים על איזה שטות צדדית כמו שמפניה כאילו היא האיום הקיומי של המדינה, ולא חונטת בגץ הדיקטטורית והקרן החדשה. או בלעז: איסתרא בלגינא קיש קיש קרייא.


 

הערה - זה מכוון לקפלניסטים ולרל"ביסטים, לא אליך. למרות שנראה לי שכולם מושפעים בטעות מאווירתם המרעילה, כשגגה היוצאת מאת השליט


 

 

לא הצלחתי להבין מה הקשר לשרשור...פשוט אני..

אם אדם מסוים רוצח, אז העובדה שאין הרבה רוצחים בסביבתו אמורה להפחית מחומרת מעשיו?

 

אם אדם מסוים נותן שוחד, אז העובדה שהמדינה ככלל לא מושחתת אמורה להפחית מאשמתו?

אם כבר אז להפך...

 

לא התכוונתי למה שאתה כתבת, אלאקעלעברימבאר

לאווירה ציבורית שקיימת היום  בחוגים מאוד מסויימים לשים דגש מוגזם על עבירות שוחד ולהוציא אותן מפרופורציה ביחס לבעיות הדור, כאשר זה תמיד בא על חשבון ערכים אחרים. (מתוך תופעה של איסטרא בלגינא במקרה הטוב). כאשר שמים דגש רק על ערך אחד חשוב ככל שיהיה - זה סרטן רוחני, כלומר דבר טוב שמתבטא יתר על המידה ובא על חשבון דברים אחרים.

 

אולי השופעת מהאווירה הזאת בלי בכלל ששמת לב.

 

לא עסקתי בחומרת אשמתו , אלא בצורך לצעוק דווקא על זה.

 

הדבר דומה לכבאים שמכבים שריפה קטלנית, ומישהו יעבור ויצעק להם שהם מבזבזים יותר מדי מים

אם לא הבנת, לא זעקתי על השוחדפשוט אני..
אלא על העובדה שלמרות השוחד, יש אלפי אנשים שעדיין רואים בו קדוש.


לדעתך זה לא חמור? אחלה, אל תפתח על זה שרשור 🙂

אלפי אנשים שהשפעתם עלקעלעברימבאר
החברה והמדינה מועטת ביותר. עם כל הכבוד להם
כאילו זה בסדר גמורקעלעברימבאר
שאתה פותח שרשור סתם בשביל פריקה 🙂


אני פשוט לא חושב שהנימוק של זה זה בגלל ששוחד הוא חמור זה נימוק מוצדק, אבל כבר נידנדתי לך מספיק😅 בקיצור תפתח שרשורים על כל מה שמתחשק😉 אני סתם מנדנד

יכול להבין את הרגש שלך ולהיות מאה אחוז אמפתיadvfb

ביחד עם זאת, מבחינה ערכית לא נראה לי נכון לפרסם אלא לפרוק את הרגש בצורה אחרת.

מקבל את המציאות שאתה לא מסכים איתי וזה מעולה

זו לא סתם פריקהפשוט אני..
אני רואה בזה ממש ''וביערת הרע מקרבך''.


כשהרב דרוקמן הכשיר את מוטי אלון ונתן לו ללמד בישיבתו, אחרי שהוא הורשע בעבירות מין ואחרי האזהרות המאוד מאוד חריפות של פורום תקנה, אני כתבתי במקומות והתרעתי והתקשרתי לחבר כנסת שהגיע לברך (יהודה גליק) ודיברתי עם אנשי ציבור וכו'.


לצערי אפילו אחד מהם לא השתכנע לחזור בו מהתמיכה, אבל כשעוד נערים נפגעו ממנו אני יכולתי להגיד בלב שלם ''ידי לא שפכה את הדם הזה''.


אגב, יהודה גליק אמר לי ''בית המשפט לא אסר עליו ללמד תורה, אז מי אנחנו שנאסור? גם אם הוא באמת עשה מה שאמרו עליו, מותר לאדם לפתוח בחיים חדשים''.


