אז הבן שלי שחכם מאד אבל חברתית הגננת של שנה שעברה שלחה לאבחון עקב קושי בהקשבה\גבולות אבל בעיקר כי טענה שהוא לבד ופחות מסתדר חברתית (אני לא הייתי מקובלת בילדותי וגם היה לי עולם פנימי משלי)- יצא בסדר גמור באבחון ב"ה אבל הומלץ על קבוצה חברתית במתי"א.
אמרנו בחינם? ניקח ויכול לעזור אבל, הייתי איתו שם וזה ביום חופשי שלי שזה מבאס בכללי, אבל בעיקר התבאסתי כי היו רק עוד שני ילדים חוץ ממנו ונראה שהיו להם בעיות תקשורת לעומת הבן שלי שסופר חכם ונראה מתקשר הרבה יותר מהם, הם גם לא הגו מילים נכון (בעיית תקשורת?) וגם אחד השתולל והפריע כשהבן שלי ישב יפה היה חכם ועדין, שיתף פעולה ועבד ושאל אותי-למה הילד השני דופק על השולחן ומתפרע? (לא בא לי שיהיה עם שני ילדים מופרעים בקבוצה).
אז יכול להיות שלבן שלי יש קשיים בליזום ולהתחבר אבל זה לדעתי היה ממש לא לרמה שלו, אני לא מחויבת לזה כמובן, ויכולה לצאת מזה, השאלה באיזה אופנים אפשר לתרום לו בקטע החברתי אם לא דרך זה? התאכזבתי מאד מהרמה של השני ילדים האחרים. ועם כל הכבוד "ללמידת מיומנויות" מרגישה שזה היה ביזבוז זמן או לא מכבד ולא בקבוצת השווים שלו.
בכללי חושבת שהוא ילד מקסים וחכם מעל לרמה (הוכח באבחון) ואולי אף מחונן, בגן רגיל שפשוט צריך להעצים בקטע חברתי.