כל ההסברים שלי על כך שמדובר בעבריין מין מסוכן שמעולם לא עשה תשובה, לא הועילו. כל המחקרים על כך שעברייני מין תמיד ממשיכים לפגוע אם לא עברו תוכנית שיקום מסודרת, לא עזרו.


יופי, נתנו לו לפתוח בחיים חדשים עם תלמידים חדשים, יפים וצעירים, בדיוק כמו אלה שבהם פגע בפעמים הקודמות. וואו, איזה שוק שהוא באמת חזר לסורו ופגע בהם... אבל לא צריך לכעוס, בית המשפט לא אסר עליו אז מי אנחנו שנאסור 🤦🏼‍♂️

אז אני חוזר על מה שכתבתי עכשיו 🙂פשוט אני..
ובערת הרע מקרבך.


חובה לזעוק, אסור לנרמל.

הבאתי סברות שלא התייחסת אליהםadvfb

זכותך להתעלם

לא התעלמתיפשוט אני..

כתבתי למה למרות שאף אחד לא ישתכנע,

ולמרות שמדובר ברפש,

אני לא יכול להתעלם.

חוץ מלהגיד את המילים ובערת הרע מקרבךadvfb

לא התייחסת לזה.

כל מה שספרת ביחס למוטי אלון, נשמע מבורך מאוד אבל לא קשור לענייננו, כי כאן אנחנו מסכימים (לכאורה) שאין תועלת בזעקה הזאת ובמקרה של מוטי אלון היה נשמע שהיית גם מאוד פרקטי ופה אני לא שומע פרקטיות.

הזעקה היא לא רק אמצעיפשוט אני..
אלא גם מטרה בפני עצמה.


הפעם אין לי למי להתקשר, אבל כן היה חשוב לי להזכיר שאסור לנרמל עבריינים, גם אם במקרה יש להם זקן וכובע.

מסתבר שאף אחד כאן לא חשב לנרמל אותוadvfb

אז כנראה כדאי לתזכר במקום אחר שיש יותר פוטנציאל של היכרות או זיקה לבנאדם 

 

 

מה אכפת לךנעמי28

באמת שואלת.

אנשים פה פותחים שרשורים על טעם מועדף בחמצוצים.

שכל אחד יפתח על מה שבא לו, אם לא מתאים לך, תמשיך הלאה.


את שואלת מבחינתי שתי שאלות שונות advfb

א' - מה אכפת לך? - יש לי דעה בנושא ואכפת לי מכך שאני מבין שיש חשיבות לנושא. השאלה מבחינתי מתי כדאי להזהיר את הציבור ומה להגיד בנושא רגיש כמו פגיעות מגורמי סמכות היא שאלה קריטית. 

 

ב' - שכל אחד יפתח על מה שבא לו, אם לא מתאים לך, תמשיך הלאה - את צודקת במאה אחוז, אבל לא מבין למה מפריע לך שאני מגיב. אני אמרתי את דעתי בצורה יפה ומכבדת. אסור לי להגיד את דעתי? לא עלה על דעתי לומר לכותב השרשור מה לכתוב או מה לא לכתוב, בודאי שיכול לכתוב ככל העולה לרוחו, וחופש בחירה הוא דבר מעולה. אמרתי שלדעתי עיסוק ברע ללא תוחלת יש בו פסול ערכי ולענ"ד זה המקרה. יש בזה פסול? למה שיעשה רע למישהו שאגיד את דעתי? אם למישהו לא נעים לקרוא את דעתי הוא יכול להמשיך הלאה

אין מה להשוות עברייני מין לרבנים מושחתים בענייניקעלעברימבאר
כספים. לא אותה דרגת חומרא וסכנה לציבור.


נכון שצריך להוקיע רבנים מושחתים, אבל ההשפעה של זה לכאן או לכאן היא די שולית.


ולא, זה לא משניא את הדת בעיני החילונים. מי שכבר מרוחק מהדת ימצא עוד תירוץ למה לשנוא אותה, זה לא שהוא עמד לחזור בתשובה אבל רק בגלל ששמע על רב מושחת אז ביטל זאת

מעניין אם הכתבה ממומנתברגוע
(בכ"מ זה לא מצדיק את הפרסום שלה)
לפי הנוסח נראה שכןפשוט אני..
אבל לא כתוב בשום מקום ''בשיתוף'' או ''פרסום ממומן'' או משהו דומה.
עכשיו ראיתי שאותה כתבה מופיעה מילה במילה באתר אחרברגוע

ושם כן כתוב "בשיתוף שובה ישראל".

מעניין אם יש חוק שחייבים להצהיר על כתבה ממומנת.

חברים - אלו שצופים מדי פעם בסרטים\סדרותשפיכת לב

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור שעת וידאו, עבור מעבר על כל התוכן וסינון המקומות שבהם יש בעיה של צניעות (נניח שניתן לבחור מידה - עירום, בגדי ים, או גם מקרים גבוליים יותר כמו שמלות לא צנועות וכד') חותך ומסדר את הקובץ הסופי לצפייה?  אני מדבר פר שעה (נניח לסרט שאורכו שעה וחצי: אני מוכן לשלם 2 שח).

לא הבנתי מה השאלהבנות בזות לי

אתה שואל כמה היינו מוכנים לשלם בכדי שיצנזרו לנו סרטים? אם גוי היה עושה את זה.. הייתי משלם הרבה.

בטח לא 2 שקל..

בעיתונות הכתובה פתרו את הבעיה בצורה יותר חכמהפ.א.

במקום לצנזר ולשפר את בעיות הצניעות בעיתונות החילונית, יש עיתונות המותאמת לציבור הדתי.  

נראה לי מוזר לצרוך תוכן ומדיה עם בעיות צניעות גם אם יש מי שיחתוך וידביק וינקה את מה שמפריע. 

אם זה חותך לגמרי את החלקים הבעייתיים..בנות בזות לי

ולא רק מצנזר בקטע של להסתיר, אז אולי יש בעיה אחרת של עצם הסרט והתוכן שלו. זה כבר דבר אחר..

לא הבנתי כלוםכְּקֶדֶם
ומרגיש לי לא מתאים בכלל 
אם הייתי צופה, הייתי משלם אלף שקל לכלחסדי הים
דקה, אבל הכסף זה גם סיבה לא לצפות.


יש גם בעיה של אלו שצופים כדי לסנן, אבל אולי אתה מתכוון אם איזה אלגוריתם.

הבהרה חשובהשפיכת לב

מדובר כמובן על סרטים או סדרות שבגדול הן 'נקיות', אבל לפעמים יש פתאום כמה שניות של בעיה.

הסינון מתבצע ע"י AI ולא ע"י שום אדם יהודי וכד'.
השאלה הייתה האם מבחינתכם הייתם משקיעים סך מסוים שעבור כל סרט או פרק שאתם צופים - תוכלו לשים אותו בתוכנה שתעבור על כולו ותחתוך את המקומות הבעיתיים.

אם זה נקיהרמוניה

גם מבחינה רעיונית אז כן

אבל הרבה פעמים סרטים אפילו בלי קשר לחוסר צניעות לא תואמים את הלך הרוח של יהודי.

 

נ.ב

המטרה של סרטים היא לא לשרוף את הזמן או להוות ריגוש אלא ללמד דרך חוויה

כי זה גם ככה מחנך מהדלת האחורית... אז צריך לראות שזה עונה גם על זה 

וזה מסובך, לכן הפיתרון הוא כמו שכתב @פ.א. 

לא ברור לי איך זה יעבודברגועאחרונה
אתה תוריד את הסרט בצורה לא חוקית ואז תצנזר אותו בעזרת התוכנה שלך? אתה הרי לא יכול לצנזר את הסרטים/סדרות כשהם באתר המקורי שלהם (רימון אולי כן יכולים).
פלאפון חדש. באיזה מחיר כדאי? מה היתרון של דגם יקר?מתיעצת28

אממ... מניחה שזאת שאלה קצת מצחיקה וילדותית כי זה כמו לשאול למה יש רכב שעולה 50K ולמה פרארי עולה 300K..

ובכל זאת.. אני רוצה לקנות סמארטפון חדש אחרי 5 שנים..  מה היתרונות לקנות ב2000 ולא ב1000/1500 ש"ח? ואולי בכלל כדאי חד"פ להוציא 3000 ש"ח?

 

השאלה מה חשוב לךפשוט אני..

לדעתי, לאדם הממוצע טלפון ב-1,000 ש"ח (מהדור האחרון של שיאומי למשל) יכול לספק את כל הצרכים +++. 

 

אבל אם למשל חשוב לך מצלמה מעולה, כזאת שתאפשר לך לפתח את התמונות שצילמת בלי שיראו שזה צולם בטלפון (כלומר בלי פיקסולים, מריחות וטשטושים), אז המחיר כבר קופץ פי כמה...

 

נתונים נוספים שאם הם חשובים לך, יכולים להשפיע על המחיר: עמידות למים ואבק, בהירות מסך (לנוחות צפייה באור שמש), עמידות לנפילות, זיכרון RAM (ככל שגבוה יותר - הטלפון יוכל לשרוד יותר משימות גם בלי להאט ולהיתקע), קליטה של דור 5 (מאז שיש לי דור 5 - אני כבר לא מחפש WIFI באף מקום, כי האינטרנט שלי במכשיר יותר מהיר מרוב הרשתות הביתיות), אפשרות לסים וירטואלי (בשביל להתחבר לחברות סלולר בלחיצת כפתור בלי צורך בסים פיזי, כולל למשל אם רוצים חבילת גלישה בחו"ל כמעט בחינם), טעינה מהירה, סוללה חזקה...

 

מכשיר שמצטיין בכל מה שכתבתי עכשיו, כנראה יעלה לפחות 3,000 ש"ח. אבל מי שלא חייב את כל התכונות האלה, בהחלט יכול לקנות מכשיר פשוט יותר.

נקודה למחשבה: מכשיר פשוט של היום שעולה רק 1,000 ש"ח, הרבה יותר משוכלל ומתקדם ממכשיר דגל שעלה לפני 5 שנים 3,000 ש"ח.

מצטרף לנאמרנפשי תערוג

הכל תלוי מה תרצי לעשות עם זה

לאחרונה קולגה רכשה את הדגם האחרון של אייפון הכי טוב.

עלה 7000+

שאלתי אותה מה הצורך, היא הסבירה שהיא מצלמת הרבה סרטונים לפרסום העסק שלה והיא חייבת שזה יהיה הכי טוב שיש


לעומת זאת.

אצלי התכונה הכי חשובה במכשיר סלולרי זה אינפרא אדום. לצורך שליטה במזגנים במקום עבודתי. לכן חיפשתי דווקא את התכונה הזאת. 

את חייבת להגדיר לעצמך מה אופי השימוש שלך בוזיויק

כי זה יכול להיות כלי זניח שאת לא נוגעת בו כמעט וזה יכול להיות מרכז היום שלך ללימודים / עבודה וכאלה.

אם למשל את מצלמת ועורכת סרטונים זה גם שיקול ובגלל זה כדאי לחשוב עם עצמך מה הפונקציות שחשובות לך ומה התקציב.

כמו שכתבו כולםפצל"פאחרונה

זה תלוי למה את משתמשת...

וגם לכל חברה ודגם יש יתרונות וחסרונות


אני מציע לך אם את באמת פחות מבינה ומכירה את העולם הזה של מפרטים של פלאפונים וההבדלים ביניהם

אז פשוט תכתבי מה השימושים שאת עושה בפלאפון וכמה מהם במקביל

אם בא לך אז יכולה גם לומר איזה מכשיר יש לך עכשיו ומה את מרוצה ולא מרוצה ממנו ככה יהיה מקום להשוואה וידעו לתת לך יותר מדויק

אם יש לך גם חברה של פלאפונים שאת רוצה רק מהם אז תכתבי

לשבור הרגלים קבועיםזיויק

יוצא לכם? קל? קשה? יש טיפים?


כמו כן היה לי הרגל טוב שנטשתי ורוצה לחזור אליו.

איך שוברים את הכבדות שחוסמת ביני לבינו?

ההובי של חייoo

לשנות הרגלים רעים

ליצור הרגלים טובים


כשהבנתי את הקונספט של ההרגל זה הפך קל


ממליצה על ספר כוחו של הרגל

הוא מסביר את הרעיון של

טריגר- פעולה- תגמול

איך להיפטר/ ליצור הרגל

אמיתי? זה קל לך?זיויק
אחפש את הספר
לשנותoo

או ליצור הרגל זה תהליך מתמשך


הרבה אנשים אוהבים תוצאות של כאן ועכשיו

לא אוהבים תהליכים

וזה גורם לקושי בהשגת דברים


אני כן אוהבת תהליכים

מסוגלת לראות את התוצאה העתידית ולחכות בסבלנות

לרוב גם נהנת מהדרך

לכן בעיניי זה לא קשה

אחרים בטח יקראו לזה קשה עד בלתי ישים

נשמע נדיר ממשזיויק
זה באמת קשה מאד מאד, מתאים לאנשים ספציפייםנפש חיה.
חדמשזיויק
עם זאת זה מאתגר תסכימי איתי
כןנפש חיה.אחרונה
לאט לאטנפש חיה.

ממליצה לקרא קצת טורים של הרב יצחק פנגר

ללכת בצעדים קטנים 

ולחלק את החזון הגדול למטרות קטנות ברות ביצוע

תהיי ספציפית?זיויק
וזה עזר?
אשתדלנפש חיה.

לפני כמה שבועות בעלון הידברות הרב פנגר רשם טורים בנושא שינוי התנהגות

ופירט איך לעשות את זה צעד צעד

זה עלונים לפני חודש- חודש וחצי ככה.


לגבי הצעדים הקטנים-

נגיד שאתה רוצה לרוץ מרתון שזאת המטרה הגדולה, אז

קודם אפשר כצעד ראשון להגביר מוטיבציה ובמקביל להוריד את המושג המופשט (רוצה לרוץ מרתון)

לפס מעשי (שינויים קטנים - לשים את הנעליים ליד הדלת, אפילו בלי לנעול, בשלב מאוחר יותר לקבוע זמן לריצה)


כשהייתה לי מטרה גדולה

השיטה של צעדים קטנים עזרו לי להגיע אליה....


היום אני מתמודדת עם דברים שאותה טכניקה בהחלט תשמש אותי


רק צריך לרצות

ולעשות משהו קטן בכיוון. 

תודההזיויק
מתחילים לאט לאטנפשי תערוג

ומוסיפים כמה שיכולים

לאמיצים בלבדזיויק
אתם מחזיקים פה פצלשים? [אני לא]
מי שאמיץoo

לא מפחד לדבר בשם עצמו

וכנראה לא פותח פצלש

לפעמים לשאלות נקודתיות...הרמוניה
בדיוק חשבתי על זהזיויק
נשקול🙂
לא! עיניי יתהלך במישרים והייתי כשוכב בלב 'ים'.חסדי הים
איזו מן שאלה זאת?כְּקֶדֶם
#גם_פצלשים_בני_אדם@


כן. במקום אנונימי בפורומים שאיןיעל מהדרום
אני בעצמי😅פצל"פ

אבל היום אני כבר רק מפה כמעט

ולא כ"כ משתמש במקורי

כנ"ל חחפצלשי"ת
לא הבנתי את התגובהפצלשי"ת
שהשאלה הקפיצה את אלה שזה השם שלהםזיויק
בעוד אני כיוונתי לכלל משתמשי הפורום. קפיש?
לאנפש חיה.

היה לי כינוי בלי הנקודה ושכחתי את הסיסמא אליו

לפני הרבה שנים

יש לי פצלש בחיים האמיתיים.די שרוט
הבעיה שהוא תמיד מנצח בויכוחים.
מאחורי כל אישה עומד גבר שלא יודע מה קרה הפעםדי שרוט
בערךמבולבלת מאדדדד
יש לי כמה שפתחתי כל פעם לשאלה ספציפית. אבל הם לא פעילים (ואני לא זוכרת את השמות שלהם בכלל😂
לאארץ השוקולד

מלבד אחד כמו מבולבלת, לא זוכר מה הפצלש

אה הא! תמיד ידעתי שאתה פצלש של מבולבלתדי שרוט
ארץ השוקולד

אוי, עלית עלינו🙈

@מבולבלת מאדדדד , באיזה ניק נשתמש?

אופס🫢מבולבלת מאדדדד
אני חושבת שנעבור להשתמש רק בפצלש השלישי שלנו, @די שרוט
רעיון טוב💪ארץ השוקולד
נקווה שלא יזהו
בניגוד למה שחושבים אין לי הרבה..בנות רבות עלי

אומנם פתחתי הרבה בעבר אבל ברשמי אני קופץ מידי פעם לבנות מרכלות עלי אבל לא יותר מכך.

אני אפילו לא מכוון את זה.. אני פשוט מתחבר ומה שיוצא לי בהתחברות אני מתחבר.. חחח

מעניין ממה זה נובעזיויק
האם פצלש בניקים נובע מפיצלוש בנפש? 🫢
זהו?זיויק
לאבחור עצוב
אבל משום מה האתר מדי פעם מקפיץ לי הודעה "האם יש לך פיצול אישיות?" 
זה קורה כשאתה מנסה לכתוב לעצמך בשיחה אישיתיעל מהדרום
כל פעם שנכנסתי לשיחה אישית זה כתב ליבחור עצוב
כדי להיכנס לשיחה אישיתoo

צריך ללחוץ על שיחות אישיות בתפריט הצד ולא בתוך הכרטיס האישי

אכן זה מבלבל

תודהבחור עצוב
בינתיים נעלמו לי כל השיחות האישיות. 
כנראה המשוחח השניoo

העביר להסטוריה

אם לוחצים על 'הסטוריה' רואים את כל השיחות הסגורות

לא נוראבחור עצובאחרונה
זה לא באמת חשוב 
המקום שלכם בעולםזיויק

הוא קיים בכלל? הוא ברור לכם?

יהיה ברור אי פעם?

איך אחרים רואים את המקום שלכם?

זה למעשה תפקיד? שליחות? כישרון?

רק מי שהבין את השאלה שיענה. תודה 🙂

אולי הבנתי, אז-הרמוניה

אין לי "מקום" בעולם... אני כאן כל רגע שה' מחליט שאהיה כאן, כל רגע מחדש. 

שליחה, כל מה שיש לי זה מה', ממה שהוא נותן לי משתדלת לתת.

אחרים רואים את מה שאני באמת מכוונת. כשאני מצליחה באמת לכוון ולהיות בתודעה של מה שכתבתי לפני- אנשים רואים את זה, זה ממש כאילו "שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". יראת כבוד כזו.

אבל לא תמיד אני ככה, וכשאני פועלת ממניעים אגואיסטים זה ניכר.

זה לא יוצר פיזור? לא עדיף מיקוד? יש דבר כזה בכלל?זיויק
תלוי אולי בסוג האנשים? איך הקב"ה עובד עם היצורים שברא?
לא, כיהרמוניה

אין לנו תפקיד אחד בעולם חוץ מלעשות את רצון ה' ולהתקרב אליו.

וזה כן בא ביחד עם מודעות עצמית, לראות מה הכלים שה' שם לך.

אם זה יכולת לשמח אנשים, אם זה לימוד שאתה צריך להפיץ... מבינים את זה לפי מה שקורה איתך, אתה יודע במה אתה טוב, ועדיין כל פעם ה' שם אותך בסיטואציה אחרת, כל רגע בפני עצמו. 

יכול להיות שאתה אדם תוסס ואתה יודע איך להשתמש בזה לטוב אבל עכשיו ה' רוצה אותך בפקק ולראות איך אתה מגיב ואם תתעצבן. זה מלא דברים. המגמה היא אחת.

בלבלתזיויק
כי אישרת שבאופן כללי יש מיקוד בתכונה, גם אם יש יוצא מן הכלל.
התכונה היא לא המיקוד בעינייהרמוניה

היא הדרך, לא המטרה. 

מי שמתקבע על התכונה שבעיניו היא התפקיד שלו עלול לחטוא לעיקר.

הטלת כאן פצצהזיויק

כי תמיד חשבתי שכישרון ויעוד קשורים זה לזה.

תוכלי לבאר את כוונתך?

אין לי כוחהרמוניה
בעיהזיויק
😆
היעוד שליoo

ברור לי מאד

לעשות טוב לעצמי ולאחרים

ללמוד ולהשתפר מיום ליום


אני לא מוטרדת ממה אנשים אחרים חושבים על התפקיד שלי

את התפקיד שלי רק אני קובעת ושאחרים יתעסקו בתפקידים שלהם

זה לא יעוד של כל אחד?זיויק
חשבתי יותר בכיוון של משהו ממוקד: לדוגמא חסד, רפואה, שליחות ציבורית, יצירה, חינוך, ביטחון, קדושה וכאלה
זה יכול להיותoo

יעוד של כל מי שרוצה בזה

לא רואה צורך לתחום את תפקידי לתחום מסוים 

לגמרי הבנתי את השאלה. עונה:די שרוטאחרונה

בסוף, זה תלוי במינון של כמה אתה צורך. כי אם תגזים אתה בסוף תמצא את עצמך בחמש לפנות בוקר מתעורר ליד פח זבל עם גרביים שהם לא שלך.

 

ככה זה בחיים. צריך לקבל אותם כמו שהם. כל ניסיון להתכחש להם נועד לכישלון. כי מה הם החיים אם לא צבר אירועים שמפריעים לנו לישון?

כתיבה ברשתות חברתיות: מה אתם אומרים עלחסדי הים

הכלל לא לכתוב למישהו ברשתות החברתיות אלא אם כן הייתי אומר לו את זה בפנים או שדווקא המרחב נותן לבן-אדם אפשרות להביע את דעתו באמת מה שהוא לא יכל לעשות בפנים של הבן-אדם?

איזה צד עדיף.

תמיד עדיף לבחור באופציה הראשונה.בנות מרכלות עלי

זה מונע מהמצב להדרדר למקומות לא נעימים.

הבעיה שזה מונע יצירתיות וכנות.חסדי היםאחרונה

יש צד טוב שאפשר להתבטא ככה, כשאתה ממש לא מול השני.

השיקול שלך מאוד רציני, וזה יכול למנוע הרבה דברים לא נעימים.

קשה להכריע.

ברור לי, צריך להיזהר מאוד במה שכותבים, אבל אולי לא יותר מדי.

חכמת ההמונים: קרה לכם שכעסו עליכם ולא רצו להסביר?זיויק
נגיד והשדר הוא "תבין לבד" כשזה באמת לא לגמרי מובן, או שמורגש שיש כאן משהו מעבר. מה עשיתם?
בטח, קרה ליפצלשי"ת

אבל לצערי מהצד השני, כעסתי על מישהו ולא רציתי להסביר...

כשמישהו מכעיס אותי כל כך ואח"כ עוד שואל למה אני כועסת, זה עוד יותר מרגיז ומתסכל וגומר את הסבלנות. כאילו... אתה עושה דבר כל כך מציק ולא ברור לך על מה אני כועסת?? זה מעלה את התחושה שמדובר בהיתממות ולא באמת ברצון כנה להבין למה כעסתי..

 

אני חושבת שהפתרון במצב כזה הוא פשוט להתרחק ממי שכועס עליך, אם אתה חשוב לו, כשהוא ירגע הוא יפנה אליך בעצמו...

מעניין ללמוד מהמקרה שלךזיויק

ומה עשית כשזה קרה לך? פשוט חיכית?

לא חשבתי על האופציה הזו למרות שחז"ל אמרו "אל תרצה את חברך בשעת כעסו".. כי שם בסוף מדובר בחברך שבסוף ישקף לך את המצב.

לדעתי גם אם זה חבר וגם אם לאפצלשי"ת
אם רואים שאי אפשר לדבר- עדיף תמיד לקחת צעד אחורה.
זה ברור... במצב שאין ברירהזיויק
מה שניסיתי להבין פה מכם זה אם יש ברירה כדי לא להשאר בפער עצוב כזה 🫥
זה קורה ל100% מהגברים הנשואיםדי שרוט


אני לא בטוח שנכון לקבוע כזאת עובדה מבלי לבדוקנפשי תערוג

יכול להיות שיש 0.000000000000000000001% שזה לא קיים אצלם

מה שחשבתי גםארץ השוקולדאחרונה
רעיונות למשחקי קופסאהרמוניה
עבר עריכה על ידי הרמוניה בתאריך כ"ג בכסלו תשפ"ו 20:09

מגבשים וכייפים ששווה לקנות?

 

תודה

אליאסדרור אל
קטאן כמובןריבוזום
טיקט-טו-רייד שיחקתי פעם אחת ומאוד נהניתי אבל אין לנו בבית, אז אין לי ניסיון אישי אם הקסם שלו מחזיק מעמד. לפי מה ששמעתי מסביב נראה שכן משחק שווה. 
נראה ככה...הרמוניה
שם קוד!ריבוזום
איך שכחתי (דורש לפחות ארבעה שחקנים)
זהוו גם אליאס...הרמוניה
סיאנס. לא משחק קופסא אבל מגבש.די שרוט
ואם יש בעיה הלכתית של עבודה זרה אז טוויסטר. ואם יש בעיה הלכתית של נגיעה אז טלפון שבור. ואם יש בעיה הלכתית של במושב ליצים אז תלמדו הלכות לשון הרע.
אני בוכה😂Shandy
אציע כמה שונים:ארץ השוקולד

שם קוד,

אליאס,

דיקסיט,

עידן האבן,

טיקט טו רייד,

Robo rally,

The crew,

Avalon,

Shadows over Camelot,

Nefarious,

Colloretto,

סושי גו,

אזול,

Draftasorus

 

יואוהרמוניה

מה זה השמות האלה אתה בטוח שזה בישראל?😂

 

ממש תודה!

מה ה3 הכי מומלצים בעיניך? (חוץ משם קוד ואליאס)

הרבה משחקים הם באנגלית במקורארץ השוקולד

ולא יודע אם תרגמו אותם, בכל מקרה, בכלל המשחקים שפירטתי אין מלל כמעט.


תלוי מה הסגנון שאת מחפשת?

האורך? מספר השחקנים?

אה וואלה...הרמוניה

טוב אז יש לי שיעורי בית לחקור.

 

לא משנה הסגנון והאורך העיקר שיהיה אפשר גם בשני שחקנים ומעלה ולא מ-4

מה שלא מתאים רק ל2 מהרשימהארץ השוקולד

שם קוד (יש לו גרסה לזוג),

אליאס,

דיקסיט (אפשר לבצע התאמות שיעבוד לזוג),

Avalon,

Shadows over Camelot

סושי גו,

ולא בטוח לגבי Draftasorus 

תודה רבה!הרמוניה
לכל אחד מתאים משהו אחרנפשי תערוגאחרונה

תלוי איזה סגנון אוהבים

אולי יעניין אותך